بهترین چشم پزشک های ساری (متخصص و جراح)

اجتماعی
بهترین چشم پزشک های ساری (متخصص و جراح)
2092 نفر
1
زمان مطالعه : 15 دقیقه

از آنجا که چشم عضو مهمی در بدن ماست؛ افراد هنگام بروز بیماری های چشمی، در هر سن و سالی و با هر مشکلی به دنبال بهترین دکتر چشم می گردند. از این رو در این مقاله از بلاگ سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای قصد داریم بهترین چشم پزشک های ساری را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. فرقی ندارد مشکل شما تنبلی چشم است یا ضعف چشم! قصد دارید عمل حذف عینک انجام دهید یا عمل آب مروارید! می خواهید نمره چشم خود را تعیین کنید یا فقط به عینکی نیاز دارید تا از شر نور آبی مانیتور کامپیوتر و لپ تاپتان راحت شوید! در ادامه 10 تن از بهترین دکتر های چشم ساری را به شما معرفی می کنیم تا با هر سن و سال و هر مشکل چشمی بتوانید به آنها مراجعه کنید.

1. دکتر منوچهر حداد لاریجانی ساری

دکتر منوچهر حداد لاریجانی که اغلب با نام دکتر لاریجانی در ساری شناخته می شوند را می توان قدیمی ترین و بهترین چشم پزشک ساری معرفی کرد. ایشان با بیش از 43 سال سابقه طبابت در زمینه چشم، یکی از باتجربه ترین پزشکان این حوزه، نه فقط در شهر ساری، بلکه در سراسر کشور محسوب می شوند.
شما می توانید (با هر سن وسالی) جهت درمان انواع مشکلات چشمی اعم از ضعف چشم، خشکی یا سوزش چشم، آب مروارید، آب سیاه و ... به ایشان مراجعه نمایید.

  • تصاویر دکتر منوچهر حداد لاریجانی

دکتر لاریجانی بهترین چشم پزشک ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر منوچهر حداد لاریجانی

شماره تماس: 01133119700

 

  • آدرس مطب دکتر منوچهر حداد لاریجانی

ساری، خیابان فرهنگ، جنب استخر معراج، کلینیک جم

  • نکات تکمیلی دکتر منوچهر حداد لاریجانی

دکتر لاریجانی به واسطه تجربه چندین ساله خود، به سرعت بیماری های چشمی را تشخیص می دهند و بهترین راهکار را برای درمان ارائه می نمایند. حتی در صورتیکه مشکل تخصصی قرنیه، شبکیه و ... داشته باشید؛ در صورت لزوم شما را به یک متخصص در این زمینه ها معرفی می کند. در کنار این موارد، صبر و حوصله زیاد پزشک هنگام ویزیت موجب شده است تا بسیاری از افراد، ایشان را به عنوان بهترین متخصص چشم پزشکی ساری معرفی کنند.
در صورتیکه تجربه مراجعه به ایشان را دارید؛ خواهشمندیم نظر خود را در بخش کامنت ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

2. دکتر علی اکبر سنجری ساری

دکتر علی اکبر سنجری عراقی دکترای حرفه ای پزشکی، متخصص چشم پزشکی و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی هستند. ایشان با 32 سال تجربه، به عنوان یکی از بهترین چشم پزشک های ساری به ویژه در زمینه عمل های حذف عینک (مانند لیزیک، لازک و ...) شناخته می شوند.
شما می توانید جهت دریافت نمره عینک، عمل های حذف عینک، حل مشکلات قرنیه، درمان آب مروارید و ... به مطب ایشان مراجعه نمایید.

  • تصاویر دکتر علی اکبر سنجری

دکتر سنجری ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر علی اکبر سنجری

شماره تماس: 01133320711

 

  • آدرس مطب دکتر علی اکبر سنجری

آدرس مطب: ساری، خیابان فرهنگ، جنب شهریار 3، ساختمان فرهنگ، طبقه 5

 

آدرس کلینیک: ساری، جنب بیمارستان نیمه شعبان، مجتمع دکتر شهیدی

  • نکات تکمیلی دکتر علی اکبر سنجری

همانطور که اشاره شد؛ دکتر سنجری اغلب به واسطه عمل های لیزیک و لازک جهت حذف عینک شناخته می شوند. ایشان این دسته عمل ها را در مجتمع دکتر شهیدی و با استفاده از به روز ترین دستگاه های موجود در کشور انجام می دهند.
درمان در زمانی کوتاه، کیفیت بالای عمل و همچنین برخورد خوب و آرامش بخش پزشک، موجب شده است تاکنون افرادی زیادی با رضایت و چشمی بینا و سالم از اتاق عمل ایشان خارج شوند.

 

3. دکتر حسام الدین جغتایی ساری

دکتر حسام الدین جغتایی، جراح و متخصص بیماری های چشمی از دانشگاه های شهید بهشتی تهران و قطب چشم پزشکی کشور (دانشگاه علوم پزشکی زاهدان) هستند. ایشان در زمینه انواع بیماری های چشمی، به ویژه عمل های حذف عینک(لازک، فمتو لیزیک، فمتو اسمایل، ترنس و PRK) و بلفاروپلاستی خبره هستند و بیش از 20 سال تجربه طبابت در این زمینه ها را دارند.
دکتر جغتایی علاوه بر مطب شخصی، در مراکز درمانی معتبر استان مانند بیمارستان نیمه شعبان، بیمارستان حکمت، مرکز اگزایمر لیزر دکتر شهیدی، مرکز لیزر طبرستان و همچنین کلینیک تخصصی چشم پزشکی نور تهران فعالیت می کنند.
اگر قصد انجام عمل های چشمی دارید و نیاز دارید در این زمینه ها اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می کنیم جهت افزایش دانش و کاهش استرس، مقالات سایت دکتر جغتایی را مطالعه فرمایید.

  • تصاویر دکتر حسام الدین جغتایی

دکتر جغتایی بهترین چشم پزشک ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر حسام الدین جغتایی

شماره تماس: 01133300014 و 09114584074
آدرس اینستاگرام: drjoghtaee
آدرس سایت: drjoghtaee.com
کانال آپارات: drjoghtaee

 

  • آدرس مطب دکتر حسام الدین جغتایی

ساری، میدان شهدا، خیابان فرهنگ، ساختمان بانک سرمایه، طبقه دوم

  • نکات تکمیلی دکتر حسام الدین جغتایی

تشخیص عالی، رفتار مناسب و ارائه توضیحات خوب از مواردی است که دکتر جغتایی را به یکی از بهترین چشم پزشک های ساری تبدیل می کند. همچنین فعالیت در بیمارستان هایی مانند بیمارستان حکمت به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از بیمه های درمانی، هزینه های درمان خود را کاهش دهید.
جهت دریافت نوبت عمل یا مشاوره پیش از عمل، علاوه بر شماره تلفن ثابت موجود در بخش اطلاعات تماس، می توانید از طریق ارسال پیامک به شماره 09114584074 اقدام نمایید. ساعت کاری مطب دکتر حسام الدین جغتایی به شرح زیر است:
شیفت صبح: روزهای شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 9 الی 11
شیفت عصر: روزهای زوج ساعت 4 تا 7

 

4. دکتر رضا جعفری ساری

دکتر رضا جعفری متخصص چشم پزشکی و فوق تخصص جراحی اوکولوپلاستیک (جراحی زیبایی) چشم، حدقه (بیرون زدگی چشم)، استرابیشم (انحراف چشم) و لیزر چشم هستند. همچنین در راستای افزایش زیبایی چشم، تزریق فیلر زیر چشم را نیز با بهترین برندهای دنیا انجام می دهند.
دکتر جعفری با بیش از 10 سال سابقه طبابت تخصصی و فوق تخصصی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و انجمن چشم پزشکان ایران هستند.

  • تصاویر دکتر رضا جعفری

دکتر رضا جعفری چشم پزشک ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر رضا جعفری

شماره تماس: 01144430666
آدرس اینستاگرام: drrezajafari.ir
آدرس سایت: www.drrezajafari.ir

 

  • آدرس مطب دکتر رضا جعفری

ساری، بلوار خزر، روبروی فرش مشهد، مجتمع پزشکان اکسیر، طبقه 6

  • نکات تکمیلی دکتر رضا جعفری

اگر مشکلاتی مثل افتادگی پلک، بیرون زدگی چشم از حدقه، گودی زیر چشم و ... را دارید؛ بهتر است به پزشکی متخصص در این زمینه مراجعه کنید. از آنجاییکه چشم عضو مهم و حساسی در صورت است؛ حتی پزشکان متخصص جراحی زیبایی صورت نیز برای انجام اعمال زیبایی چشم مناسب نیستند! بهتر است زیبایی چشم های خود را به پزشکی متخصص در همین زمینه بسپارید. دکتر رضا جعفری بهترین دکتر متخصص جراحی زیبایی چشم در ساری هستند و شما می توانید نمونه کارهای ایشان را در صفحه اینستاگرام drrezajafari.ir مشاهده کنید.
لازم به ذکر است که دکتر جعفری علاوه بر مطب شخصی، در کلینیک تخصصی طوبی ساری نیز فعالیت می کنند و شما می توانید جهت دریافت مشاوره با هزینه ای کمتر به مطب ایشان در کلینیک طوبی مراجعه نمایید.

 

5. دکتر سید رضا شایسته ساری

‎دکتر رضا شایسته یکی از چشم پزشک های خوب و قدیمی ساری هستند. ایشان مدرک دکترای حرفه ای پزشکی و تخصص چشم پزشکی دارند. شما می توانید هت دریافت انواع خدمات چشم پزشکی از جمله موارد زیر به دکتر شایسته مراجعه نمایید:

  • بینایی سنجی (اپتومتری)
  • جراحی زیبایی چشم
  • جراحی چشم با لیزر
  • درمان ناخنک چشم
  • درمان آب مروارید
  • درمان گلوکوم (آب سیاه)
  • درمان انحراف چشمی
  • التهاب یا عفونت قرنیه
  • پیر چشمی
  • تنبلی چشم
  • قوز قرنیه
  • آلرژی چشم
  • آستیگماتیسم
  • و...

برخی از بیماری های نام برده شده مانند گلوکوم یا قوز قرنیه ممکن است برایتان ناآشنا باشد. در نتیجه اگر خدای ناکرده به این بیماری ها دچار شده باشید هم خودتان قادر به تشخیص آن نخواهید بود! بنابراین بهتر است هر شش ماه یک بار به چشم پزشکی حاذق و باتجربه مثل دکتر شایسته مراجعه نمایید تا مشکلتان را تشخیص دهند و درمان کنند.

  • تصاویر دکتر رضا شایسته

دکتر رضا شایسته بهترین چشم پزشک در ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر رضا شایسته

شماره تماس: 01133240771

 

  • آدرس مطب دکتر رضا شایسته

ساری، سه راه کشاورزی، بیمارستان امیرمازندرانی، طبقه دوم

  • نکات تکمیلی دکتر رضا شایسته 

دکتر رضا شایسته با تجربه ای بالا و صبر و حوصله، به صحبت های شما گوش می کنند؛ سپس با معاینه مشکل شما را در کوتاهترین زمان تشخیص می دهند. در صورتیکه نیاز داشته باشید به متخصص قرنیه یا شبکیه و ... مراجعه کنید؛ دکتر شایسته شما را راهنمایی خواهند کرد.
با توجه به اینکه دکتر رضا شایسته در بیمارستان فعالیت می کنند؛ حتما قبل از مراجعه از طریق شماره موجود در بخش اطلاعات تماس، نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایید. ضمنا اگر بیمارستان امیر مازندرانی در مسیرتان است، می توانید از نگهبانی بیمارستان، پرس و جو کنید!

 

6. دکتر امیر غفاریان ساری

دکتر امیر غفاریان مشهدی نژاد، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص شبکیه و لیزر(جراحی لیزیک) و پلک هستند. ایشان دوره پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران و دوره های تخصص و فوق تخصص خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذراندند. عضویت در انجمن چشم پزشکی ایران و آمریکا و جامعه جراحان چشم اروپا نیز بخشی از رزومه حرفه ای ایشان است.
خدمات قابل ارائه توسط دکتر امیر غفاریان شامل درمان بیماری های چشمی، تجویز عینک و لنز تماسی، جراحی آب مروارید، جراحی شبکیه، انواع جراحی های حذف عینک، انواع لیزرهای چشمی و شبکیه و جراحی های زیبایی پلک و ابرو و پیشانی می شود. شما می توانید بسته به نیاز خود جهت دریافت هر کدام از این خدمات به ایشان مراجعه کنید.
توجه داشته باشید که درمان بیماری هر کدام از اجزای چشم نیازمند تخصص است؛ چرا که در غیر اینصورت نیاز به وجود رشته جداگانه برای تخصص هر یک نبود! لذا پیشنهاد می کنیم در صورتیکه در زمینه جراحی شبکیه یا جداشدگی شبکیه و ... نیاز دارید؛ به دکتر غفاریان که فوق تخصص این زمینه هستند مراجعه نمایید.

  • تصاویر دکتر امیر غفاریان

دکتر امیر غفاریان بهترین چشم پزشک ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر امیر غفاریان

شماره تماس: 01144431860 و 09923148344
آدرس اینستاگرام: dr_amir_ghafarian

 

  • آدرس مطب دکتر امیر غفاریان

ساری، خیابان فرهنگ، تقاطع 15 خرداد، ساختمان برج سپید، طبقه دوم

  • نکات تکمیلی دکتر امیر غفاریان

دکتر امیر غفاریان از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 الی 20 در مطب خود مراجعه کننده می پذیرند. شما می توانید جهت اخذ نوبت با شماره های موجود در بخش اطلاعات تماس، تماس حاصل فرمایید.
از نگاه مراجعه کنندگان دکتر غفاریان، ایشان پزشکی حاذق، با روابط عمومی بالا هستند که باصبر و حوصله زیاد و زبانی ساده، مشکلات بیمار را توضیح می دهند. این رفتار  دوستانه در پرسنل مطب هم دیده می شود و شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر غفاریان، تجربه ای خوب و راضی کننده داشته باشید.
ضمنا در صورتیکه تمایل دارید در زمینه بیماری های چشمی اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ پیشنهاد می کنیم جهت افزایش آگاهی خود ضفحه اینستاگرام دکتر غفاریان را به آدرس dr_amir_ghafarian دنبال کنید.

 

7. دکتر عباسعلی نوذری ساری

دکتر عباسعلی نوذری، جراح و متخصص چشم و عضو انجمن جراحان چشم ایران هستند. ایشان به واسطه تجربه و تخصصی که دارند در زمینه لیزیک و عمل های زیبایی چشم (به ویژه بلفاروپلاستی) از بهترین چشم پزشک های ساری محسوب می شوند. شما می توانید جهت دریافت خدمات زیر به ایشان مراجعه نمایید:

  • تجویز عینک
  • رهایی از عینک و حذف کامل آن (لیزیک ، اسمایل ، لازک ، prk)
  • جراحی آب مروارید(فیکو) 
  • استرابیسم (انحراف چشم)
  • قرنیه سگمان قدامی
  • گلوکوم (آب سیاه)
  • ویتره و رتین
  • بیماریهای سطح چشم
  • ترومای چشم
  • اپتومتری (بینایی سنجی)
  • جراحی پلاستیک چشم
  • جراحی زیبایی و لیفت پلک(بلفاروپلاستی) و کلیه عمل های مرتبط به چشم
  • آستیگماتیسم چشم
  • انسداد مجاری اشکی
  • التهاب چشم
  • تنبلی چشم
  • تاری دید
  • دوبینی یا دیپلوپی
  • عفونت چشم
  • عمل آب مروارید (کاتاراکت)
  • گونیوسکوپی
  • کراتیت (التهاب قرنیه)
  • فشار چشم

 

  • تصاویر دکتر عباسعلی نوذری

دکتر عباسعلی نوذری بهترین چشم پزشک ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر عباسعلی نوذری

شماره تماس: 01133312008
آدرس اینستاگرام: doctor_nozari_

 

  • آدرس مطب دکتر عباسعلی نوذری

ساری ، خیابان فرهنگ، ساختمان پزشکان شهریار۳، طبقه هفتم، واحد702

  • نکات تکمیلی دکتر عباسعلی نوذری

دکتر عباسعلی نوذری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 بعدازظهر تا 8 شب آماده ویزیت و درمان چشم های شما هستند. لازم به ذکر است که مطب ایشان در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است.
دکتر نوذری با بیمه های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و خدمات درمانی سلامت طرف قرارداد هستند و شما می توانید جهت کاهش هزینه های درمان خود از این بیمه ها استفاده کنید.

 

8. دکتر زهره شهیدی ساری

تا به اینجای مقاله 7 چشم پزشک آقا معرفی کردیم؛ حالا وقت آن است که بهترین چشم پزشک خانم شهر ساری را معرفی کنیم. دکتر زهره شهیدی با شماره نظام پزشکی 26315 متخصص چشم پزشکی هستند و شما می توانید جهت درمان هرگونه مشکل چشمی به ایشان مراجعه کنید.

  • تصاویر دکتر زهره شهیدی

دکتر زهره شهیدی بهترین چشم پزشک ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر زهره شهیدی

شماره تماس: 01133261628

 

  • آدرس مطب دکتر زهره شهیدی

ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان 262، طبقه اول

  • نکات تکمیلی دکتر زهره شهیدی

دکتر زهره شهیدی پزشکی بسیار حاذق با بیش از 35 سال تجربه هستند. به گفته مراجعه کنندگان، ایشان بسیار خوش اخلاق و مهربان هستند و در تشخیص بیماری های چشمی، یکی از بهترین چشم پزشک های ساری محسوب می شوند. لطفا پیش از مراجعه حضوری، از طریق شماره تماس 01133261628 نوبت خود را رزرو نمایید.

 

9. دکتر منا اسدی ساری

درست است که ساختار چشم کودکان با بزرگسالان فرقی ندارد و اغلب چشم پزشکان بیمار خردسال نیز می پذیرند! اما در مقاله بهترین چشم پزشک های ساری لازم است چشم پزشک متخصص برای اطفال نیز معرفی شود!
دکتر منا اسدی متخصص بیماری های چشمی و فوق تخصص چشم پزشکی کودکان(استرابیسم) هستند. متاسفانه نسل جدید از سنین کودکی با تکنولوژی درگیر شده اند و سن استفاده از موبایل و تبلت به کودکان رسیده است. این موضوع سبب شده تا بیماری های چشمی نظیر نزدیک بینی، تنبلی چشم، خشکی چشم و ... در میان کودکان شایع شود. البته عوامل موروثی نیز ممکن است باعث بروز مشکلات چشمی در کودکان شود؛ لذا لازم است جهت پیشگیری و درمان بیماری های چشمی کودکان، هر شش ماه یک بار سنجش های مورد نیاز را انجام دهید. دکتر منا اسدی در زمینه بیماری های زیر می توانند کودک دلبندتان را درمان کنند:

  • انحراف چشم
  • تنبلی چشم
  • التهاب چشم
  • حرکت غیرارادی چشم (نیستاگموس)
  • آستیگماتیسم چشم
  • عفونت قرنیه
  • تاری دید
  • دوبینی یا دیپلوپی
  • دوربینی (هایپروپیا)
  • فشار چشم
  • کراتیت (التهاب قرنیه)
  • عفونت چشم
  • ویژن تراپی
  • و ...

لازم به ذکر است دکتر اسدی تخصص بیماری های چشمی دارند؛ لذا پیش از آن که یک پزشک اطفال باشند، چشم پزشک بزرگسالان نیز هستند. شما می توانید جهت درمان بیماری های چشمی خود به ایشان مراجعه فرمایید.

  • تصاویر دکتر منا اسدی

دکتر مونا اسدی بهترین چشم پزشک ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر منا اسدی

شماره تماس: 01133304309

 

  • آدرس مطب دکتر منا اسدی

ساری، خیابان فرهنگ، مجتمع شهریار 3، واحد 114

  • نکات تکمیلی دکتر منا اسدی

دکتر منا اسدی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و به واسطه تجربه و تخصص، علاوه بر مطب شخصی، در مجتمع تخصصی و فوق تخصصی طوبی(باغبان) نیز فعالیت می کنند.
برخورد پزشک و پرسنل مطب بسیار حرفه ای و دوستانه است و محیطی امن و آرامش بخش را برای کودکان به وجود آورده است. توانایی برقراری ارتباط با کودکان یکی از ویژگی های مهمی است که متخصصین اطفال در هر زمینه ای بایستی داشته باشند و خوشبختانه دکتر اسدی در این زمینه توانا هستند.

 

10. دکتر پروین خندان ساری

دکتر پروین خندان متخصص چشم پزشکی با بیش از 17 سال تجربه هستند و بعنوان یکی از بهترین چشم پزشک های ساری شناخته می شوند. ایشان دارای بورد تخصصی بوده و علاوه بر مطب شخصی در شهر ساری، در بیمارستان امام خمینی شهرستان بهشهر نیز فعالیت می کنند. شما می توانید جهت دریافت انواع خدمات چشم پزشکی و جراحی چشم به ایشان مراجعه نمایید.

  • تصاویر دکتر پروین خندان

دکتر پروین خندان بهترین چشم پزشک ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر پروین خندان

شماره تماس: 01133322889 و 09391772908

 

  • آدرس مطب دکتر پروین خندان

ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار3، طبقه 6، واحد 606

  • نکات تکمیلی دکتر پروین خندان

نظرات کاربران نشان می دهد دکتر پروین خندان در هنگام ویزیت بیماران بسیار باحوصله و صبورند و با خونسردی ذاتی که حین ارائه توضیحات دارند؛ حس آرامش خود را به بیمار نیز منتقل می کنند. همچنین به واسطه اخلاق حرفه ای و آگاهی از نکات روانشناختی برخورد با بیمار، در ویزیت و درمان کودکان نیز همواره موفق بوده اند. این نکات اگرچه ساده هستند اما همان موارد زیری هستند که می توانند به شما در انتخاب بهترین چشم پزشک های ساری کمک کنند.

مراجعه به چشم پزشکی سن و سال نمی شناسد! افراد ممکن است در مراحل مختلف زندگی به دلیل مشکلات چشمی گوناگون، نیاز به ویزیت چشم پزشک پیدا کنند و به دنبال بهترین چشم پزشک های ساری بگردند. کودکان ممکن است به دلایل مادرزادی یا بازی کردن مداوم با گوشی به چشم پزشک نیاز پیدا کنند. نوجوانان و جوانان به دلیل کار با گوشی و لپتاپ دچار ضعف یا خشکی چشم شوند؛ و میانسالان و افراد مسن ممکن است در مواجهه با بیماری های چشمی مختلف لازم باشد به چشم پزشکی مراجعه کنند.

 

فهرست بهترین چشم پزشک های ساری

 

 
ردیف نام چشم پزشک آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 دکتر منوچهر حداد لاریجانی ساری، خیابان فرهنگ، جنب استخر معراج، کلینیک جم 01133119700 -
2 دکتر علی اکبر سنجری ساری، خیابان فرهنگ، جنب شهریار 3، ساختمان فرهنگ، طبقه 5 01133320711 -
3 دکتر حسام الدین جغتایی ساری، میدان شهدا، خیابان فرهنگ، ساختمان بانک سرمایه، طبقه دوم

01133300014

09114584074

drjoghtaee

4 دکتر رضا جعفری ساری، بلوار خزر، روبروی فرش مشهد، مجتمع پزشکان اکسیر، طبقه 6 01144430666

drrezajafari.ir

5 دکتر سید رضا شایسته ساری، سه راه کشاورزی، بیمارستان امیرمازندرانی، طبقه دوم 01133240771 -
6 دکتر امیر غفاریان ساری، خیابان فرهنگ، تقاطع 15 خرداد، ساختمان برج سپید، طبقه دوم

01144431860

09923148344

dr_amir_ghafarian

7 دکتر عباسعلی نوذری ساری ، خیابان فرهنگ، ساختمان پزشکان شهریار۳، طبقه هفتم، واحد702 01133312008

doctor_nozari_

8 دکتر زهره شهیدی ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان 262، طبقه اول 01133261628 -
9 دکتر منا اسدی ساری، خیابان فرهنگ، مجتمع شهریار 3، واحد 114 01133304309 -
10 دکتر پروین خندان ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار3، طبقه 6، واحد 606

01133322889

09391772908

-
نظرات
آقای دکتر سنجری نیاز به تعریف ندارن من چندین نفر رو میشناسم که پیششون عمل لیزیک انجام دادن و بسیار راضی بودن.