بهترین فوق تخصص و دکتر مغز و اعصاب ساری (نورولوژی)

اجتماعی
بهترین فوق تخصص و دکتر مغز و اعصاب ساری (نورولوژی)
616 نفر
1
زمان مطالعه : 16 دقیقه

سیستم عصبی انسان (متشکل از مغز، نخاع و اعصاب) مانند سایر سیستم های بدن ممکن است دچار بیماری های مختلفی شود. با این تفاوت که اختلال در عملکرد دستگاه عصبی بدن انسان می تواند بیماری هایی جدی را به همراه داشته باشد. بیماری های عصبی مانند ام اس، پارکینسون، اختلالات حرکتی، انواع سردرد و سرگیجه و ... از مواردی هستند که می توانند عملکرد بدن را مختل کنند و موجب ناراحتی بیمار شوند. در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، تلاش کردیم تا با بررسی دقیق رزومه کاری پزشکان و نظرات بیماران، لیستی از بهترین فوق تخصص و دکتر مغز و اعصاب ساری را به شما همراهان گرامی معرفی نماییم. در صورتیکه هر گونه علائم بیماری های مربوط به مغز و اعصاب را دارید؛ حتی اگر درگیر سردردهای مزمن ساده ای می شوید؛ پیشنهاد می کنیم مراجعه به این پزشکان حاذق را در برنامه خود قرار دهید.

1. دکتر پیمان دارائی ساری

دکتر پیمان دارائی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات (نورولوژیست) در شهر ساری هستند که بعنوان یکی از بهترین پزشکان در این زمینه شناخته می شوند. ایشان دارای بورد تخصصی از دانشگاه ایران هستند و نزد اساتید گرانقدری همچون دکتر غلامعلی شهیدی، دکتر محمد روحانی، دکتر بابک زمانی، دکتر حبیبی، دکتر مهرپور، دکتر مهدی مقدسی و دکتر معتمد در زمینه های اختلالات حرکتی، سکته مغزی و ام اس به علم آموزی پرداختند. شما می توانید جهت دریافت خدمات زیر به کلینیک تخصصی ایشان واقع در مجتمع اکسیر ساری مراجعه فرمایید:
تشخیص و درمان سردرد، سرگیجه، سکته و خونریزی مغزی، تشنج و انواع صرع، بیماری های اعصاب محیطی و عضلانی، اختلالات هوشیاری، مولتیپل اسکلروز (MS)، بیماریهای دیسک و ریشه اعصاب نخاعی، آلزایمر و انواع دمانس
نوار عصب و عضله (EMG-NCS)
نوار مغز (EEG)
تزریق بوتاکس جهت درمان سردرد، اسپاسم صورت و اندام
بلاک عصب جهت درمان سردرد

  • تصاویر دکتر پیمان دارائی

دکتر پیمان دارائی متخصص مغز و اعصاب ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر پیمان دارائی

شماره تماس: 01144430604 و 09919007787
آدرس اینستاگرام: dr.peymandaraie

 

  • آدرس مطب دکتر پیمان دارائی

ساری، بلوار خزر، روبروی فرش مشهد، ساختمان پزشکان اکسیر 

  • نکات تکمیلی دکتر پیمان دارائی

به عقیده مراجعه کنندگان، دکتر پیمان دارائی، پزشکی حاذق و باتجربه هستند که با صبر و حوصله شرح حال بیمار را دریافت می کنند و برای هر فرد زمان می گذارند. تشخیص و درمان حرفه ای نیز از نکاتی بود که در اغلب نظرات وجود داشت و نشان از حرفه ای بودن این پزشک دارد.
توجه داشته باشید در برخی از موارد ممکن است بیماری های مغز و اعصاب با بیماری های مرتبط با اعصاب و روان اشتباه گرفته شوند. این موضوع به دلیل عدم شناخت درست از هر دو زمینه ممکن است به وجود آید و کاملا طبیعی است! چرا که تشخیص نوع بیماری به عهده پزشکان متخصص در این زمینه ها است. کلینیک مغز  و اعصاب/اعصاب و روان دکتر پیکام دارائی و دکتر مهسا مهدوی نسب، پذیرای حضور شماست تا بهترین پزشک مغز و اعصاب و مناسب ترین روش درمان را برای بیماری خود انتخاب کنید.

 

2. دکتر مرتضی نامدار ساری

دکتر مرتضی نامدار متخصص بیماری های مغز و اعصاب (نورولوژی) و ستون فقرات؛ نوروسونولوژیست و فلوشیپ بیماری های عروقی مغز از سوئیس هستند. ایشان با تخصص و تجربه ای که دارند؛ بعنوان یکی از بهترین متخصص های مغز و اعصاب ساری شناخته می شوند. شما می توانید جهت تشخیص و درمان انواع بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب و یا ستون فقرات به مطب ایشان مراجعه فرمایید.

  • تصاویر دکتر مرتضی نامدار

دکتر مرتضی نامدار متخصص مغز و اعصاب ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر مرتضی نامدار

شماره تماس: 01133310402

 

  • آدرس مطب دکتر مرتضی نامدار

ساری، خیابان فرهنگ، کوچه گلها، ساختمان فرهنگ، طبقه 6

  • نکات تکمیلی دکتر مرتضی نامدار

دکتر مرتضی نامدار پزشکی حرفه ای با معلومات بالا و به روز هستند. مراجعه کنندگان پیشین، ایشان را پزشکی خوب و باحوصله، دقیق و کاربلد، خوش برخورد و توانا معرفی کرده اند. همچنین احساس مسئولیت دکتر نامدار در برابر بیماران و پیگیری اوضاع بیمار موجب شده است تا بسیاری از مراجعه کنندگان ایشان را بعنوان بهترین پزشک مغز و اعصاب ساری معرفی کنند.
دکتر مرتضی نامدار علاوه بر مطب شخصی خود در شهر ساری، در بیمارستان امام این شهر و همچنین بیمارستان رازی قائمشهر فعالیت می کنند.

 

3. دکتر غفار ولیپور ساری

دکتر غفار ولیپورمتخصص و جراح مغز و اعصاب در شهر ساری هستند که تجربه زیادی در تشخیص و درمان بیماری های این زمینه بخصوص جراحی دارند. در صورت داشتن مشکلات جسمی و حرکتی و نیاز به جراحی دیسک کمر، مهره، دیسک گردن و همچنین بیماری هایی مانند آرتروز، زانو درد و ... می توانید به ایشان مراجعه فرمایید.

  • تصاویر دکتر غفار ولیپور

دکتر غفار ولیپور متخصص مغز و اعصاب ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر غفار ولیپور

شماره تماس: 01133254765

 

  • آدرس مطب دکتر غفار ولیپور

ساری، بلوار امیر مازندرانی، بیمارستان امیر مازندرانی، طبقه 2

  • نکات تکمیلی دکتر غفار ولیپور

مراجعه به پزشک متخصص مغزو اعصاب برای جراحی های مربوط به کمر و گردن الزامی است. این دسته از بیماری ها به دلیل ارتباط با نخاع لازم است حتما توسط بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب ساری درمان شوند. اگرچه پزشکان ساری همگی دارای بورد تخصصی هستند؛ اما در حال حاضر پزشک فوق تخصص در زمینه مغز و اعصاب وجود ندارد. شما می توانید جهت درمان به پزشکان متخصص خوب ساری دارند مراجعه فرمایید.

 

4. دکتر سعید احتشامی ساری

دکتر سعید احتشامی متخصص جراحی مغز و اعصاب و فلوشیپ جراحی ستون فقرات هستند. ایشان تجربه عمل های متعدد به ویژه در زمینه جراحی ستون فقرات را دارند. احیای توان حرکتی بیمار، اصلاح انحراف ستون فقرات و سایر عمل های جراحی مرتبط با ستون فقرات در کارنامه درخشان ایشان دیده می شود. همچنین ایشان برای اولین بار در مازندران عمل جراحی کراینوپلاستی (ترمیم جمجمه) با استفاده از تکنولوژی پرینتر سه بعدی را انجام داده اند که نتایج رضایت بخشی را به همراه داشته است.

  • تصاویر دکتر سعید احتشامی

دکتر سعید احتشامی بهترین متخصص مغز و اعصاب در ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر سعید احتشامی

شماره تماس: 01133323923

 

  • آدرس مطب دکتر سعید احتشامی

ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار۳، طبقه۲، واحد ۲۰۴

  • نکات تکمیلی دکتر سعید احتشامی

به عقیده مراجعه کنندگان، دکتر سعید احتشامی یکی از بهترین متخصص های مغز و اعصاب در شهر ساری هستند و باید به حضور چنین پزشکی در استان مازندران افتخار کرد. نکته مثبتی که درباره ایشان وجود دارد این است که تنها در موارد لزوم برای بیماران مبتلا به کمردرد یا گردن درد، عمل تجویز می کنند! تلاش می کنند تا بیمارانی که نیاز به عمل ندارند را به انجام ورزش و حرکات اصلاحی دعوت کنند تا بهبود پیدا کنند. اگر مبتلا به هر کدام از این بیماری ها هستید و هراس از انجام عمل دارید؛ پیشنهاد می کنیم به دکتر احتشامی مراجعه کنید؛ شاید بیماری شما نیز بدون نیاز به عمل جراحی، قابل درمان باشد.
مطب دکتر سعید احتشامی در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 18 الی 20 پذیرای حضور شماست. لطفا پیش از مراجعه حضوری نسبت به دریافت نوبت اقدام فرمایید.

 

5. دکتر حسن اکبردخت ساری

دکتر حسن اکبردخت متخصص جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری) هستند که تجربه چندین سال فعالیت و انجام بیش از چند هزار عمل جراحی در این زمینه را دارند. ایشان مانند سایر متخصصان مغز و اعصاب، با آناتومی، فیزیولوژی و سایر بیماری های مغزی و ستون فقرات آشنایی دارند و می توانند هر عارضه ای را در این زمینه ها رفع نمایند. اگر درگیر سردردهای شدید و تکرار شونده هستید، اگر علائمی مثل سرگیجه، تب، تهوع، عدم تعادل، اختلالات بینایی یا شنوایی دارید، سطح هوشیاری تان افت کرده است و یا هر تغییری که به وضعیت سیستم عصبی تان مرتبط است بایستی حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. البته اغلب این علائم لزوما دلیل بر بیماری خاصی نیستند، اما انجام تست های پاراکلینیکی می تواند علت دقیق این اختلالات را مشخص و خیالتان را راحت کند.

  • تصاویر دکتر حسن اکبردخت

دکتر حسن اکبردخت بهترین متخصص مغز و اعصاب ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر حسن اکبردخت

شماره تماس: 09059082007
آدرس اینستاگرام: hasan.akbardokht

 

  • آدرس مطب دکتر حسن اکبردخت

ساری، خیابان فرهنگ، بین پیوندی و ۱۵ خرداد، بالای صرافی لقمانی، مرکز پزشکی سلامت، طبقه اول واحد ۳

  • نکات تکمیلی دکتر حسن اکبردخت

دکتر حسن اکبردخت پزشکی خوب، خوش اخلاق و با تجربه هستند که مهارت خوبی در ارتباط با بیمار و حفظ روحیه ایشان دارند. دکتر اکبردخت نیز مانند سایر متخصصان مغز و اعصاب خوب ساری، تنها در مواقع لزوم عمل جراحی انجام می دهند و تلاش می کنند مشکلات بیمار را با دارو، فیزیوتراپی و حرکات اصلاحی درمان کنند.
شما می توانید جهت جراحی و درمان انواع بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب (با تعیین وقت قبلی) به مطب ایشان مراجعه فرمایید.

 

6. دکتر حسین زمانیان ساری

دکتر حسین زمانیان با شماره نظام 24717 یکی از بهترین متخصصین بیماری های مغز و اعصاب در ساری محسوب می شوند. ایشان با 37 سال تجربه موفق در زمینه طبابت، می توانند انواع بیماری های مغز و اعصاب را تشخیص و درمان کنند. دکتر زمانیان بر خلاف سایر پزشکانی که تخصصا در زمینه جراحی های ارتوپدی مانند عمل کمر، گردن، زانو و ... وارد می شوند؛ اغلب در زمینه بیماری های اعصاب مرتبط با مغز فعالیت می کنند. بیماری هایی مانند اضطراب، پانیک، صرع، آلزایمر، تشنج، بیهوشی مکرر، ام اس، سکته، هانگینتون، پارکینسون و ... توسط ایشان قابل درمان است. در صورت داشتن هر گونه مشکل در این زمینه ها می توانید جهت انجام نوار مغز و چکاپ های دوره ای به دکتر زمانیان مراجعه فرمایید.

  • تصاویر دکتر حسین زمانیان

دکتر حسین زمانیان بهترین متخصص مغز و اعصاب ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر حسین زمانیان

شماره تماس: 0113۳۳۲۰۲۴۲

 

  • آدرس مطب دکتر حسین زمانیان

ساری، خیابان قارن، ساختمان طوس، طبقه 1

  • نکات تکمیلی دکتر حسین زمانیان

مانند سایر رشته های پزشکی، مغز و اعصاب نیز دنیای بیکرانی دارد که تخصص در همه ی زمینه های آن به سالها زمان نیاز دارد. ضمن اینکه فعالیت تخصصی در یک زمینه خاص موجب می شود تا دانش پزشک نسبت به آن موضوع عمیق تر شود. همانطور که در بخش های مختلف مقاله مشاهده کردید؛ بعضی از متخصصین مغز و اعصاب در زمینه جراحی های مرتبط با مغز، اعصاب، نخاع، اختلالات حرکتی و ... فعالیت می کنند و برخی دیگر مانند دکتر زمانیان در حیطه بیماری های مغز و اعصاب کار می کنند. لذا در صورتیکه در زمینه بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب نیاز به ویزیت و درمان دارید؛ به مطب دکتر زمانیان نمراجعه فرمایید.

 

7. دکتر علیرضا ابراهیمی ساری

دکتر علیرضا ابراهیمی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) با بیش از 35 سال تجربه موفق هستند. ایشان در زمینه تشخیص و درمان بیماری های آرتروز، دیسک، سرگیجه، پارکینسون، صرع، تشنج، میگرن، لرزش دست و ... فعالیت می کنند. دکتر ابراهیمی با تکیه بر تجربه و دانشی که دارند؛ علاوه بر تجویز دارو، روش های غذایی و ورزشی مناسب برای درمان بیماری را نیز پیشنهاد می دهند.

  • تصاویر دکتر علیرضا ابراهیمی

دکتر علیرضا ابراهیمی بهترین متخصص مغز و اعصاب ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر علیرضا ابراهیمی

شماره تماس: 01133327490

 

  • آدرس مطب دکتر علیرضا ابراهیمی

ساری، خیابان قارن، ساختمان قارن کلینیک، روبه روی بانک ملی، طبقه همکف

  • نکات تکمیلی دکتر علیرضا ابراهیمی

دکتر علیرضا ابراهیمی پزشکی خوب و با اخلاق هستند که با بررسی دقیق بیماری، با صبر و حوصله بیمار را توجیح می کنند و نحوه استفاده از داروها را شرح می دهند. تسلط به کار در کنار برخورد خوب و متواضعانه موجب شده است تا به عقیده بسیاری از مراجعه کنندگان، ایشان بهترین متخصص مغز و اعصاب ساری باشند.

 

8. دکتر پرویز محیط ساری

دکتر پرویز محیط یکی دیگر از متخصصان مغز و اعصاب خوش نام در شهر ساری هستند. ایشان با بیش از 41 سال تجربه، بعنوان یکی از بهترین پزشکان ساری در این زمینه شناخته می شوند و سابقه درمان موفق هزاران بیمار را در کارنامه خود دارند. خدمات مختلفی در زمینه های زیر توسط دکتر محیط ارائه می شود:
دیسک کمر
جراحی ستون فقرات
آنوریسم مغز
تومور مغز و نخاع
کیست مغزی
ناهنجاری مغز
ارزیابی تومور مغزی
شنت مغزی
درد مزمن گردن
MRI نخاع
هیدروسفالی با فشار طبیعی (NPH)
نوروپاتی محیطی
شکستگی جمجمه
تورتیکولی اسپاسم
اختلال نخاع
مشاوره جراحی نخاع
آسیب تروماتیک مغز
نوروپاتی اولنار
دردهای عصبی
درمان با اسپوندیلیت
جراحی پایه جمجمه
و ...
احتمالا نام بسیاری از بیماری های نام برده شده به گوشتان نخورده است و علائم هیچکدام را نمی دانید! لذا لازم است به صورت دوره ای و سالیانه (به ویژه اگر علائمی به ظاهر ساده مانند سردرد، سرگیجه و ... دارید) سلامت دستگاه عصبی خود را چک کنید.

  • تصاویر دکتر پرویز محیط

دکتر پرویز محیط بهترین متخصص مغز و اعصاب ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر پرویز محیط

شماره تماس: 01133300950 و 01133300951

 

  • آدرس مطب دکتر پرویز محیط

 ساری، خیابان فرهنگ، مرکز پزشکی شهریار 3

  • نکات تکمیلی دکتر پرویز محیط

 دکتر پرویز محیط به واسطه سال ها تجربه، تعامل خوبی با بیماران خود دارند. اغلب مراجعه کنندگان، ایشان را پزشکی خوب و خوش برخورد معرفی کرده اند که با صبر و حوصله بیماران خود را ویزیت می کند. 
ساعت کاری دکتر پرویز محیط به شرح زیر است:
شنبه: ساعت 9 الی 11
یکشنبه: ساعت 13 الی 15
دوشنبه: ساعت 9 الی 11
سه شنبه: ساعت 13 الی 15
چهارشنبه: ساعت 9 الی 11
البته با توجه به برنامه کاری دکتر پرویز محیط، بهتر است به این ساعت کاری اتکا نکنید و حتما پیش از مراجعه، با مطب تماس حاصل نموده و نوبت خود را ثبت کنید.

 

9. دکتر حامد چراغ مکانی ساری

دکتر حامد چراغ مکانی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) هستند. ایشان تخصصا در زمینه بیماری های مغز و اعصاب (نه فقط جراحی) فعالیت می کنند. در میان مراجعه کنندگان ایشان، بیمارانی با مشکلات روانی و عصبی نیز وجود دارند که به خوبی درمان شده اند. امید است هرگز نیاز به ویزیت پزشکان متخصص مغز و اعصاب در ساری نداشته باشید؛ اما در صورت وجود مشکلات زیر می توانید به دکتر چراغ مکانی مراجعه فرمایید:
گردن درد
سردرد
کمر درد
سرگیجه
تشنج
ام اس
آرتروز
افتادگی شانه
اضطراب و حملات ترس
سکته مغزی
میاستینی گرام
تنگی نخاع
و ...

 

  • تصاویر دکتر حامد چراغ مکانی

دکتر حامد چراغ مکانی بهترین دکتر مغز و اعصاب ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر حامد چراغ مکانی

شماره تماس: 01133327554 و 09366032141

 

  • آدرس مطب دکتر حامد چراغ مکانی

 ساری، خیابان فرهنگ، مرکز پزشکی شهریار 3، طبقه 4، واحد 409

  • نکات تکمیلی دکتر حامد چراغ مکانی

دکتر حامد چراغ مکانی از پزشکان خوب و باتجربه شهر ساری هستند که به داشتن دستانی شفابخش در میان مراجعه کنندگان معروفند! از نگاه بیماران پیشین، دکتر چراغ مکانی پزشکی دقیق، دلسوز، خوش اخلاق، حاذق و محترم هستند. زمان مناسبی را به بیماران اختصاص می دهند و وضعیت بیمار را بصورت مداوم پیگیری می کنند.

تا به اینجای مقاله تمامی پزشکان متخصص مغز و اعصاب بودند و اغلب در زمینه بیماری های بزرگسالان فعالیت می کنند؛ اما آیا کودکان نیز می توانند از خدمات این پزشکان استفاده کنند؟! واقعیت آن است که این امر به سیاست های کاری پزشک بستگی دارد؛ اما اغلب پزشکان برای معاینه محدودیت سنی ندارند. نهایتا پس از ویزیت بیمار، کودک را به متخصص یا فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان معرفی می کنند. در این بخش از مقاله به سراغ معرفی پزشکی حاذق در زمینه نورولوژی کودکان می رویم تا با خیالی راحت، برای رفع مشکلات کودکان به ایشان مراجعه کنید:

 

10. دکتر کبری شیدائی ساری

دکتر کبری شیدائی متخصص بیماری های کودکان و فوق تخصص بیماری های مغز و اعصاب کودکان هستند. ایشان به واسطه تخصص در زمینه کودکان، به خوبی می توانند با بیماران خردسال خود ارتباط برقرار نمایند و ایشان را درمان کنند. برخی از خدمات قابل ارائه توسط دکتر کبری شیدائی به شرح زیر است:
 نوار مغزی
درمان ادم مغزی
درمان آتروفی مغزی
درمان آبسه مغزی
نوار بینایی
نوار شنوایی
درمان مننژیت کودکان
درمان تشنج نوزادی (صرع نوزادی)
درمان ام اس نوجوانان
درمان ضربه مغزی
درمان آمبولی مغزی
درمان ترومبوز مغزی

 

  • تصاویر دکتر کبری شیدائی

دکتر کبری شیدائی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان

  • اطلاعات تماس مطب دکتر کبری شیدائی

شماره تماس: 01144432135

 

  • آدرس مطب دکتر کبری شیدائی

ساری، خیابان فرهنگ، فرهنگ 13 (کوی توکلی)، ساختمان پزشکان ساوالان، طبقه 3، واحد 1

  • نکات تکمیلی دکتر کبری شیدائی

دکتر کبری شیدایی علاوه بر مطب شخصی، در بیمارستان بوعلی و مجتمع طوبی ساری نیز فعالیت می کنند. اگر موفق به دریافت نوبت از مطب ایشان نشدید؛ می توانید در این دو مرکز نیز نوبت خود را رزرو کنید:
مجتمع تخصصی و فوق تخصصی باغبان (طوبی 1): 01133240002
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوعلی ساری: 01133343012

بیماری های مغز و اعصاب، گستره وسیعی از بیماری ها را در بر می گیرد. از بیماری های روانی و عصبی گرفته، تا جراحی های مغزی و ارتوپدی! بیماری های کودکان هم که دنیایی جداگانه دارد! با توجه به این موارد، بهتر است نوع مشکل را مشخص کرده و به پزشکی حاذق در همان زمینه مراجعه کنید. اگرچه تمام پزشکان نام برده شده در مقاله بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب ساری، بی اغراق از بهترین ها هستند و حتی در صورتیکه لازم بدانند شما به پزشکی دیگر مراجعه کنید؛ شما را به همکاران خود معرفی خواهند کرد.
با توجه به حساسیت بیماری های مرتبط با دستگاه عصبی، خواهشمندیم علائمی مانند سردردهای مزمن، سرگیجه، اختلالات حرکتی و ... را جدی بگیرید و به پزشک متخصص مراجعه نمایید. در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای تلاش کردیم بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب ساری را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. با توجه به حساسیت این حوزه، خواهشمند است در صورتیکه تجربه مراجعه به هر یک از این پزشکان را دارید؛ در بخش کامنت ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

فهرست بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب ساری

 

 
ردیف نام دکتر مغز و اعصاب آدرس شماره تماس
1 دکتر پیمان دارائی ساری، بلوار خزر، روبروی فرش مشهد، ساختمان پزشکان اکسیر

09919007787

01144430604 

2 دکتر مرتضی نامدار ساری، خیابان فرهنگ، کوچه گلها، ساختمان فرهنگ، طبقه 6

01133310402

3 دکتر غفار ولیپور ساری، بلوار امیر مازندرانی، بیمارستان امیر مازندرانی، طبقه 2

01133254765

4 دکتر سعید احتشامی ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار۳، طبقه۲، واحد ۲۰۴

01133323923

5 دکتر حسن اکبردخت ساری، خیابان فرهنگ، بین پیوندی و ۱۵ خرداد، بالای صرافی لقمانی، مرکز پزشکی سلامت، طبقه اول واحد ۳

09059082007

6 دکتر حسین زمانیان ساری، خیابان قارن، ساختمان طوس، طبقه 1

0113۳۳۲۰۲۴۲

7 دکتر علیرضا ابراهیمی ساری، خیابان قارن، ساختمان قارن کلینیک، روبه روی بانک ملی، طبقه همکف

01133327490

8 دکتر پرویز محیط ساری، خیابان فرهنگ، مرکز پزشکی شهریار 3

01133300951

01133300950 

9 دکتر حامد چراغ مکانی ساری، خیابان فرهنگ، مرکز پزشکی شهریار 3، طبقه 4، واحد 409

09366032141

01133327554 

10 دکتر کبری شیدائی ساری، خیابان فرهنگ، فرهنگ 13 (کوی توکلی)، ساختمان پزشکان ساوالان، طبقه 3، واحد 1

01144432135

نظرات
چراغ مکانی خیلی دکتر خوبیه ولی خیلی سخت نوبت میده. اگه جز چراغ مکانی تجربه ویزیت یکی از این دکترها رو داشتین نظرتونو بهم بگین لطفا