بهترین جراح بینی ساری (آدرس + نمونه کار)

اجتماعی
بهترین جراح بینی ساری (آدرس + نمونه کار)
1128 نفر
4
زمان مطالعه : 15 دقیقه

عمل بینی یا رینوپلاستی اولین تصمیمی است که بسیاری از افراد برای تغییر یا تناسب چهره شان می گیرند. البته از حق که نگدریم، بینی نقش زیادی در زیبایی چهره دارد؛ آن هم بینی ما شمالی ها که دماغ است نه بینی! این نقش مهم زمانی پر رنگ تر می شود که قصد جراحی داشته باشید؛ آن وقت است که نمی دانید بینی خود را به چه کسی بسپارید که اوضاعش بدتر از اینی که هست نشود! در این مقاله از بلاگ سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای قصد داریم با معرفی بهترین جراح بینی ساری، شما را از سردرگمی نجات دهیم. توجه داشته باشید که قبل از تصمیم گیری برای عمل بینی، مشکلات بینی خود را بشناسید و برای رفع آن مشکل، پزشک مناسبی را انتخاب کنید. پزشکی که قرار است ایرادات بینی شما را رفع کند، بایستی علاوه بر اصول زیبایی شناسی، بر انجام معاینات دقیق مسلط باشد. به عبارتی سابقه و تجربه کافی را داشته باشد. یک بینی زیبا ارزش آن را ندارد که تا آخر عمر به سختی نفس بکشید! پیشنهاد می کنیم در انتخاب خود دقت کنید و برای عمل بینی خود به سراغ بهترین جراح رینو پلاستی بروید.
در ادامه به معرفی بهترین جراحان بینی ساری و بررسی نمونه کارهای ایشان می پردازیم. اگر قصد دارید با عمل بینی و رفع مشکلات آن، یک نفس راحت بکشید؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

1. دکتر امید یوسف نژاد

دکتر امید یوسف نژاد با بیش از 23 سال تجربه، بعنوان بهترین جراح بینی ساری شناخته می شوند. ایشان متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک هستند و به ویژه در زمینه جراحی های ترمیمی ناشی از جراحات و سوختگی تاکنون توانسته اند نتایج فوق العاده ای را برای بیمارانشان رقم زنند. طوریکه برخی از بیماران درمان توسط ایشان را معجزه معرفی کردند. شما می توانید برای انجام جراحی زیبا و بی نقص، با حداقل دوران نقاهت به کلینیک زیبایی دکتر یوسف نژاد مراجعه فرمایید. ایشان علاوه بر عمل رینوپلاستی (جراحی بینی) سایر عمل های زیبایی صورت و بدن مانند لیپوساکشن، ساکشن غبغب، پروتز سینه، تزریق چربی و فیلر، کاشت ابرو، بلفاروپلاستی، ابدومینوپلاستی، ژیکوماستی، ماموپلاستی و ... را نیز انجام می دهند. برخی از نمونه کارهای ایشان را می توانید در بخش بعد مشاهده فرمایید:

  • نمونه کارهای دکتر امید یوسف نژاد

دکتر یوسف نژاد بهترین جراح بینی ساری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر امید یوسف نژاد

شماره تماس: 09366665010 و 09120766228
آدرس اینستاگرام: dr.omidyoosefnezhad

 

  • آدرس مطب دکتر امید یوسف نژاد

ساری، بلوار خزر، ساختمان اکسیر، طبقه 7، واحد 708

  • نکات تکمیلی دکتر امید یوسف نژاد

دکتر امید یوسف نژاد عضو فعال انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی هستند و تجربه شرکت در کنگره های بین المللی زیادی را دارند. تجربه و تخصص، در کنار اخلاق خوب و حرفه ای موجب شده است تا ایشان نه فقط بعنوان جراح بینی، بلکه بعنوان یک پزشک حرفه ای در تمامی زمینه های زیبایی شناخته شوند. جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر یوسف نژاد می توانید به صفحه اینستاگرام dr.omidyoosefnezhad مراجعه فرمایید.

 

2. دکتر محمدحسین ارزاقی

همانطور که در بخش مقدمه اشاره شد، تجربه پزشک زیبایی یکی از مهم ترین عواملی است که باعث می شود مراجعه کنندگان با رضایت کامل مطب را ترک کنند. دکتر محمدحسین ارزاقی متخصص گوش و حلق و بینی و جراح پلاستیک بینی و صورت هستند که سابقه انجام صدها جراحی بینی را در کارنامه خود دارند. دکتر ارزاقی جراحی بینی را با تجهیزات و علم به روز و بصورت طبیعی انجام می دهند. لازم به ذکر است که ایشان اولین جراح بینی بدون تامپون در ساری هستند که جهت کوتاهتر شدن دوره نقاهت و راحتی بیشتر مراجعه کنندگان، از این روش مدرن استفاده می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دکتر محمدحسین ارزاقی و رزومه کاری ایشان می توانید به سایت ایشان به آدرس www.drarzaghi.ir مراجعه فرمایید.

  • نمونه کارهای دکتر محمدحسین ارزاقی

نمونه کارهای دکتر محمدحسین ارزاقی

  • اطلاعات تماس مطب دکتر محمدحسین ارزاقی

شماره تماس: 0113313361
آدرس اینستاگرام: dr.arzaghi.mh
آدرس وب سایت: www.drarzaghi.ir

 

  • آدرس مطب دکتر محمدحسین ارزاقی

سارى، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار3، طبقه 6، واحد614

  • نکات تکمیلی دکتر محمدحسین ارزاقی

دکتر محمدحسین ارزاقی سالهاست که بعنوان بهترین جراح بینی ساری شناخته می شوند. جهت دریافت مشاوره تخصصی و ویزیت توسط دکتر، می توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهر به مطب ایشان مراجعه فرمایید. متاسفانه در سایت ایشان امکان نوبت دهی آنلاین وجود ندارد و جهت رزرو نوبت بایستی از طریق شماره تماس قرار داده شده در بخش اطلاعات تماس استفاده نمایید.

 

3. دکتر امیرحسین پاکروان

دکتر امیرحسین پاکروان متخصص جراحی فک و صورت  و زیبایی بینی با شماره نظام پزشکی 120649 هستند. ایشان علاوه بر سابقه عمل های متعدد، در زمینه تدریس آکادمیک در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز فعالیت دارند. در ادامه به شرح مختصری از رزومه کاری و تحصیلی ایشان می پردازیم:

  • دارای بورد تخصصی جراحی فک و صورت (از دانشگاه شهید بهشتی تهران)
  • ‎ایمپلنتولوژیست (جراحی ایمپلنت با برترین برندها و جدیدترین متد روز دنیا)
  • ‎متخصص جراحی فک و صورت، زیبایی بینی
  • ‎دارای فلوشیپ لیزر (از دانشگاه آخن آلمان)

 

  • نمونه کارهای دکتر امیرحسین پاکروان

نمونه کارهای دکتر امیرحسین پاکروان

  • اطلاعات تماس مطب دکتر  امیرحسین پاکروان

شماره تماس: 0113301951 و 01133301952
آدرس اینستاگرام: dr.a.pakravan

 

  • آدرس مطب دکتر امیرحسین پاکروان

ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار3، واحد 505

  • نکات تکمیلی دکتر امیرحسین پاکروان

دکتر امیرحسین پاکروان همه روزه (به غیر از دوشنبه ها و پنجشنبه ها) از ساعت 16 الی 21 مراجعه کننده می پذیرند. لازم به ذکر است که دکتر پاکروان، علاوه بر انجام عمل های زیبایی بینی، عمل های ترکیبی صورت (جراحی همزمان بینی و چانه) را نیز انجام می دهند. در صورتیکه نیاز به انجام یک یا هر دو عمل دارید؛ می توانید زیباتر شدن چهره خود را به ایشان بسپارید.. جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر امیرحسین پاکروان می توانید به صفحه اینستاگرام dr.a.pakravan مراجعه فرمایید.

 

4. دکتر احمد زاغی حسین زاده

دکتر احمد زاغی حسین زاده با بیش از 20 سال سابقه جراحی پلاستیک، بعنوان یکی از 10 جراح پلاستیک برتر ساری شناخته می شوند.دکتر زاغی حسین زاده فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی صورت و بدن هستند. در صورتیکه قصد دارید یک یا چند عمل زیبایی (مانند کشیدن پلک، تزریق چربی و ...) را بطور همزمان انجام دهید؛ می توانید به دکتر حسین زاده مراجعه کنید. لازم به ذکر است که جناب دکتر رتبه یک بورد تخصصی جراحی کشور در سال 1379 هستند که گویای دانش و تجربه طولانی ایشان در زمینه جراحی زیبایی است.

  • نمونه کارهای دکتر احمد زاغی حسین زاده

نمونه کارهای دکتر احمد زاغی حسین زاده

  • اطلاعات تماس مطب دکتر احمد زاغی حسین زاده

شماره تماس: ‌01133329156 و 09022587176

آدرس اینستاگرام: drzaghihosseinzadeh

 

  • آدرس مطب دکتر احمد زاغی حسین زاده

ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان سلامت

  • نکات تکمیلی دکتر احمد زاغی حسین زاده

از بهترین جراح بینی در ساری چه می خواهید؟ تجربه؟ دانش؟ رضایت مراجعه کنندگان؟ نمونه کارهای زیبا؟ تمامی این موارد را می توانید در رزومه کاری ذکر شده و صفحه اینستاگرام دکتر به آدرس drzaghihosseinzadeh مشاهده فرمایید.

 

5. دکتر سید محمود قریشی

دکتر محمود قریشی با 27 سال تجربه یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی هستند. دکتر قریشی علاوه بر جراحی بینی در ساری، تمامی اعمال مربوط به بخش های مختلف سر و گردن، مانند لوزه، گوش و سینوس ها را انجام می دهند. اگر در کنار زیبایی، به سلامت خود نیز اهمیت می دهید و می ترسید پس از عمل بینی دچار مشکل شوید؛ پزشکی باتجربه مانند دکتر قریشی را انتخاب کنید. تخصص در زمینه سینوس و آلرژی موجب شده است که مراجعه کنندگان ایشان ضمن رضایت از زیبایی ظاهری، شکایتی مبنی بر اختلالات تنفسی نداشته باشند.

  • نمونه کارهای دکتر محمود قریشی

نمونه کارهای دکتر محمود قریشی

  • اطلاعات تماس مطب دکتر محمود قریشی

شماره تماس: 09051771706 و 09367280220
آدرس اینستاگرام: dr.s.m.ghoreishi

 

  • آدرس مطب دکتر محمود قریشی

ساری، خیابان قارن، ساختمان شهریار، طبقه اول

  • نکات تکمیلی دکتر محمود قریشی

دکتر قریشی روزهای زوج از ساعت 16 الی 20 در مطب خود بیمار می پذیرند. در مطب ایشان علاوه بر انجام کلیه اعمال سر و گردن، تزریق بوتاکس نیز انجام می شود. در صورتیکه نیاز به تزریق بوتاکس درمانی یا زیبایی دارید، پیشنهاد می کنیم این کار را در مطب یک پزشک متخصص زیبایی انجام دهید. دکتر قریشی در این زمینه نیز می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

 

6. دکتر محمدرضا محرابی

‎دکتر محمدرضا محرابی یکی از باتجربه ترین متخصصان گوش و حلق و بینی در شهر ساری هستند. ایشان تمامی اعمال جراحی زیبایی صورت اعم از رینوپلاستی، جراحی ترمیمی بینی، بلفاروپلاستی (لیفت پلک ها)، لیفت ابرو، لیفت شقیقه، لیفت کامل صورت، پروتز چانه، کوتاه کردن پشت لب(جراحی سانترال)، زاویه سازی صورت و جراحی زیبایی گوش را انجام می دهند. تزریق فیلر و بوتاکس نیز از خدمات پرطرفدار ایشان است که همواره ظاهری طبیعی و زیبا به مراجعه کنندگان می بخشد.

  • نمونه کارهای دکتر محمدرضا محرابی

تصاویر دکتر محمدرضا محرابی

  • اطلاعات تماس مطب دکتر محمدرضا محرابی

شماره تماس: ‎01133348917
آدرس اینستاگرام: dr_m_mehrabi

 

  • آدرس مطب دکتر محمدرضا محرابی

‎سارى، جنب بیمارستان نیمه شعبان، کلینیک پرتو مازند، مطب دکترمحمدرضامحرابى

  • نکات تکمیلی دکتر محمدرضا محرابی

ساعات کاری دکتر محرابی روز های زوج از ساعت 8 الی 12 است. البته شما مراجعه کنندگان گرامی می توانید جهت تماس با مطب و رزرو نوبت، همه روزه با شماره تماس 01133348917 تماس حاصل فرمایید. نکته مهم درباره شیوه کار ایشان ‏‎طراحى دیجیتال پیش از عمل است. با این کار پیش از عمل جراحی، شما با عنوان فرم بینی مورد نظر خود، تناسب بینی را با سایر اجزای صورتتان مشاهده خواهید کرد. بدون شک هر شخصی پیش از عمل جراحی خوشحال خواهد شد تا نتیجه عمل خود را ببیند! در کلینیک تخصصی دکتر محرابی شما می توانید قبل از عمل بینی، نتیجه آنرا ببینید.

 

7. دکتر مهرداد جعفری

دکتر مهرداد جعفری متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن هستند. ایشان علاوه بر انجام عمل بینی(رینو پلاستی)، تمامی اعمال زیبایی و درمانی سر و گردن، مانند عمل زیبایی گوش(اتوپلاستی)، عمل لوزه، اندوسکوپیک سینوس ها، ساکشن غبغب و تزریق بوتاکس را انجام می دهند.جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده توضیحات و نمونه کارهای هر یک از خدمات نام برده شده می توانید به صفحه اینستاگرام دکتر جعفری به آدرس dr_mehrdad.jafari مراجعه فرمایید.

  • نمونه کارهای دکتر مهرداد جعفری

نمونه کارهای دکتر مهرداد جعفری

  • اطلاعات تماس مطب دکتر مهرداد جعفری

شماره تماس: 093928517480
آدرس اینستاگرام: dr_mehrdad.jafari

 

  • آدرس مطب دکتر مهرداد جعفری

ساری، خیابان امیر مازندرانی روبروی داروخانه دکتر صحرایی طبقه دوم

  • نکات تکمیلی دکتر مهرداد جعفری

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، بهترین جراح بینی ساری پزشکی است که بتواند علاوه بر زیبایی، سلامت شما را نیز حفظ کند. دکتر مهرداد جعفری با داشتن تخصص و تجربه در زمینه جراحی و سر و گردن، جراحی بینی را با هدف تغییر شکل و بهبود ظاهر با حفظ عملکرد طبیعی بینی انجام می دهند.

 

8. دکتر علیرضا توکلی

دکتر علیرضا توکلی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و دارای بورد تخصصی زیبایی بینی هستند. دکتر توکلی علاوه بر اینکه بهترین جراح بینی ساری شناخته می شوند؛ در شهرهای تهران و قائمشهر نیز مطب دارند. علاوه بر جراحی رینوپلاستی، سایر جراحی های زیبایی سر و صورت مانند اتوپلاستی گوش، لیفت صورت، لیفت شقیقه و جراحی پلک با حفظ تقارن و تناسب صورت توسط دکتر انجام می شود.

  • نمونه کارهای دکتر علیرضا توکلی

نمونه کارهای دکتر علیرضا توکلی

  • اطلاعات تماس دکتر علیرضا توکلی

شماره تماس: 09119559953
آدرس اینستاگرام: drtavakoli97

 

  • آدرس مطب دکتر علیرضا توکلی

سارى، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار3، طبقه همکف، واحد5

  • نکات تکمیلی دکتر علیرضا توکلی

مطب دکتر توکلی در شهر ساری، تنها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه؛ از ساعت 17 الی 20 باز است. نمونه کارهای جراحی بینی دکتر توکلی در پیج اینستاگرام ایشان به آدرس drtavakoli97 قابل مشاهده است. با ورود به پیج ایشان با نمونه کارهایی متعدد از پزشکان جانشین مواجه می شوید. تعجب نکنید! دکتر توکلی به جهت دوران نقاهت عمل کمر مدتی امکان جراحی نداشتند؛ در طی این مدت جراحی ها توسط پزشکان جانشین ایشان انجام می شد. پزشکان جانشین نیز متخصص گوش و حلق و بینی و مورد تایید دکتر توکلی هستند و شما می توانید با خیال راحت، زیبایی خود را به ایشان بسپارید.

 

9. دکتر امیر اسدالله پور

دکتر امیر اسدالله پور جراح و متخصص گوش و حلق و بینی هستند که بعنوان یکی از بهترین جراحان بینی ساری شناخته می شوند. در توضیحات نکات تکمیلی دکتر توکلی ذکر کردیم که ایشان به علت نقاهت، بیماران خود را به پزشک جانشین ارجاع می دهند؛ دکتر اسدالله پور پزشک جانشین ایشان است که به جهت تخصص و مهارتی که دارند مورد تایید هستند. بنابراین در صورتیکه از نمونه کارهای پزشک جانشین دکتر توکلی در ساری خوشتان آماده است می توانید مستقیما به دکتر اسدالله پور مراجعه کنید.

  • نمونه کارهای دکتر امیر اسدالله پور

نمونه کارهای دکتر امیر اسدالله پور

  • اطلاعات تماس مطب دکتر امیر اسدالله پور

شماره تماس: 09052098169
آدرس اینستاگرام: dr_amirhosein_asadollahpour97

 

  • آدرس مطب دکتر امیر اسدالله پور

سارى، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار3، طبقه همکف، واحد5

  • نکات تکمیلی دکتر امیر اسدالله پور

لازم است که عنوان کنیم زمان باز بودن مطب دکتر اسدالله زاده همان زمانی است که برای دکتر توکلی اعلام کرده ایم یا خودتان می دانید؟! اگر با دقت آدرس فیزیکی دو پزشک را بررسی کرده باشید؛ می بینید که برای هر دو مطب یک آدرس درج شده است. به عبارتی دکتر اسدالله پور در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 17 الی 20 پذیرای بیماران خود و دکتر توکلی هستند.

 

10. دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا

دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا که با نام دکتر پاشا نیز شناخته می شوند؛ فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان با عضویت در انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، بعنوان یکی از بهترین پزشکان زیبایی ساری شناخته می شوند. بله پزشک زیبایی نه فقط جراح بینی! دکتر قلی زاده در کلینیک فوق تخصصی خود واقع در ساختمان اکسیر ساری (کلینیک لئا)، با داشتن بروزترین دستگاه های دنیا، تمامی اعمال زیبایی بدن مانند جراحی ابدومینوپلاستی شکم، جراحی زیبایی سینه، لیپوماتیک، جراحی زیبایی بازو(براکیوپلاستی) را انجام می دهند.جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کارها می توانید به صفحه اینستاگرام drpashaa مراجعه نموده یا از طریق واتس اپ با شماره 09350564541 در تماس باشید.

  • نمونه کارهای دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا

نمونه کارهای دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا

  • اطلاعات تماس مطب دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا

شماره تماس: 09350564541 و 01133314757
آدرس اینستاگرام: drpashaa

 

  • آدرس مطب دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا

ساری، بلوارخزر، ساختمان اکسیر، واحد206

  • نکات تکمیلی دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا

با توجه به ارائه خدمات مختلف در کلینیک زیبایی لئا، امکان اعلام ساعت کاری دقیق وجود ندارد. شما می توانید پیش از مراجعه حضوری از طریق شماره های موجود در بخش اطلاعات تماس، از ساعت ارائه خدمات مورد نظر خود مطلع شوید.

 

11. دکتر مهدی خلیلی

دکتر مهدی خلیلی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک و بهترین جراح بینی ساری هستند. ایشان علاوه بر ساری، بیمارستان امام رضا چالوس نیز به ویزیت و ارائه خدمات می پردازند. خدمات دکتر خلیلی به رینوپلاستی(جراحی زیبایی بینی) محدود نمی شود و تمامی اعمال زیبایی صورت و بدن توسط ایشان قابل انجام است که در موارد زیر خلاصه می شوند:

  • ساکشن غبغب
  • تزریق چربی(خط خنده و زیر چشم)
  • اصلاح ژیکوماستی(بزرگی پستان در آقایان)
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • ماموپلاستی(لیفت سینه)
  • بلفاروپلاستی(جراحی پلک)
  • جراحی زیبایی شکم
  • جراحی زیبایی سینه
  • لیپوماتیک و لیپوساکشن
  • لیزر لیپومیز
  • انواع پروتزها
  • جراحی پلک و ابرو

جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر خلیلی می توانید به آدرس اینستاگرام dr_khalili_plastic مراجعه فرمایید.

  • نمونه کارهای دکتر مهدی خلیلی

نمونه کارهای دکتر مهدی خلیلی

  • اطلاعات تماس مطب دکتر مهدی خلیلی

شماره تماس: 01133305050 و 09305599281

آدرس اینستاگرام: dr_khalili_plastic

 

  • آدرس مطب دکتر مهدی خلیلی

ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان سینا، طبقه 6 واحد 29

  • نکات تکمیلی دکتر مهدی خلیلی

دکتر مهدی خلیلی یکشنبه ها در بیمارستان چالوس و در سایر روزهای هفته در ساری فعالیت می کنند. جهت مراجعه به مطب ایشان می توانید با هماهنگی قبلی از طریق تماس با تلفن مطب یا ارسال پیام به واتس اپ شماره 09305599281 اقدام فرمایید.

 

این روزها که دیگر سن عمل زیبایی به نوجوانی رسیده است؛ لازم است برای این کار توجه بیشتری داشته باشید. انتخاب بهترین جراح بینی ساری موجب می شود که علاوه بر زیبایی ظاهری، سلامت تنفسی و بویایی خود را حفظ کنید. طبق اعلام انجمن رینوپلاستی ایران، برای برخی از پزشکان جراحی بینی روزانه 20 الی 30 عمل جراحی ثبت می شود! توجه داشته باشید که تعدد عمل های روزانه همواره به معنای حاذق بودن جراح نیست! پزشک شما بایستی با درک کامل شرایط و مشکلات بینی و اطلاع از شکل ظاهری مورد نظرتان عمل بینی را انجام دهد که منطقا این تعداد عمل روزانه با دقت به تمامی این موارد انجام نمی شود! این موضوع حتی توسط انجمن رینوپلاستی نیز اعلام شده است که تعداد 30 عمل روزانه اصلا امکان پذیر نیست!
با توجه به نکات ذکر شده از شما می خواهیم که قبل از جراحی بینی خود تحقیقات لازم را به عمل آورده و صرفا به جهت زیبایی ظاهری یا هزینه پایین تر به یک پزشک مراجعه نکنید. امیدواریم لیست بهترین جراحان بینی ساری بتواند به شما کمک کند تا زیبایی و تناسب چهره تان را افزایش دهید.

 

فهرست بهترین جراحان بینی ساری

 

 
ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 دکتر امید یوسف نژاد ساری، بلوار خزر، ساختمان اکسیر، طبقه 7، واحد 708

09366665010 

09120766228

dr.omidyoosefnezhad

2 دکتر محمدحسین ارزاقی

سارى، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار3، طبقه 6، واحد 614

01133313361

dr.arzaghi.mh

3 دکتر امیر حسین پاکروان ساری، خیابان فرهنگ، ساختما شهریار 3، واحد 505 01133301951

dr.a.pakravan

4 دکتر‌احمد‌زاغی‌حسین‌زاده ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان سلامت

01133329156

09022587176

drzaghihosseinzadeh

5 دکتر سید محمود قریشی ساری، خیابان قارن، ساختمان شهریار، طبقه اول

09367280220

09051771706

dr.s.m.ghoreishi

6 دکتر محمدرضا محرابى ساری، جنب بیمارستان نیمه شعبان، کلینیک پرتو مازند، مطب دکتر محمدرضا محرابی 01133348917

dr_m_mehrabi

7 دکتر مهرداد جعفری ساری، خیابان امیر مازندرانی، روبروی داروخانه دکتر صحرایی، طبقه دوم 09392851748

dr_mehrdad.jafari

8 دکتر علیرضا توکلی

سارى، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار 3، طبقه همکف، واحد5

09119559953

drtavakoli97

9 دکتر امیر اسدالله پور سارى، خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار 3، طبقه همکف، واحد5 09052098169

dr_amirhosein_asadollahpour97

10 دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا ساری، بلوارخزر، ساختمان اکسیر، واحد 206

01133314757

09350564541

drpashaa

11 دکتر مهدی خلیلی ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان سینا، طبقه 6، واحد 29

01133305050

09305599281

dr_khalili_plastic


 

نظرات
تشکر ویژه دارم از دکتر پاکروان، واقعا ممنونم دقیقا چیزی که میخواستم شده.

کاش نمونه کارهای بیشتری از هر کدوم میذاشتین! واقعا با سه چهارتا نمونه کار نمیشه درباره خوب بودن جراح بینی تصمیم گرفت

دکتر توکلی همون دکتر توکلی معروف هست؟ شنیده بودم مطبش قائمشهره

دکتر پاکروان استادمون بودن و واقعا باسواد و حرفه ای هستند بهترین جراح بینی ساری و بهترین استاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران