بهترین آموزشگاه زبان ساری ( بهترین ها در سال 1403 )

اجتماعی
بهترین آموزشگاه زبان ساری ( بهترین ها در سال 1403 )
874 نفر
1
زمان مطالعه : 18 دقیقه

یادگیری زبان خارجه، به ویژه زبان انگلیسی همواره مورد توجه بوده است. در سال های اخیر، دلایل مختلفی همچون مهاجرت، مسافرت، تحصیل، کار و ... موجب شده است تا افراد بیشتری به یادگیری زبان روی آورند. حال دیگر رفتن به کلاس زبان سن و سال نمی شناسد؛ از کودکان خردسال تا میانسالان به دنبال تقویت زبان خود هستند. اگر شما نیز قصد یادگیری زبان را دارید و به دنبال بهترین آموزشگاه زبان ساری می گردید؛ خیلی خوش شانس هستید که مقاله ما را پیدا کرده اید! چرا که بسیاری از آموزشگاه ها با تبلیغات دروغین در تلاشند تا خود را بعنوان بهترین آموزشگاه ساری معرفی کنند، در نتیجه تشخیص اینکه کدام آموزشگاه واقعا خوب است کار سختی شده است. در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، ابتدا ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب را بررسی می کنیم و سپس 10 تا از بهترین آموزشگاه های زبان ساری را معرفی خواهیم کرد. از آنجاییکه جمع آوری اطلاعات و نگارش این مقاله بی طرفانه و براساس نظرات دانشجویان قبلی انجام شده است، می توانید با خیال راحت از بین موارد نام برده شده، آموزشگاهی را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید و پس از بررسی شرایط هر آموزشگاه، برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه زبان ساری اقدام کنید.

قبل از انتخاب آموزشگاه ها، بهتر است ابتدا پارامترهای زیر را مورد بررسی قرار دهید و متناسب با شرایط خود، تصمیم گیری نمایید:

  • نوع زبان خارجه: اگرچه ممکن است با شنیدن آموزشگاه زبان، تنها آموزش زبان انگلیسی به ذهن افراد بیاید، اما زبان های دیگری نیز در آموزشگاه های کشور تدریس می شوند. زبان های آلمانی، ترکی، فرانسوی و ... زبان های پرطرفداری هستند که شما بایستی آموزشگاهی خوب در همان زبانی که مدنظر دارید، پیدا کنید.
  • هدف از مطالعه زبان: هدف شما از مطالعه زبان چیست؟ آیا قصد دارید مهاجرت کنید و نیاز به مدرک آیلتس دارید؟ یا می خواهید در امتحانات نتیجه خوبی بگیرید؟ و یا اینکه صرفا به دلیل به روز بودن و کار با تکنولوژی می خواهید زبان را بیاموزید؟! هدف شما نقش مهمی در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان ساری دارد.
  • سطح آموزش: سطح فعلی زبان شما و سطح آموزش آموزشگاه، بایستی با هم تناسب داشته باشند. بالاتر یا پایین بودن سطح آموزشگاه ممکن است شما را از یادگیری دلسرد کند.
  • اساتید: کیفیت آموزش اساتید موضوع مهمی است که در صورت بالا بودن آن، حتی شاید دیگر لازم نداشته باشید به سراغ بهترین آموزشگاه های زبان ساری بروید! یعنی ممکن است آموزشگاهی معمولی، اساتید خوبی را داشته باشد که شما را از رفتن به آموزشگاه های بزرگ و پرداخت هزینه های بالا بی نیاز کند.
  • منابع آموزشی: کتاب ها و منابعی که آموزش داده می شود نقش مهمی در یادگیری شما خواهند داشت.
  • فاصله مکانی: رفتن به کلاس زبان محدود به یکی دو ماه نیست! از این رو لازم است بُعد مکان را در نظر بگیرید و آموزشگاهی را انتخاب کنید که چالشی در رفت و آمد نداشته باشید.

در ادامه به معرفی 10 آموزشگاه زبان خوب ساری می پردازیم. با در نظر داشتن موارد بالا و بررسی شرایط خودتان، می توانید آموزشگاهی مناسب برای یادگیری زبان را انتخاب نمایید.

آموزشگاه کانون زبان ایران شعبه ساری

کانون زبان ایران از آن آموزشگاه هایی است که سال هاست با فعالیت حرفه ای خود در بسیاری از شهرهای ایران شناخته شده است. بسیاری از افراد برای رفتن به کلاس زبان، بدون هیچ تحقیقی درباره بهترین آموزشگاه های ساری، ابتدا به سراغ کانون زبان می روند! چرا که این موسسه به قول معروفش امتحانش را پس داده است و تاکنون توانسته در آموزش انواع زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی و آلمانی موفق عمل کند.
کانون زبان ایران در شهر ساری 6 شعبه دارد که بزرگترین و معروف ترین شعبه در خیابان خاقانی واقع شده است. در این واحد آموزشی، دو مرکز مجزا برای آموزش برادران و خواهران وجود دارد. در شعبه خواهران زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی و آلمانی؛ و در شعبه برادران زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی آموزش داده می شود. ضمنا در این مراکز علاوه بر دوره های آموزشی ترمیک، دوره های ویژه انگلیسی در سفر، بحث آزاد و مکالمه ویژه نیز برگزار می شود.
ساعت کار هر دو مرکز آموزشی خاقانی، شنبه تا پنجشنبه ساعت 8 الی 20 است. امکان ثبت نام برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان وجود دارد و شما می توانید بصورت حضوری یا غیرحضوری (از طریق تماس تلفنی یا ورود به سایت) نسبت به ثبت نام اقدام فرمایید.

تصاویر کانون زبان ساری

کانون زبان ایران شعبه ساری

اطلاعات تماس کانون زبان ساری
شماره تماس (مرکز خاقانی – خواهران) : 01133313169
شماره تماس (مرکز خاقانی – برادران) : 01133313170
آدرس اینستاگرام رسمی کانون زبان: ili_insta
آدرس اینستاگرام رسمی کانون زبان در مازندران: ili.mazandaran
آدرس سایت رسمی کانون زبان: register.ili.ir

 

آدرس کانون زبان ساری
مرکز آموزشی خاقانی: ساری، میدان شهرداری، خیابان خاقانی

نکات تکمیلی کانون زبان ساری
همانطور که اشاره شد، کانون زبان ایران 6 شعبه مختلف در شهر ساری دارد که در بخش قبل دو مرکز اصلی را معرفی کرده ایم. در ادامه 4 مرکز دیگر را نام می بریم؛ شما می توانید بسته به محل زندگی، آموزشگاه مناسب را انتخاب نمایید:

مدیریت استان مازندران
آدرس: ساری، بلوار امیر مازندرانی، خیابان شهبند، جنب پارک کوشاسنگ، اداره کل کانون پرورش فکری
شماره تماس: 01133608566 ، 01133608568 ، 01133608569
ساعت های کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶

شعبه 15 خرداد
آدرس: ساری، خیابان 15 خرداد، ابتدای فدک، روبروی شهرکتاب، دبیرستان پسرانه علامه طباطبائی
شماره تماس: 01133242283
ساعت های کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ - پنج شنبه ۷:۳۰ تا ۱۵

شعبه بلوار خزر
آدرس: ساری، میدان خزر، ابتدای بلوار خزر، مدرسه راهنمایی المهدی
شماره تماس: 01133207763
ساعت های کاری: شنبه تا پنج شنبه صبح ها ساعت 8 تا 12بعدازظهر ها ساعت 14 تا 20

شعبه بلوار کشاورز
آدرس: ساری، بلوار کشاورز، ابتدای پل راهبند، جنب ایستگاه تاکسی
ساعت های کاری: شنبه تا پنج شنبه صبح ها ساعت 8 تا 12، بعد از ظهرها ساعت 16 تا 20

 

آموزشگاه زبان مرکز آیلتس ملل ساری

اگر هدف شما از رفتن به آموزشگاه زبان، آمادگی برای آزمون آیلتس است؛ پیشنهاد می کنیم به مرکز آیلتس ساری مراجعه کنید. مرکز آیلتس ملل ساری با بهره گیری از اساتید باسابقه، امکانات آموزشی مناسب و برنامه ریزی های مدون در بخش های آموزش و همچنین برگزاری آزمون، بهترین آموزشگاه زبان ساری در زمینه آیلتس محسوب می شوند. این مرکز از سال 1392 تاکنون مشغول به فعالیت است و تاکنون بیش از 5000 زبان آموز داشته است. با توجه به تجربه کاری و نیازهای دانشجویان؛ دوره های آمادگی آیلتس در سطوح پیش مقدماتی، ابتدایی، پیش آیلتس و پیشرفته تفکیک می شود.
ساعت کاری مجموعه از 8 صبح تا 9 شب است. شما می توانید جهت اطلاع از برنامه کلاس ها و ثبت نام در دوره های مرکز آیلتس ملل، از طریق راه های ارتباطی موجود در بخش اطلاعات تماس، اقدام فرمایید.

تصاویر مرکز آیلتس ملل ساری

مرکز آیلتس ملل بهترین آموزشگاه زبان ساری

اطلاعات تماس مرکز آیلتس ملل ساری
شماره تماس: 01133252072 و 01133260683
شماره واتساپ: 09115063763
آدرس اینستاگرام: ielts_melal
آدرس سایت: www.ielts-melal.com

 

آدرس مرکز آیلتس ملل ساری
ساری، خیابان فرهنگ، کوی پیوندی، پیوند 3، مرکز آیلتس ملل

نکات تکمیلی مرکز آیلتس ملل ساری
علاوه بر دوره های ترمیک آیلتس که جهت افزایش مهارت های چهارگانه مورد نیاز برای آزمون آیلتس است، کارگاه های آموزشی مختلفی نیز برگزار می شود. شما می توانید بسته به مهارتی که قصد دارید آن را ارتقا دهید؛ در کارگاه های مختلف گرامر عمومی، گرامی مختص آیلتس، تلفظ، لغات و اصطلاحات آیلتس و ... شرکت کنید. همچنین در صورتیکه برای یادگیری عجله دارید و می خواهید بصورت فشرده و یا با تمرکز بر مهارت خاصی زبان انگلیسی را بیاموزید؛ می توانید در دوره های خصوصی مرکز شرکت کنید. ضمنا آزمون های آزمایشی (ماک) جهت آمادگی برای آیلتس نیز با همکاری این مرکز برگزار می شود.
لازم به ذکر است پیش از ثبت نام در تمامی دوره های آموزشی، از داوطلبان آزمون تعیین سطح گرفته می شود.

 

آموزشگاه زبان مرکز آیلتس آریا ساری

مرکز آیلتس آریا مجری برگزاری آزمون های اصلی آیلتس، بعنوان یکی دیگر از بهترین آموزشگاه های زبان ساری جهت آمادگی آیلتس است. این مرکز فعالیت خود را از سال 1390 شروع کرده است و با استفاده از منابع آموزشی روز دنیا توانسته است آموزش متفاوتی را ارائه نماید. این مرکز در طول سال های فعالیت خود، قرارداد های متعددی با سازمان ها، ادارات، شرکت ها و دانشگاه ها داشته است. نکته مهمی که این آموزشگاه را به انتخاب بسیاری از متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس تبدیل کرده است؛ مجوز رسمی برگزاری آزمون های اصلی آیلتس است. این مرکز در سال 1396 مجوزهای مورد نیاز را از سازمان سنجش و آموزش کشور و مرکز IDP استرالیا اخذ نموده و بعنوان تنها مرکز آموزشی رسمی آیلتس در استان مازندران شناخته می شود.
زبان آموزان جهت شرکت در دوره های آموزشی مجموعه می بایست حتما در آزمون های تعیین سطح شرکت کنند. جهت اطلاع از زمانبندی آزمون ها می توانید به وبسایت یا صفحه اینستاگرام مرکز مراجعه نمایید.

تصاویر مرکز آیلتس آریا ساری

مرکز آیلتس آریا بهترین آموزشگاه زبان ساری

اطلاعات تماس مرکز آیلتس آریا ساری
شماره تماس: 01133313641 و 01133253577 و 01133253578
آدرس اینستاگرام: ielts.centerr
آدرس سایت: www.ieltsaria.ir

 

آدرس مرکز آیلتس آریا ساری
ساری، خیابان فرهنگ، نبش فرهنگ 19

نکات تکمیلی مرکز آیلتس آریا ساری
مرکز آیلتس آریا خدمات مختلفی را ارائه می نماید؛ از جمله:

  • آزمون های تعیین سطح و ورکشاپ ها
  • آزمون های آموزشی ماک
  • دوره های عمومی زبان (pre ielts)
  • دوره های آیلتس

بدیهی است شرکت در دوره های عمومی یا آیلتس، بسته به دانش فعلی زبان انگلیسی شما مشخص می شود. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره آزمون آیلتس کسب کنید می توانید به صفحه اینستاگرام یا بلاگ سایت مرکز آیلتس آریا مراجعه فرمایید. این مرکز هر آنچه که برای آزمون آیلتس نیاز دارید را به شما ارائه می دهد و بهترین آموزشگاه زبان ساری در این زمینه محسوب می شود.

 

آموزشگاه زبان سفیر ساری

موسسه سفیر گفتمان با بیش از صد شعبه در سراسر کشور، یکی از بهترین آموزشگاه های زبان ساری است. دارا بودن الگوهای متنوع کلاسی بصورت ترمیک، فشرده و فوق فشرده و دوره های SPO (فقط مکالمه) به صورت حضوری و آنلاین موجب شده است این موسسه به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شود.
دوره های آموزشی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود و اخیرا علاوه بر دوره های عمومی، دوره های تخصصی آیلتس نیز در این واحد آموزشی ارائه می گردد. هزینه کلاس های آموزشی در وبسایت موسسه سفیر گفتمان به نشانی gosafir.com قابل مشاهده است. شما می توانید جهت ثبت نام در این موسسه از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری اقدام فرمایید.

تصاویر آموزشگاه زبان سفیر ساری

موسسه سفیر بهترین آموزشگاه زبان ساری

اطلاعات تماس آموزشگاه زبان سفیر ساری
شماره تماس: 01134400
آدرس اینستاگرام: safir.mazandaran
آدرس کانال تلگرام: Gosafirmazandaran
آدرس سایت: gosafir.com

 

آدرس آموزشگاه زبان سفیر ساری
ساری، خیابان فرهنگ، بعد از پیوندی، روبروی بانک تجارت

نکات تکمیلی آموزشگاه زبان سفیر ساری
اگرچه امکان ثبت نام آنلاین در کلاس های آموزشی شعبه ساری وجود ندارد؛ اما برخی از کلاس ها بصورت آنلاین نیز برگزار می شوند. جهت اطلاع از برنامه کلاس ها می توانید از طریق تماس با مجموعه، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.
از آنجاییکه تمامی واحد های آموزشی تحت نظارت دفتر مرکزی و بر اساس یک استاندارد واحد و سیستم یکپارچه مدیریت می شود، نظم و برنامه ریزی در این موسسه حرف اول را می زند. علاوه بر این، اساتید برجسته و تیم کاری باتجربه موجب شده است تا آموزشگاه سفیر بعنوان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان ساری شناخته شود.

 

آموزشگاه زبان سیمین ساری

آموزشگاه زبان سیمین ساری از سال 1372 تا به امروز در شهر ساری فعالیت دارد و یکی از قدیمی ترین و بهترین آموزشگاه های زبان ساری محسوب می شود. این موسسه برگزارکننده دوره های مختلف آموزشی و اکتسابی، آمادگی برای آزمون آیلتس و تافل است. دوره ها برای کودکان، مادر و کودک، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود. همچنین دوره های آمادگی کارشناسی ارشد و دکتری آموزش زبان انگلیسی نیز در این مرکز ارائه می گردد. نام نیک و قابل اعتماد موسسه زبان سیمین موجب استقبال بی نظیر مردم شهر ساری از این موسسه شده است. طوری که در حال حاضر آموزشگاه سیمین در 4 شعبه مختلف واقع در خیابان های مختلف ساری فعالیت می کند. اولین مرکز تاسیس شده شعبه امیر مازندرانی است که تنها پذیرای دختران است! اما شعبه خیابان معلم، کلاس های آموزشی را برای دختران و پسران دایر می کند.
ساعت  کاری شعبه امیر مازندرانی در شیفت صبح، 8 الی 13 و در شیفت عصر 15 الی 21 است.

تصاویر آموزشگاه زبان سیمین ساری 

موسسه  سیمین بهترین آموزشگاه زبان ساری

اطلاعات تماس آموزشگاه زبان سیمین ساری (شعبه امیر مازندرانی)
شماره تماس: 01133361295
آدرس اینستاگرام: sarisimin
آدرس سایت: sarisimin.com
چت تلگرام: sarisimin
چت واتساپ: 09030372688

 

آدرس آموزشگاه زبان سیمین ساری 
ساری، خیابان امیر مازندرانی، نبش وصال 1

نکات تکمیلی آموزشگاه زبان سیمین ساری 
دوره های آموزشی (ترمیک) موسسه زبان سیمین در 20 جلسه 1 یا 1:30 ساعته برگزار می شود. اگر مشکل مسافت دارید و فکر می کنید شعبه امیر مازندرانی مرکز مناسبی برایتان نیست؛ می توانید به سایر شعبات مراجعه فرمایید:
شعبه معلم
آدرس: خیابان معلم، نبش معلم 16
تلفن: 01133254956
ساعت های کاری: شیفت کامل، 8:30 الی 21:00

شعبه شمشیربند
آدرس: بلوار شمشیربند، نبش شمشیربند 25
تلفن: 01133356638
ساعت های کاری: شیفت ضبح فقط روزهای فرد ساعت 8:00 الی 13:00، شیفت عصر همه روزه 15:00 الی 21:00

شعبه خزر
آدرس: بلوار خزر، خیابان طبرستان، بعد از دانشگاه امام محمد باقر، روبروی لوازم التحریر ویرگول
تلفن: 01133108675
ساعت های کاری: شیفت کامل، 8:30 الی 21:00

البته اگر این مراکز هم به نظرتان دور می آید، می توانید بصورت آنلاین زبان آموزشی کنید! موسسه زبان سیمین اپلیکیشن های آموزشی ویژه اساتید و دانشجویان را طراحی و عرضه نموده است. شما می توانید با نصب این اپلیکیشن ها بر روی تلفن همراه خود، در کلاس های آموزشی شرکت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شعبات آموزشگاه سیمین ساری تماس حاصل فرمایید.

 

آموزشگاه زبان شکوه ساری

آموزشگاه زبان شکوه ساری با بیش از 70 سال تجربه، یکی از قدیمی ترین و بهترین موسسات آموزش زبان، نه تنها در ساری، بلکه در سراسر کشور محسوب می شود. این آموزشگاه با داشتن کادری مجرب و استفاده از بهترین متدهای آموزشی، به برگزاری کلاس های آموزش زبان انگلیسی از 5 سال به بالا می پردازد. آموزشگاه شکوه ساری اولین مرکز یادگیری زبان با استفاده از هوش مصنوعی در استان مازندران است. دوره های کودک و نوجوان، کلاس های خصوصی، دوره های تربیت مدرس، دوره های گروهی بزرگسالان، آزمون های ماک و آزمون های آزمایشی آیلتس از مواردی است که توسط این مجموعه برگزار می شود.
آموزشگاه زبان شکوه ساری دو شعبه در شهر ساری دارد که شعبه اصلی در خیابان طبرستان واقع شده است.
تصاویر آموزشگاه زبان شکوه ساری

موسسه شکوه بهترین آموزشگاه زبان ساری

اطلاعات تماس آموزشگاه زبان شکوه ساری
شماره تماس: 01144431957
شماره واتساپ: 09394558155
آدرس اینستاگرام: Shokouh_e_sari
آدرس سایت: www.shokouh.com

 

آدرس آموزشگاه زبان شکوه ساری
ساری، بلوار خزر، خیابان طبرستان، روبروی دانشگاه امام محمدباقر

نکات تکمیلی آموزشگاه زبان شکوه ساری
موسسه زبان هوشمند شکوه شعبه دیگری نیز در خیابان فرهنگ دارد. قوانین جذب مدرس، رویکردهای مدیریتی و برنامه آموزشی هر دو شعبه یکسان است و در نتیجه هر دو مرکز کیفیت آموزش مشابهی دارند. در صورتیکه شعبه طبرستان آموزشگاه شکوه نسبت به محل زندگی شما دور است؛ می توانید شعبه دوم شکوه را انتخاب کنید:
آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، خیابان سعدی، کوچه نیلوفر
تلفن: 01144432519

 

آموزشگاه زبان کمبریج ساری

آموزشگاه زبان ایران کمبریج یکی از معتبرترین مراکز یادگیری زبان محسوب می شود. این مرکز علاوه بر آموزش زبان انگلیسی در قالب دوره های آمادگی آیلتس، ورکشاپ مکالمه، ترمیک، نیمه فشرده؛ زبان های آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، روسی، ایتالیایی و اسپانیایی را نیز تدریس می کند. برخی از دستاوردهای این مرکز به شرح زیر است:
-    برگزاری آزمون های ماک جهت آمادگی برای آزمون آیلتس، مطابق با استانداردهای بین المللی
-    بهره گیری از اساتید مجرب با حداقل مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی
-    ارائه دوره های آموزشی فشرده چند ماهه در مواقع فورس زمانی زبان آموز
-    بهره مندی از روش های موزشی روز دنیا

تصاویر آموزشگاه زبان کمبریج ساری

آموزشگاه کمبریج بهترین آموزشگاه زبان ساری

اطلاعات تماس آموزشگاه زبان کمبریج ساری
شماره تماس: 01133269422 و 01133313164
آدرس اینستاگرام: cambridge_institute_sari
آدرس سایت: www.ircambridge.com

 

آدرس آموزشگاه زبان کمبریج ساری
ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، نبش پیوند 3، آموزشگاه زبان کمبریج

نکات تکمیلی آموزشگاه زبان کمبریج ساری
آنچه که آموزشگاه زبان کمبریج را از سایر آموزشگاه های زبان ساری متمایز می کند؛ برگزاری دوره های فشرده ی چند ماهه با نتایج شگفت انگیز است. شاید جملات تبلیغاتی مانند "با ما زبان خود را تنها در عرض 4 هفته تقویت کنید" یا "یادگیری زبان انگلیسی فشرده فقط در 10 جلسه" را شنیده باشید! اگرچه این جملات وسوسه انگیز هستند اما بایستی بررسی کنید که آیا واقعا همچین چیزی ممکن است؟! آیا موسسه ای می تواند این تضمین را دهد که در مدت اعلام شده، شما را به اهدافتان از یادگیری زبان برساند؟! بله!
موسسه زبان کمبریج بسته به توانایی های زبان آموز و ددلاینی که دارند؛ دوره های فشرده دو الی شش ماهه را برگزار می کند. اگر قصد مهاجرت دارید و زمان زیادی هم ندارید؛ می توانید با شرکت در دوره های فشرده کمبریج خود را در کوتاه ترین زمان آماده کنید. نمونه هایی از نظرات دانشجویان پیشین را نیز می توانید در صفحه اینستاگرام کمبریج مشاهده فرمایید.

 

آموزشگاه زبان دیباگران ساری

مجتمع فنی دیباگران نامی آشنا در سراسر کشور است که در رشته های مختلفی کلاس های آموزشی برگزار می کند. دپارتمان زبان خارجه این مجموعه، با بهره گیری از اساتید مجرب، اتوماسیون آموزشی پیشرفته، ساختمان هوشمند و کادری حرفه ای و موقر؛ به آموزش زبان انگلیسی در ساری می پردازند.
کلاس های زبان خارجه برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود و علاوه بر دوره های ترمیک، امکان شرکت در کلاس های مکالمه زبان نیز وجود دارد. استفاده از فیلم، موسیقی، بازی آموزی، حدس کلمه و سایر متدهای متنوع موجب بهبود یادگیری و افزایش جذابیت آموزش بخصوص برای کودکان و نوجوانان می شود.
تصاویر آموزشگاه زبان دیباگران ساری

آموزشگاه دیباگران بهترین آموزشگاه زبان ساری

اطلاعات تماس آموزشگاه زبان دیباگران ساری
شماره تماس: 01133204528
آدرس اینستاگرام: mfdibagaran
آدرس سایت: mftsari.ir

 

آدرس آموزشگاه زبان دیباگران ساری
شعبه مرکزی: ساری، بلوار خزر خیابان ساری کنار

شعبه آموزشگاه زبان: ساری، بلوار خزر، خیابان طبرستان، جنب دبیرستان فردوس

نکات تکمیلی آموزشگاه زبان دیباگران ساری
باید بپذیریم که آموزش به شیوه های قدیمی منسوخ شده است و حداقل برای کودکان و نوجوانان بایستی از روش های نوین استفاده کرد! اگر قصد دارید فرزند خردسال یا نوجوانتان به خوبی آموزش ببیند، بهترین آموزشگاه زبان ساری موسسه ای خواهد بود که به جای روش های قدیمی، از شیوه های جدید استفاده کند. آموزشگاه دیباگران ساری با بکارگیری بازی و سرگرمی، آموزش به کودکان و نوجوانان را انجام می دهد و زبان آموز را به یادگیری علاقمند می کند. برخی از این روش ها را می توانید در صفحه اینستاگرام دیباگران مشاهده فرمایید.

 

آموزشگاه زبان فرزانه سازان ساری

آموزشگاه زبان فرزانه سازان ساری با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی بصورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمان ها آموزش می دهد. این موسسه تحت نظر دکتر فرزانه سبک روح، دکترای تخصصی آموزش زبان انگلیسی و دارای 30 سال سابقه تدریس، فعالیت می کند. کیفیت تدریس و خلاقیت در آموزش از ویژگی های بارز این موسسه است که موجب شده بسیاری از افراد آن را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان ساری بشناسند.
تصاویر آموزشگاه زبان فرزانه سازان ساری

آموزشگاه فرزانه سازان بهترین آموزشگاه زبان ساری

اطلاعات تماس آموزشگاه زبان فرزانه سازان ساری
شماره تماس: 01133240716 و 01133246066
شماره واتساپ: 09129420637
آدرس اینستاگرام: farzanehsazan
آدرس سایت: farzanehsazan.ir

 

آدرس آموزشگاه زبان فرزانه سازان ساری
ساری، میدان شهدا، خیابان فرهنگ، جنب فرهنگ 23

نکات تکمیلی آموزشگاه زبان فرزانه سازان ساری
موسسه فرزانه سازان همه روزه (به غیر از ایام تعطیل) فعال است و شما می توانید جهت ثبت نام یا مشاهده وضعیت کلاس ها بصورت حضوری به این مرکز مراجعه فرمایید. همچنین در صورتی که تمایل به دریافت مشاوره جهت شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین آموزشگاه را دارید؛ می توانید جهت تعیین سطح تماس بگیرید. مشاوره رایگان از شنبه تا چارشنبه ساعت 16 الی 18 انجام می شود.

 

آموزشگاه زبان ویرا ساری

آموزشگاه زبان ویرا از سال 1382 تا کنون با هدف خلق و شبیه سازی زندگی در محیط زبان دوم به آموزش زبان می پردازد. به طوری که به جای کلاس های استاد محور، فضای آموزشی طوری مهیا شده است تا دانشجویان در کنار استاد، مطالب آموزشی را زندگی کنند. این رویکرد موجب می شود تا زبان آموزان با تدریس بهتر ارتباط بگیرند و یادگیری سریعتر اتفاق بیفتد. این روش بر تمام مهارت های زبان آموز اعم از شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندنی تمرکز دارد و تمامی این توانایی ها را بصورت مستمر مورد بررسی قرار می دهد.
وجود ارزیابی های مستمر، داشتن پشتیبان آموزشی و البته برگزاری جلسات مستمر اساتید با والدین موجب می شود تا مسیر یادگیری هموار و شفاف باشد.

تصاویر آموزشگاه زبان ویرا ساری

موسسه زبان ویرا بهترین آموزشگاه زبان ساری

اطلاعات تماس آموزشگاه زبان ویرا ساری
شماره تماس: 01133359287 و 09370438079
آدرس اینستاگرام: vira_lc
آدرس سایت: viralc.ir

 

آدرس آموزشگاه زبان ویرا ساری
ساری، میدان امام، خیابان نهضت

نکات تکمیلی آموزشگاه زبان ویرا ساری
آموزشگاه زبان ویرا ساری همه روزه در دوشیفت صبح و عصر پذیرای حضور شما زبان آموزان گرامی است. شما می توانید جهت دریافت مشاوره، تعیین سطح رایگان، پذیرش و ثبت نام، همه روزه از ساعت 8 الی 21 به این موسسه مراجعه فرمایید. برنامه آموزشی منعطف و تنوع کلاس های آموزشی همان چیزی است که این مجموعه را به یکی از بهترین آموزشگاه های زبان ساری تبدیل می کند.


یادگیری زبان دوم یا سوم کار چندان ساده ای نیست! گاهی ممکن است سال ها زمان ببر تا بتوانید زبان بعدی خود را یاد بگیرید! اما اگر به سراغ آموزشگاهی خوب و حرفه ای بروید، احتمالا زمان یادگیری تان کمتر خواهد شد. در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای تلاش کردیم تا بر اساس پارامترهای مختلفی، بهترین آموزشگاه های زبان شهر ساری را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. در صورتیکه تجربه زبان آموزش در هز یک از این موسسات را داشتید، خوشحال می شویم نظرات خود را در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

 

فهرست بهترین آموزشگاه های زبان ساری

 

فهرست بهترین آموزشگاه های ساری
ردیف نام آموزشگاه آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 موزشگاه کانون زبان ایران شعبه ساری مرکز آموزشی خاقانی: ساری، میدان شهرداری، خیابان خاقانی

01133313169

01133313170

ili_insta

2 آموزشگاه زبان مرکز آیلتس ملل ساری ساری، خیابان فرهنگ، کوی پیوندی، پیوند 3، مرکز آیلتس ملل

01133252072 

01133260683

ielts_melal

3 آموزشگاه زبان مرکز آیلتس آریا ساری ساری، خیابان فرهنگ، نبش فرهنگ 19

01133313641 

01133253577 

ielts.centerr

4 آموزشگاه زبان سفیر ساری ساری، خیابان فرهنگ، بعد از پیوندی، روبروی بانک تجارت 01134400

safir.mazandaran

5 آموزشگاه زبان سیمین ساری ساری، خیابان امیر مازندرانی، نبش وصال 1 01133361295

sarisimin

6 آموزشگاه زبان شکوه ساری ساری، بلوار خزر، خیابان طبرستان، روبروی دانشگاه امام محمدباقر 01144431957

Shokouh_e_sari

7 آموزشگاه زبان کمبریج ساری ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، نبش پیوند 3، آموزشگاه زبان کمبریج

01133269422 

01133313164

cambridge_institute_sari

8 آموزشگاه زبان دیباگران ساری ساری، بلوار خزر خیابان ساری کنار 01133204528

mfdibagaran

9 آموزشگاه زبان فرزانه سازان ساری ساری، میدان شهدا، خیابان فرهنگ، جنب فرهنگ 23

01133240716 

01133246066

farzanehsazan

10 آموزشگاه زبان ویرا ساری ساری، میدان امام، خیابان نهضت

01133359287 

09370438079

vira_lc

 

نظرات
سفیر با اختلاف بهترین آموزشگاه زبان ساریه. من و دوستام تقریبا دو ساله که میرم سفیر و زبانم هم تو مدرسه هم تو صحبت کردن و فیلم دیدن و ... عالی شده