بهترین سونوگرافی ساری (دکتر متخصص رادیولوژی و سونوگرافی)

اجتماعی
بهترین سونوگرافی ساری (دکتر متخصص رادیولوژی و سونوگرافی)
563 نفر
0
زمان مطالعه : 15 دقیقه

در برخی از بیماری ها مانند بیماری های پوستی، جراحت و ... که آسیب ها قابل مشاهده هستند؛ اغلب بدون نیاز به آزمایش نوع بیماری تشخیص داده می شود! اما اگر عضوی درونی مانند معده، کلیه و ... دچار بیماری شود پزشک چطور می تواند آن را بررسی و معاینه کند؟! درست است که علائم تا حدی می تواند پزشک را از مشکل بیمار آگاه کند؛ اما هیچ پزشکی بدون آزمایش و سونوگرافی نظر قطعی درباره نوع بیماری نمی دهد! سونوگرافی یک آزمایش تشخیصی (نه درمانی) است که به پزشک کمک می کند تا با بررسی اجزای درونی بدن، بیماری را تشخیص داده و به بهترین شکل درمان کند. بدون شک اهمیت این موضوع در تشخیص بیماری سبب شده است تا افراد به دنبال بهترین مرکز سونوگرافی ساری برای مراجعه باشند. اما چرا باید برای انجام سونوگرافی، بهترین سونوگرافی ساری را انتخاب کنیم؟ آیا مراکز مختلف با هم فرق دارند؟!
بله! نوع دستگاه و پزشک مرکز سونوگرافی نقش مهمی در نتیجه تست شما دارند. اسکن بدن قرار است به پزشک در تشخیص بیماری کمک کند و لذا بایستی دقیق و با کیفیت باشد. بروز بودن دستگاه، تصویربرداری دقیق، وضوح تصویر و البته رادیولوژیست متخصص و مجرب از مهم ترین مواردی است که بایستی به آنها توجه داشته باشید.
در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، به معرفی 10 مرکز سونوگرافی در ساری می پردازیم. اگر پزشک برای بررسی اجزای داخلی شما سونوگرافی تجویز کرده و به دنبال مراکز سونوگرافی خوب در شهر ساری می گردید؛ تا پایان این مقاله همراه ما باشید. 

1. دکتر احمد صدقیان

دکتر احمد صدقیان با شماره نظام پزشکی 69418، متخصص رادیولوژی، سونوگرافی و فلوشیپ تصویربرداری کاردیوواسکولار (CMR-CCT) هستند. ایشان در کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی اَوِستا با استفاده از دستگاه هایی به روز و حرفه ای به انجام انواع تست های سونوگرافی می پردازند. شما می توانید جهت انجام کلیه سونوگرافی های بارداری، اسکن آنومالی، کالرداپلرعروق، اطفال و شیرخواران، تیرویید، انجام کلیه گرافی های ساده و رنگی از جمله هیستروگرافی باریم و سایر سونوگرافی های روتین به کلینیک تخصصی ایشان مراجعه فرمایید.

تصاویر مطب دکتر احمد صدقیان

دکتر احمد صدقیان بهترین سونوگرافی ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر احمد صدقیان
شماره تماس: 01133370505 و 01133370501 و 01133305262 و 01133325935

 

آدرس مطب دکتر احمد صدقیان
ساری، خیابان قارن، روبروی بانک رفاه، ساختمان 286(ساختمان آزمایشگاه پاستور) زیرزمین، کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی اوستا

نکات تکمیلی دکتر احمد صدقیان
کلینیک تخصصی اوستا یکی از بهترین مراکز سونوگرافی ساری است و شما می توانید با تعیین وقت قبلی، برای انجام انواع سونوگرافی ها تجویز شده بدان مراجعه فرمایید. کلینیک تخصصی رادیولوژی و سونوگرافی دکتر احمد صدقیان (اوستا) همه روزه -به جز ایام تعطیل- از ساعت 9 الی 14 و 16 الی 21 پذیرای حضور شما مراجعین گرامی است. ضمنا دکتر احمد صادقیان با کلیه بیمه های پایه و تکمیلی طرف قرارداد هستند و شما می توانید با خیالی راحت به مرکزی مطمئن، با هزینه مناسب مراجعه فرمایید.

 

2. دکتر زهره غلامی

دکتر زهره غلامی با شماره نظام 101144 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند. ایشان در پاراکلینیک رادیو-سونو گرافی خود خدمات مختلف سونوگرافی را ارائه می دهند. دکتر غلامی پزشکی حاذق و با تشخیص عالی هستند و مطب ایشان یکی از بهترین سونوگرافی های ساری است. شما می توانید جهت دریافت خدمات زیر به کلینیک ایشان مراجعه فرمایید:
 سونوگرافی NT
 سونوگرافی بارداری
 سونوگرافی آنومالی
سونوگرافی شکم و لگن
 سونوگرافی تیروئید
 سونوگرافی سینه
 رادیولوژی ستون فقرات گردن
 رادیولوژی لگن
 و ...

تصاویر مطب دکتر زهره غلامی

دکتر زهره غلامی بهترین سونوگرافی ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر زهره غلامی
شماره تماس: 01133406060 و 01133406062

 

آدرس مطب دکتر زهره غلامی
ساری، خیابان فرهنگ، ابتدای خیابان پانزده خرداد، اولین بن بست سمت راست، ساختمان آپادانا، زیر زمین

نکات تکمیلی دکتر زهره غلامی
به عقیده مراجعه کنندگان، دکتر زهره غلامی پزشکی باحوصله، مهربان و خوش اخلاق هستند. ایشان با روی باز بیمار را ویزیت می کنند و اگر مورد مشکوکی مشاهده کنند حتما بیمار را به پزشک متخصص معرفی می کنند. کلینیک تخصصی رادیولوژی و سونوگرافی دکتر زهره غلامی همه روزه (به غیر از ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 9 شب پذیرای حضور شما مراجعین گرامی است.

 

3. دکتر سامان حیدری

دکتر سامان حیدری متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند و در کلینیک تخصصی رادیولوژی و سونوگرافی خود واقع در مجتمع شهریار 3 فعالیت می کنند. اگر به دنبال بهترین سونوگرافی ساری هستید و می خواهید سونوگرافی تان کاملا حرفه ای و  با استفاده از دستگاه هایی بروز انجام شود؛ پیشنهاد می کنیم به کلینیک دکتر سامان حیدری (کلینیک شهریار) مراجعه فرمایید. دستگاه های پیشرفته کلینیک، امکان انجام کلیه سونوگرافی های زیر را می دهند:
سونوگرافی های ساده و کالر داپلر، بارداری و سلامت جنین(انومالی اسکن)
سونوگرافی های ویژه اطفال با تنظیمات تخصصی مرتبط و براساس دوره های تکمیلی
سونوگرافی تیرویید و پستان مبتنی بر دستورالعمل های جدید
سونوگرافی های واریس،داپلر کاروتید،عروق اندام تحتانی

علاوه بر موارد نام برده شده، خدمات رویت و گزارش MRI و CT SCAN و اقدامات مداخله ای شامل نمونه برداری تیرویید و بیوپسی پستان و ... توسط دکتر حیدری ارائه می شود.

تصاویر مطب دکتر سامان حیدری

دکتر سامان حیدری بهترین سونوگرافی ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر سامان حیدری
شماره تماس: 01133310012 و 01133310013 و 09119061614

 

آدرس مطب دکتر سامان حیدری
ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار سه، نیم طبقه اول، واحد ۱۰۳،کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی شهریار 

نکات تکمیلی دکتر سامان حیدری
کلینیک تخصصی دکتر سامان حیدری، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 الی 20:30 پذیرای حضور شما مراجعه کنندگان گرامی است. توجه داشته باشید که زمان اعلام شده زمان حضور در مطب است و بسته به نوع خدمات سایر بیماران، ممکن است تا حداکثر یک و نیم ساعت، تفاوت در زمان ویزیت به وجود آید.
خواهشمند است پیش از مراجعه به بهترین سونوگرافی ساری، به موارد زیر برای سونوگرافی مدنظر خود، توجه داشته باشید:

سونوگرافی شکم و لگن: شش ساعت ناشتایی و مثانه پر
سونوگرافی لگن: مثانه پر
سونوگرافی کبد و کیسه صفرا: شش ساعت ناشتایی
 سونوگرافی بیوفیزیکال: خوردن خوراکی شیرین قبل از سونوگرافی
سونوگرافی nt : به همراه داشتن خوراکی شیرین
سونوگرافی ریفلاکس و تنگی پیلور نوزاد: شیردهی به نوزاد قبل از انجام سونوگرافی
سونوگرافی پستان: لزوم به همراه داشتن ماموگرافی، در خانم های بالای 40 سال

 

4. دکتر ندا کریمی

دکتر ندا کریمی متخصص تصویربرداری (رادیولوژی) هستند و در مرکز سونوگرافی سایه (واقع در خیابان قارن، جنب پاساژ الهیه) فعالیت می کنند. دکتر کریمی پزشکی باتجربه و متخصص هستند و مرکز سونوگرافی ایشان همواره بعنوان یکی از بهترین سونوگرافی های ساری شناخته می شود. خدمات قابل ارائه توسط ایشان به شرح زیر است:
رادیولوژی
سونوگرافیMR ،CT، داپلر
اکوی قلب جنین 
سونوگرافی بیماران پیوندی
سونوگرافی سلامت جنین
سونوگرافی تاندون و عضلات
دیجیتال
عکس برداری رنگی کلیه (IVP)
عکس برداری روده کوچک
عکس برداری رنگی از رحم (هیستروسالپینگوگرافی)
عکس برداری رنگی از مثانه (سیستوگرافی)
عکس برداری رنگی مجاری صفراوی
سونوگرافی لگن
سونوگرافی بارداری
سونوگرافی جمجمه
سونوگرافی سینه
سونوگرافی شکم
سونوگرافی اسکلتی عضلانی
سونوگرافی دو بعدی
سونوگرافی 3 بعدی 4 بعدی
داپلر رنگی
اشعه ایکس دیجیتال
اسکن قبل از زایمان

تصاویر مطب دکتر ندا کریمی

دکتر ندا کریمی بهترین سونوگرافی ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر ندا کریمی
شماره تماس: 01133328701 و 01133327390

 

آدرس مطب دکتر ندا کریمی
ساری، خیابان قارن، قارن 5، جنب پاساژ الهیه، ساختمان فرشته، طبقه اول، مرکز سونوگرافی سایه

نکات تکمیلی دکتر ندا کریمی
دکتر ندا کریمی علاوه بر تخصص و تجربه، پزشکی مهربان و با اخلاق هستند و رضایت صددرصدی بیماران موجب شده است نام ایشان را با خیالی راحت در لیست بهترین سونوگرافی های ساری قرار دهیم. جهت مراجعه به کلینیک تصویربرداری سایه تحت نظر دکتر ندا کریمی می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 9 شب و پنج شنبه ها ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر اقدام فرمایید.

 

5. دکتر احمد قاسمی

دکتر احمد قاسمی با 25 سال تجربه یکی از قدیمی ترین متخصصین تصویربرداری(رادیولوژی) در ساری است. ایشان در کلینیک تخصصی خود، با تیمی مجرب و حرفه ای و با استفاده از بروزترین دستگاه های سونوگرافی، برای کلیه اندام های داخلی اعم از کلیه، کبد، کیسه صفرا، رحم و تخمدان، تیروئید، شکم و لگن، آپاندیس، پروستات و ... سونوگرافی انجام می دهند. در صورتی که قصد مراجعه به بهترین سونوگرافی ساری را دارید؛ اما از چگونگی انجام آن اطلاعاتی ندارید و یا قصد دارید درباره بیماری های مختلف قابل تشخیص با سونوگرافی اطلاعات کسب کنید؛ پیشنهاد می کنیم به صفحه اینستاگرام دکتر قاسمی به آدرس dr.ghasemi.sonography مراجعه فرمایید.
تصاویر مطب دکتر احمد قاسمی

دکتر احمد قاسمی بهترین سونوگرافی ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر احمد قاسمی
شماره تماس: 01133393081 و 01133393083 و 01133393085
آدرس اینستاگرام: dr.ghasemi.sonography

 

آدرس مطب دکتر احمد قاسمی
ساری، خیابان امیر مازندرانی، جنب بیمارستان امام، ابتدای کوچه یاس، مرکز پزشکی تابان

نکات تکمیلی دکتر احمد قاسمی
نکته مهم درباره مرکز رادیولوژی دکتر قاسمی این است که علاوه بر تجربه و تخصص ایشان، تیم کاری مطب بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستند و این موضوع موجب آرامش خاطر مراجعه کنندگان شده است. شما می توانید از شنبه تا پنجشنبه در دو شیفت صبح و عصر، به کلینیک ایشان مراجعه فرمایید.

 

6. دکتر سید احمد شهاب کوثریان

دکتر احمد شهاب کوثریان یکی از بهترین رادیولوژیست های ساری با بیش از 35 سال تجربه هستند. کلینیک تخصصی رادیولوژی و سونوگرافی ایشان واقع در مجتمع شهریار 3، یکی از بهترین مراکز سونوگرافی ساری است. شما همراهان محترم مجله سیتیفای می توانید جهت انجام سونوگرافی های زیر به مطب دکتر کوثریان مراجعه فرمایید:
سونوگرافی بیضه
سونوگرافی چشم
سونوگرافی ارتوپدی
سونوگرافی داپلر عروق
سونوگرافی دستگاه ادرار
سونوگرافی سینه
سونوگرافی غده تیروئید
سونوگرافی شکم و دستگاه گوارش
سونوگرافی بیماری‌های زنان
سونوگرافی مامایی

تصاویر مطب دکتر احمدشهاب کوثریان

دکتر کوثریان بهترین سونوگرافی ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر احمدشهاب کوثریان
شماره تماس: 01133328619 

 

آدرس مطب دکتر احمدشهاب کوثریان
ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار 3، طبقه همکف، واحد 1

نکات تکمیلی دکتر احمدشهاب کوثریان
به عقیده مراجعه کنندگان، دکتر احمد شهاب کوثریان پزشکی دلسوز و کاردرست هستند که بسیار دقیق سونو را انجام داده و توضیح کامل و موشکافانه می نویسند. انتقال حس آرامش و راهنمایی های دقیق نیز همان چیزی است که بیماران در زمان مراجعه به پزشک بدان نیاز دارند و دکتر کوثریان به نحو احسن این کارها را انجام می دهند. شما می توانید (با تعیین وقت قبلی) همه روزه صبح و عصر به مطب دکتر کوثریان مراجعه فرمایید.

 

7. دکتر زهرا مردانشاهی

دکتر زهرا مردانشاهی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی با شماره نظام پزشکی 93986 هستند. مطب دکتر مردانشاهی در ساختمان شهریار 3 واقع شده و با بروزترین دستگاه های سونوگرافی جهان تجهیز شده است. شما می توانید جهت انجام سونوگرافی شکم و لگن، رحم و تخمدان، واژینال، پستان و سونوگرافی و غربالگری nt و nb به مطب دکتر مردانشاهی مراجعه فرمایید.
تصاویر مطب دکتر زهرا مردانشاهی

دکتر زهرا مردانشاهی بهترین دکتر سونوگرافی ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر زهرا مردانشاهی
شماره تماس: 01133305656 

 

آدرس مطب دکتر زهرا مردانشاهی
ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار 3، واحد 312

نکات تکمیلی دکتر زهرا مردانشاهی
دکتر زهرا مردانشاهی پزشکی خوب و خوش برخورد هستند که برای بیماران خود وقت می گذارند و با صبر و حوصله توضیحات را ارائه می دهند. ضمن اینکه نتایج سونوگرافی های ایشان همواره مورد تایید پزشکان متخصص بوده و هیچگونه ایرادی در آنها مشاهده نمی شود. شما می توانید جهت مراجعه به بهترین سونوگرافی ساری، از طریق  شماره های موجود در بخش اطلاعات تماس، نسبت به رزرو نوبت اقدام فرمایید.

 

8. دکتر امیررضا کیوان

دکتر امیررضا کیوان متخصص تصویربرداری(رادیولوژی) هستند و در کلینیک تخصصی سرسبز واقع در مجتمع اکسیر ساری فعالیت می کنند. ایشان علاوه بر انجام انواع تست های سونوگرافی، سونو هیستوگرافی، سیالوگرافی، آنومالی اسکن، داکتوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی، داپلر رنگی و ... خدمات نمونه برداری پستان، تیروئید و پروستات را نیز انجام می دهند. رزومه درخشان ایشان می تواند خیال شما را برای مراجعه به بهترین سونوگرافی ساری راحت کند:

فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز
فارغ التحصیل دکترای تخصصی پرتوشناسی تشخیصی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
رئیس بخش تصویربرداری بیمارستان فوق تخصصی فجر تهران به مدت 17 سال
سابقه فعالیت در بیمارستان های خصوصی ایران مهر، پاسارگاد و عرفان تهران
عضو انجمن رادیولوژی ایران
عضو انجمن رادیولوژی اروپا ESR
فلوشیپ اقدامات مداخله ای (اینترونشن) از دانشگاه علوم پزشکی تهران
فلوشیپ سی تی اسکن از دانشگاه علوم پزشکی تبریز
فلوشیپ ام آر آی در دانشگاه علوم پزشکی تهران
فلوشیپ سونوگرافی پیشرفته زنان و بارداری و پستان از دانشگاه گراتز اتریش (LKH)


تصاویر مطب دکتر امیررضا کیوان

دکتر امیررضا کیوان بهترین سونوگرافی ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر امیررضا کیوان
شماره تماس: 01144431317 و 01144431318 و 09915931889

 

آدرس مطب دکتر امیررضا کیوان
ساری، بلوار خزر، بالاتر از سه راه طبرستان، روبروی فرش مشهد، جنب بستنی اسکیمو، ساختمان پزشکان اکسیر، طبقه همکف، واحد 3

نکات تکمیلی دکتر امیررضا کیوان
دکتر امیررضا کیوان از نگاه مراجعه کنندگان به عنوان پزشکی حاذق و باسواد معرفی شده اند. انجام سونوگرافی دقیق و البته به موقع می تواند به تشخیص و درمان بیماری کمک کند. لذا پیشنهاد می کنیم حداقل چکاپ سالانه را جهت اطمینان از سلامت اندام های درونی و عملکرد دستگاه های مختلف بدن انجام دهید. جهت مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر کیوان می توانید همه روزه از ساعت 17 الی 20 اقدام فرمایید.

 

9. دکتر صفیه نوشی

دکتر صفیه نوشی متخصص سونوگرافی و رادیولوژی و فلوشیپ بیماری های پستان ،زنان و بارداری از دانشگاه تهران هستند. دکتر نوشی در کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی افرا با استفاده از دستگاه های پیشرفته، خدمات سونوگرافی مختلفی را ارائه می دهند. شما می توانید بسته به نوع مشکل خود، سونوگرافی متناسب با آن را انجام دهید:
سونوگرافی ترانس واژینال: جهت بررسی بیماری های رحم، تخمدان، بارداری، چسبندگی های لگنی و ...
سونوگرافی معمولی: جهت بررسی نواحی مختلف شکم و لگن؛ مانند کبد، کیسه صفرا، طحال، پانکراس، کلیه ها، مثانه و پروستات
سونوگرافی رنگی (کالر داپلر): جهت ارزیابی عروق خوبی از نظر جریان خون، بررسی نارسایی های وریدی و عملکذد ضعیف دریچه ها، پیدا کردن عروق مسدود شده، کم شدن جریان خون در برخی قسمت ها 

تصاویر مطب دکتر صفیه نوشی

دکتر صفیه نوشی بهترین سونوگرافی ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر صفیه نوشی
شماره تماس: 09006940064
آدرس اینستاگرام: drnooshi_sonography

 

آدرس مطب دکتر صفیه نوشی
ساری، خیابان فرهنگ،حدفاصل میدان شهدا و سه راه قارن،جنب پارکینگ بزرگ فرهنگ و بانک سامان،ساختمان ایده،طبقه ۴

نکات تکمیلی دکتر صفیه نوشی
دکتر صفیه نوشی پزشکی خوب و خوش برخورد هستند که با صبر و حوصله زیاد، کلیه چکاپ های سونوگرافی را انجام می دهند. اگر به دنبال بهترین سونوگرافی ساری هستید و به هر دلیلی تمایل دارید تا تحت نظر یک پزشک خانم باشید؛ پیشنهاد می کنیم حتما به مطب دکتر نوشی مراجعه فرمایید. ضمنا جهت دریافت اطلاعات درباره سونوگرافی و بیماری های رحم، پستان و ... می توانید به صفحه اینستاگرام دکتر به آدرس drnooshi_sonography مراجعه فرمایید.
کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی افرا در روزهای زوج از ساعت 9:30 الی 21:00 و در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 15:30 الی 21:00 پذیرای حضور شماست.

 

10. دکتر روح اله عبدی

اگر اهل ساری باشید و نام دکتر روح اله عبدی به گوشتان نخورده باشد، بدون شک نام مرکز تصویربرداری پرتو مازند را شنیده اید. این مرکز جزو اولین مراکز تصویر برداری و رادیولوژی استان بوده که با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا تجهیز شده است. دکتر روح اله عبدی متخصص تصویربرداری(رادیولوژی) هستند و در این مرکز خدمات مختلف سونوگرافی و رادیولوژی را انجام می دهند.

تصاویر مطب دکتر روح اله عبدی

روح الله عبدی بهترین سونوگرافی ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر روح اله عبدی
شماره تماس: 01133348901

 

آدرس مطب دکتر روح اله عبدی
ساری، بلوار پاسداران، مرکز تصویر برداری پزشکی پرتو مازند ساری - مرکز ام آر آی (MRI) 

نکات تکمیلی دکتر روح اله عبدی
از آنجاییکه مرکز تصویربرداری پرتو مازند، بهترین سونوگرافی ساری است؛ لذا نوبت دهی در آن به سختی انجام می شود. ضمن اینکه امکان استفاده از بیمه های تکمیلی نیز موجب شده است تعداد مراجعه کنندگان این مرکز بیشتر از سایر مراکز تصویربرداری باشد. از این رو بهتر است پیش از مراجعه، از طریق شماره موجود در بخش اطلاعات تماس نسبت به رزرو نوبت اقدام فرمایید.
ساعت کاری دکتر روح اله عبدی شنبه تا چهارشنبه عصر ها است و شما می توانید – با تعیین وقت قبلی- به کلینیک پرتو مازند مراجعه فرمایید.


با شنیدن نام سونوگرافی اغلب افراد به یاد سونوگرافی بارداری می افتند! اما واقعیت آن است که این تست مهم برای بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. بررسی علت وجود درد، تورم و عفونت در بدن، تصویربرداری از اندام های داخلی ( کبد، کلیه، کیسه صفرا و ...)، معاینه وضعیت غدد و کیست های احتمالی موجود در بدن، بررسی عملکرد قلب، معاینه کره چشم و ... از موارد استفاده سونوگرافی برای تشخیص است.
سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای با بررسی دقیق رزومه کاری پزشکان، نوع دستگاه های موجود در هر مرکز و نظرات مراجعه کنندگان قبلی، لیستی از بهترین سونوگرافی های ساری را ارائه کرده است. اگرچه در این مطلب مراکزی برای انجام سونوگرافی بارداری نیز معرفی شده است؛ اما اگر به دنبال یافتن مراکز سونوگرافی برای تشخیص بارداری هستید؛ پیشنهاد می کنیم به مقاله بهترین دکتر زنان ساری مراجعه فرمایید.

 

فهرست بهترین سونوگرافی های ساری

 

 
ردیف نام دکتر سونوگرافی آدرس شماره تماس
1 دکتر احمد صدقیان ساری، خیابان قارن، روبروی بانک رفاه، ساختمان 286(ساختمان آزمایشگاه پاستور) زیرزمین، کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی اوستا

01133305262 

01133325935

01133370505 

01133370501 

2 دکتر زهره غلامی ساری، خیابان فرهنگ، ابتدای خیابان پانزده خرداد، اولین بن بست سمت راست، ساختمان آپادانا، زیر زمین

01133406062

01133406060 

3 دکتر سامان حیدری ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار سه، نیم طبقه اول، واحد ۱۰۳،کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی شهریار

09119061614

01133310013 

01133310012 

4 دکتر ندا کریمی ساری، خیابان قارن، قارن 5، جنب پاساژ الهیه، ساختمان فرشته، طبقه اول، مرکز سونوگرافی سایه

01133328701 

01133327390

5 دکتر احمد قاسمی ساری، خیابان امیر مازندرانی، جنب بیمارستان امام، ابتدای کوچه یاس، مرکز پزشکی تابان

01133393081 

01133393083 

01133393085

6 دکتر سید احمد شهاب کوثریان ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار 3، طبقه همکف، واحد 1

01133328619 

7 دکتر زهرا مردانشاهی ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار 3، واحد 312

01133305656 

8 دکتر امیررضا کیوان ساری، بلوار خزر، بالاتر از سه راه طبرستان، روبروی فرش مشهد، جنب بستنی اسکیمو، ساختمان پزشکان اکسیر، طبقه همکف، واحد 3

09915931889

01144431318 

01144431317 

9 دکتر صفیه نوشی
ساری، خیابان فرهنگ،حدفاصل میدان شهدا و سه راه قارن،جنب پارکینگ بزرگ فرهنگ و بانک سامان،ساختمان ایده،طبقه ۴

09006940064

10 دکتر روح اله عبدی ساری، بلوار پاسداران، مرکز تصویر برداری پزشکی پرتو مازند ساری - مرکز ام آر آی (MRI) 

01133348901