بهترین تالار ساری ( لیست تالارهای تشریفات و باغ تالار ها ) + عکس

اجتماعی
بهترین تالار ساری ( لیست تالارهای تشریفات و باغ تالار ها ) + عکس
14 نفر
0
زمان مطالعه : 15 دقیقه

آنچه که عروس و داماد برای روز عروسی خود می خواهند چیست؟! بدون شک زیبا و بی نقص بودن مراسم، پذیرایی درست از میهمانان، مناسب بودن فضا و ... جزئی از خواسته های زوج ها برای این روز به یاد ماندنی است. اگر با دقت بیشتری به این موارد نگاه کنیم، خواهیم دید که اغلب موارد بصورت مستقیم یا غیرمستقیم به تالار برگزارکننده عروسی بستگی دارد. از این رو تمامی زوج ها به دنبال پیدا کردن بهترین تالار عروسی ساری هستند. انتخاب تالار مناسب یکی از مهم ترین اقداماتی است که یک زوج بایستی پیش از برگزاری مراسم عروسی خود انجام دهند. اگر اهل شهر ساری هستید و به دنبال تالاری خوب و زیبا برای مراسمتان می گردید؛ پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید. سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای با تهیه لیستی از بهترین تالارها و باغ تالارهای ساری، شما را برای انتخاب تالار راهنمایی می کند. شما می توانید با بررسی اطلاعات هر تالار و شرایط مورد نظرتان مانند تعداد میهمان ها، معماری فضای داخلی، منوی غذایی، هزینه ها و ... بهترین تالار ساری را انتخاب نمایید. ابتدا به سراغ معرفی تالارها می رویم و در ادامه بهترین باغ تالارهای ساری را نیز به شما همراهان گرامی معرفی خواهیم کرد.

1. تالار تشریفات رویال ساری

تالار تشریفات رویال ساری که در گذشته با نام فانوس دریا فعالیت می کرد، یکی از بهترین تالارهای ساری است. فضای داخلی و بیرونی این تالار، پیش از دوران کرونا بازسازی شده است و معماری شیک و خاصی که دارد، آنرا از هر تالار دیگری متمایز می کند. علاوه بر فضا داخلی، فضای بیرونی تالار نیز به خوبی تجهیز شده است و جهت عکاسی، برگزاری مراسم عقد یا عروسی در فضای باز (با تعداد میهمانان کمتر) مناسب است. شما می توانید نمونه مراسمات اجرا شده در این تالار زیبا را در صفحه اینستاگرام talar_tashrifat_royal مشاهده فرمایید.

تصاویر تالار تشریفات رویال ساری

تالار تشریفات رویال ساری

اطلاعات تماس تالار تشریفات رویال ساری
شماره تماس: 09124056544
آدرس اینستاگرام: talar_tashrifat_royal


آدرس تالار تشریفات رویال ساری
ساری، کیلومتر 15 جاده فرح آباد، روبروی دانشگاه پیامبر اعظم، تالار تشریفات رویال

نکات تکمیلی تالار تشریفات رویال ساری
تالار تشریفات رویال با داشتن سالنی بزرگ، جهت برگزاری مجالس با تعداد بالا مناسب است. اگر تعداد میهمانانتان زیاد است و به دنبال پیدا کردن تالاری بزرگ و شیک در ساری هستید، می توانید تالار رویال را انتخاب نمایید. نورپردازی حرفه ای، منوی غذایی متنوع، تجهیزات جدید و تمیز، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، اتاق پرو مرتب و تمیز و ... از مواردی است که این مجموعه را به بهترین تالار ساری تبدیل می کند.
جهت اطلاع از منوی غذایی و تاریخ های خالی تالار می توانید از طریق تماس یا واتساپ با شماره موجود در بخش اطلاعات تماس، تماس حاصل فرمایید.

 

2. تالار مجلل ساری

تالار مجلل یکی از بهترین تالارهای ساری برای برگزاری مراسمات با تعداد میهمان بالا است. معماری خاص، نورپردازی حرفه ای، فضای شیک و تمیز از مواردی است که موجب شده بسیاری از عروس و داماد ها این تالار را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنند. البته فضای بیرونی مجموعه نیز در زیبایی بی نظیر است و کمتر تالاری را می توان یافت که تا به این اندازه به فضای خارجی خود نیز اهمیت دهد. فضای بیرونی با نورپردازی حرفه ای، آب نما و میز و صندلی های چوبی؛ جلوه زیبایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا شبی خاطره انگیز را برای میهمانان عزیزتان رقم بزنید. 
تصاویر تالار مجلل ساری

تالار مجلل ساری

اطلاعات تماس تالار مجلل ساری
شماره تماس: 09112527461
آدرس اینستاگرام: talar_tashrifat_mojalal

 

آدرس تالار مجلل ساری
ساری، کیلومتر 15 جاده فرح آباد، سه راه پنبه چوله، تالار مجلل

نکات تکمیلی تالار مجلل ساری
تالار مجلل یکی از تالارهای خوب ساری برای برگزاری مراسمات عروسی و عقد و یا حتی عکاسی محسوب می شود. داشتن پرسنل محترم و مسئولیت پذیر و همچنین منوی غذایی متنوع و غذاهای باکیفیت؛ به شما این امکان را می دهد تا به نحو احسن از میهمانان خود پذیرایی کنید. ویدئوهایی از برخی مراسمات برگزار شده، امکانات و برنامه های قابل اجرا، در اینستاگرام تالار موجود است و می توانید با مراجعه به صفحه talar_tashrifat_mojalal برخی از آنها را مشاهده فرمایید.

 

3. تالار جمشید ساری

تالار تشریفات عروسى و خدمات مجالس جمشید، با مدیریت جناب آقای جمشید ذبیحی از بهترین تالارهای ساری است. این مجموعه به واسطه داشتن فضای داخلی شیک و مجلل، در کنار فضای خارجی بزرگ و زیبا، بعنوان باغ تالار نیز شناخته می شود. تالار جمشید دارای دو سالن بزرگ برای برگزاری مجالس و عروسی ها است و با داشتن رستورانی خیلی بزرگ، به خوبی می تواند پذیرای میهمانان ارجمندتان باشد. گل آرایی، نورپردازی و آینه کاری های سالن، موجب شده است تا زیبایی تالار پذیرایی جمشید چند برابر شود. پیشنهاد می شود نمونه هایی از نورپردازی و گل آرایی های مراسمات برگزار شده را در صفحه اینستاگرام talarjamshid.vip مشاهده نمایید.
تصاویر تالار جمشید ساری

تالار جمشید ساری

اطلاعات تماس تالار جمشید ساری
شماره تماس: 09111566076
آدرس اینستاگرام: talarjamshid.vip

 

آدرس تالار جمشید ساری
ساری،  کیلومتر ۱۰ جاده دریا ، تالار جمشید

نکات تکمیلی تالار جمشید ساری
تالار، باغ تالار و رستوران جمشید، شیک ترین تالار پذیرایی ساری برای برگزاری مراسمات و جشن های عقد و عروسی محسوب می شود. مدیریت حرفه ای و پرسنل با اخلاق سالن جهت برگزاری هرچه بهتر مراسمات همراه شما هستند و می توانند با تخصص و تجربه خود شبی به یاد ماندنی را برایتان رقم زنند.

 

4. تالار هزارنقش ساری

تالار پذیرایی هزارنقش ساری با ظرفیت 1000 نفر، بهترین تالار ساری برای برگزاری مراسمات با جمعیت بالا شناخته می شود. سالن بزرگ و پرنور این مجموعه، بگونه ای طراحی شده است که از هر نقطه از سالن، به جایگاه عروس و داماد دید کافی وجود دارد. وجود چندین پارکینگ مجزا در کنار تالار و همچنین امکانات رفاهی متنوع در فضای داخلی و بیرونی مجموعه، پذیرایی از میهمانان را راحت تر می کند. ای تالار علاوه بر مجالس عروسی، برای برگزاری سایر میهمانی ها و مراسمات نیز مناسب است.
مجموعه هزارنقش به واسطه سال ها تجربه و تخصص در زمینه تشریفات عروسی، خانه عقد خود را نیز راه اندازی کرده است. خانه عقد هزارنقش از دو سالن عقد و غذاخوری مجزا با امکانات رفاهی و پذیرایی کامل تشکیل شده است که محیطی آرام و دلنشین را با قیمتی مناسب برایتان فراهم می آورد.

تصاویر تالار هزارنقش ساری

تالار هزارنقش ساری

اطلاعات تماس تالار هزارنقش ساری
شماره تماس: 09112539316
آدرس اینستاگرام: hezarnaghsh_sari

 

آدرس تالار هزارنقش ساری
 ساری، کیلومتر 7 جاده فرح آباد، جنب دانشگاه پیام نور، مجتمع پذیرایی هزار نقش

 

نکات تکمیلی تالار هزارنقش ساری
خدمات تالار هزارنقش ساری موارد مختلفی را شامل می شود. این مجموعه به واسطه همکاری با تیم های حرفه ای تشریفات، گل آرایی، نورپردازی و ... جهت پیشبرد هرچه بهتر مراسمات شما تلاش می نماید. سایر خدمات تالار هزارنقش در ادامه ذکر می شود؛ شما می توانید بسته به نیاز، سلیقه و هزینه مورد نظرتان، از همه یا برخی از این خدمات بهره مند شوید:
دیزاین روستیک و کلاسیک
اتاق عقد مجزا
عقد آریایی
تست زنده مراسم
کترینگ اختصاصی
 سفره خانه
 پارکینگ
 فضای بازی کودک
نورپردازی
 سیستم صوتی و تصویری
آتش بازی
مه مصنوعی
دیزاین سفره عقد
 گل آرایی
شمع آرایی

 

5. تالار آرتین ساری

اگر به دنبال تالاری شیک، نوساز، با فضای داخلی و بیرونی شیک و زیبا با قیمتی مناسب هستید؛ تالار آرتین پیشنهاد ما به شماست. این مجموعه به واسطه نوساز بودن، مجهز به میز و صندلی، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم صوتی و نورپردازی مناسبی است. ضمن اینکه شما می توانید تمامی این امکانات به روز و جذاب را با قیمتی بسیار پایین تر از سایر تالارهای ساری داشته باشید. جهت برگزاری مراسمی شیک و مقرون بصرفه می توانید تالار آرتین ساری را در نظر داشته باشید.

تصاویر تالار آرتین ساری

تالار آرتین ساری

اطلاعات تماس تالار آرتین ساری
شماره تماس: 09122706143
آدرس اینستاگرام: talar.tashrifat.artin

 

آدرس تالار آرتین ساری
ساری، کیلومتر 15 جاده دریا، ورودی روستای دازمیرکنده، تالار تشریفات آرتین

نکات تکمیلی تالار آرتین ساری
تالار آرتین ساری با همکاری تشریفات ملل، تمامی تشریفات و امکانات مورد نیاز مراسم شما را تهیه می نماید. شما می توانید با خیالی راحت برگزاری مراسمتان را به دست اندرکاران تالار آرتین بسپارید. تمامی فعالیت های مربوط به گل آرایی، دیزاین سالن، شمع آرایی، میزآرایی و ... توسط تیم تشریفات تالار و مطابق با سلیقه عروس و داماد انجام می شود.
لازم به ذکر است که فضای بیرونی مجموعه نیز جهت برگزاری مراسمات عقد، عکاسی و تصویربرداری نیز استفاده می شود و برای برگزاری مراسمات اینچنینی با میهمانانی تعداد پایین قابل استفاده است.

 

6. باغ تالار فروزانی ساری

نوبتی هم باشد نوبت معرفی بهترین باغ تالارهای ساری است! اگرچه تالارهای نام برده شده تا به اینجای مقاله از فضای خارجی خوبی برخوردار بوده اند و با فضاسازی و تشریفات حرفه ای جهت برگزاری مراسمات استفاده می شدند؛ اما برخی افراد به دنبال باغ تالار هستند و دوست دارند مراسمشان در فضای باز برگزار شود. اگر به دنبال چنین فضایی می گردید، یکی از بهترین تالارهای ساری برای شما، باغ تالار فروزانی خواهد بود. این مجموعه علاوه بر داشتن سالنی شیک و مجهز، فضای بیرونی بسیار زیبایی دارد که بصورت حرفه ای و فوق العاده زیبا دیزاین شده است. شما می توانید نمونه دیزاین های اجرا شده مراسمات را در صفحه اینستاگرام تالار به آدرس bagh.talar.forouzani مشاهده فرمایید.

تصاویر باغ تالار فروزانی ساری

باغ تالار فروزانی ساری

اطلاعات تماس باغ تالار فروزانی ساری
شماره تماس: 09122980309
آدرس اینستاگرام: bagh.talar.forouzani

 

آدرس باغ تالار فروزانی ساری
ساری،  ابتدای جاده ساری به نکا، بعد از شرکت نفت، خیابان گلها، دهکده فروزان، باغ تالار فروزانی

نکات تکمیلی باغ تالار فروزانی ساری
آنچه که باغ تالار فروزانی را از سایر تالارهای ساری متمایز می کند؛ تنها فضای داخلی و بیرونی شیک و زیبا نیست! چیزی که تقریبا تمامی عروس و دامادهایی که تجربه برگزاری مراسم در این تالار را داشته اند، اظهار نمودند؛ مدیریت حرفه ای جناب آقای امین فروزانی است. مدیریت توانمند مجموعه با تکیه بر تخصص و تجربه خود توانسته است تیمی منظم و حرفه ای را جهت دیزاین، پذیرایی، نورپردازی، پخش موزیک، حفاظت، تهیه غذا و ... فراهم نماید. چنین کیفیت و نظمی در ارائه خدمات تنها با وجود یک مدیریت قوی و توانمند قابل انجام است.

 

7. باغ تالار ماهور ساری

اگر اهل ساری باشید احتمالا نام خانه عقد ماهور را شنیده اید و یا تصاویر زیبایش را دیده اید. مجموعه ماهور به واسطه ارائه خدمات متفاوت و شیک در خانه عقد خود، اقدام به راه اندازی باغ تالار نیز کرده است. اگر قصد دارید تعداد مهمان کمی دعوت کنید اما جشنی VIP با پذیرایی شیک و لاکچری برگزاری کنید؛ باغ تالار ماهور بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. فضای این باغ تالار برای برگزاری عقد و مراسماتی مانند جشن عقد یا عروسی هایی با تعداد پایین مناسب است. طبیعتا هرچه تعداد میهمانان کمتر باشد، پذیرایی با دقت بیشتر و کیفیت بالاتری انجام خواهد شد؛ ضمن اینکه سایر فرآیندهای جشن نیز دقیقا مطابق با سلیقه شما انجام خواهد شد. شما می توانید جهت برگزاری مراسمی خاص و خاطره انگیز در کنار نزدیکان و عزیزانتان؛ از طریق شماره 09359155494 با مدیریت محترم مجموعه در تماس باشید.
تصاویر باغ تالار ماهور ساری

باغ تالار ماهور ساری

اطلاعات تماس باغ تالار ماهور ساری
شماره تماس: 09359155494 و 09384671743
آدرس اینستاگرام: mahoorgarden

 

آدرس باغ تالار ماهور ساری
ساری، کمربندی غربی، انتهای کوی اصحاب، نرسیده به روستای شهاب لیلم

نکات تکمیلی باغ تالار ماهور ساری
اگر سری به صفحه اینستاگرام mahoorgarden بزنید خواهید دید که قرار گرفتن نام این باغ در لیست بهترین تالارهای ساری بی دلیل نیست. تصاویر و ویدئوهای محدودی که در صفحه قرار داده شده اند، خبر از محیطی شیک و زیبا در کنار تیمی حرفه ای را می دهد. اگر قصد دارید مراسم خود را در محیطی با پرسنل باتجربه و منضبط برگزار کنید؛ باغ تالار ماهور بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

 

8. باغ تالار جهان ساری

باغ تالار جهان ساری نیز از آن باغ هایی بوده است که در گذشته جهت عکاسی و تصویربرداری استفاده می شد. طبیعتا زیبایی و جلوه فضاسازی انجام شده نیاز به تعریف ندارد؛ چرا که معمولا باغ های عکاسی چیزی از زیبایی کم ندارد. خوشبختانه باغ تالار جهان نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از بهترین باغ تالارهای ساری است که در زیبایی فضا و تشریفات حرف اول را می زند. در این مجموعه امکان برگزاری مراسمات با تعداد میهمان کم وجود دارد؛ شما می توانید نمونه مراسمات برگزار شده را در صفحه اینستاگرام bagh_aros_jahan مشاهده فرمایید.

تصاویر باغ تالار جهان ساری

باغ تالار جهان ساری

اطلاعات تماس باغ تالار جهان ساری
شماره تماس: 09111578527
آدرس اینستاگرام: bagh_aros_jahan

 

آدرس باغ تالار جهان ساری
ساری، میاندرود، کیلومتر 7 جاده گهرباران

نکات تکمیلی باغ تالار جهان ساری
عمارت باشکوه و زیبای باغ تالار جهان در کنار گلخانه، آلاچیق و فضای سبز با امکانات کامل؛ به شما گزینه های زیادی برای برگزاری مراسمتان می دهد. شما می توانید بسته به سلیقه، شرایط آب و هوایی، عقاید خانودگی و ... یکی از این مکان ها را انتخاب نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ها و زمان های خالی برگزاری مراسمات می توانید از طریق شماره 09111578527 با مدیریت محترم مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

9. باغ تالار سپید ساری

عمارت سپید به عقیده بسیاری از مردم شهر، به عنوان بهترین تالار ساری شناخته می شود. قرارگیری تالار در میان تپه های سرسبز با ویو جنگلی و زیبا، معماری خاص و فوق العاده جذاب در کنار طراحی اروپایی فضای داخلی و بیرونی؛ همه و همه از مواردی است که تالار سپید را از سایر تالارهای ساری متمایز می کند. عمارت باشکوه سپید فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع را دارد و قادر است پذیرای میهمانان شما از 100 نفر تا 1000 نفر باشد. علاوه بر فضای زیبا و لاکچری، آبنمای جذاب و طراحی منحصربفرد فضای بیرونی؛ وجود پارکینگ اختصاصی 10 هزار متری به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت از کیفیت ارائه خدمات؛ هر تعداد میهمانی که بخواهید را دعوت کنید!

تصاویر باغ تالار سپید ساری

باغ تالار سپید ساری

اطلاعات تماس باغ تالار سپید ساری
شماره تماس: 09111533239 و 09111551855
آدرس اینستاگرام: emarat_sepid

 

آدرس باغ تالار سپید ساری

ساری، جاده ساری - نکا، بعد از هتل بادله، عمارت سپید

نکات تکمیلی باغ تالار سپید ساری
علاوه بر معماری خاص و منحصربفرد تالار سپید؛ تیم های مختلف نورپردازی، پخش موزیک، گل آرایی و ... نیز با تجربه و تخصص خود، در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم ها تلاش می کنند. مراسماتی مانند نورپردازی و آتش بازی های خاص، برش کیک در کنار آبنمای فوق العاده زیبای فضای بیرونی و گل آرایی اصولی و توجه به تم رنگی مراسم از آپشن های فوق العاده ای است که تنها در باغ تالار سپید خواهید یافت. پیشنهاد می کنیم جهت اطمینان از گفته ها، به صفحه اینستاگرام emarat_sepid مراجعه نموده و مراسمات اجرا شده و نمونه تم های اجرایی را مشاهده نمایید.

 

10. تالار قو ساری

تالار قو ساری با مدیریت جناب آقای محسن مجیدی، با بهترین امکانات و پرسنلی مجرب جهت برگزاری مراسمات عقد، عروسی، ولیمه و ... در خدمت شماست. این مجموعه با ارائه خدمات متنوع، قادر است مراسم شما را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت اجرا کند. خدمات این تالار به شرح زیر است:
گل آرایی و شمع آرایی زیبا و ژورنالی محل برگزاری مراسم
استیج رقص و دی جی حرفه ای
اجرای مراسم آتش بازی
مجهز به امکانات حرفه ای صدا و نورپردازی
پذیرایی با میوه و شیرینی های ورز و تازه
سرو غذا و دسرهای متنوع و باکیفیت
طبخ غذا با مواد اولیه مرغوب

تصاویر تالار قو ساری

تالار قو ساری

اطلاعات تماس تالار قو ساری
شماره تماس: 09113541366
آدرس اینستاگرام: talar_tashrifat_gho.90

 

آدرس تالار قو ساری
ساری، جاده فرح آباد، جاده بابلسر، بعد از روستای عرب محله

نکات تکمیلی تالار قو ساری
اگر به دنبال برگزاری مراسم عروسی خود در بهترین تالار ساری هستید و قصد دارید کمی هزینه های خود را پایین تر بیاورید؛ پیشنهاد می کنیم از خدمات تالار قو استفاده کنید. سالن زیبایی شیک و تمیز، تجهیزات مناسب، نورپردازی حرفه ای، پارکینگ بزرگ و ... مواردی است که به شما اجازه می دهد تا مراسم خود را (حتی با تعداد میهمانان زیاد) به خوبی برگزار نمایید.

مراسم عروسی جشنی خاطره انگیز و به یاد ماندنی است که تا همیشه از آن صحبت خواهد شد. از این رو هر زوجی تلاش خود را می کنند تا این جشن را به بهترین نحو برگزار کنند و خاطره ای خوش از آن داشته باشند. انتخاب تالار گامی اساسی و مهم در روند اجرای مراسم است و بدون شک هر زوجی تمایل دارد تا بهترین تالار ساری را برای مراسم خود انتخاب کند. واقعیت آن است که انتخاب تالار با توجه به شرایط عروس و داماد انجام می شود و هر تالار ممکن است برای یک زوج مکان خوبی برای برگزاری عروسی باشد و برای زوجی دیگر نه! در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای تلاس کردیم تا بهترین تالارهای تشریفات و باغ تالارهای ساری را بصورت کامل معرفی نماییم. شما می توانید بسته به شرایط مالی، اعتقادی، تعداد میهمانان، سلیقه دیزاین و طراحی و ... تالار مورد نظر خود را انتخاب نمایید. 

 

فهرست بهترین تالارهای ساری

 

 
ردیف نام تالار آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 تالار تشریفات رویال ساری ساری، کیلومتر 15 جاده فرح آباد، روبروی دانشگاه پیامبر اعظم، تالار تشریفات رویال 09124056544

talar_tashrifat_royal

2 تالار مجلل ساری ساری، کیلومتر 15 جاده فرح آباد، سه راه پنبه چوله، تالار مجلل 09112527461

talar_tashrifat_mojalal

3 تالار جمشید ساری ساری،  کیلومتر ۱۰ جاده دریا ، تالار جمشید 09111566076

talarjamshid.vip

4 تالار هزارنقش ساری ساری، کیلومتر 7 جاده فرح آباد، جنب دانشگاه پیام نور، مجتمع پذیرایی هزار نقش 09112539316

hezarnaghsh_sari

5 تالار آرتین ساری ساری، کیلومتر 15 جاده دریا، ورودی روستای دازمیرکنده، تالار تشریفات آرتین 09122706143

talar.tashrifat.artin

6 باغ تالار فروزانی ساری ساری،  ابتدای جاده ساری به نکا، بعد از شرکت نفت، خیابان گلها، دهکده فروزان، باغ تالار فروزانی 09122980309

bagh.talar.forouzani

7 باغ تالار ماهور ساری ساری، کمربندی غربی، انتهای کوی اصحاب، نرسیده به روستای شهاب لیلم 09359155494 

mahoorgarden

8 باغ تالار جهان ساری
ساری، میاندرود، کیلومتر 7 جاده گهرباران
09111578527

bagh_aros_jahan

9 باغ تالار سپید ساری ساری، جاده ساری - نکا، بعد از هتل بادله، عمارت سپید 09111551855

emarat_sepid

10 تالار قو ساری ساری، جاده فرح آباد، جاده بابلسر، بعد از روستای عرب محله 09113541366

talar_tashrifat_gho.90