بهترین سالن زیبایی ساری (آرایشگاه های زنانه در ساری)

اجتماعی
بهترین سالن زیبایی ساری (آرایشگاه های زنانه در ساری)
738 نفر
4
زمان مطالعه : 12 دقیقه

با پیشروی مد و تغییر روزانه معیارهای زیبایی، خدمات سالن های زیبایی رفته رفته گسترش یافته است و دیگر به میکاپ و شینیون محدود نمی شود! حالا دیگر افراد برای افزایش زیبایی ظاهری خود به دنبال بهترین سالن زیبایی ساری هستند تا چهره خود را به شکلی در آورند که خود از دیدن آن لذت ببرند. اما گاهی اوقات پیش می آید که با مراجعه به یک سالن زیبایی و حتی پرداخت هزینه هنگفت هم آرایشگر نمی تواند به مراجعه کننده زیبایی هدیه دهد! باید این را بپذیریم که در این مواقع دیگر آرایشگر مقصر نیست! البته نه به معنای اینکه مراجعه کننده چیزی از زیبایی کم دارد؛ بلکه به این جهت که زیباجو قبل از انتخاب سالن زیبایی، به درستی تحقیق نکرده است. در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای قصد داریم با بررسی ویژگی های یک سالن خوب، بهترین سالن های زیبایی ساری را به شما معرفی کنیم. در صورتیکه قصد دارید چهره ی زیبای خود را زیباتر ببینید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین سالن زیبایی ساری

  • داشتن رزومه کاری حرفه ای و نمونه کارهای زیبا
  • تیم متخصص و حرفه ای در تمامی زمینه ها
  • استفاده از لوازم آرایشی و مواد اولیه باکیفیت
  • استفاده از تجهیزات و فناوری های مدرن
  • تمیزی و نظافت محیط کار
  • خوش رویی و برخورد دوستانه پرسنل
  • هزینه معقول در برابر خدمات انجام شده

 

در ادامه با توجه به موارد نام برده شده، بهترین آرایشگاه های زنانه ساری را به شما معرفی خواهیم کرد. با بهترین سالن زیبایی ساری یعنی سالن سپیده عالیشاهی شروع می کنیم:

 

1. سالن زیبایی سپیده عالیشاهی ساری

سالن زیبایی سپیده عالیشاهی یکی از بهترین آرایشگاه های زنانه در ساری است. خدمات این سالن شامل خدمات ویژه عروس، انواع رنگ و لایت مو، انواع اکستنشن مژه، کاشت ناخن، بافت مو و ... است. سالن سپیده عالیشاهی در محدوده خیابان سلمان فارسی شهر ساری واقع شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نوبت می توانید از طریق شماره های درج شده یا آدرس اینستاگرام و واتساپ، اقدام فرمایید.

  • نمونه کارهای سپیده عالیشاهی

سالن سپیده عالیشاهی بهترین سالن زیبایی ساری

  • آدرس سالن زیبایی سپیده عالیشاهی

ساری، خیابان سلمان فارسی، میدان پلیس، ساختمان متین، طبقه 3، واحد 6

  • نکات تکمیلی سالن زیبایی سپیده عالیشاهی

سالن زیبایی سپیده عالیشاهی همه روزه (حتی در روزهای تعطیل) از ساعت 10 الی 19 زیباجو می پذیرد. شما می توانید جهت استفاده از خدمات متنوع این سالن، با هماهنگی قبلی مراجعه فرمایید. این سالن بسیار شیک و مرتب است و در تمامی لاین ها بر اساس آخرین متدهای روز دنیا کار می کند. در صورتیکه قبلا از خدمات سالن سپیده عالیشاهی استفاده کرده اید؛ خوشحال می شویم نظرات خود را درباره خدمات در بخش کامنت ها بیان کنید.

 

2. سالن زیبایی المیرا عباسی ساری

سالن زیبایی المیرا با مدیریت سرکار خانم المیرا عباسی واقع در خیابان پانزده خرداد شهرستان ساری، یکی از بهترین آرایشگاه های ساری است. در این سالن زیبایی، تمامی خدمات زیبایی اعم از میکاپ، ناخن، مژه، مو و ابرو ارائه می گردد. لطفا پیش از مراجعه، از طریق تماس با شماره 09113542113 نسبت به رزرو نوبت اقدام فرمایید.

  • نمونه کارهای المیرا عباسی

سالن المیرا عباسی بهترین سالن زیبایی ساری

  • آدرس سالن زیبایی المیرا عباسی

ساری، خیابان پانزده خرداد، خیابان پیام نور، کوچه کیهان، ساختمان نگین، طبقه 7

 

  • نکات تکمیلی سالن زیبایی المیرا عباسی

سالن زیبایی المیرا عباسی که بیشتر با نام المیرا شناخته می شود؛ نامی آشنا در زمینه میکاپ عروس است. بسیاری از عروس ها جهت آمادگی برای بهترین روز زندگی خود، این سالن را انتخاب می کنند. آرایشگاه المیرا ساری سالنی شیک و مرتب با پرسنلی خوش برخورد و حرفه ای دارد که موجب می شود افراد با یک بار مراجعه و استفاده از خدمات، به مشتری دائم تبدیل شوند.

 

3. سالن زیبایی مهرانگیز ساری

سالن زیبایی مهرانگیز با مدیریت سرکار خانم مهرانگیز قاسمیان در ابتدای بلوار فرح آباد، جنب قنادی پاسارگاد واقع شده است. تمامی خدمات تخصصی میکاپ و شنیون، میکروبلیدینگ ابرو، خدمات ناخن و ... در این سالن ارائه می گردد. لازم به ذکر است که آکادمی میکاپ مهرانگیز در خیابان فرهنگ واقع است که جهت آموزش لازم است به سالن مربوطه مراجعه فرمایید.

  • نمونه کارهای مهرانگیز قاسمیان

سالن زیبایی مهرانگیز ساری

  • آدرس سالن زیبایی مهرانگیز

ساری، میدان خزر، جنب قنادی پاسارگاد، ساختمان کیانا، طبقه دوم

  • نکات تکمیلی سالن زیبایی مهرانگیز

سالن زیبایی مهرانگیز علاوه بر فعالیت و ارائه خدمات در تمامی لاین های زیبایی، در زمینه آموزش نیز فعالیت می کند. در صورتیکه قصد دارید دوره های میکاپ حرفه ای را تحت نظر استادی حرفه ای و باتجربه آموزش ببینید، سالن زیبایی مهرانگیز می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

 

4. سالن زیبایی ساغر ساری

سالن زیبایی ساغر با مدیریت سرکار خانم عاطفه آریغ، یکی از قدیمی ترین سالن های زیبایی در شهر ساری است. خدمات مختلف این سالن، به تفکیک در طبقات ساختمان آراسته ارائه می شوند. بدین شکل که طبقه اول خدمات رنگ مو، طبقه دوم سایر خدمات، طبقه سوم میکاپ VIP عروس و طبقه چهارم آموزش میکاپ ارائه می شود. جهت رزرو نوبت و استفاده از هر یک از خدمات سالن ساغر با شماره تماس مربوط به همان خدمت تماس حاصل فرمایید.

  • نمونه کارهای سالن زیبایی ساغر

سالن زیبایی ساغر ساری

 

  • آدرس سالن زیبایی ساغر

ساری، میدان خزر، ابتدای بلوار خزر، ساختمان آراسته

  • نکات تکمیلی سالن زیبایی ساغر

بعضی از سالن ها هستند که تنها جهت کامل بودن لاین های خدماتی، خدمات غیر حرفه ای را به مشتریان ارائه می دهند. اگر دوست دارید به یک سالن حرفه ای در تمامی زمینه های میکاپ، رنگ مو، خدمات زیبایی، میکاپ عروس و آموزش میکاپ مراجعه کنید؛ سالن ساغر انتخاب مناسبی برای شماست. شما می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر جهت بهره مندی از خدمات زیبایی به این سالن مراجعه فرمایید.

 

5. سالن زیبایی شادان ساری

سالن زیبایی شادان یکی از پرطرفدارترین سالن های زیبایی شهر ساری است. این سالن به جهت داشتن کادری مجرب و حرفه ای و قیمت خدمات مناسب به انتخاب بسیاری از عروس خانم ها تبدیل شده است. خدمات مختلف زیبایی در سالن شادان ارائه می شود و شما می توانید از طریق شماره تماس های قرار داده شده در این صفحه نسبت به رزرو نوبت برای خدمت مربوطه اقدام فرمایید.

  • نمونه کارهای سالن زیبایی شادان

سالن شادان بهترین سالن زیبایی ساری

 

  • آدرس سالن زیبایی شادان

آدرس سالن عروس شادان: ساری، خیابان پیام نور، ساختمان نگین 96، طبقه 4، روبروی درب آسانسور

 

آدرس سالن خدمات شادان: ساری، خیابان پیام نور، ساختمان فدک 5، طبقه3، واحد 305

 

آدرس آکادمی زیبایی شادان: ساری، بلوار طالقانی، باغ سنگ، بعد از چراغ قرمز، ساختمان پوریا 3، طبقه2

 

  • نکات تکمیلی سالن زیبایی شادان

سالن زیبایی شادان به عنوان پرعروس ترین آرایشگاه شهر ساری شناخته می شود. اگر در لیست بهترین سالن های زیبایی شهر ساری به دنبال آرایشگاهی برای روز عروسی خود می گردید، سالن شادان تیمی باتجربه و حرفه ای در این زمینه دارد. شما می توانید از طریق تماس با شماره  09112543760 نسبت به دریافت مشاوره های لازم اقدام فرمایید. شادان همه روزه از ساعت 8:30 الی 19 آماده ارائه خدمات در هر سه سالن نام برده شده است.

 

6. سالن زیبایی مریم یوسفی ساری

سالن زیبایی مریم یوسفی در خیابان پانزده خرداد ساری واقع شده است. تمامی خدمات زیبایی اعم از میکاپ و شنیون، بافت مو، اکستنشن مژه، رنگ مو، ناخن، پدیکور، پاکسازی پوست، فیبروز ابرو، کوتاهی مو، احیا و تراپی مو، اصلاح ابرو، لیفت ابرو و مژه در این سالن ارائه می شوند. ضمنا مدیریت سالن، سرکار خانم یوسفی مدرس رسمی فنی و حرفه ای هستند و شما مراجعه کننده گرامی می توانید جهت آموزش میکاپ و لاین تخصصى عروس به مجموعه ایشان مراجعه کنید.

  • نمونه کارهای مریم یوسفی

سالن مریم یوسفی بهترین سالن زیبایی ساری

 

  • آدرس سالن زیبایی مریم یوسفی

ساری، خیابان پانزده خرداد، خیابان بهمن شرقی، خیابان مهدیه، خیابان پانزده خرداد، روبروی کوچه زادسر، ساختمان نگارستان

  • نکات تکمیلی سالن زیبایی مریم یوسفی

سالن زیبایی مریم یوسفی همه روزه از 8 صبح الی 9 شب آماده خدمات رسانی در تمامی لاین های آرایش صورت و مو است. شما می توانید جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان و رزرو نوبت، از طریق شماره تماس ها یا چت واتساپ با سالن مریم یوسفی ارتباط برقرار کنید.

 

7. سالن زیبایی المیرا آزمون ساری

سالن زیبایی المیرا آزمون به ارائه خدمات تخصصی ناخن شناخته می شود. البته سایر خدمات زیبایی اعم از خدمات کوتاهی مو، میکاپ و شنیون، ناخن، رنگ مو، پاکسازی پوست، شیدینگ لب، اکستنشن مژه، لیفت مژه و ابرو، فیبروز، صافی و احیای مو، خط چشم و بن مژه نیز در این سالن ارائه می شود. خواهشمند است جهت مراجعه از طریق شماره تماس های قرار داده شده، نسبت به رزرو نوبت اقدام فرمایید.

  • نمونه کارهای المیرا آزمون

سالن المیرا آزمون بهترین سالن زیبایی ساری

 

  • آدرس سالن زیبایی المیرا آزمون

ساری، خیابان فرهنگ، خیابان ۱۵خرداد، کوچه مهتاب

  • نکات تکمیلی سالن زیبایی المیرا آزمون

سالن زیبایی المیرا آزمون سالنی است که در ابتدا فعالیت خود را در زمینه ناخن شروع کرده است و به تدریج خدمات خود را گسترش داده است. اگر به دنبال سالن زیبایی جهت دریافت یا یادگیری خدمات ناخن هستید؛ سالن المیرا آزمون بهترین جایی است که می توانید بدان مراجعه نمایید. ضمنا این سالن زیبایی خود چیزی از زیبایی کم ندارد و نظم و تمیزی تجهیزات از اصول مهمی است که در آن برقرار است.

 

8. سالن زیبایی سما اسدپور ساری

در سالن زیبایی سما اسدپور، تمامی خدمات میکاپ و شنیون عروس، احیای مو، مژه، رنگ مو، ناخن، فیبروز، لیفت مژه و ابرو، اسکالپ سر، ریموو تاتو، کوتاهی مو، ماساژ، پوست، پدیکور و بافت مو ارائه می شود. ضمنا جهت رزرو نوبت یا شرکت در کلاس های میکاپ عروس و خودآرایی می توانید از طریق شماره های قرار داده شده اقدام فرمایید.

  • نمونه کارهای سما اسدپور

سالن سما اسدپور بهترین سالن زیبایی ساری

 

  • آدرس سالن زیبایی سما اسدپور

ساری، خیابان پانزده خرداد،خیابان داراب

  • نکات تکمیلی سالن زیبایی سما اسدپور

سرکار خانم سما اسدپور با سالها تجربه موفق در زمینه میکاپ عروس، حالا تجربیات خود را به علاقمندان این حوزه آموزش می دهد. علاوه بر این، آموزش خودآرایی نیز جز و سرفصل های آموزشی ایشان است. در صورتیکه علاقه دارید خود را میکاپ کنید اما در انجام آن استعدادی ندارید؛ می توانید از طریق شماره تماس های موجود در بخش اطلاعات تماس، نسبت به شرکت در کلاس ها اقدام فرمایید.

 

9. سالن زیبایی افسانه اکبری

سالن زیبایی افسانه اکبری واقع در خیابان 15 خرداد شهر ساری است. در این سالن تمامی خدمات میکاپ، شینیون، بافت مو، رنگ مو، کاشت ناخن، پاکسازی و ماساژ، اکستنشن مو، اکستنشن مژه، کراتینه و احیای مو، اصلاح ابرو، کوتاهی مو و فر مو ارائه می شود. ضمنا مدیریت سالن، سرکار خانم اکبری مدرس رسمی آموزشگاه هستند. جهت یادگیری میکاپ می توانید از طریق شماره تماس قرار داده شده در همین صفحه، اقدام فرمایید.

  • نمونه کارهای افسانه اکبری

سالن افسانه اکبری بهترین سالن زیبایی ساری

 

  • آدرس سالن زیبایی افسانه اکبری

ساری، خیابان 15 خرداد، بیست متری دوم، ساختمان تاج

  • نکات تکمیلی سالن زیبایی افسانه اکبری

سالن زیبایی افسانه اکبری سالن شیکی مجهز جهت ارائه انواع خدمات زیبایی است. شما می توانید جهت دریافت خدمات با تعیین وقت قبلی، همه روزه به این سالن مراجعه فرمایید.

 

10. سالن زیبایی سپیدخت ساری

سالن زیبایی سپیدخت با مدیریت سرکار خانم سپیده عسگری، تمامی خدمات فیبروز، رنگ و لایت مو، پاکسازی پوست، شیدینگ لب، خدمات ناخن، بافت مو، خدمات مژه،  کراپلکس، میکاپ، شینیون، خط چشم و بن مژه، لیفت ابرو، پدیکور، ریموو تاتو، اکستنشن مو و آموزش میکاپ را ارائه می دهد. جهت دریافت خدمات و یا آموزش میکاپ، با شماره های مربوط به هر یک تماس حاصل فرمایید.

  • نمونه کارهای سالن زیبایی سپیدخت ساری

سالن سپیدخت بهترین سالن زیبایی ساری


آدرس سالن زیبایی سپیدخت

سارى، ابتداى خیابان 15 خرداد، ساختمان توسکا، طبقه سوم، واحد3، سالن زیبایى سپیدخت

  • نکات تکمیلی سالن زیبایی سپیدخت

سرکار خانم سپیده عسگری یکی از حرفه ای ترین و باتجربه ترین  میکاپ آرتیست های شهر ساری هستند. گذراندن دوره های متنوع در حضور اساتید مطرح کشور و دنیا در کنار تجربه میکاپ عروس برای سال های متمادی باعث شده است که بسیاری از افراد ایشان را جهت انجام میکاپ مراسمات خود انتخاب کنند.


هنگام انتخاب سالن زیبایی به این نکته مهم توجه داشته باشید که شما زیبا هستید و تنها قرار است برای زیبایی بیشتر خود را به دست یک میکاپ آرتیست بسپارید. بنابراین لازم است پیش از مراجعه به یک سالن، به خوبی تحقیق کنید و از کیفیت خدمات اطلاعات کسب کنید. با توجه به افزایش سالن های زیبایی و بارگذاری تصاویر ادیت شده در صفحات اینستاگرام، متاسفانه انتخاب بهترین سالن زیبایی ساری کار سختی شده است. در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای تلاش کردیم با بررسی نظرات مشتریان و رزومه کاری تمامی سالن های زیبایی، لیست بهترین آرایشگاه های زنانه ساری را به شما همشهریان گرامی ارائه دهیم. شما می توانید جهت استفاده از خدمات میکاپ عروس، آموزش میکاپ و یا سایر خدمات زیبایی به مراکز نام برده شده مراجعه فرمایید. در صورتیکه تجربه مراجعه به هر یک از این سالن ها را دارید؛ خواهشمندیم در بخش کامنت ها با ذکر نوع خدمات، نظر خود را درباره سالن زیبایی بنویسید.

 

فهرست بهترین سالن های زیبایی ساری

 
ردیف نام سالن آدرس
1 سپیده عالیشاهی ساری، خیابان سلمان فارسی، میدان پلیس، ساختمان متین، طبقه 3، واحد 6
2 المیرا عباسی ساری، خیابان 15 خرداد، خیابان پیام نور، کوچه کیهان، ساختمان نگین، طبقه 7
3 مهرانگیز ساری، میدان خزر، جنب قنادی پاسارگد، ساختمان کیانا، طبقه دوم
4 ساغر ساری، میدان خزر، ابتدای بلوار خزر، ساختمان آراسته
5 شادان

ساری، خیابان پیام نور، ساختمان نگین 96، طبقه 4، روبروی درب آسانسور
ساری، خیابان پیام نور، ساختمان فدک 5، طبقه3، واحد 305
ساری، بلوار طالقانی، باغ سنگ، بعد از چراغ قرمز، ساختمان پوریا 3، طبقه2

6 مریم یوسفی ساری، خیابان پانزده خرداد، خیابان بهمن شرقی، خیابان مهدیه، خیابان پانزده خرداد، روبرو کوچه زادسر، ساختمان نگارستان
7 المیرا آزمون ساری، خیابان فرهنگ، خیابان 15 خرداد، کوچه مهتاب
8 سما اسدپور ساری، خیابان پانزده خرداد، خیابان داراب
9 افسانه اکبری ساری، خیابان 15 خرداد، بیست متری دوم، ساختمان تاج
10 سپیدخت سارى، ابتداى خیابان 15 خرداد، ساختمان توسکا، طبقه سوم، واحد 3، سالن زیبایى سپیدخت

  
 

نظرات
از خانم سپیده عالیشاهی، که واقعاً مهربان و حرفه‌ای بودند، ممنونم! به همه دوستام توصیه می‌کنم که یکبار هم به اینجا سر بزنند.

ممنون از مطلب خوبتون لطفا تو هرکدوم از لاین ها مث ناخن و میکرو و ... هم بهترینها رو معرفی کنید اینجوری راحت میتونیم کارها رو با هم مقایسه کنیم.

ممنون از مطلب عالیتون و نمونه کارها رو گذاشتین اینجوری انتخاب برای آدم آسون تر میشه.

به نظرم مهرانگیز الکی اسم در کرده و اصلا جزو بهترین آرایشگاه های ساری نیست اگه میخواین مثل من بهترین روز زندگیتون خراب نشه ایشونو واسه میکاپ عروسیتون انتخاب نکنین