بهترین باربری های ساری (لیستی از بهترین باربری ها در ساری)

اجتماعی
بهترین باربری های ساری (لیستی از بهترین باربری ها در ساری)
1391 نفر
5
زمان مطالعه : 16 دقیقه

اگر تاکنون تجربه جابجایی منزل یا محل کار را داشته باشید؛ احتمالا با استرس و ترس ناشی از جابجایی اثاثیه آشنایی دارید! اهمیت سلامت کالاها باعث می شود که بسیاری از افراد حمل کالاهای خود را به شرکت های باربری بسپارند. اما چه شرکتی می تواند اسباب و اثاثیه و کالاهای ما را تحت الحفظ به مقصد برساند؟! در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای قصد داریم با معرفی بهترین باربری های ساری، شما را جهت انجام یک جابجایی امن و مطمئن راهنمایی کنیم. لیست باربری های ساری با توجه به نظرات و تجربیات کارفرمایان پیشین تهیه شده است و شما می توانید ضمن آشنایی با هر باربری، بسته به نیاز خود با این مراکز تماس حاصل نمایید.
احتمالا حالا با خود می گویید آشنایی با نام چند باربری به چه دردمان می خورد؟! ما باید بدانیم که یک باربری خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد و بعد با خواندن توضیحات، بتوانیم بهترین باربری ساری را انتخاب کنیم. کاملا حق با شماست! به همین دلیل قبل از معرفی باربری ها، ابتدا به سراغ این موضوع می رویم که یک باربری خوب باید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ویژگی های بهترین باربری ساری

  • بیمه بار معتبر: یک شرکت باربری بایستی پیش از جابجایی، بیمه نامه رسمی برای تضمین سلامت تک تک کالاها ارائه نماید.
  • هزینه مناسب: هزینه جابجایی بسته به مسافت، نوع و وزن کالاها، بسته بندی و ... تعیین می شود که بایستی مطابق با نرخ تعیین شده توسط اتحادیه باربری ساری باشد.
  • خودرو های متنوع: باربری ها بایستی تنوع زیادی از انواع خودروهای باری سبک و سنگین را بصورت عادی و مسقف داشته باشند تا بتوانند بسته به حجم کالاها، از خودروی مناسب استفاده کنند.
  • نیروهای مجرب: جابجایی کالا، بخصوص در زمان حمل کالا از طبقات بالایی آپارتمان نیازمند تجربه، تخصص و دقت بالای نیروی کار است تا کارفرما متحمل خسارت نشود.
  • تجهیزات مناسب: تهیه تجهیزات لازم برای بسته بندی، جابجایی، بارگیری، تخلیه و چیدمان کالاها بر عهده شرکت باربری است. یک باربری خوب باید با استفاده از تجهیزات مناسب، سلامت کالاها را تضمین نماید.
  • متعهد و خوش قول: در جابجایی کالاها بخصوص مواد غذایی و محصولات فاسد شونده، اغلب زمان اهمیت زیادی دارد؛ تعهد به زمان اعلام شده موضوع مهمی است که بایستی حتما قبل از جابجایی کالا در نظر گرفته شود.

با توجه به موارد نام برده شده؛ در ادامه مطلب می توانید با بهترین باربری های ساری آشنا شوید و خیال خود را برای انجام جابجایی کالا راحت کنید.

1. باربری بارتازان ساری

اولین و بهترین شرکت در لیست بهترین باربری های ساری، شرکت باربری بارتازان است. مجموعه بارتازان بیش از 10 سال است که در زمینه حمل و جابجایی انواع کالا اعم از لوازم منزل، لوازم الکتریکی، محصولات غذایی، ادوات صنعتی و ... فعالیت می کند. خدمات بارتازان به سراسر شهر ساری محدود نمی شود و این مجموعه تمامی بارهای شما را از مبدا ساری به سراسر کشور و بالعکس جابجا می کند.
انواع خودروهای باری اعم از نیسان، ایسوزو، خودروهای 10 تن و 15 تن و تریلی بصورت روباز و مسقف و به تعداد زیاد در مجموعه یافت می شود. ارائه بیمه بار رایگان، تعهد کاری، رعایت اصل امانت داری و هزینه مناسب مهم ترین ویژگی هایی است که کارفرمایان درباره این باربری اعلام کرده اند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق تماس با شماره 09117431206 از خدمات جابجایی و حمل تخصصی کالا استفاده نمایید.

  • تصاویر باربری بارتازان

باربری بارتازان بهترین باربری ساری

  • اطلاعات تماس باربری بارتازان

شماره تماس: 09117431206
آدرس وب سایت: www.bartazan.com

  • آدرس باربری بارتازان

ساری، کیلومتر 1 جاده جویبار، پایانه خاورداران 

  • نکات تکمیلی باربری بارتازان

همانطور که اشاره شد، باربری ساری بارتازان بدون هیچگونه محدودیت در تمامی ساعات شبانه روز به خدمات جابجایی کالا می پردازد. نیروهای مجرب باربری بارتازان تمامی کالاهای شما را با استفاده از ضربه گیر و پلاستیک های حبابدار بسته بندی می کنند؛ سپس با بهره گیری از تجهیزات بارگیری مناسب، کالاها را در خودرو قرار می دهند. در نهایت بارهای شما طبق زمانبندی اعلامی به مقصد می رسد و تخلیه و جابجا می شود. بدین ترتیب شما می توانید با خیال راحت یک جابجایی امن و در عین حال سریع و ارزان را تجربه کنید.

 

2. باربری پارسیان ساری

باربری پارسیان بصورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات اسباب کشی فعالیت می نماید. این موضوع سبب شده است که این مجموعه تجهیزات لازم و همچنین تجربه و سابقه کافی برای جابجایی کالا داشته باشد. شرکت باربری پارسیان ساری با داشتن انواع کامیون و کامیونت مخصوص حمل اسباب و اثاثیه، جابجایی کالا را در نهایت آرامش انجام می دهند. در صورتیکه قصد دارید بهترین باربری ساری برای اسباب کشی را انتخاب کنید؛ باربری پارسیان می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

  • تصاویر باربری پارسیان

باربری پارسیان بهترین باربری ساری

  • اطلاعات تماس باربری پارسیان

شماره تماس: 09114474005

  • آدرس باربری پارسیان

ساری ، میدان شهیدان برزگر ، بلوار شهیدان شمشیر بند، کوچه فرجی، ساختمان الماس، باربری پارسیان 

  • نکات تکمیلی باربری پارسیان ساری

اگر بخواهیم کمی بیشتر درباره مزیت هایی که باربری پارسیان برایتان به ارمغان می آورد صحبت کنیم؛ می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بسته بندی و حمل تخصصی انواع اثاثیه منزل (اعم از مبلمان، میز ناهارخوری، یخچال، لباسشویی و ...)
  • بهره مندی از کارکنان آموزش دیده و مجرب
  • استفاده از کامیون های مجهز به لوازم بستن و حفاظت از بار
  • ضمانت حفظ سلامت کالاهای حساس و گران قیمت
  • حمل کالاها بصورت درون شهری و برون شهری با ارائه بارنامه رسمی
  • ارائه بیمه نامه رایگان جهت تضمین امنیت کالاها

یادآور می شود که این مجموعه تخصصا در زمینه جابجایی لوازم منزل فعالیت می کند. در صورتیکه قصد جابجایی کالاهای دیگر (مانند مواد غذایی، محصولات صنعتی و ...) را دارید؛ می توانید از خدمات سایر مراکز نام برده شده در مقاله بهترین باربری های ساری استفاده کنید.

 

3. باربری پاسارگاد ساری

باربری پاسارگاد ساری بصورت شبانه روزی به ارائه خدمات تخصصی و مدرن جابجایی کالا می پردازد. این مجموعه در ایام تعطیل نیز باز بوده و جهت جابجایی انواع کالا اعم از اثاثیه منزل، جهیزیه، محصولات کشاورزی و ... در خدمت شما کارفرمایان گرامی خواهد بود. شما می توانید جهت استفاده از خدمات باربری حرفه ای با شماره 09118288856 تماس حاصل فرمایید.

  • تصاویر باربری پاسارگاد

باربری پاسارگاد بهترین باربری ساری

  • اطلاعات تماس باربری پاسارگاد

شماره تماس: 09118288856

  • آدرس باربری پاسارگاد

ساری، خیابان مدرس، خیابان خیام، خیام 8، ساختمان همتا، طبقه همکف، شرکت حمل و نقل پاسارگاد

  • نکات تکمیلی باربری پاسارگاد

اتوبار مدرن پاسارگاد سالهاست که بعنوان بهترین باربری ساری شناخته می شود. داشتن کارکنان متخصص در بسته بندی و بارگیری، ارائه خدمات جمع آوری، انتقال و چیدمان اثاثیه، ارائه بیمه رایگان کالا، صدور بارنامه رسمی دولتی برای حمل کالاهای درون شهری و برون شهری از عواملی است که موجب کیفیت قابل قبول خدمات این مجموعه شده است. باربری پاسارگاد بسته به نوع کالا از انواع خودروهای وانت، نیسان، تریلی و ترانزیت بصورت روباز و مسقف استفاده می کند. در صورتیکه نمی دانید برای جابجایی کالایتان چه خودرویی مناسب است می توانید از طریق شماره تماس قرار داده شده در صفحه با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

4. باربری فرهنگ ساری

اتوبار فرهنگ با بهره گیری از به روز ترین تکنیک های حمل اثاثیه، یک جابجایی امن و اصولی را برایتان انجام می دهد. این باربری تمامی مراحل حمل و بسته بندی اثاثیه منزل، به ویژه لوازم سنگین مانند یخچال ساید بای ساید، گاو صندوق، پیانو و ... را از صفر تا صد انجام می دهد. برای استفاده از خدمات باربری فرهنگ کافیست از طریق شماره 09114533207 با مجموعه تماس حاصل نموده و با ذکر جزئیات جابجایی، تنها منتظر رسیدن کامیون باری باشید! کارکنان شرکت راس ساعت مقرر در مقصد حاضر می شوند و پیش از شروع بارگیری، بیمه نامه و بارنامه رسمی و معتبر را برای تمام کالاها به شما ارائه می دهند. پس از شروع فرآیند بارگیری، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به مقصد روید و کالاهایتان را در کمال سلامت تحویل بگیرید.

  • تصاویر باربری فرهنگ

باربری فرهنگ بهترین باربری ساری

  • اطلاعات تماس باربری فرهنگ

شماره تماس: 09114533207

  • آدرس باربری فرهنگ

ساری، استخر سر، خیابان ولی عصر، ساختمان امانی، طبقه دوم، باربری فرهنگ

  • نکات تکمیلی باربری فرهنگ

باربری فرهنگ به جهت رعایت اصول اخلاق حرفه ای و اهمیت به حقوق شهروندان، بعنوان یکی از بهترین باربری های شهر ساری شناخته می شود. سرویس دهی اتوبار فرهنگ بصورت شبانه روزی و با استفاده از انواع کامیونت مسقف مجهز به ضربه گیر و پتو انجام می شود تا هیچ خطری سلامت کالاهای شما کارفرمای گرامی را تهدید نکند.
لازم به ذکر است که این مجموعه نیز مانند باربری پارسیان، اغلب در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می کنند و جهت حمل سایر انواع کالاها ممکن است انتخاب مناسبی نباشند.

 

5. اتوبار تخصصی ماهان ساری

اگر اهل شهر ساری باشید احتمالا خودروهای حمل اثاثیه شرکت ماهان را در سطح شهر دیده اید. باربری ماهان به واسطه تعدد پروژه های جابجایی کالا، ممکن است نام آشناتری نسبت به سایر شرکت ها برایتان باشد. استفاده از خدمات باربری های نام آشنا به شما این امکان را می دهد که در صورت بروز خسارت، براحتی بتوانید هزینه ناشی از آن را مطالبه کنید. البته باربری ماهان ساری به واسطه داشتن نیروهای متخصص بسته بندی و حمل اثاثیه، کامیون های مخصوص حمل اثاثیه منزل و ارائه بیمه نامه معتبر، خیال شما را از وقوع هرگونه اتفاق راحت می کند.

  • تصاویر باربری ماهان

باربری ماهان بهترین باربری ساری

  • اطلاعات تماس باربری ماهان

شماره تماس: 09114549463

  • آدرس باربری ماهان

ساری، خیابان فرهنگ، انتهای خیابان پیوندی، ساختمان الماس، باربری ماهان

  • نکات تکمیلی باربری ماهان

آنچه که موجب شده است باربری نام آشنای ماهان در لیست بهترین باربری های ساری قرار گیرد؛ حساسیت بالا در حفاظت از اموال کارفرمایان است. نیروهای این مجموعه جهت بسته بندی تخصصی کالاها با استفاده از کارتن و کاورهای مخصوص آموزش دیده اند و شما را در تمامی مراحل بسته بندی، بارگیری، تخلیه و حتی چیدمان همراهی می کنند. خدمات باربری ماهان بصورت 24 ساعته در سراسر شهر ساری و همچنین از مبدا ساری به اقصی نقاط کشور ارائه می شود.

 

6. اتوبار خزر ساری

اتوبار خزر یکی از قدیمی ترین باربری های شهر ساری است. سالها تجربه درخشان در زمینه حمل اصولی لوازم منزل باعث شده است باربری خزر بعنوان مرکز اسباب کشی حرفه ای در اذهان عمومی ثبت شود. با وجود گذشت سالهای طولانی، باربری خزر همواره تلاش می کند تا از روش های مدرن و اصول بارکشی بروز جهت حمل شما کارفرمایان گرامی استفاده کند.

  • تصاویر اتوبار خزر

اتوبار خزر بهترین باربری ساری

  • اطلاعات تماس اتوبار خزر

شماره تماس: 09115005538

  • آدرس اتوبار خزر

ساری، کیلومتر ۲ جاده فرح‌آباد، قبل از دوربرگردان.ساختمان زمانه، طبقه دوم باربری خزر

  • نکات تکمیلی اتوبار خزر

اگر برای جابجایی کالاهایتان به دنبال یک مرکز قدیمی و با سابقه هستید؛ باربری خزر ساری می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. از سایر مزایای این باربری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس رسانی به موقع
  • نیروی کار مجرب
  • استفاده از تجهیزات مدرن
  • رضایت صددرصدی کارفرمایان

شما نیز می توانید جهت ایجاد یک تجربه لذت بخش و بی دردسر از جابجایی کالا، از خدمات شرکت اتوبار خزر استفاده کنید.

 

7. باربری معلم ساری

باربری معلم نیز یکی دیگر از قدیمی ترین و بهترین باربری های ساری محسوب می شود. شما می توانید جابجایی کالاهای خود را با انواع خودروهای باری سبک و سنگین، به نیروهای کاربلد باربری معلم بسپارید. فرقی ندارد که می خواهید کالای خود را از مکانی در شهر ساری به نقطه دیگری از شهر برسانید یا مقصدتان شهر دیگری از کشور است! اتوبار معلم جهت انجام صفرتا صد فرآیند های زیر در خدمت شماست:

  • اسباب کشی منزل
  • اسباب کشی اداری
  • حمل انواع بار سبک و سنگین
  • باربری کالاهای صنعتی با تریلی

لازم به ذکر است که تمامی فرآیند های بسته بندی، بارگیری و تخلیه هم در مبدا و هم در مقصد توسط نیروهای آموزش دیده باربری معلم انجام می شود.

  • تصاویر باربری معلم

باربری معلم بهترین باربری ساری

  • اطلاعات تماس باربری معلم

شماره تماس: 09118318044

  • آدرس باربری معلم

ساری، کمربندی غربی، رو‌به‌روی میدان بار.ساختمان حبیبی باربری معلم

  • نکات تکمیلی باربری معلم

باربری معلم ساری همواره در تلاش است تا با نازل ترین قیمت جابجایی کالاهای شما کارفرمایان گرامی را انجام دهد. از عوامل تعیین کننده قیمت می توان به مسافت، نوع کالا، تعداد کالاها، انجام یا عدم انجام بسته بندی، هزینه تجهیزات بسته بندی، نوع خودرو، تعداد طبقات و تعداد نیروی کار اشاره کرد. جهت کسب اطلاع دقیق از هزینه جابجایی می توانید از طریق شماره تماس ذکر شده در بالا، با کارشناسان شرکت باربری معلم تماس حاصل فرمایید.

 

8. اتوبار مازندران ساری

تجربه سالها فعالیت در زمینه باربری، پرسنل مجرب اتوبار مازندران را آب دیده کرده است! هنگامی که شما جهت جابجایی کالاهای خود با باربری مازندران تماس می گیرید؛ کارشناسان با بررسی دقیق شرایط مبدا و مقصد، حجم و تعداد کالاها، تعداد طبقات، عرض کوچه ها و پارکینگ خودرو؛ وسیله نقلیه مناسب برای جابجایی را به شما پیشنهاد می کنند. صداقت در ارائه مشاوره تخصصی موجب شده است تا بسیاری از کارفرمایان این باربری را بهترین باربری مازندران بدانند.

  • تصاویر اتوبار مازندران

اتوبار مازندران بهترین باربری ساری

  • اطلاعات تماس اتوبار مازندران

شماره تماس: 09118075744

  • آدرس اتوبار مازندران

ساری، خیابان سلمان فارسی، نبش کوچه ناصح، ساختمان آپادانا، طبقه دوم

  • نکات تکمیلی اتوبار مازندران

مشاوره حرفه ای تنها بخش جذاب کار با باربری مازندران نیست! همکاری با شرکت باربری مازندران از جهات زیادی به نفع شما خواهد بود که در ادامه به چند نمونه از آن اشاره می کنیم:

  • بهره گیری از نیروهای باتجربه و متخصص
  • استفاده از تجهیزات نو و بهداشتی جهت بسته بندی و بارگیری
  • داشتن بارچین مجرب جهت چیدن کالاها در خودرو
  • تضمین سلامت کالاها با ارائه بیمه نامه رایگان
  • تخلیه اثاثیه در مقصد در سریع ترین زمان ممکن

تمامی خدمات نام برده شده، علاوه بر شهر ساری در سراسر کشور نیز قابل انجام است. ضمنا جهت جابجایی کالا به خارج از شهر ساری، بارنامه رسمی برون شهری ارائه می شود تا خیال شما را از بابت بروز هر گونه خسارت راحت کند.

 

9. موسسه حمل و نقل کوروش ساری

موسسه حمل و نقل کوروش با یک دهه تجربه موفق در زمینه حمل و بسته بندی اثاثیه منزل، بعنوان یکی از بهترین باربری های ساری شناخته می شود. خدمات این مجموعه تمامی مراحل حمل و نقل، از باز کردن و دمونتاژ کردن لوستر و سرویس خواب گرفته، تا بسته بندی و بارگیری، حمل و نقل، نصب و چیدمان را شامل می شود. باربری کوروش از ابتدا تا انتهای جابجایی همراه شما کارفرمای گرامی خواهد بود و شما می توانید جابجایی کالاهای خود را با خیال راحت به این مجموعه بسپارید.

  • تصاویر باربری کوروش

باربری کوروش بهترین باربری ساری

  • اطلاعات تماس باربری کوروش

شماره تماس: 09114811801

  • آدرس باربری کوروش

ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی،‌ رو‌به‌روی پیوند ۳. موسسه باربری کوروش

  • نکات تکمیلی باربری کوروش

باربری کوروش در ابتدا با ارائه مشاوره کارشناسی رایگان، شما را در انتخاب خودرو، تجهیزات و تعداد کارگر مناسب راهنمایی می کند. سپس با ارائه فاکتور رسمی، هزینه جابجایی را به طور کامل اعلام می کند. جابجایی کالاهای شما با استفاده از انواع خوروهای باری خاور، کامیونت، ایسوزو، نیسان، تریلی و ... مجهز و تمیز انجام می شود. ضمن اینکه برای بسته بندی بهداشتی و بارگیری تمامی کالاهای شما اعم از ظروف شکستنی و غیرشکستنی کابینت ها، مبلمان، سرویس خواب، یخچال، ماشین لباسشویی و ... از بهترین و به روزترین تجهیزات ممکن استفاده می شود.

 

10. موسسه باربری کلاسیک

اگر در لیست بهترین باربری های ساری به دنبال مرکزی جهت حمل کالاهایی جز اثاثیه منزل می گردید و نتوانستید مجموعه دلخواهتان را پیدا کنید؛ ما به شما باربری کلاسیک را پیشنهاد می کنیم. باربری کلاسیک علاوه بر اسباب کشی منزل؛ کلیه خدمات جابجایی اداری، صنعتی، مبلمان، نمایشگاهی، جهیزیه عروس و ... را نیز ارائه می دهد. استفاده از خدمات این باربری، مزایای زیر را برای شما کارفرمای گرامی به ارمغان خواهد آورد:

  • خدمات بسته بندی با استفاده از لوازم و تجهیزات مورد نیاز (کارتن های پنج لایه، ضربه گیر، چسب بسته بندی، فوم، گرانول و ...)
  • گروه متخصص برای بسته بندی اصولی کالاها
  • کادر مجرب و آموزش دیده برای حمل و جابجایی بار
  • سیستم مدیریت کیفیت با پرسنلی مجرب و حرفه ای
  • پرسنل فعال و خوش برخورد
  • رانندگان راه بلد و امین
  • ارائه مشاوره تخصصی رایگان
  • خدمات 24 ساعته حمل و نقل انواع کالا
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی و رسمی

 

  • تصاویر باربری کلاسیک

باربری کلاسیک بهترنی باربری ساری

  • اطلاعات تماس باربری کلاسیک

شماره تماس: 09116470877

  • آدرس باربری کلاسیک

ساری، بلوار داراب، خیابان سعدی.، کوچه بنفشه، ساختمان ستایش

  • نکات تکمیلی باربری کلاسیک

باربری کلاسیک بعنوان سریعترین مرکز در تامین انواع خودروی باری ایسوزو، خاور، کامیون های مسقف چادری، فلزی، چوبی، بغل بازشو و ... شناخته می شود. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق شماره 09116470877 با این مجموعه تماس حاصل نموده و از انواع خدمات حمل و نقل در شهر ساری و همینطور سراسر کشور برخوردار شوید.

هر کالایی که بخواهید آنرا جابجا کنید ارزشی مادی یا شاید هم معنوی برایتان دارد که نمی خواهید هیچ خطری آن را تهدید کند. اهمیت حفظ سلامت کالاها در زمان جابجایی آنها، ما را بر آن داشته است تا با ارائه لیست بهترین باربری های ساری، شما را در انتخاب شرکتی مناسب راهنمایی کنیم. شما می توانید با استفاده از اطلاعات ذکر شده در این مطلب، بسته به شرایط جابجایی خود، شرکت باربری مورد نظرتان را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر و تصمیم گیری بهتر درباره نحوه جابجایی، از طریق شماره تماس های موجود در صفحه با کارشناسان هر مجموعه تماس حاصل فرمایید. مجله سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای با جمع آوری اطلاعات و تحقیق درباره رزومه کاری هر مجموعه تلاش نموده است تا بهترین باربری های ساری را به شما همشهریان گرامی معرفی کند. اگر تجربه استفاده از خدمات هر کدام از این شرکت ها را داشته اید؛ خوشحال می شویم در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

 

فهرست بهترین باربری های ساری

 
ردیف نام شرکت باربری آدرس شماره تماس
1 باربری بارتازان ساری ساری، کیلومتر 1 جاده جویبار، پایانه خاورداران

09117431206

2 باربری پارسیان ساری ساری، میدان شهیدان برزگر، بلوار شهیدان شمشیر بند، کوچه فرجی، ساختمان الماس، باربری پارسیان 09114474005
3 باربری پاسارگاد ساری ساری، خیابان مدرس، خیابان خیام، خیام8، ساختمان همتا، طبقه همکف، شرکت حمل و نقل پاسارگاد 09118288856
4 باربری فرهنگ ساری ساری، استخر سر ،خیابان ولی عصرف، ساختمان امانی، طبقه دوم، باربری فرهنگ 09114533207
5 حمل اثاثیه و مبلمان ماهان ساری، خیابان فرهنگ، انتهای خیابان پیوندی.ساختمان الماس، باربری ماهان 09114549463
6 اتوبار خزر ساری ساری، کیلومتر ۲ جاده فرح‌آباد، قبل از دوربرگردان.ساختمان زمانه، طبقه دوم باربری خزر 09115005538
7 باربری معلم ساری ساری، کمربندی غربی، رو‌به‌روی میدان بار.ساختمان حبیبی باربری معلم 09118318044
8 اتوبار مازندران ساری ساری، خیابان سلمان فارسی، نبش کوچه ناصح، ساختمان آپادانا، طبقه دوم 09118075744
9 موسسه باربری کوروش ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی،‌ رو‌به‌روی پیوند ۳. موسسه باربری کوروش 09115327971
10 موسسه باربری کلاسیک ساری، بلوار داراب، خیابان سعدی.، کوچه بنفشه، ساختمان ستایش 09116470877
نظرات
ممنون از محتوای کاربردی و مفیدتون، برای اسباب کشی دفترم دنبال باربری می گشتم که طبق این لیست به چندتای اول زنگ زدم و بسته به قیمت و برخوردشون تصمیم گیری کردم. آخرش از باربری بارتازان ماشین گرفتم، هم کیفیت ماشین خوب بود هم خوب بارها رو تو کامیون جا دادن، قیمتشون هم با توجه به استعلامی که از سه چهارتا باربری دیگه کرده بودم مناسب تر بود.رفتار اپراتور هم مودبانه بود.

من از خدمات باربری‌ های ساری ناراضی بودم اما پس از تجربه‌ای که با حمل اثاثیه و مبلمان ماهان داشتم، الآن کاملا راضی ام. برای این تلاش‌ها و پیگیری‌هاشون، ازشون قدردانی می‌کنم و امیدوارم که همیشه این سطح کیفیت و خدمات را حفظ کنند.

بنده اسم باربری ماهان را زیاد شنیده بودم، با توضیحات شما با ایشان تماس گرفتم و بدون هزینه های اضافی کارگر، کار جابجایی بارهای مغازه را انجام دادند. با تشکر فراوان از شما

مرسی از مطلب خوبتون. من برای اثاث کشی منزل دنبال باربری با قیمت مناسب بودم که وسایل رو هم با امنیت جا به جا کنه که باربری بارتازان به نحو احسن این کارو انجام داد

سلام من برای جابجایی بارم به همه باربری های این لیست زنگ زدم و از همشونم قیمت گرفتم بین اینا اون اولیه که اسمش بارتازانه از همه منصف تر بود من بارو بهشون سپردم و خداروشکر صحیح و سالم به مقصد رسید