×لینک خدمات شما با موفقیت کپی شد: https://citify.ir/s/591
کافه بیکروم ساری

کافه بیکروم ساری

327 بازدید
ساری، ابتدای بیست متری اول، قبل از پیام نور اول
  • درباره کافه بیکروم ساری

    کافه بیکری اتاق پخت (بیک روم) کافه ای با فضای زیبا و خاص است که می توانید در آن طعم های خاص و منحصر به فردی را نیز تجربه کنید.

    پخت انواع کروسان، کوکی و نان بصورت تخصصی و روزانه انجام می شود و به همراه نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شوند. تنوع منو بسیار بالاست و هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد. همانطور که احتمالا از نام کافه هم متوجه شده باشید؛ این کافه تنها در آیتم های نان و نوشیدنی های سرد و گرم فعالیت می کند و غذای اصلی در آن سرو نمی شود! اما انتخابی بسیار عالی برای صرف وعده های صبحانه، برانچ و عصرانه است.
    از نگاه برخی از مشتریان قیمت آیتم ها نسبتا بالاست اما همگی متفق القول اظهار دارند که نسبت به کیفیت و فضای خوب کافه، ارزش امتحان کردن را دارد! تعداد میز و صندلی ها محدود و نزدیک به هم است که باز هم طرفداران پر و پا قرص بیک روم، آن را به جان می خرند!
    شما می توانید منوی کافه بیک روم که علاوه بر نام و قیمت، تصویر آیتم ها را نیز شامل می شود؛ در منوی آنلاین مجموعه مشاهده کنید. اگر باز هم نمی دانید کدام نان و نوشیدنی را با هم انتخاب کنید؛ پرسنل حرفه ای و خوش برخورد کافه حاضرند تا بهترین ترکیب ها را به شما معرفی کنند.

    بهترین کافه های ساری

اطلاعات کافه بیکروم ساری

شماره تلفن کافه بیکروم ساری:
ایران - مازندران- ساری- ساری، ابتدای بیست متری اول، قبل از پیام نور اول
امتیاز دهید
برای ثبت امتیاز، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات