بهترین دکتر اسلیو معده در ساری ( جراح چاقی ، بایپس ، لاپاراسکوپی )

اجتماعی
بهترین دکتر اسلیو معده در ساری ( جراح چاقی ، بایپس ، لاپاراسکوپی )
1281 نفر
1
زمان مطالعه : 12 دقیقه

برخی از افراد سال های زیادی از عمر خود را با چاقی مفرط می گذرانند! متاسفانه در اغلب موارد رژیم غذایی و باشگاه برای لاغری افاقه نمی کند و کار به جایی می رسد که شخص برای رهایی از چاقی به عمل های جراحی معده پناه می برد! در حال حاضر با وجود پیشرفت علم پزشکی روش های مختلفی برای لاغری وجود دارد که هر کدام به نوعی تلاش می کنند تا حجم معده زودتر پر شود! حال یا با کوچک کردن معده یا همان اسلیو که از کل معده تنها به اندازه یک موز کوچک باقی می ماند؛ یا قرار دادن بالنی گرد و حجیم در معده! در میان روش های مختلف لاغری، عمل اسلیو معده روشی است که به قول معروف امتحانش را پس داده است و به راهکار مورد علاقه بسیاری از افراد برای لاغری تبدیل شده است. اگر شما نیز به اندازه کافی تحقیق کرده اید و به این نتیجه رسیده اید که عمل جراحی اسلیو انجام دهید و حالا به دنبال بهترین جراح اسلیو معده در ساری می گردید؛ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای به معرفی چند پزشک خوب و فعال در حوزه جراحی اسلیو معده و تخصص لاپاراسکوپی می پردازیم.
واقعیت آن است که تعداد پزشکانی که جراحی اسلیو معده در ساری انجام می دهند؛ به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد! البته پزشکان جراحی عمومی نیز این عمل را انجام می دهند؛ اما بهتر است جهت دریافت خدمات در این زمینه به پزشکانی با مدرک تخصص یا فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی مراجعه کنید. جراحی لاپاراسکوپی یا جراحی درون بین روشی است که در آن پزشک با استفاده از لوله ای نازک و انعطاف پذیر با دوربین و نوری کوچک، اعضای داخل شکم و لگن را بررسی می کند. این روش شیوه ای نوین است که در اقصی نقاط جهان انجام می شود و ریسک اعمال داخلی را تا حد زیادی کم می کند. دکتر سعید یوسفی یکی از پزشکان خبره در این زمینه هستند که در ادامه به معرفی ایشان می پردازیم:

1. دکتر سعید یوسفی

دکتر سعید یوسفی متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه سراسری تهران هستند. ایشان با داشتن سال ها تجربه و مهارت، عضو فدراسیون بین المللی جراحی چاقی و متابولیک (IFSO) هستند و پیش از این عمل های خود را در تهران انجام می دادند. در حال حاضر با وجود امکانات پیشرفته در بیمارستان های شهر ساری، تمامی عمل های چاقی از جمله اسلیو معده، بای پس معده، مینی بای پس و ... در شهر ساری قابل انجام است. شما می توانید جهت دریافت مشاوره انجام عمل های چاقی با صفحه اینستاگرام یا مطب ایشان ارتباط برقرار نمایید.

تصاویر مطب دکتر سعید یوسفی

دکتر سعید یوسفی بهترین جراح اسلیو معده در ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر سعید یوسفی
شماره تماس: 09203144139 و 01133305314
آدرس اینستاگرام: dr.saeed.yousefi
 
آدرس مطب دکتر سعید یوسفی
ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان پزشکان شهریار ۳ ، طبقه ۸ ، واحد ۸۰۲

نکات تکمیلی دکتر سعید یوسفی
دکتر سعید یوسفی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و یکی از پزشکان به نام شهر ساری در زمینه لاپاراسکوپی پیشرفته هستند. انجام عمل های مرتبط با کیسه صفرا و ... نیز توسط ایشان انجام می شود. نظرات مراجعه کنندگان نشان می دهد که ایشان پزشکی حاذق، مسئولیت پذیر و حرفه ای هستند که در استان مازندران حرف اول را در زمینه لاپاراسکوپی و انجام عمل های شکمی انجام می دهند.
شما می توانید با تعیین وقت قبلی، در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 الی 20 به مطب ایشان مراجعه نمایید.

 

2. دکتر ام البنین عابد فیروزجاه

دکتر ام البنین عابد فیروزجاه یکی دیگر از جراحان خوب اسلیو معده در ساری هستند. ایشان با مدرک فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته، عضو فدراسیون بین المللی جراحی اختلالات متابولیک و چاقی هستند و بیش از 10 سال سابقه جراحی دارند. شما می توانید جهت انجام کلیه عمل های نوین جراحی چاقی و متابولیک به روش لاپاراسکوپی و با استفاده از به روزترین دستگاه های دنیا به مطب دکتر عابد مراجعه فرمایید.

تصاویر دکتر ام البنین عابد فیروزجاه

دکتر ام البنین عباد بهترین جراح اسلیو معده در ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر ام البنین عابد فیروزجاه
شماره تماس: 01133304260 و 09306918356
آدرس اینستاگرام: abed.surgery1120

 

آدرس مطب دکتر ام البنین عابد فیروزجاه
 ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان پزشکان شهریار ۳ ، طبقه ۸ ، واحد 812

نکات تکمیلی دکتر ام البنین عابد فیروزجاه
دکتر ام البنین عابد فیروزجاه یکی از بهترین جراحان اسلیو معده در ساری هستند و با داشتن تجربه ی چندین ساله می توانند انتخاب خوبی برای عمل های لاغری باشند. شما می توانید تصاویر بیماران ایشان را در صفحه اینستاگرام ایشان به آدرس abed.surgery1120 مشاهده فرمایید. مراجعه کنندگان دکتر عابد تجربه کاهش وزن های خوبی را در مدتی کوتاه داشته اند و این نشان از توانایی دکتر در انجام عمل های لاغری دارد.
شما می توانید جهت دریافت مشاوره با شماره موجود در بخش اطلاعات تماس، تماس بگیرید و یا نسبت به دریافت نوبت حضوری اقدام فرمایید. مطب دکتر ام البنین عابد در روزهای زوج از ساعت 4 تا 7 عصر پذیرای حضور شماست.

 

3. دکتر محمدمهدی رضایی

دکتر محمدمهدی رضایی متخصص جراحی عمومی، ترمیمی و لاپاراسکوپی هستند و ریاست انجمن علمی جراحان جنرال مازندران را برعهده دارند. ایشان عمل های مربوط به معده، کیسه صفرا، آپاندیس و ... را به روش لاپاراسکوپی انجام میدهند و بعنوان پزشکی حاذق در این زمینه شناخته می شوند.
در صورتیکه بارها و بارها رژیم گرفته اید، باشگاه و ورزش های مختلف را امتحان کرده اید و از عمل های معده هم می ترسید؛ می توانید از سایر روش های لاغری استفاده کنید. دکتر رضایی تمامی اعمال ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک (پیکر تراشی) و بوتاکس معده را انجام می دهند و شما می توانید برای داشتن بدنی خوش فرم و متناسب به ایشان مراجعه کنید. در روش ابدومینوپلاستی، پوست و چربی اضافه شکم برداشته می شود و در روش لبپوماتیک با استفاده از یک دستگاه مکنده و یک لوله توخالی، چربی های نقاط مختلف بدن خارج می شود. متاسفانه چنین عمل هایی توسط افراد غیرمتخصص نیز انجام می شود که ضررهای جبران ناپذیری برای بدن دارد. در صورتیکه قصد دارید به جای عمل معده از این روش ها استفاده کنید؛ بهتر است به پزشکی متخصص و توانمند همچون دکتر محمدمهدی رضایی مراجعه کنید.
تصاویر مطب دکتر محمدمهدی رضایی
دکتر محمدمهدی رضایی بهترین جراح اسلیو معده در ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر محمدمهدی رضایی
شماره تماس: 09301106141 و 01133250278
آدرس اینستاگرام: dr.mehdii.rezaei

 

آدرس مطب دکتر محمدمهدی رضایی
ساری، بلوار طالقانی، نبش باغ سنگ، مجتمع نگین، طبقه 6، واحد 58

نکات تکمیلی دکتر محمدمهدی رضایی
دکتر محمدمهدی رضایی پزشکی ماهر، عالی و خوش برخورد هستند که با صبر و حوصله با مراجعه کنندگان خود برخورد می کنند. افرادی که تجربه ویزیت دکتر رضایی را دارند اظهار داشته اند که که ایشان بسیار خوب و شفاف مشکلات را به بیمار توضیح می دهند و همواره بهترین روش درمان را تجویز می کنند. مطب دکتر محمدمهدی رضایی همه روزه از ساعت 16 الی 20 پذیرای شما مراجعه کنندگان گرامی است. ضمنا جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر رضایی می توانید به صفحه اینستاگرام ایشان به آدرس ... مراجعه فرمایید.

 

4. دکتر عبدالرضا جعفری راد

دکتر عبدالرضا جعفری راد با شماره نظام پزشکی 39920 متخصص جراحی عمومی و دارای مدرک رسمی از مرکز جراحی های لاپاراسکوپیک از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند. دکتر جعفری راد در کلینیک تخصصی جراحی لاپاراسکوپیک خود، تمامی اعمال مرتبط با دستگاه گوارش، تیروئید و پستان را با استفاده از بروز ترین تجهیزات انجام می دهند. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و مراجعه به بهترین جراح اسلیو معده در ساری از طریق شماره 09353464848 اقدام فرمایید.
تصاویر مطب دکتر عبدالرضا جعفری راد
عبدالرضا جعفری راد بهترین جراح اسلیو معده

اطلاعات تماس مطب دکتر عبدالرضا جعفری راد
شماره تماس:   01133259266
آدرس اینستاگرام: drjafarirad_generalsurgeon

 

آدرس مطب دکتر عبدالرضا جعفری راد
ساری، بلوار امیرمازندرانی، سه راه کشاورزی، بیمارستان امیرمازندرانی، ساختمان شماره 2، طبقه اول

نکات تکمیلی دکتر عبدالرضا جعفری راد
دکتر عبدالرضا جعفری راد با بیش از 30 سال تجربه جراحی های دستگاه گوارش، می توانند گزینه ای مناسب برای انجام اعمال مختلف چاقی از جمله اسلیو، بای پس و ... باشند. شما می توانید همه روزه به غیر از روزهای دوشنبه و پنجشنبه به کلینیک تخصصی جراحی لاپاراسکوپیک ایشان مراجعه فرمایید.

 

5. دکتر سید محمدمهدی غفاری همدانی

دکتر محمدمهدی غفاری همدانی با کدنظام پزشکی 115698 دارای بورد تخصصی جراحی لاپاراسکوپی، فوق تخصص جراحی سرطان و فلوشیپ جراحی انکوپلاستیک پستان هستند. اگرچه ایشان تخصصا در زمینه جراحی های مرتبط با کَنسِر فعالیت می کنند؛ اما با داشتن تخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی، خدمات جراحی چاقی را نیز ارائه می دهند. 18 سال تجربه کاری و بیش از 16 هزار جراحی موفق، ایشان را به یکی از بهترین جراحان اسلیو معده در ساری تبدیل کرده است.
تصاویر مطب دکتر سید محمدمهدی غفاری همدانی

محمدمهدی غفاری بهترین دکتر اسلیو معده در ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر سید محمدمهدی غفاری همدانی
شماره تماس: 01133300300 و 01133300380 و 01133300390 و 09962462080
آدرس اینستاگرام: ghaffari99

 

آدرس مطب دکتر سید محمدمهدی غفاری همدانی
ساری، خیابان فرهنگ، شهریار 3، طبقه 4، واحد 413

نکات تکمیلی دکتر سید محمدمهدی غفاری همدانی
جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت دکتر غفاری می توانید از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 الی 20 با شماره های مطب تماس بگیرید. البته ویزیت حضوری دکتر در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 16 الی 20 انجام می شود و لازم است حتما پیش از مزاجعه، نسبت به رزرو نوبت اقدام فرمایید.
شایان ذکر است دکتر سید محمدمهدی غفاری علاوه بر مطب شخصی، در مراکز زیر نیز به ویزیت و جراحی بیماران خود می پردازند:
ساری، بلوار خزر، مجتمع تخصصی و فوق تخصصی باغبان (طوبی 1)
ساری، خیابان رازی، بیمارستان امام خمینی
ساری، کمربندی شرقی، بیمارستان شفا

 

6. دکتر میلاد مجتهدیان

دکتر میلاد مجتهدیان متخصص جراحی جنرال و زیبایی هستند و کلیه اعمال مرتبط با زیبایی شکم پهلو و لاغری را انجام می دهند. شما می توانید جهت انجام اسلیو معده و یا هر یک از جراحی های زیر به مطب دکتر مجتهدیان مراجعه فرمایید:
 انواع روش های جراحی چاقی به شیوه لاپاراسکوپی
لیپو 360
ابدومینوپلاستی
براکیوپلاستی
ماموپلاستی
 جراحی برداشتن پستان
 جراحی شقاق مقعدی
 آبسه ها
 بیماری های خوش خیم پستان
 جراحی های سرپایی (خال ، توده چربی و کیست و...)
 جراحی سینوس پایلونیدال (کیست مویی)
 فیستول مقعد و سایر بیماریهای مقعد
 ابدومینو پلاستی
 درمان پای دیابتی
 فیستول عروقی
 کاتتر های عروقی
و...

تصاویر مطب دکتر میلاد مجتهدیان

دکتر اسلیو معده در ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر میلاد مجتهدیان
شماره تماس: 01144430916 و 09020292529 و 09358012175
آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/mojtahedian.beauty/

 

آدرس مطب دکتر میلاد مجتهدیان
ساری، بلوار طالقانی، مجتمع نگین، طبقه ی 5، واحد 51

نکات تکمیلی دکتر میلاد مجتهدیان
دکتر میلاد مجتهدیان در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای شما مراجعین گرامی هستند. شما می توانید از طریق شماره های موجود در بخش اطلاعات تماس، پیش از مراجعه نوبت خود را رزرو نمایید. دکتر مجتهدیان پزشکی خبره و باتجربه هستند و بعنوان یکی از بهترین جراحان اسلیو معده در ساری شناخته می شوند.

 

7. دکتر احمد توسلی

دکتر احمد توسلی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی هستند. اگرچه ایشان تخصصا در زمینه جراحی پلاستیک فعالیت می کنند اما در زمینه زیبایی بدن و عمل های لاغری نیز خدمات ارائه می دهند. شاید ایشان بعنوان بهترین جراح اسلیو معده در ساری شناخته نشوند اما در زمینه سایر جراحی های زیبایی شکم و پهلو مانند لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی حرف اول را می زنند.

تصاویر مطب دکتر احمد توسلی
دکتر احمد توسلی بهترین متخصص جراحی عمومی در ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر احمد توسلی
شماره تماس: 01133303617 و 09119555041
آدرس اینستاگرام: dr_ahmad_tavassoli_ashrafi

 

آدرس مطب دکتر احمد توسلی
ساری، خیابان قارن، ساختما سینا، طبقه اول

 

نکات تکمیلی دکتر احمد توسلی
دکتر احمد توسلی علاوه یر مطب ساری، در تهران نیز فعالیت می کنند. اگرچه بیمارستان های ساری نیز مراکزی مجهز با امکاناتی کامل هستند اما در صورت تمایل می توانید جهت دریافت خدمات جراحی عمومی یا زیبایی به مطب تهران ایشان مراجعه نمایید.
آدرس مطب تهران: بالاتر از میدان دنک، نبش کوچه نگار، برج نگار، طبقه 9، واحد 6
شماره تماس: 02188641588

 

8. دکتر علیرضا اصداقی

دکتر علیرضا اصداقی با شماره نظام 24770 متخصص جراحی عمومی و یکی از پزشکان باتجربه ساری در زمینه جراحی های داخلی هستند. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و یا خدمات جراحی اسلیو معده در ساری به کلینیک تخصصی ایشان واقع در مجتمع دکتر شهیدی مراجعه کنید.
شما می توانید جهت دریافت نوبت آنلاین به وبسایت دکتر اصداقی به آدرس ... مراجعه فرمایید.
تصاویر دکتر علیرضا اصداقی

دکتر علیرضا اصداقی بهترین جراح اسلیو معده در ساری

اطلاعات تماس مطب دکتر علیرضا اصداقی
شماره تماس: 01133345377
آدرس سایت: www.drasdaghi.com

 

آدرس مطب دکتر علیرضا اصداقی
ساری، بلوار پاسداران، جنب بیمارستان نیمه شعبان، مجتمع تخصصی دکتر شهیدی، طبقه 3، واحد 1

نکات تکمیلی دکتر علیرضا اصداقی
نظرات مراجعه کنندگان دکتر اصداقی نشان می دهد که ایشان پزشکی خوب با تشخیص عالی هستند و اعتماد بنفس خوبی به بیمار می دهند. اگر قصد جراحی دارید و به علت ترس از عمل، به دنبال بهترین جراح اسلیو معده در ساری هستید؛ با مراجعه به دکتر اصداقی با احساس امنیت و بدون نگرانی وارد اتاق عمل خواهید شد.
جهت مراجعه حضوری می توانید در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 (با تعیین وقت قبلی) به کلینیک تخصصی ایشان مراجعه نمایید.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد؛ پزشکان معدودی عمل اسلیو معده در ساری را انجام می دهند. در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای تلاش کردیم تا با بررسی رزومه کاری پزشکان، جراحانی خبره در زمینه جراحی جنرال، لاپاراسکوپی و فلوشیپ جراحی چاقی را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. ضمنا در صورتیکه ترس از جراحی دارید و یا نمی توانید از هزینه های تقریبا بالای جراحی معده بر بیایید؛ می توانید از سایر روش های لاغری مانند لیپوماتیک و پیکر تراشی بهره مند شوید. به خاطر داشته باشید پرداخت هزینه کمتر ارزش آن را ندارد که سلامتی خود را به دست افراد غیرمتخصص بسپارید. در صورتیکه تجربه انجام هر یک از عمل های لاغری را دارید، لطفا در بخش کامنت ها نظرات خود را بیان کنید.

 

فهرست بهترین دکتر اسلیو معده در ساری

 

 
ردیف نام دکتر اسلیو معده آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 دکتر سعید یوسفی ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان پزشکان شهریار ۳ ، طبقه ۸ ، واحد ۸۰۲

01133305314

09203144139 

dr.saeed.yousefi

2 دکتر ام البنین عابد فیروزجاه ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان پزشکان شهریار ۳ ، طبقه ۸ ، واحد 812

01133304260 

09306918356

abed.surgery1120

3 دکتر محمدمهدی رضایی ساری، بلوار طالقانی، نبش باغ سنگ، مجتمع نگین، طبقه 6، واحد 58

01133250278

09301106141 

dr.mehdii.rezaei

4 دکتر عبدالرضا جعفری راد ساری، بلوار امیرمازندرانی، سه راه کشاورزی، بیمارستان امیرمازندرانی، ساختمان شماره 2، طبقه اول 01133259266

drjafarirad_generalsurgeon

5 دکتر سید محمدمهدی غفاری همدانی ساری، خیابان فرهنگ، شهریار 3، طبقه 4، واحد 413

01133300300 

09962462080

ghaffari99

6 دکتر میلاد مجتهدیان ساری، بلوار طالقانی، مجتمع نگین، طبقه ی 5، واحد 51

01144430916 

09020292529 

mojtahedian.beauty

7 دکتر احمد توسلی ساری، خیابان قارن، ساختما سینا، طبقه اول

01133303617 

09119555041

dr_ahmad_tavassoli_ashrafi

8 دکتر علیرضا اصداقی ساری، بلوار پاسداران، جنب بیمارستان نیمه شعبان، مجتمع تخصصی دکتر شهیدی، طبقه 3، واحد 1 01133345377 -
نظرات
خیلی دوست دارم اسلیو انجام بدم ولی واقعا میترسم. چندتا از بستگانمون پیش دکتر یوسفی معدشونو عمل کردن و همه میگن که بهترین دکتر اسلیو ساری هستن ولی من واقعا میترسم دوست دارم برم تهران عمل کنم. به نظرتون ایشون بهترن یا دکترای تهران؟