بهترین بیمارستان ساری ( لیست بیمارستان ها و درمانگاه های ساری)

اجتماعی
بهترین بیمارستان ساری ( لیست بیمارستان ها و درمانگاه های ساری)
13 نفر
0
زمان مطالعه : 16 دقیقه

اغلب اوقات مراجعه به بیمارستان به جهت وقوع حادثه است و افراد ترجیح می دهند به جای بهترین بیمارستان، به دنبال نزدیک ترین بیمارستان ساری بگردند. در مقابل، در برخی از مواقع هم ممکن است افراد برای انجام عمل های مختلف نیاز به مراجعه به بیمارستان داشته باشند. در این زمان است که هر بیمارستانی را انتخاب نمی کنند و به دنبال بهترین بیمارستان ساری می گردند. گاهی اوقات هم کسالت در حدی نیست که نیاز به مراجعه به بیمارستان باشد و افراد به دنبال کلینیک ها و درمانگاه ها هستند. سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، با توجه به حساسیت این موضوع؛ لیستی جامع از بهترین بیمارستان ها و درمانگاه های ساری تهیه کرده است. با نگاه به نیازهای افراد مختلف، تلاش کردیم تمامی بیمارستان های فعال در زمینه های عمل های جراحی، زایمان، سوختگی و ... را معرفی نماییم. در این لیست مراکز درمانی مختلفی معرفی شده اند که شما می توانید بر اساس موقعیت مکانی، نوع بیماری، شرایط بیمه و ... به مرکز دلخواه خود مراجعه فرمایید.  

1. بیمارستان شفا ساری

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شفا بیمارستانی خصوصی در شهر ساری است. این مرکز در سال 1364 احداث شده است و در طی سال های فعالیت خود به عنوان بهترین بیمارستان ساری شناخته می شود. این بیمارستان همگام با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات پزشکی خود را نیز به روز کرده است و در حال حاضر با داشتن پزشکان متخصص و فوق تخصص، خدمات درمانی را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می دهد. بیمارستان شفا خدمات جراحی و درمان تخصصی ارتوپدی، ارولوژی، اطفال، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، زنان و زایمان، قلب و عروق، گروه گوش، حلق و بینی و... را ارائه می نماید. همچنین دستگاه های تصویربرداری این مجموعه از به روزترین دستگاه های روز دنیاست که نظیرش را در کمتر مرکزی می توان یافت!

تصاویر بیمارستان شفا ساری

بیمارستان شفا ساری

اطلاعات تماس بیمارستان شفا ساری
شماره تماس: 9-01133205006

آدرس وبسایت: shafahospital.ir
آدرس ایمیل: Sarishafahospital@yahoo.com
آدرس اینستاگرام: shafa.sari.hospital

 

آدرس بیمارستان شفا ساری
ساری، کمربندی شرقی، خیابان ولیعصر

 

2. بیمارستان بوعلی سینا ساری

بیمارستان بوعلی سینا ساری که اغلب با نام بیمارستان بوعلی شناخته می شود؛ در سال های 1353 و 1354 مورد بهره برداری قرار گرفت و پس از تاسیس دانشگاه علوم پزشکی، به عنوان مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا به فعالیت خود ادامه داد. این مرکز از رشته های تخصصی داخلی، جراحی عمومی، ارتوپدی، بخش های مختلف اطفال، خدمات بهداشتی و درمانی، فوریت های پزشکی و ... خدمات ارائه می نماید.
این مرکز تنها مرکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که رشته های فوق تخصصی بیماران اطفال اعم از خون و آنکولوژی، آسم و آلرژی، گوارش، جراحی و سایر بیماری های کودکان و نوزادان را داراست.
سایر رشته ها و خدمات قابل ارائه در این بیمارستان را می توانید در وبسایت بیمارستان بوعلی سینا به آدرس boalihospital.mazums.ac.ir مشاهده فرمایید.
بیمارستان بوعلی با اکثر بیمه ها قرارداد دارد و با داشتن کادر پزشکی حرفه ای در زمینه های مختلف، تجهیزات مناسب و تعدد تختخواب؛ بهترین بیمارستان ساری محسوب می شود.
تصاویر بیمارستان بوعلی سینا ساری

بیمارستان بوعلی ساری

اطلاعات تماس بیمارستان بوعلی سینا ساری
شماره تماس: ۰۱۱۳۳۳۴۳۰۱۴
آدرس سایت: boalihospital.mazums.ac.ir

 

آدرس بیمارستان بوعلی سینا ساری
ساری، میدان امام، بلوار پاسداران، بیمارستان بوعلی سینای ساری

 

3. بیمارستان نیمه شعبان ساری

بلوار پاسداران ساری بیمارستان های مختلفی را در خود جای داده است! اگر قصد دارید به بیمارستانی خصوصی مراجعه کنید؛ بیمارستان نیمه شعبان بهترین بیمارستان خصوصی ساری در آن ناحیه است. این بیمارستان نسبتا جدیدالتاسیس محسوب می شود و به همین دلیل دارای محیطی نو و تمیز است. مرکز پزشکی نیمه شعبان با داشتن پزشکان متخصص و فوق تخصص؛ در بخش های زنان و زایمان، جراحی عمومی، قلب و عروق، نورولوژی، چشم، نروسرجری، گوش و حلق و بینی، اورولوژی، ارتوپدی، داخلی، بیهوشی، غدد و جراحی قلب خدمات خود را ارائه می نماید. این مرکز دارای بخش های ویژه مجزای CCU، ICU و OH با تعداد تختخواب مناسب است و با امکانات و تجهیزات به روز، برای مراقبت های ویژه بسیار مناسب است.
بیمارستان خصوصی نیمه شعبان با بیمه های تکمیلی دانا، البرز، آسیا، آرمان، رازی، آتیه سازان حافظ، کوثر، کمک رسان ایران، سینا، ما، ایران، نوین، توسعه، نظام مهندسی، میهن و معلم  قرارداد دارد و شما می توانید جهت کاهش هزینه های خود از این بیمه ها استفاده نمایید.

تصاویر بیمارستان نیمه شعبان ساری

بیمارستان نیمه شعبان ساری

اطلاعات تماس بیمارستان نیمه شعبان ساری
شماره تماس: 4-0113334011
آدرس اینستاگرام: nimehshabanhospital
آدرس سایت: nimeshabanhospitalsari.com


آدرس مطب بیمارستان نیمه شعبان ساری
ساری، میدان امام، بلوار پاسداران، بیمارستان نیمه شعبان ساری

 

4. بیمارستان ولایت ساری

بیمارستان ولایت ساری از مراکز درمانی سپاه کربلای مازندران است که با بیش از ۷۰۰ نیروی قراردادی و رسمی به مردم ولایتمدار استان خدمات بهداشتی ودرمانی ارائه می‌دهد. این بیمارستان در سال 1402 با تلاش کادر درمان و اداری مرکز، توانست درصد بالایی از رضایتمندی مراجعین را جلب نماید وبعنوان بیمارستان درجه یک کشور معرفی شود.
بیمارستان ولایت در زمینه های مختلف جراحی زنان و مردان، ام آر آی، تصویربرداری ریوی و ... با بهره گیری از دستگاه هایی مجهز به تکنولوژی های روز دنیا خدمات ارائه می نماید. بیمارستان ولایت ساری با کلیه بیمه ها طرف قرارداد است و برای نظامی های محترم کاملا رایگان است. در صورتیکه شغل شما در این زمینه است، بهترین بیمارستان ساری برای شما بیمارستان ولایت خواهد بود.

تصاویر بیمارستان ولایت ساری

بیمارستان ولایت ساری

اطلاعات تماس بیمارستان ولایت ساری
شماره تماس: 01133349797
آدرس اینستاگرام بخش زنان و زایمان بیمارستان: zanan.zayman.velayat

 

آدرس بیمارستان ولایت ساری
ساری، میدان امام، بلوار پاسداران، کوچه آفتاب

 

5. بیمارستان حکمت ساری

اگر در سمت دیگر شهر به دنبال بیمارستان می گردید؛ بیمارستان جکمت ساری می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. بیمارستان حکمت از بیمارستان های تامین اجتماعی محسوب می شود که خدمات مناسبی را ارائه می نماید.
شما می توانید برای انجام آزمایش های مختلف تشخیص پزشکی، جراحی، ارتوپدی و ... به بیمارستان حکمت مراجعه فرمایید. بهره گیری از خدمات برای عموم آزاد است؛ اما با داشتن بیمه تامین اجتماعی می توانید بصورت رایگان از خدمات درمانی بیمارستان استفاده نمایید.
تصاویر بیمارستان حکمت ساری

بیمارستان حکمت ساری

اطلاعات تماس بیمارستان حکمت ساری
شماره تماس: 01133268920

آدرس بیمارستان حکمت ساری
ساری، میدان شهدا، بلوار طالقانی، جلوتر از اداره گاز استان، جنب ساختمان حکیم

 

6. بیمارستان امام خمینی ساری

بیمارستان امام خمینی ساری، در سال 1332 تاسیس و از سال 1371 بصورت مرکز آموزشی درمانی فعالیت می کند. این مرکز جزو بهترین بیمارستان های دولتی ساری است که به صورت هیئت امنایی اداره می شود. بیمارستان امام بزرگترین مرکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مرکز ارجاع سراسر استان و همینطور استان های همجوار است که تقریبا در تمامی زمینه های پزشکی خدمات ارائه می نماید. خدمات مختلف بیمارستان موارد زیر را شامل می شود:
جراحی: 
 مغزواعصاب ، زنان و زایمان، مامایی ، درمان ناباروری، جراحی عروق ، جراحی توراکس، ترومای متعدد، ارتوپدی ، درمان کانسر وشیمیایی درمانی
مرکز فوق تخصصی کلیه ،گرایش های داخلی -گوارش،غدد
بخش های ICU و NICU ،نوزادان ،زایشگاه،درمانگاه مصطفویان،درمانگاه پزشکی ورزشی
بخشهای کلینیکی وپاراکلینیکی شامل : سی تی اسکن ،ام ارآی، رادیولوژی، آزمایشگاه، آندوسکوپی، کلونوسکوپی و ...
پزشکان متخصص و فوق تخصص خوبی در کادر درمانی این بیمارستان فعالیت می کنند؛ اما به واسطه دولتی بودن بیمارستان و شلوغی دائمی، بهداشت محیط ضعیف گزارش شده است.

تصاویر بیمارستان امام خمینی ساری

بیمارستان اامام خمینی ساری

اطلاعات تماس بیمارستان امام خمینی ساری
شماره تماس: 01133350670
آدرس اینستاگرام: imamhospital.sari
آدرس سایت: imamhospital.mazums.ac.ir

 

آدرس بیمارستان امام خمینی ساری
ساری، بلوار امیر مازندرانی، نبش خیابان رازی، بیمارستان امام خمینی(ره)

 

7. بیمارستان فاطمه الزهرا ساری

بیمارستان فاطمه زهرا ساری که بعنوان مرکز قلب مازندران شناخته می شود؛ بهترین بیمارستان ساری در زمینه درمان بیماری های قلب و عروق است. این بیمارستان در سال 1320 در ساری تاسیس شد و پس از تغییرات عنوان و زمینه فعالیت در سال های مختلف؛ سرانجام در سال 1381 به تنها مرکز فوق تخصصی قلب استان مازندران تبدیل شد و بیماران قلبی سراسر استان مازندران، جهت درمان بیماری های خود به این مرکز مراجعه می نمایند.
این مرکز با اضافه شدن بخش های تخصصی نظیر CCU، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی پیشرفت بیشتری یافت و از سال 1383 تا به امروز، عمل جراحی قلب باز نیز در این بیمارستان انجام می شود.

تصاویر بیمارستان فاطمه الزهرا ساری

بیمارستان فاطمه الزهرا ساری

اطلاعات تماس بیمارستان فاطمه الزهرا ساری
شماره تماس: 25-01133323023
آدرس سایت: fatemehzahrahospital.mazums.ac.ir

 

آدرس بیمارستان فاطمه الزهرا ساری
ساری، میدان شهرداری، بلوار ارتش، بیمارستان فاطمه الزهرا (مرکز قلب مازندران)

 

8. بیمارستان امیر مازندرانی ساری

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امیر مازندرانی از سال 1375 آغاز به کار نمود و تا به امروز، جزو بهترین بیمارستان های ساری بوده است. این بیمارستان به واسطه داشتن پزشکان متخصص و فوق تخصص، پرسنل خوش برخورد و پاسخگو و رضایت بیماران؛ گواهی درجه یک را از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی دریافت نموده است. بخش های مختلف بیمارستان امیر مازندرانی عبارت است از:
آزمایشگاه
عفونی
گوش ، حلق و بینی
پست پارتوم
داخلی
داروخانه
اورتوپدی
قلب و عروق
چشم پزشکی
زنان و زایمان
اطفال
مغز و اعصاب
جراحی عمومی
داخلی اعصاب
اورولوژی

تصاویر بیمارستان امیر مازندرانی ساری

بیمارستان امیر مازندرانی ساری

اطلاعات تماس بیمارستان امیر مازندرانی ساری
شماره تماس: 4-01133255201
آدرس سایت: amirmazandarani.ir

 

آدرس بیمارستان امیر مازندرانی ساری
ساری، سه راه کشاورزی، ابتدای بلوار امیر مازندرانی، بیمارستان امیر مازندرانی

 

9. بیمارستان شهید زارع ساری

بیمارستان شهید زارع ساری تنها بیمارستان ساری در زمینه های سوختگی و روانپزشکی است. این بیمارستان در محیطی آرام با آب و هوایی عالی واقع شده است و در حال حاضر 218 تخت فعال در زمینه های نام برده شده دارد.
بیمارستان زارع، بیماران را در بخش های مختلف زیر بستری می نماید:
درمانگاه اعصاب و روان( روان پزشکی )
درمانگاه ترک اعتیاد(UROD)
درمانگاه فوق تخصصی
جراحی ترمیمی
کاردرمانی
درمانگاه تخصصی جراحی عمومی
روانکاوی - درمانگاه اورژانس
درمانگاه پوست
درمانگاهی فیزیوتراپی
درمانگاه تخصصی فک و صورت
واحد مداخلات تشخیصی
درمانی روان پزشک 
درمانگاه دندان پزشکی

شما می توانید با داشتن هر یک از بیمه های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، خدمات درمانی یا کمیته امام خمینی، هزینه های بستری و درمان را کاهش دهید.

تصاویر بیمارستان شهید زارع ساری

بیمارستان شهید زارع ساری

اطلاعات تماس بیمارستان شهید زارع ساری
شماره های تماس: 01133283888, 01133283887, 01133283886, 01133283889

 

آدرس بیمارستان شهید زارع ساری
ساری ، کیلومتر3 جاده ساری نکا ، بیمارستان روان پزشکی و سوختگی زارع

 

10. مرکز جراحی محدود دکتر شهیدی

مرکز جراحی محدود دکتر شهیدی با بهره گیری از بروزترین دستگاه های جراحی و داشتن اتاق عم و ریکاوری پیشرفته و استاندارد؛ خدمات نوینی را در زمینه عمل های جراحی درمانی و زیبایی ارائه می نماید. جراحی های مختلف عمومی، جراحی مردان، جراحی زنان، جراحی چشم، جراحی گوش و حلق و بینی و همچنین انواع جراحی زیبایی مانند جراحی زیبایی بدن، جراحی زیبایی صورت، جراحی زیبایی پستان و سایر خدمات زیبایی در این مرکز ارائه می شود.
مرکز دکتر شهیدی به واسطه استفاده همزمان از علم پزشکی و تکنولوژی های روز جهان، بهترین کلینیک جراحی ساری محسوب می شود. پزشکان متخصص و فوق تخصص زیادی در ساری، جراحی های خود را در این مرکز نوین انجام می دهند. ساعت کاری مجموعه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 15 و پنجشنبه ها از ساعت 7:30 الی 14 است. البته بهتر است زمان مراجعه خود را با پزشک معالج و برنامه کاری ایشان هماهنگ نمایید.

تصاویر مرکز جراحی محدود دکتر شهیدی

کلینیک دکتر شهیدی ساری

اطلاعات تماس مرکز جراحی محدود دکتر شهیدی
شماره تماس: 01133344400 و 09114400976
آدرس اینستاگرام: dr.shahidi.clinic
آدرس سایت: surgeryiran.com

 

آدرس مرکز جراحی محدود دکتر شهیدی
ساری، میدان امام، بلوار پاسداران، جنب بیمارستان نیمه شعبان

 

11. کلینیک طوبی ساری

مجتمع تخصصی و فوق تخصصی باغبان که اغلب با نام طوبی شناخته می شود؛ یکی از بهترین کلینیک های ساری است. این مرکز درمانی با بیمه های مختلفی همکاری داشته و به بیماران این امکان را می دهد تا با هزینه ای محدود، به پزشکان متخصص و فوق تخصص مراجعه نمایند. این موضوع سبب شده است که علاوه بر ساری، مردم شهرها و حتی استان های اطراف نیز جهت ویزیت به کلینیک طوبی مراجعه نمایند؛ از این رو تمامی اتاق ها و سالن های کلینیک اغلب شلوغ است!
نوبت دهی کلینیک طوبی ساری بصورت کاملا آنلاین و از طریق سامانه nobat.mazums.ac.ir انجام می شود. شما می توانید با انتخاب شهر، نام درمانگاه و تخصص مورد نظرتان، لیست پزشکان حاضر در کلینیک را مشاهده نموده و جهت رزرو نوبت اقدام فرمایید.

تصاویر کلینیک طوبی ساری

درمانگاه طوبی ساری

اطلاعات تماس کلینیک طوبی ساری
آدرس سایت: tooba.mazums.ac.ir
سامانه نوبت دهی: nobat.mazums.ac.ir

آدرس کلینیک طوبی ساری
ساری، میدان خزر، ابتدای بلوار خزر، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی باغبان (طوبی)

 

12. کلینیک پارس ساری

مرکز جراحی محدود پارس کلینیک، یکی دیگر از کلینیک های ساری است که عمل های درمانی و زیبایی مختلفی در آن انجام می شود. این کلینیک نیز به واسطه همکاری با پزشکان متخصص و بهره مندی از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته؛ مرکزی مناسب برای انجام عمل های جراحی محسوب می شود. اگر پزشک معالج شما عمل های خود را در این کلینیک انجام می دهد؛ می توانید با خیالی راحت به یکی از بهترین کلینیک های ساری مراجعه نمایید.
تصاویر کلینیک پارس ساری

کلینیک پارس ساری

اطلاعات تماس کلینیک پارس ساری
شماره تماس: 01133354018
آدرس اینستاگرام: parsclinic_org

 

آدرس کلینیک پارس ساری
ساری، میدان امام، جنب بانک تجارت، مجتمع برلیان، مرکز جراحی پارس کلینیک

 

13. کلینیک مصطفویان ساری

درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی مصطفویان، درواقع درمانگاه تخصصی بیمارستان امام است که بیماران می توانند جهت معاینات و معالجات دوره ای بدان مراجعه نمایند. این مرکز با داشتن پزشکان متخصص، خدمات مختلف خود را در زمینه های دیابت، غدد، روماتولوژی، آنکولوژی، نفرولوژی، گوارش، جراحی عمومی، ارولوژی، ریه، ارتوپدی، جراحی مغز واعصاب، بارداری، زنان، نورولوژیست، سایکوسوماتیک، جراحی عروق، دندانپزشکی و طب درد ارائه می نماید. شما می توانید جهت مشاهده لیست پزشکان و برنامه کاری، به برنامه صبح کلینیک و برنامه عصر کلینیک مراجعه نمایید.
علاوه بر خدمات درمانی، در کلینیک پزشکی ورزشی، به مراجعه کنندگان محترم خدمات زیر ارائه می شود:
-    ارائه مشاوره ورزشی اعم از تغذیه ورزشی، برنامه ورزشی، آنالیز ترکیب بدنی
-    انجام تست های ورزشی جهت ارزیابی آمادگی جسمانی
-    تشخیص و درمان بیماری های عضلانی-اسکلتی
-    بازتوانی آسیب های ورزشی قبل و بعد از عمل جراحی
-    طب سوزنی جهت درمان بیماری های عضلانی-اسکلتی
-    بازتوانی قلبی-ریوی
-    انجام PRP در آسیب های عضلانی-اسکلتی

تصاویر کلینیک مصطفویان ساری

کلینیک مصطفویان ساری

اطلاعات تماس کلینیک مصطفویان ساری
شماره های تماس: 01133369970 ، 01133369971 ، 01133369912 و 01133369913

 

آدرس کلینیک مصطفویان ساری
ساری، میدان ابن شهرآشوب، خیابان رازی، روبروی درب بیمارستان امام خمینی

 

14. کلینیک کودک سالم ساری

اگر فرزند دلبندتان دچار بیماری شده است و به دنبال یک کلینیک خوب ساری برای کودکان و نوزادان هستید؛ پیشنهاد ما درمانگاه کودک سالم ساری است. این مجموعه در سال 1398 فعالیت خود را بعنوان اولین درمانگاه تخصصی کودکان در استان مازندران آغاز کرده است. داشتن پزشکان متخصص و فوق تخصص کودکان، تنوع خدمات، فضای شاد و کودکانه، پرسنل صبور و باحوصله از مواردی است که این مجموعه را به بهترین درمانگاه ساری تبدیل کرده است. پزشکان متخصص اطفال همه روزه از 8 صبح تا 1 نیمه شب جهت ویزیت در کلینیک حضور دارند و شما می توانید بدون رزرو نوبت قبلی، به مرکز مراجعه فرمایید. در کادر درمان کلینیک کودک سالم، پزشکان زیر حضور دارند و شما می توانید بسته به نیاز، به هر یک از متخصصین زیر مراجعه فرمایید:
متخصص کودکان و نوزادان
فوق تخصص قلب کودکان
فوق تخصص اورولوژی کودکان
فوق تخصص غدد کودکان
متخصص پوست
متخصص زنان
دندانپزشک
پرستار
تغذیه
گفتار درمانی
روانشناسی
بینایی سنجی

تصاویر کلینیک کودک سالم ساری

درمانگاه کودک سالم ساری

اطلاعات تماس کلینیک کودک سالم ساری
شماره تماس نوبت دهی درمانگاه: 01133263030
شماره تماس نوبت دهی دندانپزشکی: 09903344460
آدرس اینستاگرام: koodakesaalem
آدرس سایت: www.koodakesaalem.ir

 

آدرس کلینیک کودک سالم ساری
ساری، خیابان معلم، میدان معلم

 

15. درمانگاه انصار ساری

درمانگاه انصار درمانگاهی شبانه روزی در منطقه بلوار کشاورز ساری است. اگر درگیر بیماری های خفیفی شده اید و می خواهید سریعا به پزشکی مراجعه و دریافت کنید؛ پیشنهاد ما درمانگاه انصار ساری است. این مرکز با داشتن پزشکان خوب و متعهد، همکاری با بیمه های درمانی مختلف و همجواری با آزمایشگاه فجر، درمانگاه مناسبی برای تشخیص و درمان بیماری های مختلف محسوب می شود.
تصاویر درمانگاه انصار ساری

درمانگاه انصار ساری

اطلاعات تماس درمانگاه انصار ساری
شماره تماس:0113296406 و 01133294947

 

آدرس درمانگاه انصار ساری

ساری، ابتدای بلوار کشاورز، جنب پل راهبند، کوچه دادخواه

 

بیمارستان و درمانگاه های مختلفی در سراسر شهر وجود دارد و بدون شک هر شخصی برای درمان به دنبال مراجعه به بهترین بیمارستان یا درمانگاه ساری است. بهترین بودن یک مرکز درمانی تنها به داشتن پزشک متخصص خوب محدود نمی شود؛ بلکه مواردی مانند پرسنل خوب و خوش اخلاق، محیط تمیز و بهداشتی، فضای مناسب برای تردد افراد ناتوان جسمی، بهره گیری از دستگاه های به روز و پیشرفته یا داشتن آزمایشگاه ها و دستگاه های تشخیص پزشکی است. این موارد موجب می شود تا فرآیند معاینه و درمان بیماران ساده تر و سریعتر شود.
در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، با بررسی دقیق مراکز پزشکی و درمانی فعال شهر، بهترین بیمارستان ها و درمانگاه های ساری را معرفی نمودیم. شما می توانید بسته به موقعیت جغرافیایی، نوع تخصص مورد نظر و بیمه درمانی خود، به هر یک از مراکز نام برده شده مراجعه فرمایید.
 

فهرست بهترین بیمارستان های ساری

 

 
ردیف نام مرکز درمانی آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 بیمارستان شفا ساری ساری، کمربندی شرقی، خیابان ولیعصر 01133205006

shafa.sari.hospital

2 بیمارستان بوعلی سینا ساری ساری، میدان امام، بلوار پاسداران، بیمارستان بوعلی سینای ساری ۰۱۱۳۳۳۴۳۰۱۴ -
3 بیمارستان نیمه شعبان ساری ساری، میدان امام، بلوار پاسداران، بیمارستان نیمه شعبان ساری 0113334011

nimehshabanhospital

4 بیمارستان ولایت ساری ساری، میدان امام، بلوار پاسداران، کوچه آفتاب 01133349797

zanan.zayman.velayat

5 بیمارستان حکمت ساری ساری، میدان شهدا، بلوار طالقانی، جلوتر از اداره گاز استان، جنب ساختمان حکیم 01133268920 -
6 بیمارستان امام خمینی ساری ساری، بلوار امیر مازندرانی، نبش خیابان رازی، بیمارستان امام خمینی(ره) 01133350670

imamhospital.sari

7 بیمارستان فاطمه الزهرا ساری ساری، میدان شهرداری، بلوار ارتش، بیمارستان فاطمه الزهرا (مرکز قلب مازندران) 01133323023 -
8 بیمارستان امیر مازندرانی ساری ساری، سه راه کشاورزی، ابتدای بلوار امیر مازندرانی، بیمارستان امیر مازندرانی 01133255201 -
9 بیمارستان شهید زارع ساری
ساری ، کیلومتر3 جاده ساری نکا ، بیمارستان روان پزشکی و سوختگی زارع
01133283888 -
10 مرکز جراحی محدود دکتر شهیدی ساری، میدان امام، بلوار پاسداران، جنب بیمارستان نیمه شعبان 01133344400 

dr.shahidi.clinic

11 کلینیک طوبی ساری ساری، میدان خزر، ابتدای بلوار خزر، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی باغبان (طوبی) - -
12 کلینیک پارس ساری ساری، میدان امام، جنب بانک تجارت، مجتمع برلیان، مرکز جراحی پارس کلینیک 01133354018

parsclinic_org

13 کلینیک مصطفویان ساری ساری، میدان ابن شهرآشوب، خیابان رازی، روبروی درب بیمارستان امام خمینی 01133369970  -
14 کلینیک کودک سالم ساری ساری، خیابان معلم، میدان معلم 01133263030

koodakesaalem

15 درمانگاه انصار ساری ساری، ابتدای بلوار کشاورز، جنب پل راهبند، کوچه دادخواه 0113296406 -