بهترین پاساژهای ساری (مرکز خریدهای معروف ساری)

اجتماعی
بهترین پاساژهای ساری (مرکز خریدهای معروف ساری)
11803 نفر
3
زمان مطالعه : 14 دقیقه

ساری شهر پرجمعیت و مسافرپذیری است که علی رغم اینکه مرکز استان است، همچنان بافت قدیمی خود را حفظ کرده است. اگرچه در سال های اخیر پاساژهای مدرن و مراکز خرید کوچک و بزرگی در شهر ساری ساخته شده اند؛ اما همچنان ساری با مدرنیته فاصله زیادی دارد! پس اگر به مقاله بهترین پاساژهای ساری سر زده اید که با مرکز خریدهایی مشابه با پالادیوم، بام لند، کوروش مال و ... تهران آشنا شوید؛ همین حالا آب پاکی را روی دستتان بریزیم که در ساری خبری از مراکز خرید این چنینی نیست. با این وجود در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای تلاش کردیم تا بهترین پاساژهای ساری را به شما همشهریان و گردشگران محترم معرفی نماییم. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مرکز خرید های معروف شهر ساری که به دلیل شیک بودن و قیمت مناسب مقصد خرید اهالی شهر هستند؛ آشنا کنیم.

با مدرن ترین و بهترین پاساژ ساری شروع می کنیم:

1. پاساژ الهیه ساری

اگر کمی با شهر ساری آشنایی داشته باشید، احتمالا می دانید که خیابان قارن مهم ترین منطقه تجاری شهر است که بوتیک و پاساژهای متعددی را در خود جای داده است. پاساژ الهیه یکی از بهترین پاساژهای ساری است که در میان آن همه فروشگاه کوچک و بزرگ می درخشد. پاساژ الهیه ساری مجموعه کاملی از لباس، مانتو، کیف و کفش زنانه و بچگانه را ارائه می نماید. البته فروشگاه و غرفه هایی جهت عرضه اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، دستسازه های سنتی و .. نیز در این مرکز خرید وجود دارد. اگر به دنبال خرید لباس و اکسسوری های مردانه هستید؛ تنها می توانید فروشگاه ساعت شیکی را در الهیه پیدا کنید! در غیر اینصورت برای خرید لباس مردانه می توانید به پاساژ خوان خان که یکی از بهترین پاساژهای ساری است مراجعه کنید که در ادامه بطور مفصل به معرفی آن می پردازیم.

  • تصاویر پاساژ الهیه

پاساژ الهیه ساری

  • اطلاعات تماس پاساژ الهیه

شماره تماس: 01133312188
آدرس اینستاگرام: elahieh.mall

  • آدرس پاساژ الهیه

ساری، خیابان قارن، نبش قارن پنجم

  • نکات تکمیلی پاساژ الهیه

پاساژ الهیه در 6 طبقه، بیش از 90 واحد تجاری را در خود جای داده است. این پاساژ همه روزه (به استثنای روزهای تعطیل رسمی) از ساعت 9 صبح الی 10 شب باز و پذیرای حضور شماست. البته همانطور که می دانید، باز بودن مغازه ها به ساعت کاری فروشگاه بستگی دارد و ممکن است فروشگاه ها کمی دیرتر باز شوند. سایر امکانات موجود در مرکز خرید الهیه ساری به شرح زیر است:

  • پارکینگ طبقاتی اختصاصی
  • پله برقی و آسانسور
  • کافه
  • فست فود
  • سرویس بهداشتی

 

2. پاساژ تندیس ساری

پاساژ تندیس ساری که در ابتدا با نام پاساژ مفیدی راه اندازی شد، دومین مرکز خرید بزرگ و مدرن شهر است که در زمره بهترین پاساژهای ساری قرار می گیرد. در این پاساژ علاوه بر عرضه پوشاک و کیف و کفش، چندین فروشگاه لوازم التحریر، کتاب، پارچه، طلا و ... نیز وجود دارد. پاساژ تندیس ساری در مرکز شهر قرار دارد و شما با مراجعه به آن می توانید به بازارها و بازارچه های مختلف سنتی واقع در خیابان انقلاب، کوچه های نرگسیه و مسجد جامع نیز براحتی دسترسی داشته باشید.

  • تصاویر پاساژ تندیس

پاساژ تندیس بهترین پاساژ ساری

  • اطلاعات تماس پاساژ تندیس

هیچگونه شماره تماس یا آدرس اینستاگرامی از پاساژ تندیس موجود نیست. جهت کسب اطلاعات درباره فروشگاه ها بایستی اطلاعات تماس بوتیک مورد نظر خود را بررسی نمایید. چند نمونه از این فروشگاه ها در سایت سیتیفای ثبت شده اند که با سرچ نام آنها می توانید به اطلاعات تماسشان دسترسی پیدا کنید.

  • آدرس پاساژ تندیس

ساری، میدان ساعت، خیابان انقلاب

  • نکات تکمیلی پاساژ تندیس

همانطور که اشاره شد، پاساژ تندیس در مرکز شهر قرار دارد. این ویژگی اگرچه برای فردی که قصد دارد خرید های مختلفی را انجام دهد خوب است، در عین حال می تواند بد هم باشد! چرا که این مرکز خرید در خیابان انقلاب ساری قرار دارد که به دلیل طرح ترافیک در اکثر ساعات روز قابل دسترسی با ماشین شخصی نیست. همچنین به دلیل نبود پارکینگ، حتی اگر در خارج از ساعات طرح ترافیک مراجعه کنید، ممکن است نتوانید در اطراف پاساژ جایی برای پارک کردن خودروی خود پیدا کنید.

 

3. بازار ترکمن مرکزی ساری

بازار بزرگ ترکمن مرکزی که با نام بازار امام رضا نیز شناخته می شود پاساژی بزرگ با فروشگاه های متعدد است. تنوع محصولات در کنار قیمت فوق العاده مناسب آنها موجب شده است تا بسیاری از مردم شهر ساری این بازار را برای خرید خود انتخاب کنند. در سال های گذشته استقبال از بازار ترکمن(امام رضا) آنقدر بالا بوده است که در اطراف بازار ترکمنی که در ابتدا ساخته شده بود، چندین پاساژ کوچک و بزرگ احداث شده است. شما می توانید جهت خرید انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، لباس ورزشی، اکسسوری، صنایع دستی و ... به بازار ترکمن مرکزی ساری مراجعه فرمایید.

  • تصاویر بازار ترکمن مرکزی

بازار ترکمن مرکزی ساری

  • اطلاعات تماس بازار ترکمن مرکزی

اگر اطلاعات تماس بازار ترکمن مرکزی را جهت استعلام ساعت کاری بازار می خواهید؛ باید عنوان کنیم که مغازه های این بازار همه روزه از ساعت 8 صبح تا 9 شب فعالیت می کنند. اگر ساعت کاری یا اطلاعات تماس فروشگاه خاصی را نیاز دارید، می توانید با جستجوی نام آن در سایت سیتیفای، اطلاعات بیشتری را درباره آن کسب کنید.

  • آدرس بازار ترکمن مرکزی

ساری، میدان هلال احمر، بلوار امام رضا، قبل از پل ذغالچال، بازار ترکمن مرکزی(امام رضا)

 

  • نکات تکمیلی بازار ترکمن مرکزی

در گذشته تاجران مناطق بندر ترکمن و اینچه برون بخشی از اجناس خود را در بازاری واقع در خیابان ملامجدالدین ساری به فروش می رساندند که به آن بازار ترکمن گفته می شد. پس از مدتی با اعتراضات فروشندگان محلی، مکان جدیدی تحت عنوان بازار ترکمن مرکزی در بلوار امام رضا شهر ساری تاسیس شد که به جهت تنوع محصولات و قیمت مناسب رونق بسیار خوبی پیدا کرد. بازار ترکمن قدیم هم در حال حاضر پابرجاست و با نام بازار ملامجدالدین فعالیت می نماید.

 

4. مرکز خرید شهر ساری

مرکز خرید شهر پاساژی بزرگ و متفاوت در خیابان فرهنگ ساری است. این پاساژ علاوه بر فروش پوشاک بانوان، پوشاک آقایان و انواع کفش و کتونی را نیز به فروش می رساند. اگرچه محل قرارگیری پاساژ در خیابان همواره شلوغ فرهنگ است؛ اما خوشبختانه وجود چند پارکینگ در اطراف این مرکز خرید به شما این امکان را می دهد تا براحتی ماشین خود را پارک نموده و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

  • تصاویر مرکز خرید شهر

مرکز خرید شهر ساری

  • اطلاعات تماس مرکز خرید شهر

مرکز خرید شهر همه روزه (به غیر از ایام تعطیل رسمی) از ساعت 8 صبح الی 11 شب باز است. البته از آنجاییکه فروشگاه های مختلفی با حوزه های کاری متنوع در این پاساژ وجود دارد، ساعت کاری هر کدام با دیگری متفاوت است. متاسفانه اطلاعاتی از شماره تماس برای مرکز خرید ثبت نشده است و شما بایستی جهت ارتباط با فروشگاه ها، از طریق شماره تماس فروشگاه موردنظرتان اقدام فرمایید. جهت دریافت اطلاعات تماس فروشگاه ها می توانید نام مرکز مورد نظرتان را در سایت سیتیفای جستجو فرمایید و یا در بخش کامنت ها از ما و سایر کاربران اطلاعات را دریافت نمایید. 

  • آدرس مرکز خرید شهر

ساری، خیابان فرهنگ، بین فرهنگ 17 و 19، روبروی سالن ورزشی سید رسول حسینی

  • نکات تکمیلی مرکز خرید شهر

همانطور که اشاره شد، مرکز خرید شهر کسب و کارهای مختلفی را در خود جای داده است. در ابتدای ورود به این پاساژ فروشگاه تجهیزات پزشکی را خواهید دید، از دیدن آن متعجب نشوید! مرکز خرید شهر پاساژی آرام است که حتی یک کافه را هم در خود جای داده است. شما می توانید در کافه دنج و آرام آن، خود را به یک نوشیدنی دعوت کرده و خستگی خرید را از تن خود به در کنید!

 

5. پاساژ اریکه ساری

پاساژ اریکه جزو پاساژهای جدیدالتاسیس ساری محسوب می شود و از نظر ظاهری بسیار جذاب است. فروشگاه های داخل پاساژ همگی مدرن و با ویترینی جذاب پذیرای حضور شما هستند. اریکه به واسطه زیبایی طراحی، تمیزی و مدرن بودن یکی از بهترین پاساژهای ساری است و انتخاب بسیاری از همشهریان گرامی است.

  • تصاویر پاساژ اریکه

پاساژ اریکه ساری

  • اطلاعات تماس پاساژ اریکه

شما می توانید جهت ارتباط با دفتر پاساژ اریکه با شماره 01133326646 تماس حاصل فرمایید.

  • آدرس پاساژ اریکه

ساری، خیابان قارن، بین قارن 12 و 14

  • نکات تکمیلی پاساژ اریکه

پاساژ اریکه در خیابان قارن که یکی از شلوغ ترین خیابان های ساری است قرار دارد. البته وجود پارکینگ های متعدد در این خیابان به شما این امکان را می دهد که براحتی به پاساژ مراجعه کنید. گرچه احتمالا مجبور می شوید کمی پیاده روی کنید که فاصله زیادی نیست و برای سلامتی تان هم مفید است!

 

6. مجتمع خرید دنیای آرزو ساری

دنیای آرزو جدیدترین و بزرگ ترین مجتمع خرید ساری با طراحی چشمگیر و منحصربفرد است. در این مجتمع خرید علاوه بر فروشگاه های کوچک و بزرگ کیف و کفش و لباس؛ دو فروشگاه بزرگ برای خرید مایحتاج منزل و خرید لوازم خانگی وجود دارد. اگر تمایل به خرید از برندهای باکیفیت را دارید و به قول معروف به جنس کالا بیشتر از قیمت اهمیت می دهید؛ فروشگاه های دنیای آرزو اجناس را با کیفیت عالی تقدیم حضورتان می کنند.

  • تصاویر مرکز خرید دنیای آرزو

دنیای آرزو ساری

  • اطلاعات تماس مرکز خرید دنیای آرزو

شماره تماس: 01133217248
آدرس وبسایت: dasari.ir
آدرس صفحه اینستاگرام: donyayearezoosari
آدرس کانال آپارات: Donyayearezoo

  • آدرس مرکز خرید دنیای آرزو

ساری، بلوار فرح آباد، مجتمع تجاری دنیای آرزو

  • نکات تکمیلی مرکز خرید دنیای آرزو

مرکز خرید دنیای آرزو تنها مرجعی برای خرید نیست! این مجموعه علاوه بر داشتن فروشگاه های متعدد، دارای فود کورت، شهر بازی و سالن اجتماعات است. در سال های اخیر بسیاری از خوانندگان مطرح کشور در سالن اجتماعات دنیای آرزو کسرت اجرا کرده اند. مرکز خرید دنیای آرزو دارای یک پارکینگ بزرگ است که به جای نکته مثبت، نکته منفی آن محسوب می شود! چرا که جهت ورود به پارکینگ هزینه دریافت می کنند و این موضوع سبب شده است که رونق این مرکز خرید نسبت به عظمت و زیبایی آن کم باشد.

 

7. پاساژ خوان خان ساری

نوبتی هم که باشد نوبت خرید لباس آقایان است! در پاساژهای نام برده شده، اغلب لباس های زنانه و بچگانه به فروش می رسد و شاید تنها در بعضی از آنها تک و توک فروشگاه لباس مردانه به چشم بخورد! اگر قصد خرید لباس مردانه دارید؛ بهترین پاساژ ساری برای شما پاساژ خوان خان است. در این پاساژ فروشگاه های متعدد جهت خرید انواع لباس و کفش و کتونی وجود دارد و شما می توانید با هر سلیقه ای، کل خرید خود را همزمان انجام دهید.

  • تصاویر پاساژ خوان خان

پاساژ خوان خان ساری

  • اطلاعات تماس پاساژ خوان خان

جهت برقراری ارتباط با پاساژ، بهتر است از طریق شماره های تماس فروشگاه ها اقدام فرمایید. سایت سیتیفای مرجع اطلاعات کسب و کارهاست و شما می توانید با جستجوی نام فروشگاه مورد نظرتان، اطلاعات تماس را دریافت نمایید.

  • آدرس پاساژ خوان خان

ساری، خیابان فرهنگ، کوچه فرهنگ 12

  • نکات تکمیلی پاساژ خوان خان

پاساژ خوان خان همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب باز است. در روزهای جمعه و تعطیل رسمی ساعت کار کمی کوتاهتر است؛ بدینصورت که در شیفت صبح از ساعت 10 الی 2 بعدازظهر و در شیفت عصر از 4 تا 10 شب فعال است. نکته مهم بعدی درباره این پاساژ محل قرارگیری آن است. همانطور که پیشتر اشاره شد؛ پاساژ خوان خان ساری در خیابان فرهنگ قرار گرفته است که یکی از پرترافیک ترین خیابان های شهر ساری است. بهتر است در ساعات کم تردد به پاساژ مراجعه کنید تا برای پارک خودرو دچار مشکل نشوید.

 

8. پاساژ سعدی ساری

پاساژ سعدی از پاساژهای باسابقه شهر ساری است که سالهاست فروشگاه های متعددی را در خود جای داده است. تنوع فروشگاه ها باعث شده است تا قشرهای مختلفی از همشهریان جهت خرید مایحتاج خود به این پاساژ مراجعه نمایند.

  • تصاویر پاساژ سعدی

پاساژ سعدی ساری

  • اطلاعات تماس پاساژ سعدی

شماره تماس: 01133328889

  • آدرس پاساژ سعدی

ساری، خیابان انقلاب، نبش خیابان قارن

  • نکات تکمیلی پاساژ سعدی

پاساژ سعدی همه روزه (به غیر از جمعه ها) از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز است. همانطور که می دانید خیابان انقلاب در محدوده میدان ساعت و طرح ترافیک قرار دارد. به همین دلیل برای دسترسی به پاساژ سعدی مجبور خواهید شد مسیر خیایان قارن را انتخاب کنید.

 

9. پاساژ گل ساری

دقیقا روبروی پاساژ سعدی، در آن سمت خیابان قارن پاساژ گل قرار دارد. این پاساژ هم یکی از بهترین پاساژهای ساری است که اغلب برای فروش لباس و کفش بچگانه شناخته می شود. البته فروشگاه های لباس و کیف و کفش زنانه و مردانه نیز در این پاساژ یافت می شود و شما می توانید جهت خرید لباس کل اعضای خانواده، بدان مراجعه نمایید.

  • تصاویر پاساژ گل ساری

پاساژ گل ساری

  • اطلاعات تماس پاساژ گل ساری

پاساژ گل همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب پذیرای حضور شماست. جهت کسب اطلاع دقیق از ساعت کاری فروشگاه ها می توانید نام مرکز را در سایت سیتیفای جستجو و یا در بخش کامنت ها ذکر کنید.

  • آدرس پاساژ گل ساری

ساری، خیابان انقلاب، نبش خیابان قارن

  • نکات تکمیلی پاساژ گل ساری

پاساژ گل از پاساژهای قدیمی ولی تقریبا خلوت شهر ساری است. شما می توانید با خیالی راحت در سالن های بالا و پایین پاساژ قدم بزنید و با کمال آرامش از تماشای ویترین مغازه ها و خرید از آنها لذت ببرید.

 

10. مجتمع تجاری پرشیا ساری

مجتمع تجاری پرشیا از جدیدترین مرکز خریدهای ساری است که به دلیل تنوع فروشگاه ها از استقبال خوبی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید انواع لباس زنانه، بچگانه  و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لباس و لوازم ورزشی و ... به این مرکز خرید مراجعه فرمایید.

  • تصاویر مجتمع تجاری پرشیا

مجتمع تجاری پرشیا ساری

  • اطلاعات تماس مجتمع تجاری پرشیا

آدرس اینستاگرام: sari_persia_mall

  • آدرس مجتمع تجاری پرشیا

ساری، میدان شهدا، خیابان ملامجدالدین، روبروی مصلی

  • نکات تکمیلی مجتمع تجاری پرشیا

مجتمع تجاری پرشیا همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 11 شب باز است. البته همانطور که می دانید ساعت کاری فروشگاه ها ممکن است متفاوت باشد. مجتمع تجاری پرشیا علاوه بر تنوع محصولات، نکات مثبتی دارد که باعث می شود مرکزی مناسب برای خرید خانواده باشد. از جمله این نکات می توان به داشتن پارکینگ طبقاتی اختصاصی، آسانسور و پله برقی و ظاهری جذاب و شیک اشاره کرد.

در کنار پاساژها و مراکز خرید جدید و مدرن، بازارهای قدیمی نیز مراکز مهمی برای خرید محسوب می شوند. بازارهای سنتی نه تنها در شهر ساری، بلکه در اغلب شهرها ظاهری رنگارنگ و جذاب دارند و به قول کاربران شبکه های مجازی، زندگی در آنها جریان دارد! بازارهای قدیمی شهر ساری مانند بازار روز، بازار شهید رجایی، بازار نرگسیه، بازار ملامجدالدین و ... نیز مقصد بسیاری از همشهریان برای خرید است. تنوع محصولات و قیمت مناسب باعث می شود تا در این بازارها بتوان خریدی سریع و بصرفه را انجام داد. شما می توانید بسته به جو مورد علاقه خود به بهترین پاساژهای ساری و یا بازارهای قدیمی و سنتی شهر مراجعه نمایید. ناگفته نماند که از بازارهای قدیمی ساری انتظار بازاری مانند بازار تهران، تبریز، اصفهان و شیراز را نداشته باشید! این بازارها قدیمی هستند، اما تاریخی نه!
در این مطلب از مجله سیتیفای، تلاش کردیم با بررسی دقیق نظرات کاربران و همشهریان بهترین پاساژهای ساری را معرفی نماییم. در صورتیکه فکر می کنید در حق بعضی مرکز خریدها اجحاف شده است؛ لطفا نام آنها را در بخش کامنت ها ذکر کنید تا به این لیست اضافه نماییم.

 

فهرست بهترین پاساژ های ساری

 
ردیف نام مرکز خرید آدرس
1 پاساژ الهیه ساری

ساری، خیابان قارن، نبش قارن پنجم

2 پاساژ تندیس ساری

ساری، میدان ساعت، خیابان انقلاب

3 بازار ترکمن مرکزی ساری

ساری، میدان هلال احمر، بلوار امام رضا، قبل از پل ذغالچال، بازار ترکمن مرکزی(امام رضا)

4 مرکز خرید شهر ساری

ساری، خیابان فرهنگ، بین فرهنگ 17 و 19، روبروی سالن ورزشی سید رسول حسینی

5 پاساژ اریکه ساری

ساری، خیابان قارن، بین قارن 12 و 14

6 مرکز خرید دنیای آرزو ساری

ساری، بلوار فرح آباد، مجتمع تجاری دنیای آرزو

7 پاساژ خوان خان ساری

ساری، خیابان فرهنگ، کوچه فرهنگ 12

8 پاساژ سعدی ساری

ساری، خیابان انقلاب، نبش خیابان قارن

9 پاساژ گل ساری

ساری، خیابان انقلاب، نبش خیابان قارن

10 مجتمع تجاری پرشیا ساری

ساری، میدان شهدا، خیابان ملامجدالدین، روبروی مصلی

نظرات
بعنوان کسی که سالها داره تو ساری زندگی میکنه برای خرید به هیچکدوم از این پاساژا نمیرم جز دو تا پاساژ اول که بعضی وقتا از سر اجبار برای خرید بهشون سر میزنم. واقعا تو ساری پاساژ خوبی تداریم و من ترجیح میدم خریدامو آنلاین انجام بدم. اما خب اگه میخواین حضوری خرید کنین همون دو تا پاساژ اول از بقیه شیک ترن

واقعا مطلب مفیدی بود. از نظر تنوع جنس پاساژ الهیه از همه بهتره و هم اینکه دسترسی بهتری داره.

دنیای آرزو واقعا هیچی نداره! اصلا به ظاهر شیک و پیکش نگاه نکنید مغازه هاش که از هر 10 تا مغازه سه تاش فعاله! اونایی هم که هستن الکی گرونن و اصلا هم تنوع نداره کاش با اینهمه هزینه که کردن یه چارتا مغازه خوب توش باز میشد