بهترین رستوران های ساری (بهترین لیست + آدرس و عکس منو)

اجتماعی
بهترین رستوران های ساری (بهترین لیست + آدرس و عکس منو)
2072 نفر
6
زمان مطالعه : 17 دقیقه

آنچه که در انتخاب یک رستوران اهمیت دارد؛ کیفیت غذاست و حتی قیمت و زمان آماده سازی غذا نیز اهمیت چندانی ندارد! این روزها دیگر مردم حاضرند برای صرف غذای خوب و خوشمزه، چندین کیلومتر رانندگی کنند و به جاهای مختلف بروند؛ دیگر چند دقیقه صبر یا چند هزارتومان هزینه بیشتر برای غذا که چیزی نیست! افزایش شمار کافه و رستوران های شهر باعث شده است که انتخاب بهترین رستوران های ساری به کار دشواری تبدیل شود. رستوران های زیادی در شهر ساری وجود دارند که قدمت زیادی دارند و نه به دلیل زیبایی فضا، بلکه به جهت کیفیت بالا، سال هاست که به عنوان بهترین رستوران ساری شناخته شده اند. البته در کنار این رستوران ها، رستوران های جدید و مدرن زیادی نیز هستند که در چند سال اخیر تاسیس شده اند و با عملکرد خوبی که داشتند، توانستند در لیست بهترین رستوران های ساری قرار بگیرند. با توجه به اهمیت انتخاب رستوران، در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای قصد داریم به سراغ معرفی بهترین رستوران های ساری برویم. اگر به دنبال تجربه ی دلپذیر صرف غذا در بهترین رستوران های ساری هستید؛ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

1. رستوران اکبرجوجه ساری

شعبه مرکزی رستوران اکبرجوجه در شهر ساری، در بلوار شهید سلیمانی، جنب پمپ بنزین مفیدی واقع شده است. رستوران اکبرجوجه دارایی فضایی بزرگ و شیک، با پارکینگ اختصاصی است که امکان برگزاری مجالس و میهمانی نیز در آن وجود دارد. رستوران اکبرجوجه بصورت تک غذا فعالیت می کند و اکبرجوجه ای با کیفیت و لذیذ را ارائه می کند.

  • تصاویر رستوران اکبرجوجه

تصاویر رستوران اکبرجوجه ساری

  • اطلاعات تماس رستوران اکبرجوجه

شماره تماس: 01133395155
آدرس اینستاگرام: akbarjooje.restaurant
آدرس وب سایت: www.akbarjoje.com

 

  • آدرس رستوران اکبرجوجه

ساری، کمربندی غربی، جنب پمپ بنزین مفیدی

  • نکات تکمیلی رستوران اکبرجوجه

رستوران اکبرجوجه ساری همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب آماده پذیرایی از شما و میهمانان ارجمندتان است. سالن اصلی مجموعه ظرفیتی 570 نفری و سالن VIP ظرفیت 130 نفری دارد که جهت برگزاری مراسمات قابل استفاده است. از مزیت های این مجموعه که آنرا از سایر رستوران ها متمایز می کند، می توان به فعالیت بصورت تک منو، نداشتن تعطیلی در طول سال، تعداد زیاد پرسنل و سرعت آماده سازی و تحویل غذا اشاره کرد.

 

2. رستوران حاج حسن ساری

رستوران حاج حسن جزو بهترین رستوران های شهر ساری است که در جاده ساری به نکا واقع شده است. رستورانی بزرگ و دل‌باز با منظره‌ای چشم‌نواز و  کارکنانی با برخورد دوستانه و حرفه ای که سالهاست به رستوران مورد علاقه ساروی ها تبدیل شده است.
محبوب ترین غذای این رستوران، چلو گردن است و خوشبختانه قیمت ها نسبت به کیفیت سرویسی که ارائه می شود، منصفانه است.
غذاهای این رستوران شامل انواع غذای ایرانی، کباب، سالاد و ... است. منوی آنلاین رستوران را می توانید از اینجا مشاهده فرمایید.

  • تصاویر رستوران حاج حسن

تصاویر رستوران حاج حسن

  • اطلاعات تماس رستوران حاج حسن

شماره تماس: 2-33284080-011
آدرس اینستاگرام: haajhasan_restaurant
آدرس وب سایت: www.haajhasan.com

 

  • آدرس رستوران حاج حسن

ساری، ابتدای اتوبان نکا

  • نکات تکمیلی رستوران حاج حسن

رستوران حاج حسن همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب فعالیت می کند. جهت تهیه غذا بصورت بیرون بر می توانید از طریق وبسایت این مجموعه اقدام فرمایید. ضمنا در صورتیکه قصد دارید غذا را در محل رستوران میل کنید و فاصله شما تا شعبه جاده نکا زیاد است؛ می توانید به شعبه دوم این رستوران واقع در کمربندی غربی، جنب بانک کشاورزی مراجعه فرمایید.

 

3. رستوران سالار دره ساری

رستوران سالار دره در هتل جنگلی سالاردره قرار دارد. این رستوران  ظرفیتی بیش از 200 نفر و 2 سالن با چشم اندازی بسیاز زیبا از جنگل های هیرکانی دارد و استفاده از خدمات آن برای عموم آزاد است.
منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، محلی و خارجی است و تمامی وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام در ساعات مشخص ارائه می شود. برای مشاهده منو آنلاین مجموعه می توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

  • تصاویر رستوران سالار دره

تصاویر رستوران سالاردره

 

  • اطلاعات تماس رستوران سالار دره

شماره تماس: 7-01133455101
آدرس اینستاگرام: hotel.salardarreh
آدرس وب سایت: www.salardarehhotel.com

 

  • آدرس رستوران سالار دره

کیلومتر ۱۲جاده ساری.کیاسر

  • نکات تکمیلی رستوران سالار دره

رستوران سالار دره همه روزه از ساعت 7:30 الی 9:30 برای صرف صبحانه؛ از ساعت 12:30 الی 15:30 برای صرف ناهار و از ساعت 19:30 الی 22:30 برای صرف شام، آماده پذیرایی از شماست. با مراجعه به هتل سالار دره ساری می توانید، علاوه بر غذاهای باکیفیت، از فضای سبز زیبا، کافه، فست فود و سفره خانه سنتی مجموعه نیز استفاده نمایید.

 

4. کافه و رستوران مارشو ساری

کافه و رستوران مارشو در یکی از بهترین مناطق شهر ساری واقع شده است. این مجموعه به دلیل کیفیت بالا، حجم غذا و قیمت مناسب به انتخاب بسیاری از همشهریان ساروی تبدیل شده است. منوی رستوران مارشو شامل تنوع گسترده ای از انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی است. ضمنا برای افراد گیاهخوار نیز گزینه های متعددی در منوی رستوران وجود دارد. منوی جذاب و متنوع رستوران مارشو را از اینجا مشاهده کنید.

  • تصاویر رستوران مارشو

تصاویر رستوران مارشو ساری

  • اطلاعات تماس رستوران مارشو

شماره تماس: 01144430209
آدرس اینستاگرام: marshoo_food

 

  • آدرس رستوران مارشو

سارى، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندى، روبروى خیابان فدک، طبقه 3

  • نکات تکمیلی کافه و رستوران مارشو

کافه و رستوران مارشو، همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب پذیرای حضور شماست. تنوع غذایی این مجموعه به شما این امکان را می دهد تا با هر ذائقه ای بتوانید در کنار هم از صرف غذای مورد علاقه تان لذت ببرید. تنها نکته ای که باید درباره رستوران مارشو بدانید این است که با توجه به قرار داشتن این مجموعه در منطقه ی پرتردد و پر ترافیک شهر ساری و نبود پارکینگ، ممکن است پارک خودرو برایتان چالش برانگیز باشد.

 

5. رستوران آروشه ساری

رستوران آروشه یکی از رستوران های پرطرفدار ساری است که در خیابان پیوندی واقع شده است. محیط رستوران بسیار دنج، آرام و دلنشین است. منوی غذا، انواع غذاهای ایرانی، خورشت، کباب، غذاهای محلی و حتی رژیمی را شامل می شود. سرو غذا خیلی سریع پس از ثبت سفارش اتفاق می افتد و قبل از صرف غذا در صورت تمایل، می توانید در استکانی کمرباریک و نوستالژیک چای میل کنید.

  • تصاویر رستوران آروشه

تصاویر رستوران آروشه ساری

  • اطلاعات تماس رستوران آروشه

شماره تماس: سفارشات و رزرو 01133110301 همراه 09118580558
آدرس اینستاگرام: aroshe_restaurant

 

  • آدرس رستوران آروشه

ساری، انتهای پیوندی روبروی پیوند 15

  • نکات تکمیلی رستوران آروشه

رستوران آروشه همه روزه از ساعت 9:00 الی 24:00 آماده پذیرایی از شماست. شما می توانید تمام وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب، در این مجموعه میل کنید. رستوران آروشه امکان پذیرایی از مهمانی های شما را نیز دارد. در صورتیکه قصد دارید از میهمانان در منزل پذیرایی کنید و تنها برای پخت غذا چالش دارید؛ می توانید تهیه غذای خود را به آروشه بسپارید.

 

6. رستوران گیلاکو ساری

گیلاکو اولین رستوران و کیترینگ غذا در ساری است که در سال ۱۳۹۵ با بیش از ٣٠ نوع غذای گیلانی و ١٥ نوع غذای ایرانی برپا شد . محیط سبز و آرام این رستوران همه روزه از 11:30 صبح تا 11 شب پذیرای شماست. منوی متفاوت و جذاب رستوران گیلاکو بصورت آنلاین در دسترس است و شما می توانید از طریق این لینک آنرا مشاهده فرمایید.

  • تصاویر رستوران گیلاکو

تصاویر رستوران گیلاکو ساری

  • اطلاعات تماس رستوران گیلاکو

شماره تماس: 02133342221
آدرس اینستاگرام: gilaakoo
آدرس وب سایت: www.gilaakoo.com

 

  • آدرس رستوران گیلاکو

ساری، خ پیروزی، نبش پیروزی ۱۰

  • نکات تکمیلی رستوران گیلاکو

رستوران گیلاکو همه روزه از ساعت 11:30 الی 23:00 برای صرف غذا در خدمت شماست. اگر قصد دارید طعم بی نظیری از غذاهای سنتی گیلانی و ایرانی را تجربه کنید، به این رستوران سر بزنید. ضمنا در فروشگاه گیلاکو می توانید بصورت آنلاین و آفلاین سوغاتی های گیلان مانند برنج، ماهی دودی و ... را تهیه نمایید.

 

7. رستوران کارن ساری

در لیست بهترین رستوران های ساری، جای رستوران های سنتی خالی بود. رستوران سنتی کارن یکی از رستوران های معروف واقع در بلوار فرح آباد ساری است. این مجموعه شامل رستوران، سفره خانه و کافی شاپ می باشد و دارای محیطی زیبا و دلنشین برای جمع های دوستانه و خانوادگی است.

  • تصاویر رستوران کارن

تصاویر رستوران کارن ساری

  • اطلاعات تماس رستوران کارن

شماره تماس جهت رزرو: 09002880181
آدرس اینستاگرام: restaurant__karen

 

  • آدرس رستوران کارن

سارى ، کیلومتر ٢ جاده دریا

  • نکات تکمیلی رستوران کارن

رستوران سنتی کارن، همه روزه از 8 الی 12 شب آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی است. اگر به رستوران هایی با محیط سنتی علاقه دارید؛ مراجعه به این رستوران را در برنامه خود قرار دهید. جاده دریای ساری پر از رستوران های سنتی متعدد است؛ آنچه که رستوران کارن را از سایر مجموعه ها جدا می کند؛ کیفیت بالا و قیمت مناسب غذا است.

 

8. رستوران خانه پدری ساری

رستوران خانه پدری، رستورانی با محیطی دنج و آرام و نوستالژیک است. با اگر این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید؛ سالنی با دکوراسیون سنتی، حیاطی پر از گل و گیاه و فضای باز با مبل و میز و صندلی های راحت پذیرای شما خواهد بود. انواع غذاهای سنتی شامل انواع کباب، خورشت و پیش غذا در منوی رستوران وجود دارد. ضمنا با هماهنگی قبلی می توانید انواع غذاهای محلی با تعداد مورد نظرتان را  سفارش دهید.

  • تصاویر رستوران خانه پدری

تصاویر رستوران خانه پدری ساری

  • اطلاعات تماس رستوران خانه پدری

شماره تماس: 33314966-011 و 33314936-011
آدرس اینستاگرام: khaneh.pedari.restaurant

 

  • آدرس رستوران خانه پدری

ساری خیابان مازیار،خیابان امیرکبیر

  • نکات تکمیلی رستوران خانه پدری

رستوران خانه پدری همه روزه از ساعت 12 الی 16:30 برای صرف ناهار و از ساعت 19 الی 24 برای صرف شام آماده پذیرایی از شما مشتریان گرامی است. محیط نوستالژیک و دکوراسیون این مجموعه، آنرا از سایر رستوران ها متمایز می کند و باعث می شود افرادی که محیط این چنینی را می پسندند، رستوران خانه پدری را بعنوان بهترین رستوران ساری انتخاب کنند. اگر قصد سفارش غذاهای سنتی را دارید، می توانید قبل از مراجعه، از طریق شماره تماس های قرار داده شده در این صفحه، نسبت به سفارش اقدام فرمایید.

 

9. رستوران گیلانه ساری

رستوران گیلانه یکی از بهترین رستوران های شهر ساری است. این رستوران علاوه بر اینکه در شهر ساری طرفداران زیادی دارد؛ به انتخاب بسیاری از مسافران نیز تبدیل شده است! چرا که امتیاز بالایی در گوگل دارد که نشان دهنده نظرات مثبت مراجعه کنندگان است.
رستوران گیلانه با محیطی تمیز و زیبا، غذاهای متنوع و کیفیت بالا همه روزه پذیرای شماست.  همچنین امکان پذیرایی از میهمانان تا 40 نفر در محیط رستوران وجود دارد.

  • تصاویر رستوران گیلانه

تصاویر رستوران گیلانه ساری

  • اطلاعات تماس رستوران گیلانه

شماره تماس: 3-01133310861
آدرس اینستاگرام: gilaneh_restaurant_sari

 

  • آدرس رستوران گیلانه

ساری، خیابان فرهنگ، فرهنگ ۱۰

  • نکات تکمیلی رستوران گیلانه

رستوران گیلانه با داشتن منویی کامل شامل انواع صبحانه، غذاهای ایرانی(خورشت و کباب)، غذاهای گیلانی، پیش غذاهای ایرانی و فست فود؛ در تمامی وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، آماده پذیرایی از شما مشتریان گرامی است. شما می توانید همه روزه از 8 صبح الی 11:58 شب، برای صرف غذا به این مجموعه مراجعه کنید.

 

10. رستوران کاگان ساری

مجتمع تفریحی و توریستی کاگان در ابتدای جاده جنگلی لاجیم واقع شده است. این مجموعه به دلیل داشتن فضایی سرسبز و زیبا، به مقصد بسیاری از افراد تبدیل شده است. مجموعه کاگان دارای رستوران، کافه و سفره خانه مجزا است که شما می توانید بسته به انتخاب خود، از خدمات هر یک از این موارد استفاده کنید.
کیفیت غذای این رستوران در نگاه اکثر مراجعه کنندگان معمولی است؛ اما به دلیل فضای جذاب، همچنان افراد زیادی بدان مراجعه می کنند.

  • تصاویر رستوران کاگان

تصاویر رستوران کاگان ساری

  • اطلاعات تماس رستوران کاگان

شماره تماس جهت ارتباط با پذیرش: 09395842454 و 09111590509
آدرس اینستاگرام: kaganrestaurant

 

  • آدرس رستوران کاگان

جاده ساری به سمنان، بعد از صنایع چوب و کاغذ مازندران، ابتدای جاده جنگلی لاجیم

  • نکات تکمیلی رستوران کاگان

مجموعه کاگان ساری همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب آماده پذیرای از مشتریان گرامی در فضای رستوران، کافه و کافه سنتی است. با توجه به فاصله تقریبا طولانی مجموعه تا شهر ساری، پیشنهاد می کنیم حتما پیش از مراجعه از طریق شماره تماس های قرار داده شده، از باز بودن رستوران (به ویژه در مناسبت های خاص) اطمینان حاصل کنید.

 

11. رستوران مادربزرگ ساری

مادربزرگ از آن رستوران های قدیمی و پرطرفداری است که کار خود را در قائمشهر شروع، و رفته رفته با افزایش تقاضا، شعبه دوم خود را در ساری نیز راه اندازی کرد. در ابتدا این مجموعه بعنوان کافه آش شناخته می شد؛ حالا علاوه بر آش های خوشمزه همیشگی، انواع فست فود و کباب را نیز در منوی خود جای داده است.
این رستوران جان می دهد برای اینکه دسته جمعی بدان مراجعه کنید! چرا که تنوع غذایی آن هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد و می توانید حسابی از کنار هم بودن لذت ببرید. جهت مشاهده منو آش، کباب، فست فود و صبحانه رستوران مادربزرگ به هایلایت های صفحه اینستاگرام madarbozorg1995 مراجعه فرمایید.

  • تصاویر رستوران مادربزرگ

رستوران مادربزرگ بهترین رستوران ساری

  • اطلاعات تماس رستوران مادربزرگ

شماره تماس: 01133242121
آدرس اینستاگرام: madarbozorg1995

 

  • آدرس رستوران مادربزرگ

ساری، بلوار امیرمازندرانی، نرسیده به سه راه ملامجدالدین

  • نکات تکمیلی رستوران مادربزرگ

اگرچه رستوران مادربزرگ در خیابان شلوغی واقع شده است، اما وجود پارکینگ اختصاصی، کار مشتریان را برای پارک خودرو راحت کرده است. داشتن فضایی خوب و تمیز و ارسال بیرون بر سریع نیز از مواردی است که باعث شده رستوران مادربزرگ به عنوان یکی از بهترین رستوران های ساری شناخته شود. لازم به ذکر است شعبه دوم رستوران مادربزرگ در شهر ساری، در خیابان پیوندی، نبش پیوند 1 واقع شده است که تنها بصورت بیرون بر فعالیت می کند. اگر در این منطقه زندگی می کنید و قصد دارید از رستوران مادربزگ غذا سفارش دهید؛ از طریق شماره 01144433111 سفارش خود را ثبت کنید تا سریعتر تحویل بگیرید.

 

12. رستوران نفیس ساری

از همان کیلومترهای ابتدایی جاده دریا تا چند قدمی دریا، رستوران و سفره خانه های زیادی به چشم می خورد. از میان تمامی این مراکز، رستوران نفیس سال هاست که بعنوان بهترین رستوران در جاده دریای ساری شناخته می شود. این مجموعه با طراحی زیبا و داشتن آلاچیق، اتاق های سنتی و فضای مدرن، تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. همچنین شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، صبحانه، قهوه و نوشیدنی های سرد و گرم را در منوی رستوران مشاهده کنید.

  • تصاویر رستوران نفیس ساری

رستوران نفیس بهترین رستوران ساری

  • اطلاعات تماس رستوران نفیس ساری

شماره تماس: 09391511177 و 01133034444 و 01133034400
آدرس اینستاگرام: nafis_restaurant_sari

 

  • آدرس رستوران نفیس ساری

ساری، کیلومتر 2 جاده فرح آباد، رستوران و سرای سنتی نفیس

  • نکات تکمیلی رستوران نفیس ساری

رستوران نفیس ساری همه روزه از ساعت 9:00 الی 24:00 پذیرای حضور شماست.
از نظر بسیاری از کاربران، کیفیت و حجم غذاها بالا گزارش شده است و قیمت ها نسبت به کیفیت معقول و متناسب است. در برخی شب ها در مجموعه موسیقی زنده نیز اجرا می شود و شما می توانید از طریق دنبال کردن صفحه اینستاگرام nafis_restaurant_sari از وجود آن اطمینان حاصل کنید.
جنب رستوران و سرای سنتی نفیس ساری، پارکینگ اختصاصی واقع شده است و شما می توانید با خیالی راحت خودروهای خود را به نگهبانی بسپارید.

 

13. رستوران دریایی سی فود ساری

یعنی شهری به بزرگی ساری نباید یک رستوران دریایی داشته باشد؟! البته که دارد! رستوران سی فود بهترین رستوران دریایی ساری است که سال هاست در این شهر فعالیت می کند. در این مجموعه علاوه بر انواع غذاهای دریایی اعم از ماهی، میگو، لابستر، هشت پا و ... غذاهای غیر دریایی نیز یافت می شود. همچنین در صورت هماهنگی قبلی می توانید برای خوردن سوشی نیز به این رستوران مراجعه نمایید. در نتیجه اگر قصد صرف غذای دریایی دارید و همراهانتان علاقه ای به این غذاها ندارند؛ خیالشان را راحت کنید که در رستوران دریایی سی فود می توانند غذاهای غیر دریایی را هم سفارش دهند.

  • تصاویر رستوران دریایی سی فود ساری

رستوران دریایی سی فود ساری

  • اطلاعات تماس رستوران دریایی سی فود ساری

شماره تماس: 01133360216
آدرس اینستاگرام: sea.food.sari

 

  • آدرس رستوران دریایی سی فود ساری

ساری، میدان امام، بلوار دانشجو، جنب هنرستان امام رضا

  • نکات تکمیلی رستوران دریایی سی فود ساری

به عقیده کاربران غذاهای رستوران سی فود بسیار خوشمزه و با حجم و کیفیتی عالی است. طبیعتا غذای دریایی باکیفیت، قیمت بالایی نیز دارد! اما اگر طرفدار غذای دریایی هستید، هزینه را نادیده بگیرید و برای صرف وعده ی دلخواهتان به این رستوران مراجعه کنید.
رستوران دریایی سی فود همه روزه از ساعت 12 الی 16 و 19 الی 24 پذیرای حضور شماست. ضمنا شما می توانید انواع ماهی و میگو را با بهترین کیفیت به این مجموعه سفارش دهید.

 

14. رستوران عمو سعید ساری

شهر غذای عمو سعید یک رستوران معمولی در ساری نیست! در این رستوران تنوع فوق العاده ای از غذاها را مشاهده خواهید کرد. از انواع سالاد و پیش غذا گرفته تا پاستا و پیتزا و استیک و حتی کله پاچه!
اگر از عاشقان کله پاچه هستید و به دنبال یک کله پزی شیک و تمیز در ساری می گردید، رستوران عمو سعید انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. اما اگر خودتان یا همراهانتان نمی توانید بوی کله پاچه را تحمل کنید، بهتر است مراجعه به این رستوران را فراموش کنید.

  • تصاویر رستوران عمو سعید ساری

رستوران عمو سعید ساری

  • اطلاعات تماس رستوران عمو سعید ساری

شماره تماس: 01133103210
آدرس اینستاگرام: amo_saeid_sari

 

  • آدرس رستوران عمو سعید ساری

ساری، بلوار خزر، روبروی بانک ملی، مجموعه عمو سعید

  • نکات تکمیلی رستوران عمو سعید ساری

آنچه که مجموعه عمو سعید را از سایر رستوران های ساری متمایز می کند؛ کیفیت و تنوع غذاهاست. البته علاوه بر غذاهای با کیفیت، شما می توانید انواع محصولات پروتئینی را نیز از هایپر پروتئین عمو سعید تهیه کنید.
متاسفانه با وجود اینکه رستوران عمو سعید در شلوغ ترین ناحیه بلوار خزر واقع شده است؛ اما پارکینگی ندارد و احتمالا برای پارک خودرو دچار مشکل خواهید شد.
فضای مجموعه طراحی خوب و جوان پسندانه ای دارد و برخورد پرسنل نیز دوستانه گزارش شده است.
 

در این مطلب از بلاگ سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، سعی کردیم بهترین رستوران های ساری را بطور خلاصه معرفی کنیم. برای تهیه این لیست، از اطلاعات موجود در وبسایت، شبکه های اجتماعی، نقشه گوگل مپ، نظرات کاربران و البته تجربه چندین ساله زندگی در شهر ساری استفاده کرده ایم. تمامی مشخصات ارائه شده برای هر یک از مجموعه های نام برده شده در لیست بهترین رستوران های ساری، آپدیت شده هستند و شما می توانید از طریق شماره تماس یا آدرس وبسایت با رستوران موردنظر خود ارتباط برقرار کنید. در صورتیکه تجربه صرف غذا در هر کدام از مجموعه های نام برده شده در لیست بهترین رستوران های ساری را دارید؛ لطفا در بخش نظرات، آن را با ما به اشتراک بگذارید. ضمنا اگر فکر می کنید نام رستورانی در شهر ساری در این لیست خالی است؛ خواهشمندیم در بخش نظرات نام مجموعه را عنوان کنید تا با انجام بررسی های لازم؛ آن را به لیست بهترین رستوران های شهر ساری اضافه نماییم.

 

فهرست بهترین رستوران های ساری

 

فهرست بهترین رستوران های ساری
ردیف نام رستوران آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 رستوران اکبرجوجه ساری، کمربندی غربی، جنب پمپ بنزین مفیدی 011-33395155

akbarjooje.restaurant

2 رستوران سالار دره کیلومتر ۱۲جاده ساری.کیاسر 011-33455101-7

hotel.salardarreh

3 کافه و رستوران مارشو سارى، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندى، روبروى خیابان فدک، طبقه 3 011-44430209

marshoo_food

4 رستوران آروشه ساری، انتهای پیوندی روبروی پیوند 15 سفارشات و رزرو 01133110301
همراه 09118580558

aroshe_restaurant

5 رستوران حاج حسن ساری، ابتدای اتوبان نکا

011-33284080-2

haajhasan_restaurant

6 رستوران گیلاکو ساری، خ پیروزی، نبش پیروزی 10 011-33342221

gilaakoo

7 رستورن سنتی کارن سارى ، کیلومتر ٢ جاده دریا 09002880181

restaurant__karen

8 رستوران خانه پدری ساری خیابان مازیار،خیابان امیرکبیر 011-33314966

khaneh.pedari.restaurant

9 رستوران گیلانه ساری - خیابان فرهنگ - فرهنگ 10 011-33310861-3

gilaneh_restaurant_sari

10 رستوران کاگان جاده ساری به سمنان، بعد از صنایع چوب و کاغذ مازندران، ابتدای جاده جنگلی لاجیم

09395842454

09111590509

kaganrestaurant

11 رستوران مادربزرگ ساری ساری، بلوار امیرمازندرانی، نرسیده به سه راه ملامجدالدین 01133242121

madarbozorg1995

12 رستوران نفیس ساری ساری، کیلومتر 2 جاده فرح آباد، رستوران و سرای سنتی نفیس

09391511177

01133034400

nafis_restaurant_sari

13 رستوران دریایی سی فود ساری ساری، میدان امام، بلوار دانشجو، جنب هنرستان امام رضا 01133360216

sea.food.sari

14 رستوران عمو سعید ساری ساری، بلوار خزر، روبروی بانک ملی، مجموعه عمو سعید 01133103210

amo_saeid_sari

 

 
نظرات
ممنون از مطلب خوبتون. فقط چرا اکبر جوجه بالا شماره 1 هست ولی پایین در جدول شماره 5 گذاشته شده؟

سلام وقت بخیر واقعا همه رستوران هایی که معرفی کردین بهترین های ساری هستند. فقط کاش کافه رستوران های بیشتری معرفی میکردین چون ساری کافه های خوبی که غذا هم داشته باشند زیاد داره.

بنظرم تو لیست بهترین رستوران های ساری، جای کافه رستوران عمو سعید خالیه ...

بسیار عالی اکبرجوجه نسبت به حجم غذایی که سرو میکنه و همچنان با کیفیته.

رستوران آکواریوم ساری بسیار رستوران شیک و با کیفیتی هست هم از لحاظ محیط و کیفیت عالیه شبها هم موسیقی زنده داره که بهترین های استان اجرا دارن حتما سر بزنید

من عاشق کلپچم ولی از بس همه طباخی ها کثیفه هیچوقت بیرون نمیخورم به پیشنهاد شما به رستوران عمو سعید رفتیم و واقعا عاااالی بود. این رستورانو به هر کسی که به کله پاچه علاقه داره پیشنهاد میدم :)))))))