بهترین آرایشگاه مردانه ساری (بهترین پیرایشگاه مردانه + آدرس و شماره تماس)

اجتماعی
بهترین آرایشگاه مردانه ساری (بهترین پیرایشگاه مردانه + آدرس و شماره تماس)
229 نفر
0
زمان مطالعه : 12 دقیقه

آرایشگاه یا پیرایشگاه؟! مسئله این است! در گذشته آقایان تنها به دنبال دریافت خدمات پیرایش مو و ریش خود بودند؛ از همین رو استفاده از واژه پیرایشگاه درست تر بود! اما خوشبختانه این روزها آقایان نیز مانند خانم ها به سلامت پوست و موی خود اهمیت بیشتری می دهند و تنها به پیرایش مو و ریش بسنده نمی کنند. در حال حاضر علاوه بر خدمات اصلاح مدل مو و ریش مناسب؛ فیشال، گریم داماد، پوستیژ مو، رنگ مو و ... نیز خدمات پرطرفداری هستند که در آرایشگاه و پیرایشگاه های مردانه ساری ارائه می شوند.
سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، با تهیه لیستی از بهترین آرایشگاه های مردانه ساری، شما را در انتخاب مجموعه ای مناسب جهت ایجاد تغییراتی جذاب راهنمایی می کند. اگر به دنبال خدماتی متفاوت و باکیفیت هستید و قصد دارید برای مراسم عروسی یا میهمانی و قرارهای مهمتان حسابی تغییر کنید؛ و یا به دنبال تغییر استایل و ظاهر مو و ریش هایتان هستید و به دنبال پیرایشگاهی مطمئن می گردید؛ تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

ویژگی های بهترین آرایشگاه مردانه ساری

ویژگی هایی که یک آرایشگاه مردانه خوب در ساری باید داشته باشد عبارتند از:
-    مهارت آرایشگر: یک آرایشگر خوب بایستی با در نظر گرفتن فرم سر و صورت، بهترین و مناسب ترین مدل مو و ریش را برای مشتری در نظر بگیرد. مهارت در پیاده سازی مدل ها نیز موضوع مهم دیگری است که با تجربه و دیدن دوره های آموزشی و آپدیت بدست خواهد آمد.
-    خدمات آرایشگاه: بهترین آرایشگاه مردانه ساری، سالنی است که تمامی خدمات مورد نیاز آقایان را ارائه دهد و شما برای دریافت خدمات مورد نیازتان مجبور نباشید به سالن های مختلف مراجعه کنید.
-    تمیزی سالن و تجهیزات: رعایت بهداشت موضوع مهمی است که حتما باید در آرایشگاه های مردانه رعایت شود. محیط و تجهیزات غیربهداشتی می تواند ناقل بیماری های مختلفی باشد.
-    تجهیزات مناسب: تجهیزات یک آرایشگاه مردانه خوب در ساری به شانه، قیچی، سشوار و ... محدود نمی شود؛ بلکه مواردی مانند صندلی های راحت، سینک شستشوی سر مناسب، تافت و اسپری های فیکساتور و ... را نیز در بر می گیرد.
-    موقعیت مکانی: از آنجاییکه مراجعه به آرایشگاه مردانه هر چند هفته یک بار انجام می شود؛ نزدیکی به محل زندگی از مواردی است که توجه به آن در انتخاب یک آرایشگاه خوب نقش دارد.
-    برخورد مناسب: برخورد مناسب و حرفه ای آرایشگر بخصوص برای دامادها می تواند از اضطراب و استرس بکاهد و آرامش را به مشتری منتقل کند. همچنین یک آرایشگر با برخورد مناسب می تواند شما را به مشتری دائمی خود تبدیل کند.
با این توضیحات به سراغ معرفی بهترین آرایشگاه های مردانه در ساری خواهیم پرداخت. شما می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های نام برده شده، مناسب ترین آرایشگاه را انتخاب نمایید:

1. آرایشگاه مردانه کاردون ساری

آرایشگاه کاردون با مدیریت آقای سینا زارع، یکی از بهترین آرایشگاه های ساری است. آرایشگر جوان و حرفه ای این مجموعه با شرکت در دوره های آموزشی مختلف و تجربه چندین ساله، قادر است مدل مو و ریش دلخواه شما را به بهترین شکل پیاده سازی کند. خدمات این آرایشگاه به کوتاهی مو و اصلاح صورت محدود نمی شود و مواردی همچون پاکسازی صورت و کراتین و پروتئین مو را نیز در بر می گیرد. اگر به سلامت پوست و موی خود اهمیت می دهدی و به دنبال مرکزی جهت دریافت خدمات می گردید؛ آرایشگاه کاردون گزینه ای مناسب است. شما می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام sina_zare_br نمونه کارهای مجموعه را مشاهده فرمایید.

  • نمونه کارهای پیرایش کاردون ساری

پیرایش کاردون بهترین آرایشگاه مردانه ساری

  • اطلاعات تماس پیرایش کاردون ساری

شماره تماس: 09358661584
آدرس اینستاگرام: sina_zare_br

 

  • آدرس پیرایش کاردون ساری

ساری، انتهای بلوار عسگری محمدیان، نبش خیابان جام جم، ساختمان کریمی، طبقه 4، واحد 402

  • نکات تکمیلی پیرایش کاردون ساری

آرایشگاه مردانه کاردون همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب آماده خدمات رسانی در لاین های مختلف اصلاح، فیشال، کراتین مو و ... است. خدمات تخصصی گریم داماد نیز در این مجموعه انجام می شود و شما می توانید با تعیین وقت قبلی، به پیرایش کاردون ساری مراجعه فرمایید. در محیط سالن، کافه کوچکی نیز در نظر گرفته شده است که می توانید هنگام انتظار برای نوبت از نوشیدن فنجانی قهوه لذت ببرید.

 

2. آرایشگاه مردانه آرش تقوی ساری

سالن وی آی پی آرش تقوی، سالنی بزرگ با محیطی تمیز و بهداشتی، با امکانات پیشرفته است. اگر به دنبال تغییر استایل مو و صورت خود هستید و نمی دانید چه مدل مویی مناسب صورت شماست، به سالن تخصصی آرش تقوی مراجعه کنید. در این مجموعه خدمات تخصصی مختلفی مانند هیرکات، اصلاح ریش، بافت مو، رنگ مو، فیشال و ... ارائه می شود و شما می توانید با خیالی راحت تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید.

  • نمونه کارهای پیرایش آرش تقوی ساری

آرایشگاه مردانه آرش تقوی بهترین آرایشگاه ساری

  • اطلاعات تماس پیرایش آرش تقوی ساری

شماره تماس: 09111596639 و 09399666369
آدرس اینستاگرام: arash_taqaviii

 

  • آدرس پیرایش آرش تقوی ساری

ساری، بلوار خزر، نبش دریای چهارم

 

  • نکات تکمیلی پیرایش آرش تقوی ساری

سالن پیرایش آرش تقوی بعنوان بهترین آرایشگاه مردانه ساری شناخته می شود. این مجموعه همه روزه از 9 صبح تا  9 شب فعال است و در لاین های مختلف خدمات ارائه می نماید. شما می توانید نمونه کارها و نظرات مشتریان قبلی سالن را در صفحه اینستاگرام arash_taqaviii مشاهده فرمایید.

 

3. آرایشگاه مردانه بنیامین ساری

آرایشگاه مردانه بنیامین، با مدیریت جناب آقای بنیامین نجاتی، ریاست محترم اتحادیه صنف آرایشگران مردانه ساری، یکی از بهترین و حرفه ای ترین سالن های شهر است. با ورود به سالن بزرگ و مجهز مجموعه، تابلوهایی از گواهینامه های مختلف مدیریت مجموعه به چشم می خورد که با گذراندن دوره های مختلف کسب شده اند. این موضوع نشان دهنده میزان تبحر و تجربه آرایشگاه بنیامین در ارائه خدمات مختلف است. خدمات این سالن شامل اصلاح تخصصی سر و صورت، پاکسازی پوست، کراتین مو، گریم صورت، ماساژ و ... است.

  • نمونه کارهای پیرایش بنیامین ساری

آرایشگاه مردانه بنیامین بهترین آرایشگاه ساری

  • اطلاعات تماس پیرایش بنیامین ساری

شماره تماس: 09123887147 و 09353706661
آدرس اینستاگرام: benyaminnejati

 

  • آدرس پیرایش بنیامین ساری

ساری، خیابان پیوندی، خیابان مفتح، نبش کوچه منوچهری

  • نکات تکمیلی پیرایش بنیامین ساری

پیرایشگاه تخصصی بنیامین، همه روزه از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر و 4 بعد از ظهر تا 9 شب پذیرای حضور شماست. خدمات تخصصی نام برده شده تنها از طریق تماس با شماره های 09123887147 و 09353706661 و رزو نوبت قبلی انجام می شود. ضمنا در صورتیکه داماد هستید و برای روز عروسی خود به یک آرایشگر در محل تصویربرداری نیاز دارید؛ می توانید با هماهنگی قبلی، آرایشگری حرفه ای مانند آقای نجاتی را به همراه خود داشته باشید.

 

4. آرایشگاه مردانه ایلیا ساری

آرایشگاه مردانه ایلیا ساری با محیطی گرم و صمیمی و پرسنلی مودب و حرفه ای، یکی از بهترین آرایشگاه های مردانه در ساری محسوب می شود. در این آرایشگاه خدمات مختلفی همچون اصلاح تخصصی مو و صورت، گریم داماد، انواع صافی مو، پاکسازی پیشرفته پوست، مشاوره پوست و مو جهت تهیه ماسک و محصولات مراقبتی مناسب، پروتز مو و رنگ و لایت مو انجام می شود.
شما می توانید جهت مشاهده نمونه کارها و بهره مندی از نکات مراقبتی پوست و مو به صفحه اینستاگرام مجموعه به آدرس iliya_rafiei11 مراجعه فرمایید.

  • نمونه کارهای پیرایش ایلیا ساری

آرایشگاه ایلیا بهترین آرایشگاه مردانه در ساری

  • اطلاعات تماس پیرایش ایلیا ساری

شماره تماس: 09033163799 و 09119530176
آدرس اینستاگرام: iliya_rafiei11

 

  • آدرس پیرایش ایلیا ساری

ساری، خیابان قارن، کوچه آزادگان (قارن 16)

  • نکات تکمیلی پیرایش ایلیا ساری

پیرایش ایلیا ساری همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب جهت ارائه خدمات پیرایش مردانه فعال است. خدمات گریم داماد و پروتز مو از خدمات پرطرفدار این مجموعه است که به بهترین نحو انجام می شود. داشتن صمیمیت و انتقال آرامش به مشتریان به ویژه دامادها، ویژگی های مهمی است که سایر مشتریان دائمی این مجموعه اظهار داشته اند و از همین رو آرایشگاه ایلیا را به عنوان بهترین پیرایشگاه مردانه ساری معرفی کرده اند.

 

5. آرایشگاه مردانه استار ساری

آرایشگاه استار ساری با مدیریت آقای سعید غلامی و داشتن محیطی مناسب و پرسنلی حرفه ای و باتجربه، یکی از آرایشگاه های مردانه خوب ساری است. در این مجموعه خدمات مختلف پیرایش مردانه از جمله کوتاهی تخصصی و حرفه ای مو، رنگ و لایت مو، کوتاهی تخصصی کودکان، گریم داماد و ... ارائه می شود. آنچه که این مجموعه را از سایر مجموعه ها متمایز می کند؛ استفاده از مواد اولیه (به ویژه دکلره و رنگ مو) باکیفیت است. نتیجه رنگ مو ها تایید کننده این ادعا است که می توانید نمونه هایی از آنها را در صفحه اینستاگرام barber.saeid.star مشاهده فرمایید.

  • نمونه کارهای پیرایش استار ساری

پیرایش استار بهترین آرایشگاه مردانه ساری

  • اطلاعات تماس پیرایش استار ساری

شماره تماس: 09389263103
آدرس اینستاگرام: barber.saeid.star

 

  • آدرس پیرایش استار ساری

ساری، بلوار امام رضا، جنب بانک صادرات، پیرایش استار

  • نکات تکمیلی پیرایش استار ساری

داشتن پرسنل کارآزموده متعدد به پیرایش استار این امکان را می دهد تا همه روزه از 9 صبح تا 10:30 شب جهت ارائه خدمات فعال باشند. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت از طریق شماره موجود در بخش اطلاعات تماس، تماس بگیرید.
اگر قصد دارید مدل مویی جدید و خاص با رنگی جذاب داشته باشید، پیشنهاد می کنیم حتما به پیرایش استار سر بزنید و از خدمات تخصصی مجموعه استفاده نمایید.

 

6. آرایشگاه مردانه علی قدبنان ساری

آرایشگاه مردانه علی قدبنان یکی از آرایشگاه های خوب شهر است که به واسطه مهارت و تجربه در زمینه خدمات پیرایش مو و صورت آقایان شناخته می شود. این آرایشگاه نیز مانند سایر آرایشگاه های مردانه در ساری، خدمات مختلفی مانند اصلاح سر و صورت، کراتینه و رنگ مو، گریم داماد، پاکسازی پوست و پاکسازی گوش ارائه می شود. شما می توانید جهت مشاهده نمونه کارها به صفحه اینستاگرام ali_ghodbanan_br مراجعه فرمایید.

  • نمونه کارهای پیرایش علی قدبنان ساری

علی قدبنان بهترین آرایشگر مردانه در ساری

  • اطلاعات تماس پیرایش علی قدبنان ساری

شماره تماس: 09117319519 و 09914397319
آدرس اینستاگرام: ali_ghodbanan_br

 

  • آدرس پیرایش علی قدبنان ساری

ساری، انتهای خیابان پیروزی، نبش پیروزی 25

  • نکات تکمیلی پیرایش علی قدبنان ساری

آرایشگاه مردانه علی قدبنان در یکی از مناطق خوب شهر واقع شده است. فضای مجموعه نیز مجهز و بسیار تمیز است و شما می توانید با خیالی راحت برای دریافت خدمات به این آرایشگاه مراجعه فرمایید.

 

7. آرایشگاه مردانه علیرضا قاسمی ساری

علیرضا قاسمی یکی از آرایشگران جوان، خلاق و حرفه ای ساری است. نمونه های اصلاح و رنگ مو ایشان مانند یک اثر هنری توجه هر کسی را به خود جلب می کند. اگر قصد دارید استایلی خاص و متناسب با فرم سر و صورت خود طراحی کنید؛ پیشنهاد می کنیم به این مجموعه مراجعه فرمایید. آرایشگاه مردانه علیرضا قاسمی یکی از بهترین آرایشگاه های مردانه ساری است و خدمات زیر را ارائه می دهد:
هیرکات و استایل
میکاپ
کراتین و بوتاکس مو
پاکسازی صورت
فید و طراحی مو
خدمات داماد
کلاس های آموزشی صفر تا صد

  • نمونه کارهای پیرایش علیرضا قاسمی ساری

علیرضا قاسمی بهترین پیرایشگر مردانه در ساری

  • اطلاعات تماس پیرایش علیرضا قاسمی ساری

شماره تماس: 09351907343
آدرس اینستاگرام: alibarber._

 

  • آدرس پیرایش علیرضا قاسمی ساری

ساری، میدان خزر، ابتدای بلوار خزر، روبروی درمانگاه طوبی

  • نکات تکمیلی پیرایش علیرضا قاسمی ساری

خدمات پیرایش توسط جناب آقای علیرضا قاسمی در محیطی تمیز و بسیار شیک با امکانات مناسب انجام می شود. اگر از ظاهر و استایل موهای خود خسته شدید و به دنبال آرایشگری خبره برای اعمال تغییرات هستید؛ می توانید با تعیین وقت قبلی به این آرایشگر حرفه ای مراجعه فرمایید.

 

8. آرایشگاه مردانه شاهکار ساری

اگر فرزند خردسالی دارید که از آرایشگاه فراری است و به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه ساری هستید تا موهای فرزند دلبندتان را کوتاه و مرتب کنید، آرایشگاه شاهکار پیشنهاد ما به شماست. این مجموعه با داشتن پرسنلی آموزش دیده و حرفه ای، خدمات تخصصی موی کودک را ارائه می نماید. محیط تمیز با تجهیزات مناسب و صندلی های فانتزی مناسب برای کودکان موجب می شود تا تجربه اصلاح برایشان جذاب و راحت تر انجام شود.

  • نمونه کارهای پیرایش شاهکار ساری

بهترین آرایشگاه مردانه ساری برای اصلاح کودکان

  • اطلاعات تماس پیرایش شاهکار ساری

شماره تماس: 09119524096
آدرس اینستاگرام: pirayesh_shahkar__

 

  • آدرس پیرایش شاهکار ساری

ساری، میدان امام، بلوار دانشجو، جنب کوچه پاسدار

  • نکات تکمیلی پیرایش شاهکار ساری

خدمات پیرایش شاهکار به اصلاح و استایل موی کودک محدود نمی شود! این مجموعه علاوه بر کودکان، خدمات کوتاهی، کراتین و بوتاکس، کاشت موی موقت و ... را نیز برای بزرگسالان ارائه می دهد. شما می توانید از طریق شماره موجود در بخش اطلاعات تماس، نسبت به رزرو نوبت برای خود یا فرزندتان اقدام نمایید.

 

9. آرایشگاه مردانه سیبیل ساری

آرایشگاه مردانه سیبیل با مدیریت آرایشگر حرفه ای جناب آقای پوریا کشیری در خیابان شهدای محراب بلوار کشاورز واقع شده است. در این آرایشگاه خدمات تخصصی پیرایش کودکان و بزرگسالان اعم از اصلاح سر و صورت، طراحی استایل مو، بافت مو، رنگ مو، پاکسازی پوست، کراتین، احیا و صافی، بوتاکس مو و گریم تخصصی سینمایی و داماد ارائه می شود.

  • نمونه کارهای پیرایش سیبیل ساری

پیرایش سیبیل بهترین آرایشگاه مردانه در ساری

  • اطلاعات تماس پیرایش سیبیل ساری

شماره تماس: 09363799797
آدرس اینستاگرام: pooryakashir

 

  • آدرس پیرایش سیبیل ساری

ساری، بلوار کشاورز، خیابان شهدای محراب

  • نکات تکمیلی پیرایش سیبیل ساری

اگر به دنبال خدماتی حرفه ای و متفاوت در زمینه استایل مو و ریش خود هستید و می خواهید تغییراتی جذاب ایجاد کنید، می توانید با خیالی راحت به پیرایش سیبیل مراجعه فرمایید. نمونه کارهای حرفه ای و خاص این مجموعه در صفحه اینستاگرام آقای پوریا کشیری به آدرس pooryakashir قابل مشاهده است.

 

10. آرایشگاه مردانه چلسی ساری

آرایشگاه مردانه چلسی با مدیریت جناب آقای محمد هاشمی یکی از قدیمی ترین و بهترین آرایشگاه های مردانه در ساری است. این آرایشگاه سال هاست که در خیابان گل و بلبل واقع شده است و به واسطه کیفیت خدمات و تمیزی و تجهیزات مناسب، طرفداران زیادی در این منطقه دارد. خدمات این سالن مواردی مانند اصلاح سر و صورت، رنگ و کراتینه مو، پاکسازی پوست، گریم داماد و ... را شامل می شود. همچنین شما می توانید جهت اصلاح موهای فرزندان خردسال خود نیز به این آرایشگاه مراجعه فرمایید.

  • نمونه کارهای پیرایش چلسی ساری

پیرایش چلسی بهترین پیرایشگاه مردانه ساری

  • اطلاعات تماس پیرایش چلسی ساری

شماره تماس: 09113524123

 

  • آدرس پیرایش چلسی ساری

ساری، بلوار خزر، ابتدای گل و بلبل

  • نکات تکمیلی پیرایش چلسی ساری

آرایشگاه مردانه چلسی ساری سالنی مجهز با پرسنلی باتجربه و به روز است که همه روزه از 8 صبح تا 9 شب جهت ارائه خدمات فعال است. شما می توانید جهت پیاده سازی انواع استایل مو و ریش دلخواه خود، به این مجموعه مراجعه فرمایید. مشتریان این آرایشگاه آنقدر راضی هستند که به تمام جوانان پیشنهاد می کنند اگر به دنبال بروزترین خدمات هستند، به این آرایشگاه مراجعه کنند!

شاید اینطور به نظر برسد که استایل مو و ریش مردان چندان هم مهم نیست؛ چرا که بعد از مدت کوتاهی مجدد رشد می کند! در نتیجه کوتاه کردن مو و ریش آنقدرها هم اهمیت ندارد که آقایان بخواهند به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه در ساری باشند! اما این تفکر کاملا اشتباه هست! تناسب مدل مو و ریش با فرم صورت و بی نقص بودن اصلاح ها امری مهم در استایل یک فرد است. مدل ریش و مو تا هفته ها غیرقابل تغییر است؛ در نتیجه لازم است سر و صورت خود را به فردی مطمئن بسپارید. در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای تلاش کردیم تا بهترین آرایشگاه های مردانه ساری را به شما همراهان گرامی معرفی نماییم. در صورتیکه تجربه مراجعه به این مراکز را داشتید و یا آرایشگاه های خوب دیگری را در ساری می شناسید؛ لطفا در بخش کامنت ها نظرات خود را بیان کنید.

 

فهرست بهترین آرایشگاه های مردانه ساری

 

 
ردیف نام آرایشگاه آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 آرایشگاه مردانه کاردون ساری، انتهای بلوار عسگری محمدیان، نبش خیابان جام جم، ساختمان کریمی، طبقه 4، واحد 402 09358661584

sina_zare_br

2 آرایشگاه مردانه آرش تقوی ساری، بلوار خزر، نبش دریای چهارم 09111596639 

arash_taqaviii

3 آرایشگاه مردانه بنیامین ساری، خیابان پیوندی، خیابان مفتح، نبش کوچه منوچهری 09123887147 

benyaminnejati

4 آرایشگاه مردانه ایلیا ساری، خیابان قارن، کوچه آزادگان (قارن 16) 09119530176

iliya_rafiei11

5 آرایشگاه مردانه استار ساری، بلوار امام رضا، جنب بانک صادرات، پیرایش استار 09389263103

barber.saeid.star

6 آرایشگاه مردانه علی قدبنان ساری، انتهای خیابان پیروزی، نبش پیروزی 25 09117319519 

ali_ghodbanan_br

7 آرایشگاه مردانه علیرضا قاسمی ساری، میدان خزر، ابتدای بلوار خزر، روبروی درمانگاه طوبی 09351907343

alibarber._

8 آرایشگاه مردانه شاهکار ساری، میدان امام، بلوار دانشجو، جنب کوچه پاسدار 09119524096

pirayesh_shahkar__

9 آرایشگاه مردانه سیبیل ساری، بلوار کشاورز، خیابان شهدای محراب 09363799797

pooryakashir

10 آرایشگاه مردانه چلسی ساری، بلوار خزر، ابتدای گل و بلبل 09113524123 -