بهترین مدرسه ساری (لیست بهترین مدارس ساری | دولتی، غیر انتفاعی، تیزهوشان)

اجتماعی
بهترین مدرسه ساری (لیست بهترین مدارس ساری | دولتی، غیر انتفاعی، تیزهوشان)
1170 نفر
1
زمان مطالعه : 30 دقیقه

حتما شنیده اید که می گویند "مدرسه خانه دوم دانش آموز است" ؟! شاید خودتان هم به این موضوع اعتقاد دارید که به دنبال یافتن بهترین مدرسه ساری برای فرزندتان هستید. مدرسه (صرفنظر از مقطع تحصیلی) نقش مهمی در تعلیم و تربیت دانش آموز دارد و لازم است پیش از انتخاب یک مدرسه، آن را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار دهید. فاصله مدرسه تا منزل، امکانات آموزشی، فضای مدرسه و کلاس ها، سطح علمی معلمان و دانش آموزان و ... از مواردی است که بایستی به دقت بررسی شود تا بتوانید مناسب ترین مدرسه را برای فرزند دلبندتان انتخاب کنید.
در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای با بررسی دقیق ویژگی های مدارس مختلف در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم؛ لیستی از بهترین مدرسه های شهر ارائه شده است. اگر به تازگی به شهر ساری مهاجرت کرده اید و یا با ورود فرزندتان به مقطع تحصیلی جدید، به دنبال بهترین مدارس ساری می گردید؛ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ابتدا به معرفی بهترین مدارس دخترانه و پسرانه در مقطع دبستان و پیش دبستانی می پردازیم؛ سپس به سراغ مقاطع بالاتر نیز خواهیم رفت. شما می توانید برای دسترسی سریعتر به لیست مدارس مورد نظرتان یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید:

بهترین دبستان دخترانه ساری

بهترین دبستان پسرانه ساری
بهترین دبیرستان متوسطه اول دخترانه ساری

بهترین دبیرستان متوسطه اول پسرانه ساری

بهترین دبیرستان متوسطه دوم دخترانه ساری

بهترین دبیرستان متوسطه دوم پسرانه ساری

بهترین دبستان ساری

شاید پیش دبستانی و دبستان مهم ترین مدرسه ای باشد که شما برای فرزندتان انتخاب می کنید! معمولا فرزندان بعد از رسیدن به مقطع متوسطه اول یا دوم؛ بسته به دوستان، شرایط تحصیل و یا شنیده ها، مدرسه ای را انتخاب می کنند؛ اما در مقطع ابتدایی کودک هیچ دیدگاهی نسبت به مدرسه ندارد! مدرسه ای که انتخاب می کنید می تواند فرزند شما را به درس علاقمند یا او را از کلاس درس فراری کند!
از این رو لازم است با تحقیق و شناخت درست، بهترین مدرسه ساری را برای کودک دلبندتان انتخاب کنید. در ادامه لیستی از بهترین مدرسه های دخترانه و پسرانه ساری در مقطع ابتدایی ارائه شده است. در تهیه این لیست تلاش کرده ایم تا مدارس مختلف دولتی، غیر انتفاعی، شاهد و ... را معرفی نماییم تا بسته به شرایط خود بتوانید مناسب ترین مدرسه را انتخاب کنید.

 

بهترین دبستان دخترانه ساری:

1. دبستان دخترانه نرجس ساری

دبستان دولتی دخترانه نرجس یکی از بهترین مدرسه های ساری است. این مدرسه در سال 1381 تاسیس شده است و با وجود اینکه یک مدرسه دولتی است؛ اما از لحاظ آموزشی در سطح بالایی قرار دارد. یکی از مهم ترین عوامل کیفیت بالای آموزش، تعداد نسبتا کم دانش آموزان در هر کلاس درس است. علاوه بر این معلمان مدرسه نرجس نیز اساتیدی خوب و دلسوز هستند و درس ها را با جدیدترین متدها، به دانش آموزان تدریس می کنند.

  • تصاویر دبستان دخترانه نرجس ساری

بهترین دبستان دخترانه ساری

  • اطلاعات تماس دبستان دخترانه نرجس ساری

شماره تماس: 01133399440

 

  • آدرس دبستان دخترانه نرجس ساری

ساری، میدان امام، بلوار آزادی، خیابان فردوسی، خیابان ورزش، جنب استادیوم شهید متقی

نکات تکمیلی دبستان دخترانه نرجس ساری
دبستان دخترانه نرجس در شیفت مخالف دبستان پسرانه کاظمیه فعالیت می کند. این مدرسه بصورت شیفت در گردش، یک هفته صبح و هفته بعد در شیفت عصر فعال است.
از امکانات دبستان دخترانه نرجس می توان به محیط تمیز و بهداشتی، کتابخانه، نمازخانه، آزمایشگاه علوم و بوفه مواد غذایی سالم اشاره کرد. ضمنا شما والدین گرامی می توانید جهت راحتی خود و فرزند دلبندتان از سرویس ایاب ذهاب مورد تایید مدرسه استفاده نمایید.

 

2. دبستان دخترانه اسوه ساری

پیش دبستانی و دبستان غیردولتی اسوه ساری دارای دو شعبه مختلف در آموزش و پرورش ناحیه 1 و ناحیه 2 ساری است. هر دو مدرسه دارای امکانات جالبی هستند که تحصیل را برای دانش آموز لذت بخش تر می کنند. اما مدرسه اسوه 2 بعنوان بهترین دبستان دخترانه ساری شناخته می شود. طرح کیف در مدرسه طرحی جالب است که در این مدرسه اجرا می شود. در این طرح، دانش آموزان با گذراندن ساعتی بیشتر از حد معمول، تکالیف خود را در مدرسه و تحت نظر معلم انجام می دهند. این موضوع سبب می شود تا هم آموزش و تمرین ها بصورت صحیح و کامل انجام شود و هم دانش آموز پس از بازگشت به منزل استرس و نگرانی برای تکالیف خود نداشته باشد.

  • تصاویر دبستان دخترانه اسوه ساری

بهترین دبستان دخترانه غیرانتفاعی ساری

  • اطلاعات تماس دبستان دخترانه اسوه ساری

شماره تماس: 01133244155
آدرس اینستاگرام: osveh_2
آدرس وبسایت: www.osvehsch.com
آدرس ایمیل: osveh2@gmail.com

 

  • آدرس دبستان دخترانه اسوه ساری

ساری، بلوار طالقانی، خیابان شهابی، شهید صدیقی نهم (شبستان)، پیروزی 8

  • نکات تکمیلی دبستان دخترانه اسوه ساری

مدرسه اسوه 2 با مساحت گسترده بنای آموزشی و حیاط، محیط خوب و مناسبی را برای آموزش فراهم نموده است. در این مدرسه حدود 23 کلاس وجود دارد که در هر کلاس نهایتا 15 دانش آموز حضور دارد. علاوه بر این، فضای مجزای غذاخوری، زمین ورزشی برای انجام ورزش های مختلف مانند بسکتبال، اسکیت و ... نیز سایر امکانات جذاب این مدرسه است. شما می توانید فضای آموزشی و محیط مدرسه را در هایلایت های صفحه اینستاگرام osveh_2 مشاهده فرمایید.

 

3. دبستان دخترانه شاهد ساری

دبستان دخترانه شاهد ساری در خیابان مدرس واقع شده است و جزو مدارس ناحیه 1 به حساب می آید. برخلاف تصور بسیاری از افراد، مدرسه شاهد آزمون ورودی ندارد! برای ورود به این مدرسه بایستی ابتدا در سایت my.medu.ir ثبت نام انجام شود. در صورت داشتن سهمیه شاهد، مستقیما ثبت نام انجام می شود؛ اما در غیر اینصورت بایستی منتظر اعلام نتایج باشید.

  • تصاویر دبستان دخترانه شاهد ساری

بهترین مدرسه ابتدایی دخترانه در ساری

  • اطلاعات تماس دبستان دخترانه شاهد ساری

شماره تماس: 01133108563

 

  • آدرس دبستان دخترانه شاهد ساری

ساری، میدان ساعت، انتهای خیابان مدرس

  • نکات تکمیلی دبستان دخترانه شاهد ساری

دبستان دخترانه شاهد بعنوان یکی از بهترین مدرسه های ابتدایی ساری شناخته می شود. این مدرسه دارای امکانات مختلفی مانند کتابخانه، آزمایشگاه، نمازخانه و کلاس های هوشمند است.
معمولا اوایل تابستان ثبت نام مدارس شاهد باز می شود و شما می توانید از طریق سایت ذکر شده، ثبت نام فرزندتان را انجام دهید. همانطور که اشاره شد، ثبت نام در این مدرسه برای عموم آزاد است اما پیش از ثبت نام بایستی حتما نکات زیر را در نظر بگیرید:

دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری
رعایت شئونات و پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموزان ( رعایت حجاب برتر دانش آموزان دختر)
اعتقاد به ارزش های اسلامی و تربیت دینی 
رعایت مقررات و آئین نامه های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد توسط دانش آموز
نزدیک بودن مدرسه انتخابی به محل سکونت دانش آموز
بهره مندی فرزندان جانبازان زیر 25 درصد، از 40 درصد تخفیف شهریه در مدارس شاهد


بهترین دبستان پسرانه ساری:

1. دبستان پسرانه اندیشمند ساری

مجتمع آموزشی اندیشمند یکی از بهترین مدرسه های ساری است که در تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دانش آموز می پذیرد. این مدرسه غیر دولتی 8 کلاس دارد و تعداد دانش آموزان در هر کلاس کم است. نیمکت ها تک نفره هستند و هر دانش آموز فضای اختصاصی خود را در کلاس درس خواهد داشت. شما می توانید جهت مشاهده فضای مدرسه به صفحه اینستاگرام andishmand.school مراجعه فرمایید. همچنین در صفحه اینستاگرام مدرسه محتواهای مناسبی توسط مشاور مدرسه تهیه می شود که می توانید برای تعلیم و تربیت فرزندان از آنها بهره مند شوید.

  • تصاویر دبستان پسرانه اندیشمند ساری

بهترین دبستان پسرانه ساری

  • اطلاعات تماس دبستان پسرانه اندیشمند ساری

شماره تماس: 01133248177
شماره واتساپ: 09046889979
آدرس اینستاگرام: andishmand.school
آدرس وبسایت: m3.andishmandsari.ir

 

  • آدرس دبستان پسرانه اندیشمند ساری

ساری، خیابان پیروزی، پیروزی 14

  • نکات تکمیلی دبستان پسرانه اندیشمند ساری

آمادگی و دبستان غیردولتی اندیشمند امکانات متعددی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. علاوه بر آموزش در کلاس های هوشمند با امکانات پیشرفته، طرح های آموزشی و تربیتی در تابستان نیز ادامه دارد. در کمپ تابستانی دبستان اندیشمند فعالیت هایی در زمینه بازی و مهارت زندگی، فعالیت های هنری، ورزش و بازی، فرهنگ و ادب، ریاضی و هوش انجام می شود.

 

2. دبستان پسرانه هوشمند پسر نابغه ساری

موسسه آموزشی پسر نابغه (تحت نظر مجتمع فنی دیباگران ساری) حدود دو دهه است که به عنوان مرکزی پیشرو در زمینه آموزش و ارتقای مهارت های کودکان فعالیت می کند. این مدرسه با داشتن آموزگاران مختلف در زمینه های کامپیوتر، زبان خارجه، رشته های مختلف ورزشی، رباتیک، موسیقی، فن بیان و ... کلاس های فوق برنامه و مفیدی را برای دانش آموزان برگزار می کند.
فضای مناسب برای سالن غذا خوری و اهمیت به تغذیه کودکان در وعده های صبحانه، میان وعده و ناهار از دیگر مزایای مهم این مدرسه هست. همچنین حیاط مدرسه بطور کامل با چمن مصنوعی پوشیده شده است که امنیت کودکان را در هنگام بازی فراهم می کند. شما می توانید فضای زیبا و نمونه هایی از کلاس های فوق برنامه اجرا شده را در صفحه اینستاگرام مدرسه به آدرس – مشاهده فرمایید.

  • تصاویر دبستان پسرانه هوشمند پسر نابغه ساری

بهترین دبستان پسرانه غیرانتفاعی در ساری

  • اطلاعات تماس دبستان پسرانه هوشمند پسر نابغه ساری

شماره تماس: 01133118658 و 01133118659
آدرس اینستاگرام: pesare.nabeghe
آدرس سایت: www.diba.school

 

  • آدرس دبستان پسرانه هوشمند پسر نابغه ساری

ساری، بلوار خزر، خیابان طبرستان، جنب دبیرستان دخترانه فردوس

  • نکات تکمیلی دبستان پسرانه هوشمند پسر نابغه ساری

دبستان پسرانه هوشمند نابغه از نگاه والدین بعنوان بهترین دبستان پسرانه ساری شناخته شده است. این مدرسه با ایجاد فضایی شاد و پویا، زمینه ی رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های کودکان را فراهم آورده است.
علاوه بر آموزش، کارگاه های حضوری تحلیل رفتارهای کودک با مشاور مدرسه برگزار می شود که در تعلیم و تربیت فرزندان نقش مهمی دارد.

 

3. دبستان پسرانه سعادت ساری

دبستان پسرانه سعادت مدرسه ای دولتی با آموزگارانی خوب و توانمند است. این مدرسه با داشتن محیطی مناسب برای آموزش و زنگ تفریح کودکان، فضایی امن و مناسب برای گذراندن ساعات حضور در مدرسه محسوب می شود. دبستان پسرانه سعادت دارای 14 کلاس است که در هر کلاس نهایتا 25 الی 30 دانش آموز حضور دارند.

  • تصاویر دبستان پسرانه سعادت ساری

بهترین مدرسه ابتدایی پسرانه در ساری

  • اطلاعات تماس دبستان پسرانه سعادت ساری

شماره تماس: 01133245578

  • آدرس دبستان پسرانه سعادت ساری

ساری، سه راه ملامجدالدین، کوچه ساداتی، اولین کوچه سمت چپ

  • نکات تکمیلی دبستان پسرانه سعادت ساری

دبستان پسرانه سعادت در میان مدارس ابتدایی دولتی شهر، بعنوان بهترین مدرسه ساری شناخته می شود. این واحد آموزشی در سال 1387 تاسیس شده است و از آنجاییکه نسبتا نوساز محسوب می شود؛ امکانات خوبی را در خود جای داده است. دبستان سعادت در شیفت مخالف دبیرستان متوسطه اول حضرت مریم قرار دارد و زمان حضور در مدرسه دانش آموزان شیفت در گردش است.

حال با بررسی دبستان های ساری، به سراغ مقطع تحصیلی بعدی می رویم:

 

بهترین دبیرستان متوسطه اول ساری

دبیرستان متوسطه اول یا همان مقطع راهنمایی، کلاس های هفتم، هشتم و نهم را در بر می گیرد. در این مرحله از زندگی تحصیلی دانش آموز، به یکباره تعداد دروس افزایش می یابد و می تواند شوک بزرگی به دانش آموز وارد کند. از این رو لازم است به دنبال بهترین دبیرستان متوسطه اول ساری باشید تا فرزندتان را از چالش های تغییر مقطع تحصیلی در امان نگه دارید. از آنجاییکه این سه سال در تعیین رشته سال دهم نقش دارد، لازم است دانش آموزان به درستی از این موضوع آگاه شوند و با شناخت علایق خود، تصمیم درستی را در انتهای دوره متوسطه اول بگیرند. در ادامه بهترین مدارس راهنمایی ساری را در انواع مختلف (دولتی، تیزهوشان، غیر انتفاعی و ...) برای دختران و پسران معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین دبیرستان متوسطه اول دخترانه ساری:

1. دبیرستان متوسطه اول دخترانه سمپاد ساری

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مدارسی با سطح علمی بالا را در شهر های مختلف جهت دسترسی دانش آموزان تیزهوش دایر کرده است. این مدارس در شهر ساری نیز وجود دارند و در هر دو مقطع متوسطه اول و دوم بعنوان بهترین مدرسه ساری شناخته می شوند. همانطور که می دانید، این مدارس غیردولتی محسوب می شوند و برای شرکت در آنها لازم است دانش آموز در آزمون ورودی شرکت کرده و پذیرفته شود. سامانه ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس در سایت جامع سازمان آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir انجام می شود.
 

  • تصاویر دبیرستان متوسطه اول دخترانه سمپاد ساری

بهترین دبیرستان متوسطه اول ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه اول دخترانه سمپاد ساری

شماره تماس: 01132173387

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه اول دخترانه سمپاد ساری

ساری بلوار آزادی جنب اداره برق کوچه ایزدطلب

 

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه اول دخترانه سمپاد ساری

شرکت دانش آموز در آزمون ورودی پایۀ هفتم با کسب حداکثر یک مقیاس «خوب» در مجموع ارزشیابی نوبت دوم پایه پنجم و نوبت اول پایۀ ششم، بلامانع است. در صورت کسب نمرات بالا، آن ها می توانند بدون نیاز به ثبت نام مجدد تا سال نهم در این مدارس ادامه تحصیل دهند.
دانش آموزان می توانند با کسب حداکثر یک مقیاس "خوب" در ارزشیابی های نوبت دوم پایه پنجم و نوبت اول پایه ششم در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت کنند. همچنین در صورت کسب نمرات بالا دانش آموز می تواند بدون نیاز به ثبت نام مجدد، تا سال نهم در این مدارس ادامه تحصیل دهد.
همانطور که اشاره شد، دانش آموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان بایستی در آزمون ورودی شرکت کنند. متاسفانه برخی از والدین به اصرار تلاش می کنند تا فرزندان را از سنین کم راهی آزمون ها و کلاس های مختلف کنند تا بلکه فرزندشان بتواند در مدرسه تیزهوشان درس بخواند! واقعیت آن است که فشار بیش از حد روی دانش آموز می تواند نتیجه عکس را به دنبال داشته باشد؛ بنابراین اگر فرزندتان میلی به تحصیل در مدارس تیزهوشان ندارد، بهتر است از اصرار بیش از حد خودداری کنید. مدارس خوب زیادی در ساری وجود دارند که شما می توانید با ثبت نام فرزندتان در آن، موفقیت ایشان را تضمین کنید.

 

2. دبیرستان متوسطه اول دخترانه حافظ ساری

مدرسه راهنمایی یا همان دوره متوسطه اول حافظ، پایه های هفتم تا نهم را تدریس می کند. این مدرسه در ابتدای خیابان قارن واقع شده است و جزو مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری محسوب می شود. مدرسه حافظ به واسطه سابقه طولانی و مدیریت خوب و توانمند، سال هاست که بعنوان بهترین مدرسه ساری شناخته می شود.

  • تصاویر دبیرستان متوسطه اول دخترانه حافظ ساری

بهترین دبیرستان متوسطه اول دخترانه در ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه اول دخترانه حافظ ساری

شماره تماس: 01133113829

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه اول دخترانه حافظ ساری

ساری، ابتدای خیابان قارن، روبروی درمانگاه سپاه

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه اول دخترانه حافظ ساری

از مزایای مهم مدرسه حافظ می توان به تعداد نسبتا کم دانش آموزان در کلاس های درس اشاره کرد. این مدرسه با وجود اینکه دولتی است اما تلاش می کند تا همواره تعداد دانش آموزان هر کلاس را محدود نگه دارد. از دیگر ویژگی های دبیرستان متوسطه اول حافظ می توان به کتابخانه، سایت کامپیوتر، آزمایشگاه، نمازخانه، سالن کنفرانس، ورزشگاه و کلاس های هوشمند اشاره کرد.

 

3. دبیرستان متوسطه اول دخترانه مهر ساری

دبیرستان متوسطه اول دخترانه مهر، مدرسه ای غیر انتفاعی در خیابان شهبند ساری است. این مدرسه به واسطه تخصص در آموزش پایه های راهنمایی، بهترین مدرسه ساری در پایه های هفتم، هشتم و نهم محسوب می شود. مدرسه دخترانه مهر در سال 1380 تاسیس شده است و با داشتن دبیرانی پرمهر و توانمند فضای خوب و مطمئن برای تعلیم و تربیت فرزندان دلبندتان خواهد بود. مزایای این مدرسه به همین موارد محدود نمی شود و موارد زیر را نیز در بر می گیرد:

استفاده از شیوه های نوین آموزشی
کلاس های هوشمند و موضوعی
مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی
توجه ویژه به پژوهش و تحقیق در آموزش
برگزاری اردوهای تفریحی، علمی و پرورشی
ایجاد فضایی پرنشاط در محیط مدرسه
تقویت انضباط فردی و اجتماعی
نظارت دقیق بر عملکرد آموزشی
دبیران توانمند و کادر اداری مجرب

  • تصاویر دبیرستان متوسطه اول دخترانه مهر ساری

بهترین دبیرستان متوسطه اول غیرانتفاعی دخترانه در ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه اول دخترانه مهر ساری

شماره تماس: 01133378500 و 01133368328 و 01133368329
آدرس اینستاگرام: mehr.school

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه اول دخترانه مهر ساری

ساری، خیابان رودکی(شهبند)، بعد از اداره کار، کوچه مریم

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه اول دخترانه مهر ساری

دبیرستان متوسطه اول مهر با هدف بهبود آموزش، اقدام به راه اندازی آموزشگاه های زبان و علمی آزاد کرده است. موسسه زبان مهرپاد و آموزشگاه علمی آزاد مهر اندیشان به صورت ترمیک دروس مختلف دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم را آموزش می دهند. شما می توانید جهت تقویت پایه ها درسی دانش آموزتان در درس های مختلف ریاضی، علوم، ادبیات، عربی و زبان متوسطه اول؛ و درس های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، عربی، ادبیات و زبان انگلیسی متوسطه دوم؛ ایشان را در کلاس های آموزشی موسسه های مهرپاد یا مهر اندیشان ثبت نام کنید.

 

بهترین دبیرستان متوسطه اول پسرانه ساری:

1. دبیرستان متوسطه اول پسرانه هوشمند سروش ساری

دبیرستان غیردولتی هوشمند سروش در سال 1370 بعنوان اولین مدرسه هوشمند ساری توسط عده ای از دبیران متعهد و علاقمند به تعلیم و تربیت در ناحیه 2 ساری واقع دربلوار آزادی، 20 متری گل افشان تاسیس شد. این مدرسه همواره تلاش می کند تا از بروز ترین تکنولوژی ها در راستای آموزش و پرورش استفاده کند. وبسایت اینترنتی دبیرستان هوشمند سروش در بخش های اداری و آموزشی فعال است و والدین می توانند بصورت آنلاین در جریان رویدادها و فرآیندهای آموزشی و امتحانی قرار گیرند. این وبسایت با امکانات پیشرفته و کاربردی، در سال 1386 راه اندازی شد و ارتباط بین والدین و دانش آموزان با دبیران و کادر اجرایی مدرسه را آسان می کند. این سامانه برای هر دانش آموز قابل دسترسی است و افراد می توانند با نام کاربری و پسور خاصی که در اختیارشان قرار داده می شود به سامانه سهاد وارد شوند.

  • تصاویر دبیرستان متوسطه اول پسرانه هوشمند سروش ساری

بهترین مدرسه راهنمایی در ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه اول پسرانه هوشمند سروش ساری

شماره تماس: 01133376673 و 01133367604
آدرس وبسایت: sorooshschool.ir

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه اول پسرانه هوشمند سروش ساری

ساری، بلوار آزادی، 20 متری گل افشان

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه اول پسرانه هوشمند سروش ساری

اگر سری به سایت مدرسه هوشمند سروش بزنید در صفحه اصلی تصاویر دانش آموزان مستعد و توانمندی را خواهید دید که در المپیاد های مختلف رتبه های بالایی را کسب کرده اند. برخی از افراد نیز در رشته های ورزشی و هنری خوش درخشیدند.
وجود آزمایشگاه مجهز، اساتید و مربیان خبره، برگزاری المپیادهای علمی ماهانه و ... از عواملی است که موجب شده تا دانش آموزان با استعداد این مدرسه بتوانند افتخارات گوناگونی را کسب کنند.

 

2. دبیرستان متوسطه اول پسرانه علیم ساری

مجتمع آموزشی پسرانه علیم با جذب دانش آموز در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم؛ بهترین مدرسه ساری برای پسران است. این مدرسه در تمامی مقاطع از فضای مناسب و کیفیت آموزشی بالایی برخوردار است و می تواند مدرسه خوبی برای گذراندن دوره راهنمایی یا همان متوسطه اول باشد.

  • تصاویر دبیرستان متوسطه اول پسرانه علیم ساری

بهترین دبیرستان متوسطه اول غیرانتفاعی پسرانه در ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه اول پسرانه علیم ساری

شماره تماس: 01133412911
آدرس وبسایت: www.alimschool.com

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه اول پسرانه علیم ساری

ساری، خیابان فلسطین، فلسطین 31

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه اول پسرانه علیم ساری

صرفنظر از کیفیت بالای آموزش، آنچه که این مدرسه را از سایر مدارس ساری متمایز می کند؛ دیدگاه مدیریت مجموعه نسبت به علم و تحصیل است. ایشان معتقدند که انسان در هر زمان و مکانی در حال یادگیری است و مدرسه نیز یک فضای آموزشی است که می تواند به یادگیری افراد کمک کمک شایانی کند. از این رو در مدرسه باید علاوه بر تدریس کتب درسی، سایر آموزش های تربیتی، برنامه های هنری و خلاقیتی در زمان های مناسب و با روش های مختلف به دانش آموزان تدریس شود.
هدف اصلی آموزش و پرورش ارتقاب مهارت های دانش آموز و کمک به رشد و تکامل ایشان است. در بین دانش آموزان هنرمندی وجود دارد که نیازی به دانستن ریاضیات ندارد؛ ورزشکاری وجود دارد که برایش آمادگی فیزیکی از نمره درس فیزیک مهم تر است و کارآفرینی وجود دارد که نیازی به درک عمیق تاریخ یا جغرافیا ندارد. خوب است که فرزندتان بتواند نمرات بالایی کسب کند؛ اما اگر چنین نبود به او یادآوری کنید که برای اتفاقات بهتر و بزرگتری به دنبا آمده اند و بخاطر یک امتحان اعتماد بنفس و شخصیت فرزندتان را خدشه دار نکنید.
این رهنمودها برای هر والدی لازم است به کار گرفته شود تا آینده تحصیلی روشنی در انتظار دانش آموزان باشد.

 

3. دبیرستان متوسطه اول پسرانه خسرویه ساری

مدرسه دولتی خسرویه ساری از بهترین مدارس متوسطه اول ساری است. این مدرسه در مرکز شهر ساری (خیابان انقلاب) واقع شده است و به واسطه دولتی بودن و موقعیت جغرافیایی، همواره تعداد دانش آموزان زیادی دارد. با این حال با داشتن مدیریت توانمند و دبیران خبره و باتجربه، این مدرسه همواره بعنوان بهترین مدرسه ساری در پایه های هفتم، هشتم و نهم شناخته می شود.

  • تصاویر دبیرستان متوسطه اول پسرانه خسرویه ساری

بهترین دبیرستان متوسطه اول پسرانه در ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه اول پسرانه خسرویه ساری

شماره تماس: 01133301866 و 09345504453

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه اول پسرانه خسرویه ساری

ساری، خیابان انقلاب، کوچه خسرویه، روبروی اداره کل دارایی مازندران

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه اول پسرانه خسرویه ساری

مدرسه خسرویه ساری با داشتن امکاناتی مانند کتابخانه، سایت کامپیوتر، آزمایشگاه مجهز، سالن کنفرانس، سالن ورزشی و کلاس های هوشمند؛ بعنوان یک مدرسه دولتی خوب در دوره راهنمایی یا همان متوسطه اول شناخته می شود. والدین دانش آموزان همواره از کیفیت بالای آموزش این مدرسه یاد کرده اند و آن را از مدارس خوب ساری می دانند.

 

بهترین دبیرستان متوسطه دوم ساری

دوره متوسطه دوم یا همان دبیرستان مهم ترین مقطع تحصیلی دانش آموزان است. در این مرحله از زندگی تحصیلی، دانش آموزان بر اساس دانش کسب شده در طول 9 سال تحصیل؛ برای ادامه راه خود تصمیم گیری می کنند. پیش از ورود به سال دهم، انتخاب رشته تصمیم مهمی است که دانش آموز باید اتخاذ کند. برخی از دانش آموزان برای ادامه راه خود به سراغ هنرستان های فنی حرفه ای یا کار و دانش می روند و برخی دیگر به سراغ رشته های نظری. در ادامه این مطلب بهترین دبیرستان های متوسطه دوم ساری برای رشته های ریاضی، تجربی و انسانی معرفی می شود.

 

بهترین دبیرستان متوسطه دوم دخترانه ساری:

1. دبیرستان متوسطه دوم دخترانه ایراندخت ساری

دبیرستان دخترانه ایراندخت مدرسه ای غیردولتی است که می تواند موفقیت فرزند دلبندتان را در آزمون کنکور تضمین کند. اداره دبیرستان ایراندخت بر عهده کادر علمی مجرب با سوابق و تجربه بالا می باشد که از تجربیات چندین ساله خود به نحو بسیار عالی استفاده می کنند. از ویژگی های خاص این مدرسه می توان به برنامه محور بودن، توجه به اصل ارتباط با خانواده ها، تشکیل کلاس های المپیادی، برگزاری آزمون های مستمر و رقابتی و تحلیل نتایج آنها، برگزاری دوره های آداب زندگی و مهارت های اجتماعی، اهمیت دادن به فعالیت های پرورشی و تربیت دینی (نماز، محفل انس با قرآن و...) توجه به رشد اندیشه ها و پرورش فضیلت ها اشاره کرد. همچنین فعالیت های آموزشی مختلفی نیز جهت آمادگی دانش آموزان به ویژه برای کنکور سراسری اجرا می شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود:

برگزاری کلاس های فعال کنکور در دبیرستان با حضور دبیران و پیشگیری از اتلاف وقت دانش آموزان
حضور مشاورین آگاه و توانمند جهت برنامه ریزی و ارائه برنامه های مطالعاتی
برگزاری آزمون های گروه علمی ایراندخت – قلم چی – گزینه 2 و ... و تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای مفید
برگزاری همایش های مشاوره ای جهت آگاهی خانواده ها در چندین جلسه
برگزاری همایش های کنکوری با حضور اساتید مجرب جهت آگاهی دانش آموزان
برنامه ریزی طرح مطالعات نوروزی و استفاده از فرصت های طلایی
معرفی کتاب های برتر تستی جهت پیشبرد امور آموزشی
تشکیل مشاوره فردی برای همه دانش آموزان کنکوری
اجرای آزمون های 7 مرحله ای ایراندخت و رتبه بندی

 

  • تصاویر دبیرستان متوسطه دوم دخترانه ایراندخت ساری

بهترین دبیرستان دخترانه غیرانتفاعی در ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه دوم دخترانه ایراندخت ساری

شماره تماس: 01133241919
آدرس سایت: www.irandokhtsari.ir

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه دوم دخترانه ایراندخت ساری

ساری، خیابان 15 خرداد، بیست متری دوم، نبش صبا

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه دوم دخترانه ایراندخت ساری

دبیرستان ایراندخت داوطلبان پایه اول متوسطه دوم را با اعمال شرایط خاص (شرط معدل، آزمون ورودی و مصاحبه علمی) می پذیرد. ثبت نام کنندگان ملزم به گذراندن یک دوره آموزش ریاضی – علوم یک ماهه هستند. در پایان آزمون ورودی دانش آموزان به ترتیب نمره پذیرفته می شوند.
شرایط ثبت نام:
دارا بودن حداقل معدل 19 در پایه سوم متوسطه اول (راهنمایی)
دارا بودن حداقل نمره 19 در دروس ریاضی و علوم پایه سوم متوسطه اول (راهنمایی)
پذیرش تعهدنامه و مقررات خاص دبیرستان

 

2. دبیرستان متوسطه دوم دخترانه فرزانگان ساری

اگر فرزند شما در دوره متوسطه اول در یکی از دبیرستان های فرزانگان (سمپاد) ساری تحصیل کرده باشد؛ به راحتی می تواند تحصیل خود را در مقطع متوسطه دوم نیز ادامه دهد. اما اگر دانش آموز شما در سایر مدارس دولتی، غیر انتفاعی و ... تحصیل کرده باشد؛ بایستی پیش از ثبت نام در آزمون ورودی شرکت کند.
امکانات خوب و سطح آموزشی بالای مدارس تیزهوشان موجب شده است تا والدین این نوع مدارس را بهترین مدرسه ساری بدانند. ثبت نام مدارس فرزانگان برخلاف سایر مدارس، بدون توجه به آدرس محل سکونت دانش آموزان انجام می شود. اما لازم است تا دانش آموزان هنگام تکمیل فرم ثبت نام، مدرسه مورد نظر ار انتخاب کنند.
 

  • تصاویر دبیرستان متوسطه دوم دخترانه فرزانگان ساری

بهترین دبیرستان متوسطه دوم دخترانه در ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه دوم دخترانه فرزانگان ساری

شماره تماس: 01133282773 و 01133287801
آدرس ایمیل: farzanesari1@chmail.ir

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه دوم دخترانه فرزانگان ساری

ساری، اتوبان ساری-نکا، بعد از بیمارستان زارع، جنب پادگان یگان ویژه

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه دوم دخترانه فرزانگان ساری

محدودیت ظرفیت موجب می شود تا هر ساله رقابت سنگینی در میان دانش آموزان به وجود آید. توجه داشته باشید که مدارس تیزهوشان تنها در پایه هفتم (متوسطه اول) و دهم (متوسطه دوم) دانش آموز می پذیرند. در نتیجه اگر دانش آموز شما پایه یازدهم یا دوازدهم باشد؛ امکان ثبت نام در آزمون را ندارند. علاوه بر این، ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان در دوره متوسطه دوم نسبت به دوره اول کمتر است؛ لذا پذیرش در آنها نیازمند تلاش بیشتر دانش آموز خواهد بود.
ثبت نام نیزهوشان دوره متوسطه دوم، برای دانش آموزان پایه نهم بصورت اینترنتی انجام می شود. علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی azmoon.medu.ir جهت ثبت نام در آزمون ورودی اقدام نمایند.

 

3. دبیرستان متوسطه دوم دخترانه نواب علیه ساری

دبیرستان دولتی نواب علیه ساری از سال 1364 تا به امروز به عنوان بهترین مدرسه ساری شناخته می شود. این مدرسه جزو اولین مدارس ساری بود که از امکانات سیستم ورود و خروج هوشمند، سایت کامپیوتر و کلاس های هوشمند برخوردار شد. این مدرسه در خیابان جمهوری ساری واقع شده است و کلاس های متعدد، سایت کامپیوتر، سالن کنفرانس و سالن ورزشی را در 4 طبقه و زیر زمین خود جای داده است. داشتن فضای مناسب، معلمین مجرب و توانمند و همینطور کادر اجرایی و معاونین متعدد برای سال های مختلف موجب شده است تا همواره کیفیت آموزش و پرورش دانش آموزان در این مدرسه بالا باشد.

  • تصاویر دبیرستان متوسطه دوم دخترانه نواب علیه ساری

بهترین دبیرستان دخترانه در ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه دوم دخترانه نواب علیه ساری

شماره تماس: 01133327396

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه دوم دخترانه نواب علیه ساری

ساری، میدان ساعت، خیابان جمهوری، کوچه صدوقی

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه دوم دخترانه نواب علیه ساری

مدرسه نواب علیه مدرسه ای بزرگ با تعداد کلاس های زیاد است که از قضا آزمون های مختلفی نیز در آن برگزار می شود. داشتن دبیران توانمند و باتجربه یکی از نقاط قوت این مدرسه است. همچنین مدیر این مدرسه سال هاست با پیگیری ها و توانمندی های خود توانسته است محیطی مطمئن با امکانات مناسب را برای دانش آموزان فراهم نماید. با توجه به محدود بودن ظرفیت کلاس ها، پذیرش در این مدرسه براساس موقعیت جغرافیایی انجام می شود.

 

بهترین دبیرستان متوسطه دوم پسرانه ساری:

1. دبیرستان متوسطه دوم پسرانه 29 آبان ساری

دبیرستان هیئت امنایی شهدای 29 آبان یکی از بهترین مدارس پسرانه ساری است. این مدرسه تنها با برگزاری آزمون ورودی برای دانش آموزان سال نهم دانش آموز می پذیرد. کادر آموزشی و فنی و مدیریت عالی، معلمان حرفه ای، خوش اخلاق و باسواد و امکانات آموزشی و تفریحی متعدد از مواردی است که این مدرسه را به بهترین مدرسه ساری تبدیل کرده است. دبیرستان 29 آبان حدود 500 دانش آموز مستعد و سختکوش دارد که همگی با قبولی در آزمون توانسته اند در مدرسه ثبت نام کنند. از این رو می توان گفت سطح علمی دانش آموزان بالاست و البته سختگیری درسی و انضباطی از قوانین مهم مدرسه است.

  • تصاویر دبیرستان متوسطه دوم پسرانه 29 آبان ساری

بهترین دبیرستان پسرانه در ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه دوم پسرانه 29 آبان ساری

شماره تماس: 01133398006

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه دوم پسرانه 29 آبان ساری

ساری، بلوار آزادی، میدان شهید قاسمی، جنب ساختمان شهرداری ساری

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه دوم پسرانه 29 آبان ساری

دبیرستان هیئت امنایی 29 آبان دارای امکانات متعددی است که فضایی جذاب و مناسب را برای تحصیل مهیا می کند. ساختمان نوساز، کلاس های هوشمند، کتابخانه، آزمایشگاه های بزرگ و مجهز، سالن ورزشی سرپوشیده جهت فوتسال و پینگ پنگ از امکانات ویژه این مدرسه است.

 

2. دبیرستان متوسطه دوم پسرانه تیزهوشان ساری

مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه 1 (سمپاد) نیز مانند مدرسه دخترانه همواره طرفداران خود را دارد. امکانات آموزشی و سطح علمی معلمان و دانش آموزان به گونه ای است که بسیاری از دانش آموزان تمایل دارند تا در این مدرسه به تحصیل بپردازند. تحصیل در دبیرستان متوسطه دوم تیزهوشان ساری برای دانش آموزانی که دوره متوسطه اول را نیز در این مدارس گذرانده باشند آزاد و برای دانش آموزان سایر مدارس با قبولی در آزمون ورودی امکانپذیر خواهد بود.

  • تصاویر دبیرستان متوسطه دوم پسرانه تیزهوشان ساری

بهترین دبیرستان متوسطه دوم پسرانه در ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه دوم پسرانه تیزهوشان ساری

شماره تماس: 01133283581
آدرس ایمیل: sampad1sari@gmail.com

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه دوم پسرانه تیزهوشان ساری

ساری، اتوبان ساری-نکا، بعد از بیمارستان زارع، جنب پادگان یگان ویژه

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه دوم پسرانه تیزهوشان ساری

ثبت نام مدرسه تیزهوشان تنها برای دانش آموزان ورودی سال دهم انجام می شود. در نتیجه تنها دانش آموزان سال نهم در فروردین ماه سال تحصیلی می توانند برای آزمون ورودی متوسطه دوم اقدام نمایند. ضمنا ظرفیت مدارس تیزهوشان متوسطه دوم نسبت به متوسطه اول کمتر است؛ در نتیجه قبولی در آزمون ورودی آنها نیازمند تلاش بیشتری است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون های ورودی مدرسه تیزهوشان ساری به آدرس azmoon.medu.ir مراجعه فرمایید.

 

3. دبیرستان متوسطه دوم پسرانه علامه ساری

دبیرستان پسرانه علامه طباطبایی ساری یکی از قدیمی ترین و بهترین مدرسه های پسرانه ساری در مقطع متوسطه دوم است. این مدرسه غیردولتی سطح علمی بالایی دارد و می توان گفت که از این لحاظ با مدارس هیئت امنایی و تیزهوشان نیز برابری می کند. دبیرستان علامه با داشتن اساتید مجرب و کلاس های آموزشی مفید و هدفمند، در سال های مختلف، رتبه های برتر زیادی در کنکور سراسری و المپیاد های علمی داشته است.

  • تصاویر دبیرستان متوسطه دوم پسرانه علامه ساری

بهترین دبیرستان پسرانه غیرانتفاعی در ساری

  • اطلاعات تماس دبیرستان متوسطه دوم پسرانه علامه ساری

شماره تماس: 01133266645 و 09111545321

 

 

  • آدرس دبیرستان متوسطه دوم پسرانه علامه ساری

ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، خیابان پیوند 5 (فدک)، نبش خیابان پیام نور

  • نکات تکمیلی دبیرستان متوسطه دوم پسرانه علامه ساری

دبیرستان علامه مدرسه ای غیردولتی است و هر ساله تعداد محدودی دانش آموز می پذیرد. از این رو تیم آموزشی و کادر اجرایی مدرسه در راستای آموزش هر چه بهتر و بالا بردن سطح علمی دانش آموزان تلاش می کنند. کلاس های آموزشی فوق برنامه و کنکوری نیز جزئی از برنامه های آموزشی این مدرسه است که از به هدر رفتن زمان ارزشمند دانش آموز به ویژه در سال دوازدهم جلوگیری می کند.

مدرسه فضایی است که دانش آموز نیمی از روز خود را در آن می گذراند و درگیر آن است. دوستی هایی که در مدرسه شکل می گیرد معمولا پایدارترین دوستی ها هستند و می توانند مسیر زندگی یک فرد را تعیین کنند. از این رو تحصیل دانش آموز در مدرسه ای با سطح علمی بالا موجب می شود تا خود نیز به همان مسیر رهسپار شود. در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای تلاش کردیم تا با بررسی دقیق، بهترین مدرسه ساری را در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم معرفی نماییم. بدیهی است که تعداد مدارس خوب شهر بسیار بیشتر است و بدون شک نام برخی از آنها در این لیست نیامده است. خواهشمندیم در صورتیکه تجربه خوبی از تحصیل در مدارس دخترانه یا پسرانه ساری دارید؛ با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

لیست بهترین مدارس ساری
 

 

فهرست بهترین مدرسه های ساری
ردیف نام مدرسه آدرس شماره تماس
1 دبستان دخترانه نرجس ساری، میدان امام، بلوار آزادی، خیابان فردوسی، خیابان ورزش، جنب استادیوم شهید متقی

01133399440

2 دبستان دخترانه اسوه ساری، بلوار طالقانی، خیابان شهابی، شهید صدیقی نهم (شبستان)، پیروزی 8

01133244155

3 دبستان دخترانه شاهد ساری، میدان ساعت، انتهای خیابان مدرس

01133108563

4 دبستان پسرانه اندیشمند ساری، خیابان پیروزی، پیروزی 14

01133248177

5 دبستان پسرانه هوشمند پسر نابغه ساری، بلوار خزر، خیابان طبرستان، جنب دبیرستان دخترانه فردوس

01133118658 

6 دبستان پسرانه سعادت ساری، سه راه ملامجدالدین، کوچه ساداتی، اولین کوچه سمت چپ

01133245578

7 دبیرستان متوسطه اول دخترانه سمپاد ساری بلوار آزادی جنب اداره برق کوچه ایزدطلب

01132173387

8 دبیرستان متوسطه اول دخترانه حافظ ساری، ابتدای خیابان قارن، روبروی درمانگاه سپاه

01133113829

9 دبیرستان متوسطه اول دخترانه مهر ساری، خیابان رودکی(شهبند)، بعد از اداره کار، کوچه مریم

01133378500 

10 دبیرستان متوسطه اول پسرانه هوشمند سروش ساری، بلوار آزادی، 20 متری گل افشان

01133376673 

11 دبیرستان متوسطه اول پسرانه علیم اری، خیابان فلسطین، فلسطین 31

01133412911

12 دبیرستان متوسطه اول پسرانه خسرویه ساری، خیابان انقلاب، کوچه خسرویه، روبروی اداره کل دارایی مازندران

01133301866 

13 دبیرستان متوسطه دوم دخترانه ایراندخت ساری، خیابان 15 خرداد، بیست متری دوم، نبش صبا

01133241919

14 دبیرستان متوسطه دوم دخترانه فرزانگان ساری، اتوبان ساری-نکا، بعد از بیمارستان زارع، جنب پادگان یگان ویژه

01133282773 

15 دبیرستان متوسطه دوم دخترانه نواب علیه ساری، میدان ساعت، خیابان جمهوری، کوچه صدوقی

01133327396

16 دبیرستان متوسطه دوم پسرانه 29 آبان ساری، بلوار آزادی، میدان شهید قاسمی، جنب ساختمان شهرداری ساری

01133398006

17 دبیرستان متوسطه دوم پسرانه تیزهوشان ساری، اتوبان ساری-نکا، بعد از بیمارستان زارع، جنب پادگان یگان ویژه

01133283581

18 دبیرستان متوسطه دوم پسرانه علامه ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، خیابان پیوند 5 (فدک)، نبش خیابان پیام نور 01133266645
نظرات
کاش حالا که مدارس مختلف تیزهوشان و دولتی و غیرانتفاهی رو معرفی کردین مدارس نمونه دولتی ساری رو هم تو لیستتون میذاشتین. اون مدرسه ها هم آزمون ورودی دارن و در حد تیزهوشان هستند