بهترین شیرینی فروشی های ساری ( لیست قنادی های ساری + آدرس )

اجتماعی
بهترین شیرینی فروشی های ساری ( لیست قنادی های ساری + آدرس )
3857 نفر
4
زمان مطالعه : 16 دقیقه

شیرینی فروشی یکی از جذاب ترین و خوشمزه ترین کسب و کارها محسوب می شود. با این وجود، طرفداران پر و پاقرص شیرینی جات، همواره به دنبال بهترین شیرینی فروشی های شهر هستند تا نهایت لذت را از این خوراکی های خوشمزه ببرند. حتی حاضرند برای رفتن به قنادی مورد علاقه شان و گذراندن لحظاتی شیرین، چند کیلومتر رانندگی کنند.
در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای قصد داریم به بررسی بهترین شیرینی فروشی های ساری بپردازیم. می دانیم شیرینی فروشی ها حالا دیگر فقط محلی برای خرید کیک و شیرینی نیستند! برخی از افراد آنقدر به شیرینی علاقه دارند که به دنبال پاتوقی برای نشستن و خوردن شیرینی و دسرهای خوشمزه می گردند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید؛ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید؛ چرا که چند پیشنهاد خوشمزه با شیرینی و دسرهای خاص برای شما هم داریم.

قبل از معرفی قنادی ها، ابتدا به بررسی ویژگی های یک قنادی خوب در شهر ساری می پردازیم:

ویژگی های بهترین قنادی های ساری

در نگاه افراد مختلف ممکن است خصوصیات یک قنادی خوب متفاوت باشد؛ اما وجود یک یا چند ویژگی از موارد زیر می تواند خیال شما را از کیفیت شیرینی ها راحت کند:

  1. سابقه کاری: زمان تاسیس فروشگاه ارتباط مستقیمی با سابقه کاری و نام و آوازه قنادی دارد. قنادی های با سابقه شهر معمولا مشتریان و طرفداران خاص خود را دارند.
  2. مواد اولیه مرغوب: استفاده از مواد اولیه مرغوب موجب می شود تا شیرینی و کیک های یک قنادی؛ خوشمزه، با کیفیت و البته بی ضرر باشند.
  3. دکوراسیون فروشگاه: چیدمان صحیح یخچال ها و ویترین ها موجب می شود تا مشتریان راحت تر بتوانند خرید خود را انجام دهند. این موضوع در نگاه بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.
  4. پخت روزانه: داشتن برنامه پخت روزانه موجب می شود تا همواره شیرینی و کیک های یک قنادی تازه و خوش طعم باشند.
  5. طراحی زیبا: در برخی موارد، مانند کیک و دسرها، طراحی حتی از طعم نیز مهم تر می شود! البته یک شیرینی فروشی خوب می تواند در عین داشتن ظاهری زیبا، طعمی عالی نیز خلق کند.
  6. رعایت بهداشت: تمیز بودن فروشگاه، لباس پرسنل، دستگاه ها و ... از مواردی است که همه در انتخاب بهترین قنادی ساری بدان توجه می کنند.
  7. بسته بندی  شیک: اهمیت به بسته بندی خاص، شیک و بهداشتی می تواند امضای یک قنادی باشد.
  8. فضای مناسب برای صرف شیرینی: این موضوع برای افرادی که قصد صرف شیرینی در محیط قنادی دارند مهم باشد و حتی می تواند شیرینی فروشی را به پاتوق افراد تبدیل کند!
  9. برخورد پرسنل: برخورد مناسب و راهنمایی در انتخاب و تهیه شیرینی موضوع بسیاز مهمی است که نه تنها در قنادی، بلکه در تمامی صنف ها حائز اهمیت است.
  10. تعهد زمانی: بسیاری از اوقات برای جشن، مهمانی یا مراسمات مجبور می شویم سفارشات خود را از قبل ثبت کنیم. پایبندی و تعهد به زمان تحویل از مواردی است که در این مواقع می تواند یک شیرینی فروشی را در ذهنمان به بدترین یا بهترین قنادی ساری تبدیل کند.

حال با در نظر گرفتن موارد نام برده شده، به سراغ معرفی بهترین قنادی های شهر می رویم:

قنادی پارس ساری

قنادی پارس یکی از قدیمی ترین شیرینی فروشی های ساری محسوب می شود که در سال 1373 تاسیس شده است. در این قنادی انواع شیرینی های تر و خشک، شیرینی خانگی، دسر، انواع شکلات و ... با بهترین کیفیت یافت می شود. قنادی پارس به جهت ارائه دسر های فوق العاده خوشمزه، کافه قنادی پارس را با همین هدف در جنب قنادی پارس دایر نموده است. شما می توانید برای صرف انواع دسر و قهوه به کافه پارس مراجعه نمایید.

  • تصاویر قنادی پارس

قنادی پارس بهترین قنادی ساری

  • اطلاعات تماس قنادی پارس

شماره تماس قنادی پارس: 01133258618 و 01133200066
شماره تماس جهت ثبت سفارش: 01133200555 و 01133200444
شماره واتساپ جهت ثبت سفارش: 09115159757

آدرس اینستاگرام شیرینی سرای پارس: shirinipars
آدرس اینستاگرام کافه شیرینی پارس: pars_cafe.fastfood
آدرس اینستاگرام جهت ثبت سفارش: shirinipars_sari

آدرس وبسایت: www.shirinipars.com

 

  • آدرس قنادی پارس

ساری، بلوار خزر، روبروی انبار برق

  • نکات تکمیلی قنادی پارس

قنادی پارس همه روزه از 8 صبح الی 11 شب پذیرای حضور شماست. پخت شیرینی بصورت روزانه انجام می شود و سفارشات تهیه کیک و شیرینی برای تمامی مراسمات پذیرفته می شود. اگر قصد سفارش دارید و نمی دانید برای جمعیت مورد نظرتان چه مقدار شیرینی یا کیک بایستی تهیه کنید؛ پرسنل باتجربه قنادی پارس شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.
این را هم عنوان کنیم که کافه پارس از ساعت 16 الی 23 فعالیت دارد! پس اگر هوس شیرینی و دسر های کافه را کرده اید، بهتر است در این بازه زمانی به کافه مراجعه نمایید.

 

قنادی پاسارگاد ساری

شیرینی سرای پاسارگاد ساری به نوعی رقیبی برای شیرینی پارس محسوب می شود. اگرچه هر دو از کیفیت خوبی برخوردارند؛ اما قنادی پاسارگاد از لحاظ بهداشت نیز بعنوان بهترین قنادی ساری شناخته می شود. در هر ساعتی که به این قنادی مراجعه کنید؛ با یخچال هایی پر از شیرینی و کیک تازه مواجه می شوید و می توانید بسته به مقدار مورد نیازتان خرید خود را انجام دهید.
در این قنادی علاوه بر کیک، شیرینی، رولت، شکلات، دسر و چیزکیک نیز ارائه می شود. اما متاسفانه محلی برای صرف آن وجود ندارد و بایستی بصورت بیرون بر تهیه نمایید.

  • تصاویر قنادی پاسارگاد

قنادی پاسارگاد بهترین قنادی ساری

  • اطلاعات تماس قنادی پاسارگاد

شماره تماس: 01133216424 و 01133216454
شماره واتساپ: 09059224348
آدرس اینستاگرام: ghannadipasargad

 

  • آدرس قنادی پاسارگاد

ساری، میدان خزر، ابتدای جاده فرح آباد

  • نکات تکمیلی قنادی پاسارگاد

قنادی پاسارگاد همه روزه از ساعت 8 الی 11 شب جهت ارائه انواع کیک و شیرینی در خدمت شماست. متاسفانه صفحه اینستاگرام این قنادی فعال نیست و نمی توانید نمونه کیک و شیرینی ها را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم جهت ثبت سفارش از طریق شماره واتساپ با پرسنل مجموعه ارتباط برقرار کنید.

 

قنادی بانو ساری

قنادی بانو ساری به جهت طراحی داخلی شیک و بازسازی دوره ای فضا همواره یک قنادی خوب و بروز در شهر ساری محسوب می شود. علاوه بر فضای داخلی، منوی شیرینی و دسرها نیز آپدیت می شود و همیشه می توانید طعم های جدید و متفاوتی را در این قنادی پیدا کنید. کیفیت کیک و کوکی ها از نگاه مشتریان بسیار عالی است. اگر قصد دارید کیکی خاص و منحصربفرد برای مراسم خود داشته باشید و مطمئن نیستید به کجا سفارش دهید که دقیقا همانی شود که می خواهید؛ کیک خود را به قنادی بانو سفارش دهید. نمونه کیک های اجرا شده را می توانید در صفحه اینستاگرام banoo__confectionery مشاهده فرمایید. اگرچه در حال حاضر صفحه اینستاگرام این قنادی فعال نیست، اما با مشاهده پست های قدیمی به توانایی های این مجموعه در طراحی و اجرای کیک ایمان خواهید آورد!

  • تصاویر قنادی بانو

قنادی بانو بهترین شیرینی فروشی ساری

  • اطلاعات تماس قنادی بانو

شماره تماس: 01133110808
شماره واتساپ: 09301520156
آدرس اینستاگرام: banoo__confectionery

 

  • آدرس قنادی بانو

ساری، خیابان فرهنگ، ابتدای خیابان 15 خرداد

  • نکات تکمیلی قنادی بانو

شیرینی سرای بانو ساری همه روزه از ساعت 9 الی 17 پذیرای حضور شماست. پخت انواع شیرینی و دسر بصورت روزانه در این قنادی انجام می شود و تنوع کیک ها و دسرها به شدت بالاست. متاسفانه در این شیرینی فروشی نیز محلی برای صرف دسر در نظر گرفته نشده است و شما بایستی کیک یا دسر خریداری شده را در منزل نوش جان کنید.
اگر با دیدن عکس های هیجان انگیز این شیرینی فروشی هوس دسر یا شیرینی کرده اید؛ همین حالا از طریق شماره موجود در بخش اطلاعات تماس سفارش خود را ثبت کنید تا برایتان ارسال شود.

 

قنادی بابا قناد ساری

بابا قناد ساری، قنادی شیک و به قول معروف های کلاسی است که در بلوار طالقانی شهر ساری واقع شده است. این قنادی به داشتن کیک و رولت های تازه و خوشمزه معروف است. مانند سایر قنادی های ساری، تنوع کیک ها قابل قبول است؛ اما اگر می خواهید کیکی باب دل خود را با طعمی فوق العاده داشته باشید؛ بهتر است کیک را از قبل سفارش دهید.
ضمنا در صورتیکه کیک را برای جشن تولد یا مراسمات اینچنینی تهیه می کنید؛ جنب شیرینی سرای بابا قناد، فروشگاه لوازم تولد واقع شده است که می توانید هر آنچه که نیاز دارید را از آن تهیه کنید.

  • تصاویر قنادی بابا قناد

شیرینی فروشی باباقناد ساری

  • اطلاعات تماس قنادی بابا قناد

شماره تماس: 01133258485
شماره واتساپ: 09302306644
آدرس اینستاگرام: babaghanadsari
آدرس وبسایت: www.babaghanad.com

 

  • آدرس قنادی بابا قناد

ساری، بلوار طالقانی

نکات تکمیلی قنادی بابا قناد
قنادی باباقناد همه روزه از ساعت 8:30 الی 23:00 باز است و شما می توانید جهت تهیه انواع کیک و شیرینی بدان مراجعه فرمایید. با وجود کیفیت خوب کیک و شیرینی ها، نظرات کاربران حاکی از آن است که رفتار کارکنان برخلاف آنچه که انتظار می رود، دوستانه نیست و بعضا در ثبت سفارشات بی نظمی دیده می شود. از این رو پیشنهاد می کنیم در هنگام ثبت سفارش از جزئیات آن اطمینان حاصل فرمایید.

 

قنادی کاچیله ساری

قنادی کاچیله ساری یکی از بهترین شیرینی فروشی های ساری است که انواع شیرینی، کیک، ژله و دسر را با قیمت های فوق العاده عرضه می کند. داشتن مدیریت قوی و پرسنل خوش برخورد و حرفه ای موجب شده است این قنادی همواره شلوغ باشد. خوشبختانه تعداد پرسنل آنقدر زیاد است که با وجود شلوغی هم می توانید براحتی خرید خود را انجام دهید. اگر قصد دارید کیکی خاص و متفاوت، با طعمی دلپذیر داشته باشید حتما تهیه کیک خود را به این قنادی بسپارید. با مشاهده نمونه کارها در هایلایت های پیج kachileh می توانید به میزان توانمندی این قنادی در تهیه انواع کیک پی ببرید.

  • تصاویر قنادی کاچیله

قنادی کاچیله بهترین قنادی ساری

  • اطلاعات تماس قنادی کاچیله

شماره تماس جهت ثبت سفارش: 01133700476 و 01133701505
شماره تماس جهت ارتباط با مدیریت: 09112568125 و 09117800140
آدرس اینستاگرام: kachileh

 

  • آدرس قنادی کاچیله 

ساری، کمربندی غربی، نرسیده به میدان بار(سابق)، جنب بازرگانی شربتداران، طبقه زیرین نمایندگی تویوتا

  • نکات تکمیلی قنادی کاچیله

قنادی کاچیله همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب در خدمت شماست. با توجه به قیمت و کیفیت مناسب محصولات، سفارش شیرینی مراسمات به این قنادی بسیار مقرون بصرفه خواهد بود. نکته مهمی که نظیرش را در هیچ قنادی دیگری پیدا نمی کنید، این است که مدیریت محترم فروشگاه شخصا بر عملکرد پرسنل و نحوه ارائه خدمات به مشتری نظارت دارند و مشتری مداری در این مجموعه حرف اول را می زند. این مزایا آنقدر به مذاق مشتریان خوش می آید که فضای کوچک فروشگاه (واقع در زیرزمین) هم باعث نمی شود از این قنادی معروف ساری دل بکنند.

 

قنادی لندو ساری

قنادی لندو ساری از آن قنادی های شیک و فوق العاده تمیز، با دکوراسیونی جذاب است. این جذابیت با وجود شیرینی، رولت و کیک های رنگارنگ موجود در یخچال ها بیشتر هم می شود. با وجودی که مدت زیادی از افتتاح این قنادی نمی گذرد؛ اما به دلیل کیفیت بالا به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های ساری شناخته می شود. شما می توانید سفارش انواع شیرینی و کیک را برای جشن ها و مراسمات، با خیالی راحت به لندو بسپارید.

  • تصاویر قنادی لندو

قنادی لندو بهترین قنادی ساری

  • اطلاعات تماس قنادی لندو

شماره تماس: 01133266576 و 09339083098
آدرس اینستاگرام: lendo_pastry_

 

  • آدرس قنادی لندو

ساری، بلوار خزر، نرسیده به سه راه طبرستان

  • نکات تکمیلی قنادی لندو

قنادی لندو همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11 شب آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی است. این قنادی علاوه بر پخت روزانه کیک و شیرینی، بیکری نیز دارند که بصورت روزانه با آیتم های جذاب فعال است. لندو یکی از بهترین بیکری های ساری برای تهیه انواع نان، پیراشکی، مینی پیتزا، رول هات داگ، اشترودل، کروسان و ... است. شما می توانید علاوه بر کیک و شیرینی، از آیتم های بیکری برای وعده غذایی مهمانی خود نیز استفاده نمایید.

 

باقلوا استانبولی لذیذ ساری

باقلوا از آن شیرینی های محبوبی است که جای خالی قنادی ای که تخصصا این شیرینی خوشمزه را تهیه کند، در لیست بهترین شیرینی فروشی های ساری خالی بود. این شیرینی خاص و فوق العاده خوشمزه و تقریبا گران، طرفداران خاص خود را دارد. عاشقان باقلوا حاضرند هر چقدر که لازم است هزینه کنند تا طعم خوش پسته و گردو و شهد شیرین باقلوا را در کنار هم حس کنند؛ اگر یک اسکوپ بستنی به این ترکیب اضافه شود که دیگر اصلا نمی توان برایش قیمت تعیین کرد! اگر شما نیز به این شیرینی های خاص علاقه دارید و به دنبال یک شیرینی فروشی جهت تهیه بهترین باقلوا ساری می گردید؛ پیشنهاد می کنیم حتما باقلوا استانبولی لذیذ را امتحان کنید. شما می توانید هم در فضای داخلی فروشگاه باقلوایتان را به همراه چای در استکانی کمر باریک میل کنید، و هم در بسته بندی شیک و زیبا آن را به منزل ببرید و حتی هدیه دهید.

  • تصاویر باقلوا استانبولی لذیذ

باقلوا استانبولی لذیذ ساری

  • اطلاعات تماس باقلوا استانبولی لذیذ

شماره تماس: 09359632781 و 09330449240
آدرس اینستاگرام: baklava.laziz.mazandaran
آدرس وبسایت: lazizmazandaran.ir

 

  • آدرس باقلوا استانبولی لذیذ

ساری، خیابان پیروزی، نبش پیروزی 9، روبروی سازمان نظام پزشکی

  • نکات تکمیلی باقلوا استانبولی لذیذ

باقلوا استانبولی لذیذ همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 شب با تنوع بالایی از باقلوا و کنافه پذیرای شماست. علاوه بر باقلوا، چند نوع غذای ترکی نیز در این مجموعه تهیه و سرو می شود که امتحان کردن آنها هم خالی از لطف نیست.
نا گفته نماند باقلوای استانبولی لذیذ ساری، چهارمین شعبه این قنادی در استان مازندران است. سایر شعبات در شهرهای بابل (دو شعبه) و بابلسر قرار دارند و به جهت استقبال فوق العاده مشتریان، شعبه چهارم در شهر ساری دایر شد. اگر تجربه خرید از این مجموعه را دارید؛ خوشحال می شویم در بخش کامنت ها نظرتان را درباره کیفیت باقلواها بیان کنید.

 

بوتیک کیک درام ساری

وقتی نام قنادی و شیرینی فروشی به میان می آید؛ علاوه بر شیرینی و کیک های خامه ای؛ دسرهایی مانند چیزکیک، کاپ کیک، تارت و ... نیز در ذهن افراد نقش می بندد. فروشگاهی که تخصصا در این زمینه فعالیت کند، بدون شک کیفیت بالاتری نسبت به قنادی هایی دارد که در کنار شیرینی به تهیه دسر نیز می پردازند! بوتیک کیک درام از آن متخصص هایی است که می توان دسرهایش را برای تمام افراد تجویز کرد! درام نامی آشنا در شهر ساری است که سال ها بعنوان یکی از بهترین کافه های ساری فعالیت می کند و به دلیل استقبال فراوان از کیک های روز، بوتیک کیک درام نیز جهت تهیه و عرضه مستقیم انواع کیک و دسر راه اندازی شد. 
برای چشیدن طعم بی نظیری از کیک و دسر به همراه انواع نوشیدنی های سرد و گرم می توانید به این بوتیک مراجعه نمایید.

  • تصاویر بوتیک کیک درام

بوتیک کیک درام ساری

  • اطلاعات تماس بوتیک کیک درام

شماره تماس: 01133119757
شماره واتساپ: 09930780980
آدرس اینستاگرام: drum_cake_boutique

 

  • آدرس بوتیک کیک درام

ساری، چهار راه باغ سنگ

  • نکات تکمیلی بوتیک کیک درام 

بوتیک کیک درام در روزهای عادی از ساعت 8:00 و در روزهای تعطیل از ساعت 10:00 تا ساعت 22:00 پذیرای حضور شماست. فضای داخلی و بیرونی برای صرف کیک و نوشیدنی در نظر گرفته شده است و شما می توانید ساعاتی خوش را در کنار دوستان و خانواده خود بگذرانید. همچنین می توانید دسرهای خوشمزه بوتیک کیک درام را بصورت بیرون بر تهیه کنید و یا برای مهمانی های خود سفارش دهید. علاوه بر انواع دسر، امکان سفارش انواع شیرینی خانگی با کیفیت فوق عالی را نیز می توانید به این مجموعه بسپارید.

 

مجتمع نان و شیرینی نان لند ساری

نان لند ساری بیشتر از شیرینی فروشی بعنوان بهترین بیکری ساری شناخته می شود؛ اما این مجموعه علاوه بر نان، در زمینه تهیه شیرینی و دسر نیز فعالیت می کند. دکوراسیون دلنشین، فضای تمیز، کیفیت بالا، تنوع محصولات و مشتری مداری از مواردی است که این مجموعه را از هر لحاظ به بهترین انتخاب مشتریان تبدیل می کند. شما می توانید جهت تهیه هر کدام از موارد زیر به مجتمع نان و شیرینی نان لند مراجعه نمایید:
-    انواع نوشیدنی بر پایه قهوه
-    انواع نان با آرد گندم (باگت، شیرمال، بربری، تست، بروتشن، کَپِی، چیاباتا، سیمیت، سوخاری و ...)
-    انواع دونات و پیراشکی (شکلاتی، کرم دار، ساده و ...)
-    انواع کروسان (ساده، شکلاتی، دنیش، گاتا، رول گردو و دارچین و ...)
-    انواع اسنک (اشترودل، رول ژامبون، ساندویچ کوکو سبزی، پیکو، نان مغزدار و ...)
-    انواع نان فراسودمند (نان جو با درصدهای مختلف، نان روگن، نان هفت غله، سوخاری جو و ...)
-    شیرینی و کیک (شیرینی خانگی، کیک هویج و گردو، کیک نسکافه، کیک نارگیلی، کیک یزدی، پای سیب، کلوچه فومن و ...)
در صورتیکه درباره ترکیبات هر کدام از محصولات نام برده شده سوالی دارید، می توانید از پرسنل خوش برخورد و حرفه ای نان لند پرس و جو کنید.

  • تصاویر مجتمع نان و شیرینی نان لند

مجتمع نان و شیرینی نان لند ساری

  • اطلاعات تماس مجتمع نان و شیرینی نان لند

شماره تماس: 01133119690
آدرس اینستاگرام: nanlandbakery

 

  • آدرس مجتمع نان و شیرینی نان لند

ساری، خیابان 15 خرداد، 20 متری دوم (مهدیه)

  • نکات تکمیلی مجتمع نان و شیرینی نان لند

نان لند در روزهای عادی از 7 صبح و در روزهای تعطیل از 8 صبح تا 12 شب پذیرای حضور شماست. این مجموعه آنقدر مورد تایید مردم استان مازندران بوده است که سایر شعبات آن در شهرهای قائمشهر و نکا نیز دایر شده است. شعبه مرکزی واقع در شهر ساری است و تمامی شعبات مجهز به بروزترین دستگاه های دنیا هستند.
اگر تا بحال تجربه تهیه شیرینی از نان لند را نداشتید و تنها برای تهیه نان بدان سر می زدید؛ پیشنهاد می کنیم یک بار هم که شده شیرینی های این مجموعه را نیز امتحان کنید.

 

مجتمع نان و شیرینی منان ساری

مجتمع نان و شیرینی منان واقع در چهار راه آزادی، یکی از بهترین بیکری های ساری است که کیک و شیرینی های خوبی نیز تهیه و عرضه می کند! شما می توانید جهت تهیه انواع نان، شیرینی تر و خشک و سفارش کیک تولد و مراسمات به این مجموعه مراجعه کنید.
محصولات زیر بصورت روزانه پخت می شوند و شما می توانید همه روزه جهت تهیه نانی تازه به مجتمع نان و شیرینی منان مراجعه کنید:
- نان جو (جو با درصدهای مختلف، جو ورقه ای، جو سوخاری سزار و ...)
- باگت، باگت فرانسه
- روگن (جو، جو 30 درصد، جو آردی، جو کنجدی، آردی 400 گرمی و ...)
- رای برد
- نان شیرمال مربایی و پاپیونی
- نان سبزیجات (نان سیب زمینی، نان اسفناج، نان بادمجان)
- سوخاری
- هفت غله
- تست
- سوخاری سزار
- گاتا
- همبرگری
- کشمشی
- انواع دونات
- چیز کیک
و ...

  • تصاویر مجتمع نان و شیرینی منان

مجتمع نان و شیرینی منان ساری

  • اطلاعات تماس مجتمع نان و شیرینی منان

شماره تماس: 01133353716 و 09116746434
آدرس اینستاگرام: mannanbakery

 

  • آدرس مجتمع نان و شیرینی منان

ساری، کوی آزادی، چهار راه آزادی، نبش سالخورده 7

  • نکات تکمیلی مجتمع نان و شیرینی منان

مجتمع نان و شیرینی منان با تنوع خوبی از انواع نان و شیرینی، پرسنلی خوش برخورد و محیطی بهداشتی در خدمت شماست. شما می توانید همه روزه از ساعت 8 الی 10 شب به این مجتمع مراجعه نمایید. اگر در شهر ساری هستید و برای تهیه نان به مشکل خورده اید، می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در بخش اطلاعات تماس، بصورت غیرحضوری نان خود را سفارش دهید.

 

شیرینی از آن خوراکی هایی است که پای ثابت تمام مراسمات و دورهمی ها محسوب می شود. کیفیت شیرینی و کیک از مواردی است که همواره میزبانان نگران کیفیت آنها هستند. از طرفی برای برخی از افراد صرف شیرینی و دسر نوعی تفریح است؛ به همین دلیل برای گذراندن ساعاتی خوش به دنبال بهترین شیرینی فروشی های ساری هستند. در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای برای پاسخ به نیازهای تمامی ؛ لیستی از بهترین قنادی های ساری را آماده کرده ایم. فرقی ندارد که قصد دارید شیرینی و کیک مراسمی را سفارش دهید؛ یا دسری خوشمزه بخرید؛ یا ساعتی را به همراه دوستانتان به صرف کیک و نوشیدنی بپردازید و یا نانی خوشمزه برای منزل تهیه کنید! در این مقاله تمامی این موارد در نظر گرفته شده است و با در نظر گرفتن این موقعیت ها، پیشنهاداتی را به شما همراهان عزیز ارائه نموده ایم. در صورتی که تجربه مراجعه به هر یک از این شیرینی فروشی های ساری را دارید، لطفا نظرات خود را در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

 

فهرست بهترین شیرینی فروشی های ساری

 

فهرست بهترین شیرینی فروشی های ساری
ردیف نام قنادی آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 قنادی پارس ساری ساری، بلوار خزر، روبروی انبار برق

01133258618 

01133200066

shirinipars

2 قنادی پاسارگاد ساری ساری، میدان خزر، ابتدای جاده فرح آباد

01133216424 

01133216454

ghannadipasargad

3 نادی بانو ساری ساری، خیابان فرهنگ، ابتدای خیابان 15 خرداد 01133110808

banoo__confectionery

4 قنادی بابا قناد ساری ساری، بلوار طالقانی 01133258485

babaghanadsari

5 قنادی کاچیله ساری ساری، کمربندی غربی، نرسیده به میدان بار(سابق)، جنب بازرگانی شربتداران، طبقه زیرین نمایندگی تویوتا

01133700476 

01133701505

kachileh

6 قنادی لندو ساری ساری، بلوار خزر، نرسیده به سه راه طبرستان 01133266576

lendo_pastry_

7 باقلوا استانبولی لذیذ ساری ساری، خیابان پیروزی، نبش پیروزی 9، روبروی سازمان نظام پزشکی

09359632781 

09330449240

baklava.laziz.mazandaran

8 بوتیک کیک درام ساری ساری، چهار راه باغ سنگ 01133119757

drum_cake_boutique

9 مجتمع نان و شیرینی نان لند ساری ساری، خیابان 15 خرداد، 20 متری دوم (مهدیه) 01133119690

nanlandbakery

10 مجتمع نان و شیرینی منان ساری ساری، کوی آزادی، چهار راه آزادی، نبش سالخورده 7 01133353716

mannanbakery

 

نظرات
جای قنادی هیراد خالیه توی مطلبتون، به نظرم یکی از بهترین قنادی های ساریه

شیرینی پارس واقعا بهترین شیرینی فروشی ساریه من از وقتی یادمه پدرو مادرم شیرینی هامون رو از اونجا میخریدن، الانم خودمون و بچه ها عاشق شیرینی و دسرهاشون هستیم

اهل ساری باشین و شیرینی هاتون رو از کاچیله تهیه نکنید عجیبه... همیشه تازه و خوش طعمه

هر بار که بخوام تو شهر خودم شیرینی بخرم، هر نقطه ای تو شهرم باشم خودمو میرسونم به کاچیله هیچ وقت شیرینی بد نگرفتم ازشون، با اطمینان کامل خرید میکنم