بهترین فست فود ساری

اجتماعی
بهترین فست فود ساری
9508 نفر
8
زمان مطالعه : 13 دقیقه

این روزها که هنگام عبور از هر خیابان شهر ساری، تابلوی چندین کافه و فست فود به چشم می خورد؛ وجود لیست بهترین فست فود ساری می تواند ما را از شر مراکز بی کیفیت رها کند. با توجه به تعدد فست فودهای ساری و قیمت بالای اکثر آنها، بدون شک امکان مراجعه به تک تک این مراکز وجود ندارد! بهترین راه برای انتخاب یک فست فود باکیفیت و قیمت مناسب، یا استفاده از توصیه و تجربیات اطرافیان است و یا مراجعه به لیستی که بهترین فست فودهای ساری را به شما معرفی کند. با توجه به اهمیت این موضوع، در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، به ارائه لیستی از بهترین فست فودهای ساری پرداخته ایم. علاوه بر اطلاعات ارائه شده در مقاله، شما می توانید در بخش کامنت ها، نظرات و تجربیات سایر افراد را درباره مراجعه به هر مرکز مطالعه فرمایید. اگر قصد مراجعه به بهترین فست فود ساری را دارید، برای صرف غذایی سریع، باکیفیت و قیمت مناسب تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

1. فست فود فرایتو ساری

فست فود فرایتو واقع در خیابان قارن ساری، به جهت ارائه طعمی خاص و متفاوت به انتخاب بسیاری از هم شهریان تبدیل شده است. آیتم های فرایتو اغلب بصورت بیرون بر و با بسته بندی های جذاب و زیبا ارائه می شوند. انواع سوخاری، سیب زمینی با سس های مخصوص و سالاد، منوی این فست فود را می سازند. اگرچه تنوع زیادی در منو وجود ندارد اما نظرات نشان می دهد که کیفیت غذاها بسیار عالی است. در ادامه می توانید تصاویر هیجان انگیز یکی از بهترین فست فود های ساری مشاهده فرمایید.

  • تصاویر فست فود فرایتو

فست فود فرایتو ساری

  • اطلاعات تماس فست فود فرایتو

شماره تماس: 09001091901
آدرس اینستاگرام: fryto_sari

 

  • آدرس فست فود فرایتو

شعبه مرکزی ساری قارن ۶

  • نکات تکمیلی فست فود فرایتو

فست فود فرایتو همه روزه از ساعت 11 الی 24 فعالیت می کند. موضوعی که این مجموعه را از سایر فست فودهای ساری متمایز می کند این است که تخصصا روی تهیه سیب زمینی بلژیکی تمرکز می کنند و آن را با انواع سس سرو می کنند. سس ها طعم های مختلفی مثل شیرین، ترش، خامه ای، سبزیجات و ... را شامل می شود که شما می توانید بسته به سلیقه خود سیب زمینی را با طعم دلخواهتان میل کنید. علاوه بر سیب زمینی، مرغ سوخاری نیز در فرایتو ارائه می شود که نظرات زیادی آن را بهترین سوخاری عمرشان معرفی کرده اند!

 

2. مرغ کنتاکی ساری KFC

مرغ کنتاکی ساری یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فست فود های شهر ساری است. در این مجموعه انواع فست فود، اعم از مرغ سوخاری، پیتزا، پاستا، سالاد و ... تهیه می شود. امکان سفارش غذا بصورت بیرون بر نیز وجود دارد. از مزایای این مجموعه می توان به سرعت تهیه و ارسال غذا اشاره کرد که همواره مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

  • تصاویر فست فود KFC

فست فود kfc ساری

  • اطلاعات تماس فست فود KFC

شماره های تماس: 
01133251378
01133251478
09021269966
آدرس اینستاگرام: sari.kfc

 

  • آدرس فست فود KFC

بلوار خزر، روبروی فرش مشهد

  • نکات تکمیلی فست فود KFC

فست فود مرغ کنتاکی یا همان KFC در بسیاری از شهرهای کشور شعبه دارد. شعبه ساری KFC یکی از بهترین فست فودهای ساری محسوب می شود که همه روزه از ساعت 11 صبح تا 30 دقیقه بامداد بصورت حضوری و بیرون بر غذا ارائه می کند. اگر به دلیل گرسنگی دنبال غذایی هستید که سریع آماده شود، فست فود KFC می تواند سریعا غذایی باکیفیت و خوشمزه را برایتان تهیه کند.

 

3. فست فود آرش اژدر ساری

فست فود آرش اژدر به غذاهای پرحجم و قیمت مناسب شناخته می شود. این مجموعه انواع مختلف ساندویچ، برگر و سالاد را ارائه می دهد. تهیه سینی هایی حاوی غذاهای متنوع ویژگی دیگر فست فود اژدر است که باعث می شود بسیاری از افراد، به این مجموعه مراجعه کنند. امکان سفارش بیرون بر نیز وجود دارد و ارسال با پیک رایگان انجام می شود.

  • تصاویر فست فود آرش اژدر

فست فود آرش اژدر ساری

  • اطلاعات تماس فست فود آرش اژدر

شماره تماس: 331176080-011
آدرس اینستاگرام: arashazhdar.ir

 

  • آدرس فست فود آرش اژدر

ساری ، بلوار خزر ، نبش سه راه طبرستان

  • نکات تکمیلی فست فود آرش اژدر

فست فود آرش اژدر همه روزه از ساعت 11 صبح الی 1 بامداد مشغول به فعالیت است. اگر با خوردن غذاهای حجیم و پر از پنیر مشکلی ندارید و قصد صرف غذایی بصرفه به همراه دوستانتان را دارید؛ سینی های ویژه این مجموعه را از دست ندهید.

 

4. فست فود حامد ساری

اغذیه حامد یکی از فست فود های پرطرفدار ساری است که در خیابان فرهنگ، روبروی سالن سید رسول واقع شده است. صاحب این رستوران سال هاست که در شهر ساری ساندویچ های معروفی تهیه می کند و در طی زمان، حالا توانسته است محل اغذیه خود را گسترش دهد. کباب ترکی و پیتزاهای فست فود حامد در میان مشتریان طرفداران زیادی دارد. کیفیت غذاها در اکثر موارد مطلوب گزارش شده است.

  • تصاویر فست فود حامد

فست فود حامد ساری

  • اطلاعات تماس فست فود حامد

شماره تماس: 33107070 - 33114217
آدرس اینستاگرام: hamed_fastfood

 

  • آدرس فست فود حامد

ساری. خیابان فرهنگ. روبروی تربیت بدنی

  • نکات تکمیلی فست فود حامد

برای مراجعه به فست فود حامد می توانید همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد اقدام فرمایید. اغذیه حامد یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فست فودهای ساری است که طرفداران زیادی دارد. جهت سفارش بیرون بر می توانید در ساعت کاری ذکر شده، از طریق شماره تماس و یا اپلیکیشن اسنپ فود درخواست خود را ثبت نمایید.

 

5. فست فود بهین ساری

اغذیه بهین به جهت پیراشکی های متنوع و باکیفیت در شهر ساری به نامی آشنا تبدیل شده است. این مجموعه از سال 1384 تاکنون به تهیه چند نوع پیراشکی و فینگرفود مشغول بوده و پس از مدتی، انواع مختلف پیتزا، برگر و سیب زمینی را نیز به منوی خود اضافه کرده است. امکان صرف غذا در مجموعه و همچنین بیرون بر وجود دارد.

  • تصاویر فست فود بهین

فست فود بهین ساری

  • اطلاعات تماس فست فود بهین

شماره تماس: 01133305128 و 01133262982
آدرس اینستاگرام: fast_food_behin

 

  • آدرس فست فود بهین

ساری، خیابان فرهنگ، خیابان سعدی، جنب آتلیه هنر

  • نکات تکمیلی فست فود بهین

فست فود بهین ساری همه روزه از 9 صبح الی 11 شب و جمعه ها از 5 عصر تا 11 شب باز است. شما می توانید جهت صرف صبحانه، ناهار، عصرانه و شام به این مجموعه مراجعه فرمایید و خود را به طعمی لذت بخش و به یاد ماندنی مهمان کنید. ضمنا شما می توانید تهیه فینگرفود برای میهمانی های خود را به مجموعه بهین سفارش دهید.

 

6. فست فود آسمون ساری

فست فود آسمون یکی از قدیمی ترین فست فود های شهر ساری است که به عنوان زیرمجموعه رستوران های زنجیره ای حاج حسن شناخته می شود. منوی مجموعه طیف گسترده ای از غذاها، از صبحانه و غذاهای سبک تا انواع پاستا، پیتزا، ساندویچ و استیک را شامل می شود. استفاده از مواد اولیه باکیفیت، تنوع غذایی بالا، محیطی بزرگ با صندلی های نرم و خوش نشین از عواملی است که فست فود آسمون را در لیست بهترین فست فودهای ساری قرار داده است.

  • تصاویر فست فود آسمون

فست فود آسمون ساری

  • اطلاعات تماس فست فود آسمون

شماره تماس: 01133259777
آدرس اینستاگرام: asemoon_fastfood

 

  • آدرس فست فود آسمون

ساری،بلوار خزر، جنب بانک سپه

  • نکات تکمیلی فست فود آسمون

همانطور که اشاره شد، منوی فست فود آسمون طیف گسترده ای از غذاها، حتی صبحانه را شامل می شود. شما می توانید جهت صرف غذا همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 11:30 شب به این مجموعه مراجعه فرمایید. فست فود آسمون بصورت بیرون بر نیز فعالیت می کند؛ اما اگر قصد مراجعه حضوری دارید، توجه داشته باشید که این مجموعه پارکینگ ندارد! در نظر داشته باشید با توجه به محل قرارگیری فست فود آسمون در منطقه ای با ترافیک بالا، ممکن است برای پارک خودرو دچار دردسر شوید.

 

7. فست فود جو ساری

فست فود جو که به جهت طعم فوق العاده پیتزاهایش عمدتا با نام پیتزا جو شناخته می شود؛ یکی از بهترین فست فودهای ساری است. منوی فست فود انواع پاستا، پیتزا، سیب زمینی و ... را شامل می شود. شعار مجموعه غذای سلامت است و در همین راستا، همواره جهت تهیه غذا از مواد اولیه تازه و باکیفیت استفاده می کنند. اگر عاشق فست فود هستید اما میانه خوبی با سوسیس و کالباس ندارید؛ این مجموعه به ندرت از سوسیس و کالباس استفاده می کند و می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. قیمت غذاها متناسب با حجمشان تعیین شده و سرعت سرویس دهی نیز بالا است.

  • تصاویر فست فود جو

فست فود جو ساری

  • اطلاعات تماس فست فود جو

شماره تماس: 01133119615 و 09118111067
آدرس اینستاگرام: jo_healthy_food

 

  • آدرس فست فود جو

ساری، خ ۱۵ خرداد، رو به روی مسجد سالخورده

  • نکات تکمیلی فست فود جو

فست فود جو همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده پذیرایی از شما مشتریان گرامی است. نکته مهم درباره این مجموعه فضای محدود و کوچک آن است. اگر قصد تجربه ی طعم فوق العاده ی پیتزاهای جو را دارید؛ پیشنهاد می کنیم غذای خود را بصورت بیرون بر سفارش دهید. در غیر اینصورت با توجه به حجم طرفداران این مجموعه، احتمالا باید زمان زیادی ر ا برای خالی شدن میزها منتظر بمانید.

 

8. فست فود استار ساری

نام فست فود استار سال هاست که در لیست بهترین فست فودهای ساری به چشم می خورد. بسیاری از مجموعه ها هستند که بعد از گذشت چند سال، دچار افت کیفیت می شوند؛ اما فست فود استار با مدیریت عالی توانسته است تداوم کیفیت را تجربه کند. محیط عالی، سرویس دهی مناسب، سرعت بالا در ارائه خدمات و تنوع گسترده ای از پیتزا، ساندویچ، برگر، پاستا، لازانیا و پیش غذا باعث شده است که استار برای سالهای متمادی بعنوان یک فست فود خوب در ساری شناخته شود. منوی غذایی مجموعه را از اینجا مشاهده کنید.

  • تصاویر فست فود استار

فست فود استار ساری

  • اطلاعات تماس فست فود استار

شماره تماس: 09001091901
آدرس اینستاگرام: star_pizza_sandwich
آدرس وبسایت: www.starpizza.ir

 

  • آدرس فست فود استار

ساری، خیابان پیوندی، روبروی پارک پیوندی

  • نکات تکمیلی فست فود استار

فست فود استار همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب غذاهای خود را بصورت حضوری و بیرون بر ارائه می نماید. تنوع منوی پیتزا و ساندویچ های مجموعه، حسابی دستتان را برای انتخاب باز می گذارد. قیمت غذاها نسبتا بالا گزارش شده است که باز هم به عقیده بسیاری از مشتریان، با کیفیت غذا تناسب دارد.

 

9. فست فود کاکل ساری

تابلوی کاکل گریل چندین سال است که در بلوار خزر شهر ساری به چشم می خورد. این مجموعه در ابتدا فعالیت خود را با مرغ بریان و سیب زمینی آغاز کرد و رفته رفته با گسترش فضا، منوی متنوع تری از انواع پیتزا، برگر، پاستا، سوخاری، بریان، کباب ترکی، هات داگ و سالاد را ارائه داد. گستردگی منوی مجموعه به این موارد محدود نمی شود و انواع صبحانه، نوشیدنی های سرد و گرم و نوشیدنی هایی بر پایه قهوه نیز در کاکل گریل یافت می شود. شما می توانید منوی آنلاین کاکل گریل را از اینجا مشاهده کنید. بسیاری از مشتریان، کباب ترکی مجموعه را بعنوان بهترین کباب ترکی دنیا معرفی کرده اند! اگر تجربه ای در صرف این غذا دارید، خوشحال می شویم در بخش کامنت ها آن را با ما به اشتراک بگذارید.

  • تصاویر فست فود کاکل

فست فود کاکل ساری

 

  • اطلاعات تماس فست فود کاکل

شماره تماس: 0111133250015
آدرس اینستاگرام: kakolgrill

 

  • آدرس فست فود کاکل

سارى،بلوار خزر

  • نکات تکمیلی فست فود کاکل

فست فود کاکل همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 شب، بصورت حضوری و بیرون بر آماده پذیرایی از شما مشتریان گرامی است. اگر به دنبال صرف صبحانه هستید و معمولا صبحانه های زود هنگام کافه ها را از دست می دهید؛ می توانید برای صرف صبحانه و یا هر وعده دیگری به فست فود کاکل مراجعه فرمایید. علاوه بر تنوع و کیفیت بالای غذاها، محیط جذاب و دلنشین و پرسنل خوش برخورد و حرفه ای نیز باعث شده است تا نام کاکل گریل در لیست بهترین فست فود های ساری قرار بگیرد. تنها نکته قابل توجه آن است که این مجموعه در بلوار خزر واقع شده است و معمولا در هیچ ساعتی از شبانه روز در اطراف آن جاپارک پیدا نخواهید کرد؛ پس اگر قصد مراجعه به فست فود کاکل را دارید؛ این موضوع را در نظر داشته باشید.

 

10. فست فود پوپو ساری

فست فود پوپو ساری انواع ساندویچ، پیتزا، پیش غذا و سالاد ارائه می کند؛ اما به جهت معروف شدن پیتزاهایش، بعنوان پیتزا پوپو شناخته می شود. کیفیت غذاها خوب گزارش شده است اما نظرات نشان می دهد که نسبت به قبل دچار افت کیفیت شده اند. اگر به دنبال پیتزاهای ایتالیایی و سبک هستید؛ این مجموعه انتخاب خوبی برایتان نیست! بالعکس اگر از پیتزاهایی با سر و شکل پیتزاهای خانگی خوشتان می آید؛ حتما یک بار پیتزا پوپو را امتحان کنید.

  • تصاویر فست فود پوپو

فست فود پوپو ساری

 

  • اطلاعات تماس فست فود پوپو

شماره تماس: 01133000303 و 01133377216
آدرس اینستاگرام: pizza_popo_

 

  • آدرس فست فود پوپو

ساری، بلوار آزادی، روبروی پارک آفتاب

  • نکات تکمیلی فست فود پوپو

فست فود پوپو همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب خدمات خود را ارائه می نماید. جهت سفارش بیرون بر غذاهای مجموعه می توانید از طریق شماره تماس های قرار داده شده در صفه استفاده کنید. لازم به ذکر است که جهت ارسال با پیک، هزینه ای دریافت نمی شود. این مشتری مداری یکی از عواملی است که باعث شده است نام فست فود پوپو سال ها در لیست بهترین فست فود های ساری وجود داشته باشد.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد؛ این روزها با رد شدن از هر کوچه و خیابانی با فست فود و کافه های جدیدی روبرو می شویم. بعضی از این مجموعه ها از کیفیت بالایی برخوردارند و برخی دیگر بعد از مدتی فعالیت، نه توسط رقبا، بلکه با پای خود از میدان به در می روند! جهت جمع آوری اطلاعات موجود در این مطلب از بلاگ سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، تلاش کرده ایم تا به روز ترین دیتاهای موجود را جمع آوری نماییم. اما در صورتیکه فکر می کنید نام مجموعه ای در این لیست خالی است یا تجربه حضور در هر یک از مجموعه های نام برده شده را دارید؛ خوشحال می شویم در بخش کامنت ها نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

فهرست بهترین فست فود های ساری

 

فهرست بهترین فست فود های ساری
ردیف نام فست فود آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1

فست فود فرایتو

ساری، قارن 6  09001091901

fryto_sari

2 مرغ کنتاکی ساری KFC  ساری، بلوار خزر، روبروی فرش مشهد 

01133251378

01133251478

09021269966

sari.kfc

3 فست فود آرش اژدر ساری، بلوار خزر، نبش سه راه طبرستان  01133117608

arashazhdar.ir

4 فست فود حامد ساری. خیابان فرهنگ. روبروی تربیت بدنی

01133114217

01133107070

hamed_fastfood

5 فست فود بهین ساری، خیابان فرهنگ، خیابان سعدی،جنب آتلیه هنر

01133305128

01133262982

fast_food_behin

6 فست فود آسمون ساری،بلوار خزر، جنب بانک سپه 01133259777

asemoon_fastfood

7 پیتزا جو ساری، خ ۱۵ خرداد، رو به روی مسجد سالخورده

01133119615

09118111067

jo_healthy_food

8 فست فود استار ساری.خیابان پیوندی .روبروی پارک

01133109000

09115910091

star_pizza_sandwich

9 کاکل گریل سارى،بلوار خزر 01133250015

kakolgrill

10 پیتزا پوپو ساری روبروی پارک آفتاب

01133000303

01133377216

pizza_popo_

 

نظرات
متشکرم این فست فود ها واقعا عالی هستند

فست فود اوپه جاش توی این لیست خالیه

فست فود اوپه جاش توی این لیست خالیه

وای من عاشق پیتزاهای پوپو ام. خیلی خوبن جا داشت اسم فست فود پذیرا سر 15 خرداد هم قرار میدادید تو مقالتون.

به نظرم اسم پیتزا جو باید اول این لیست قرار می گرفت. واقعا پیتزاهاش عالیه.

مرسی بابت معرفی ولی به نظرم فعلا تو ساری بهترین پیتزا ها رو اوپه میزنه و واقعا جاش خالیه

سلام متاسفانه فست فودی های شهر ساری (یه چندتای که دوستان ساروی گفتند معروف و خوبه و رفتیم)بسیار ضعیف و بی کیفیت هستند . و کیفیت غذا ارائه شده و قیمت گزاف آن نسبت به شهر های توریستی دیگر شایسته مردم خوب ساری نیست

حامد قبلا خیلی خوب بود ولی الان غذاهاش بگیر نگیر داره! بعضی وقتا غذاش خیلی شوره و اصلا قابل خوردن نیست!