بهترین قالیشویی ساری (قالیشویی و مبل شویی در محل | لیست کامل + شماره تماس)

اجتماعی
بهترین قالیشویی ساری (قالیشویی و مبل شویی در محل | لیست کامل + شماره تماس)
267 نفر
1
زمان مطالعه : 16 دقیقه

شاید منازل زیادی را دیده باشید که در دکوراسیون آنها مبل، پرده، لوستر و ... به چشم نخورد؛ اما کمتر منزلی را می توان یافت که در آن فرشی وجود نداشته باشد! فرش ها عضوی ثابت در دکوراسیون منزل ما ایرانی هاست که از قضا علاقه زیادی نیز به آنها داریم! در گذشته شستشوی فرش ها در کنار حوض باصفای حیاط انجام می شد، اما با گسترش زندگی آپارتمان نشینی، حالا به ناچار مجبوریم، تمیزی فرش ها را به مراکز قالیشویی بسپاریم! اگر شما نیز قصد شستشوی فرش های منزل را دارید و به دنبال بهترین قالیشویی ساری می گردید؛ پیشنهاد می کنیم حتما تا پایان این مطلب همراه ما باشید. سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، با بررسی دقیق سابقه کاری، نظرات مشتریان و تکنولوژی های مورد استفاده برای شستشوی فرش ها، لیستی از بهترین قالیشویی های ساری را جمع آوری نموده است. پیش از معرفی این مراکز، بهتر است ابتدا به بررسی ویژگی های یک قالیشویی خوب در ساری بپردازیم تا ببینیم قبل از انتخاب یک قالیشویی باید چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

 

ویژگی های بهترین قالیشویی ساری

قالیشویی های خوب ساری همگی یک یا چند مورد از ویژگی های زیر را دارند. هر یک از این موارد به نوعی موجب افزایش کیفیت شستشو و رضایت کارفرما خواهد شد:
-    استفاده از دستگاه های به روز و سالم: استفاده از روش های سنتی برای شستشوی فرش ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را به فرش وارد کند. ضمن اینکه استفاده از دستگاه های قدیمی نیز ممکن است موجب پارگی فرش شود. در نتیجه بهترین قالیشویی ساری مرکزی است که برای شستشوی فرش ها از دستگاه های مناسب استفاده کند.
-    بهره گیری از مواد شوینده باکیفیت: مواد شوینده نامناسب علاوه اینکه فرش ها را به خوبی تمیز نخواهد کرد؛ بلکه ممکن از موجب از بین رفتن یا ترکیب رنگ های فرش شود. این موضوع در فرش های دستی از اهمیت بالایی برخوردار است تا کیفیت رنگ قالی حفظ شود.
-    پرسنل مجرب و متخصص: تجربه و تخصص پرسنل در حمل و جابجایی فرش ها اهمیت بالایی در تمیزی و سلامت فرش دارد.
-    خودرو مناسب برای جابجایی: شاید بی ربط به نظر برسد، اما خودرو بخش مهمی از فرآیند شستشوی قالی است! ابعاد مناسب خودرو، تجهیزات مناسب حفاظت از فرش ها و تمیزی خودرو از موارد مهمی است که در سلامت فرش ها نقش مهمی خواهد داشت.
-    خدمات حمل و نقل: برخی از قالیشویی های ساری خدمات نقل و انتقال فرش را ارائه نمی دهند! بدون شک سپردن فرش ها به مرکزی که خدمات جابجایی فرش ها را با پرسنل حرفه ای و خودروهای مناسب انجام دهد کار عاقلانه و کم دردسرتری است.
-    بررسی تجربه مشتریان سابق: بسته به نوع و جنس فرش، زمان تحویل فرش و ... ممکن است افراد تجربیات متفاوتی از مراجعه به یک قالیشویی داشته باشند. در نتیجه لازم است پیش از مراجعه به یک قالیشویی، رزومه کاری آن را بررسی نمایید.
-    پاسخگویی و خوش قولی مجموعه: پاسخگویی به موقع و خوش قولی در زمان تحویل گرفتن یا برگرداندن فرش ها از مواردی است که مشخص می کند یک مرکز می تواند بهترین قالیشویی ساری باشد یا نه!

1. قالیشویی الماس ساری

قالیشویی الماس یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین قالیشویی های ساری است که در حال حاضر با بیش از 27 شعبه فعال، در سراسر استان فعالیت می کند. این قالیشویی مجهز به دستگاه ANNE2 شستشو با مواد نانو بوده و با همین دستگاه عظیم و جدید می تواند 10 ساعته یک قالی را شسته و تحویل دهد! چرا که دستگاه نام برده شده می تواند همزمان 12 تخته فرش را در مدت 30 دقیقه بشوید!
قالیشویی الماس ساری مجهز به دستگاه آبگیری، خاک گیری و پرزگیری نیز هست و می تواند تمام این فعالیت ها را در کوتاه ترین زمان انجام دهد. قالیشویی الماس اولین مرکز شستشو فرش ابریشم و فرش های خارجی از قبیل ترک، بلژیک، فرانسه، چین و ... در استان بوده و شما می توانید فرش های خود را با خیالی راحت به این مجموعه بسپارید

تصاویر قالیشویی الماس ساری

قالیشویی الماس یهترین قالیشویی ساری

اطلاعات تماس قالیشویی الماس ساری
شماره های تماس: 01133341020 و 01133602020 و 01133347010
شماره های همراه: 09119206020 و 09116666187
آدرس اینستاگرام: iamb46648

 

آدرس قالیشویی الماس ساری
ساری، میدان شهرآشوب، خیابان ملت

نکات تکمیلی قالیشویی الماس ساری
قالیشویی الماس ساری با داشتن شعبات متعدد، خدمات قالیشویی را با سرعت و دقت بالا در سراسر استان انجام می دهد. داشتن خودروهای مختلف برای جابجایی انواع فرش، نیروهای متخصص و دستگاه های بروز و کارآمد همان چیزهایی است که این مجموعه را به بهترین قالیشویی ساری تبدیل می کند. ضمنا علاوه بر شستشوی انواع فرش، خدمات شستشوی مبل، خوشخواب، روفرشی، روتختی، پشتی، پرده، موکت، پتو و ... نیز توسط قالیشویی الماس ارائه می شود.

 

2. قالیشویی زربافت ساری

کارخانه قالیشویی زربافت بعنوان بزرگترین و بهترین قالیشویی در ساری، بابل، نکا و قائمشهر شناخته می شود. این مجموعه از سال 1376 تا به امروز توانسته است با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته در کنار مواد شوینده ویژه، رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید. این مجموعه با بیش از ربع قرن تجربه، برای هر فرش روش مخصوص شستشوی خود را دارد و در امر شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت، بالاترین کیفیت را ارائه می دهد. 
قالیشویی زربافت با داشتن پرسنلی ماهر و آموزش دیده و بهره گیری از خودروهای مناسب، فرش های شما را از سراسر استان جمع آوری می کند و پس از شستشو در کمترین زمان تحویل می دهد. اتوماسیون فرآیندهای این مجموعه فقط محدود به داشتن دستگاه های شستشوی فرش اتوماتیک و به روز نمی شود؛ بلکه این قالیشویی برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مشتریان مجهز به وبسایت نیز هست. شما می توانید با ثبت سفارش آنلاین و عضویت در باشگاه مشتریان، 20% تخفیف دریافت کنید. جهت مشاهده تعرفه خدمات به این لینک مراجعه فرمایید.

تصاویر قالیشویی زربافت ساری

قالیشویی زربافت بهترین قالیشویی ساری

اطلاعات تماس قالیشویی زربافت ساری
شماره تماس: 09113173500 و 01133103030 و 01133104030
آدرس اینستاگرام: ghalishoee_zarbaft_sari
آدرس وبسایت: zarbaftcarpet.com

 

آدرس قالیشویی زربافت ساری
دفتر مرکزی: ساری

نکات تکمیلی قالیشویی زربافت ساری
قالیشویی زربافت ساری پس از جمع آوری فرش ها، ابتدا در سالن شستشو، با استفاده از دستگاه متناسب با نوع فرش و شوینده هایی با فرمولاسیون مخصوص؛ شستشوی فرش ها را انجام می دهد. پس از شستشو، فرش ها در دستگاه آبگیری قرار داده شده و بدون چروک، تا حد امکان آبگیری می شوند. در نهایت پس از عملیات شستشو، قالی ها در گرمخانه ای طبقاتی، مجهز به لوله کشی شوفاژ و موتورهای توربو قرار داده می شوند و بدون گرمای مستقیم، بصورت کاملا طبیعی و بدون آسیب، خشک می شوند.
شما می توانید علاوه بر شستشوی فرش های دستبافت، ماشینی و ابریشم، جهت دریافت خدمات زیر نیز به قالیشویی زربافت مراجعه فرمایید:
رفوگری: ترمیم فرش های قدیمی، دستبافت، دور دوزی فرش
شستشوی مبل: شستشو در محل، خشکشویی در محل، لکه بری 
لکه گیری: انواع فرش، موکت و مبل
شستشوی موکت: در محل و کارخانه
ریشه زنی: فرش های قدیمی، دست بافت و دور دوزی شده
خشکشویی خوشخواب: خشکشویی در محل، لکه بری
 خشکشویی پرده و پتو: در محل یا در کارخانه

 

3. قالیشویی قدیری ساری

قالیشویی قدیری از سال 1380 تا به امروز به عنوان یکی از بهترین قالیشویی های ساری شناخته می شود. این مجموعه با بهره گیری از دستگاه هایی به روز و پیشرفته، در تلاش است تا با تقویت و آموزش پرسنل خود، همواره رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماید. از این رو اولین خدماتی که از این مجموعه دریافت خواهید کرد، پاسخگویی و وقت شناسی خواهد بود. مدیریت محترم مجموعه اهدافی را در نظر دارد تا با دستیابی به آنها بتواند در آینده خدمات خود را گسترش داده و همواره به عنوان قالیشویی نمونه استان مازندران فعالیت کند. در ادامه برخی از این اهداف که در واقع ارزش های این مجموعه بوده و همگی در راستای جلب رضایت مشتری هستند را مشاهده خواهید کرد:
جلب اعتماد و رضایت مشتریان و ایجاد مشتریان راضی و وفادار جهت ادامه همکاری
خدمات مورد تایید مشتریان بدون وجود هیچگونه ناراحتی
ارتقاء دائمی سطح توانایی فنی و کاری مجموعه (چه از لحاظ کیفیت دستگاه ها و چه از لحاظ آموزش پرسنل)
به کارگیری صحیح از منابع مجموعه در راستای رضایت حداکثری مشتریان

تصاویر قالیشویی قدیری ساری

قالیشویی قدیری بهترین قالیشویی ساری

اطلاعات تماس قالیشویی قدیری ساری
شماره تماس: 01133162777 و 01133355550
آدرس وبسایت: ghalishoighadiri.ir

 

آدرس قالیشویی قدیری ساری
ساری، کیلومتر 7 اتوبان ساری به قائمشهر

نکات تکمیلی قالیشویی قدیری ساری
قالیشویی قدیری تمامی خدمات شستشوی انواع فرش اعم از ماشینی، دستبافت و ابریشم را ارائه می دهد. علاوه بر این، شما می توانید شستشوی موکت و مبلمان خود را نیز به این مجموعه بسپارید. تمامی خدمات با استفاده از تجهیزات پیشرفته و توسط پرسنل ماهر با بیش از 2 دهه تجربه انجام می شوند.
مزیت مهم دیگر قالیشویی قدیری این است که بصورت 24 ساعته و کاملا آنلاین می توانید ثبت سفارش خود را انجام دهید. ضمن اینکه دستگاه ها نیز بصورت 24 ساعته مشغول به کار هستند و در نتیجه فرآیند شستشو و تحویل فرش ها همواره در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد.

 

4. قالیشویی کارین ساری

قالیشویی کارین با بیش از 10 سال سابقه موفق، جهت شستشوی مکانیزه انواع فرش، مبل، موکت و پتو در خدمت شماست. شما می توانید جهت شستشوی اسلامی و تمام اتوماتیک انواع فرش های ابریشمی، دستبافت و ماشینی، با خیالی راحت به این مجموعه مراجعه کنید. البته طبیعتا منظور از مراجعه، مراجعه حضوری نیست! چرا که این مجموعه با داشتن پرسنل ماهر و خودروهای مناسب برای حمل فرش، فرش های شما را از تمامی نقاط شهر ساری جمع آوری خواهد کرد. مراحل شستشو قالی در بهترین قالیشویی ساری به شرح زیر است:
شستشو توسط دستگاه هایی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا
آبگیری قالی توسط آبگیر های 3 هزار دور بدون چروک
خشک شدن در گرمخانه تمام اتوماتیک با حرارت کنترل شده

تصاویر قالیشویی کارین ساری

قالیشویی کارین بهترین قالیشویی ساری

اطلاعات تماس قالیشویی کارین ساری
شماره های تماس: 3-01133250911 و 5-09117733064

آدرس قالیشویی کارین ساری
آدرس دفتر: ساری، کوی کارمندان، خیابان فارابی، بین فارابی 13 و 15
آدرس کارخانه: ساری، انتهای بلوار کشاورز، روبروی تالار ماه و ستاره

نکات تکمیلی قالیشویی کارین ساری
قالیشویی کارین با سرویس دهی منظم و به موقع، جهت انجام خدمات مختلف قالیشویی، مبل شویی، موکت شویی و ... در خدمت شماست. این مجموعه با استفاده از بروز ترین ماشین آلات شستشو، کادری مجرب، خشک کن گازی کشویی و سایر دستگاه های پرزگیری، گردگیری و لکه برداری، بهترین خدمات قالیشویی را به شما مشتریان گرامی ارائه می نماید. مزایای قالیشویی کارین ساری به همین موارد محدود نمی شود و عوامل زیر نیز موجب شده اند تا بسیاری از افراد این مجموعه را بعنوان بهترین قالیشویی ساری بشناسند:
شستشو با رعایت اصول مذهبی
قیمت ثابت، فاکتور شفاف و برای همه یکسان
رفوگری، بازسازی و مرمت فرش های آب دیده، پوسیده، سابیده، بید خورده
دارکشی، پرداخت و پرزگیری، اصلاح سرنخ، چرم دوزی، دوگره، شیرازه دوزی
ترمیم بافت، ریشه و شیرازه، ریشه بافی بصورت گلیم بافت و ساده، اصلاح نقشه
توانایی انجام خدمات جانبی جهت احیای فرش های کهنه و اصلاح فرش های کهنه و آسیب دیده
رنگرزی، رنگبرداری اصلاح و تفکیک رنگ های تداخل یافته و حذف لکه های پایدار

 

5. قالیشویی ونوس ساری

کارخانه قالیشویی ونوس از سال 1380 تا به امروز در راستای جلب رضایت مشتریان و افزایش کیفیت خدمات تلاش می نماید. این مجموعه کار خود را با 3 پرسنل شروع کرده و در حال حاضر با وجود داشتن دستگاه های شستشوی فرش اتوماتیک، بیش از 50 پرسنل ماهر و توانمند در شعبات مختلف خود دارد. مجموعه ونوس 6 ماه پس از فعالیت، عضو اتحادیه قالیشویی مازندران شده و تا به امروز بعنوان یکی از بهترین قالیشویی های ساری شناخته می شود. البته خدمات این قالیشویی نوین به شهر ساری محدود نمی شود و شعبات فعال این مجموعه در شهرهای بابل، بابلسر و قائمشهر نیز وجود دارد.
تصاویر قالیشویی ونوس ساری

قالیشویی ونوس بهترین قالیشویی ساری

اطلاعات تماس قالیشویی ونوس ساری
شماره تماس: 01132318953
آدرس اینستاگرام: venus.ghalishoei
آدرس وبسایت: venusmazandaran.ir

 

آدرس قالیشویی ونوس ساری
آدرس دفتر : ساری، خیابان امیر مازندرانی، ابتدا لاله 8
آدرس کارخانه: ساری، کمربندی غربی، ابتدای جاده جویبار

نکات تکمیلی قالیشویی ونوس ساری
کارخانه قالیشویی ونوس در سال های 1399 و 1400 گواهی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده است. این موضوع نشان از توانمندی های این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات دارد. شما می توانید جهت شستشوی انواع فرش (دستبافت، ماشینی و ابریشم) موکت، رفوگری، شستشوی انواع مبلمان با بهترین کیفیت و پیشرفته‌ترین تجهیزات در تمام نقاط مازندران به قالیشویی ونوس مراجعه فرمایید:
آدرس دفتر بابل: پشت سینما آزادی ، ابتدای کوچه نیایش 1
آدرس دفتر بابلسر: میدان شهربانی به سمت بهنمیر، دانش 12
آدرس دفتر قائمشهر: میدان امام به سمت جانبازان، نبش عدالت 21

 

6. قالیشویی ساحل ساری

اگر اهل ساری باشید احتمالا نام قالیشویی ساحل به گوشتان خورده است؛ یا حداقل خودروهای مخصوص این مجموعه را در جای جای شهر دیده اید. قالیشویی ساحل یکی از قدیمی ترین و بهترین قالیشویی های ساری است که افراد با یک بار مراجعه به آن و مشاهده کیفیت خدمات، به مشتری دائمی مجموعه تبدیل می شوند. در این قالیشویی صفر تا صد عملیات های غبار گیری، شستشو و خشک کردن فرش بصورت کاملا مکانیزه انجام می شود.

تصاویر قالیشویی ساحل ساری

قالیشویی ساحل بهترین قالیشویی ساری

اطلاعات تماس قالیشویی ساحل ساری
شماره تماس: 01133211881

آدرس قالیشویی ساحل ساری
ساری، میدان خزر، ابتدای کمربندی غربی، کوچه طبیعت 1

نکات تکمیلی قالیشویی ساحل ساری
قالیشویی ساحل ساری علاوه بر شستشوی انواع فرش، خدمات شستشوی موکت، مبلمان، روفرشی، پتو، خوشخواب، پرده و ... را نیز ارائه می دهد. در صورتیکه برای شستشو عجله دارید و یا به هر دلیلی قصد ندارید اسباب و وسایل را از منزل خارج کنید؛ امکان دریافت خدمات شستشو در محل نیز وجود دارد. با وجود تجهیزات پیشرفته مجموعه قالیشویی ساحل، شما می توانید انواع خدمات خشکشویی، لکه بری و لکه گیری را در منزل دریافت کنید.

 

7. قالیشویی صدف ساری

قالیشویی صدف ساری با مدیریت برادران ضابطی، یکی از قالیشویی های قدیمی و خوب ساری محسوب می شود. این قالیشویی با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا، فرآیند شستشو و آبکشی را مطابق با اصول مذهبی انجام می دهد. اگر برای سپردن فرش هایتان به یک قالیشویی، نگرانی از این بابت دارید، با خیال راحت می توانید قالیشویی صدف را انتخاب کنید.

تصاویر قالیشویی صدف ساری

قالیشویی صدف بهترین قالیشویی ساری

اطلاعات تماس قالیشویی صدف ساری
شماره تماس: 01133271314 و 09116651067

 

آدرس قالیشویی صدف ساری
ساری، کیلومتر 1 جاده ساری نکا، جنب تالار آریا

نکات تکمیلی قالیشویی صدف ساری
قالیشویی صدف، خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت را ارائه می دهد. علاوه بر این، تعمیر و بافت ریشه نو برای انواع فرش و تابلو فرش، رفع و برداشت هر گونه لکه و رنگ را بدون ایجاد هیچگونه آسیبی انجام می دهد. شما می توانید جهت سپردن فرش هایتان به قالیشویی صدف، از طریق شماره های موجود در بخش اطلاعات تماس، با این مجموعه تماس حاصل فرمایید. تیم برادران ضابطی با داشتن خودروهای باری متعدد، از سراسر شهر فرش ها را جمع آوری کرده و پس از شستشو درب منزل تحویل می دهند.

 

8. قالیشویی ملت ساری

قالیشویی ملت خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی، دستبافت، نائینی، اصفهان و کاشان را در سراسر شهر ساری ارائه می نماید. این مجموعه پس از جمع آوری فرش ها، با استفاده از دستگاه هایی به روز و نوین و مواد ضدعفونی کننده از بین برنده تمام آلودگی ها، اقدام به شستشوی فرش ها می نماید. فرآیند جمع آوری، شستشو و تحویل، حداکثر ظرف مدت 72 ساعت کاری انجام می شود. فرش ها بصورت لول و اتو کشیده (بدون چروک) درب منزل تحویل داده می شود. شما همراهان گرامی می توانید علاوه بر فرش، شستشوی انواع مبل و صندلی و تعمیر پارگی ها و اشکالات ایجاد شده در فرش و مبل ها را به کارخانه قالیشویی ملت بسپارید.

تصاویر قالیشویی ملت ساری

قالیشویی ملت بهترین قالیشویی ساری

اطلاعات تماس قالیشویی ملت ساری
شماره تماس: 01133328834 و 09113231472

 

آدرس قالیشویی ملت ساری
ساری، خیابان طبرسی، روبروی طبرسی 10

نکات تکمیلی قالیشویی ملت ساری
قالیشویی ملت در سال 1396 تاسیس شده است؛ اما با وجود اینکه سابقه کمتری نسبت به سایر قالیشویی های ساری دارد؛ رضایت مشتری حداکثری را در کارنامه خود دارد. مشتریان این مجموعه پس از یک بار مراجعه، به مشتری دائمی مجموعه تبدیل می شوند و با اشتراک گذاری تجربیاتشان با سایر دوستان و آشنایان، عزیران خود را نیز تشویق به استفاده از خدمات قالیشویی ملت می کنند.
آنچه که تمام مشتریان این مجموعه اظهار داشته اند، محدود به کیفیت و تمیزی فرش ها نمی شود و همگی از وقت شناسی و پرسنل و رانندگان خوش قول و خوش برخورد مجموعه راضی بوده اند. در صورتیکه تجربه استفاده از خدمات این مجموعه را داشته اید؛ خوشحال می شویم در بخش کامنت ها نظرات خود را بیان کنید.

 

9. قالیشویی ارم ساری

قالیشویی ارم یکی از بهترین قالیشویی های ساری است که در سال 1394 تاسیس شده است. این قالیشویی به جهت اینکه نسبتا جدید محسوب می شود؛ از دستگاه های پیشرفته و جدیدی استفاده می کند. از این رو خیالتان از هر لحاظ راحت باشد! فرش های شما هم به درستی تمیز می شوند، هم چروک و کدر نمی شوند و هم فوری (ظرف مدت یک ساعت!) می توانید فرش خود را شسته و خشک شده تحویل بگیرید. جهت مشاهده نمونه فرش ها و مبل های شسته شده توسط این مجموعه به صفحه اینستاگرام قالیشویی ارم مراجعه فرمایید.
بهره گیری از دستگاه های مکانیزه فرش شویی خانگی و صنعتی مزایای زیادی برایتان به همراه خواهد داشت:
کاهش میزان مصرف آب
عدم آسیب به بافت فرش
خشک شدن سریع قالی ها
صرفه جویی در مصرف انرژی
کنترل میزان مواد شوینده
انجام فرآیند شستشو با قدرت بالاتر

تصاویر قالیشویی ارم ساری

قالیشویی ارم بهترین قالیشویی ساری

اطلاعات تماس قالیشویی ارم ساری
شماره تماس: 09111544854
آدرس اینستاگرام: ghalishoi_eram_sari

 

آدرس قالیشویی ارم ساری
ساری، بلوار پاسداران، خیابان ارم، بعد از سازمان مدیریت پسماند

نکات تکمیلی قالیشویی ارم ساری
قالیشویی ارم علاوه بر شستشوی فرش ها بصورت مکانیزه در کمترین زمان، خدمات زیر را نیز در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد:
سرویس حمل و نقل 
شست و شوی سریع و کاملا مکانیزه
شست و شوی مبل و‌خوشخواب در منزل
شستشوی فرش های دستبافت بصورت کاملا تخصصی بدون قاطی شدن رنگ

 

10. قالیشویی اطلس ساری

قالیشویی اطلس ساری یکی دیگر از قالیشویی های خوب ساری است که در زمینه شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی فعالیت می نماید. این مجموعه علاوه بر قالیشویی بصورت کاملا مکانیزه، خدمات شستشوی موکت، مبل، صندلی و ... را نیز ارائه می دهد. نکته مهم درباره این قالیشویی آن است که تقریبا در وسط شهر واقع شده است و دسترسی به آن آسان است. اگرچه جابجایی فرش ها با استفاده از ماشین های باری مناسب انجام می شود؛ اما می توانید با خیال راحت فرش هایتان را به قالیشویی اطلس بسپارید تا سریع و به موقع تحویل بگیرید.

تصاویر قالیشویی اطلس ساری

قالیشویی اطلس بهترین قالیشویی ساری

اطلاعات تماس قالیشویی اطلس ساری
شماره تماس: 01133260912

 

آدرس قالیشویی اطلس ساری
ساری، خیابان شهابی، کوچه المهدی

نکات تکمیلی قالیشویی اطلس ساری
قالیشویی اطلس یک قالیشویی قدیمی اما با دستگاه هایی به روز است! این مجموعه به واسطه قرارگیری در خیابان المهدی، مشتریان زیادی را دارد. کیفیت بالا و رضایت صددرصدی مشتریان همان چیزی است که نام این مجموعه را در لیست بهترین قالیشویی های ساری قرار داده است.

شاید بتوان روفرشی، پرده یا پتوهای منزل را با استفاده از ماشین لباسشویی شست؛ اما هیچ وسیله ای در منزل پیدا نمی شود که بتواند راحت فرش ها را بشوید! این چالش بزرگ معمولا در زمان عید یا بروز لکه های زننده روی فرش به چشم می آید و افراد به دنبال بهترین قالیشویی ساری می گردند. برای حل این چالش، در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، تلاش کردیم تا با بررسی دقیق رزومه کاری، نوع دستگاه ها و رضایت مشتریان، قالیشویی های خوب شهر را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. در صورتیکه تجربه مراجعه به هر یک از این مجموعه ها را دارید؛ خوشحال می شویم در بخش کامنت ها تجربیات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

فهرست بهترین قالیشویی های ساری

 

 
ردیف نام قالیشویی آدرس شماره تماس
1 قالیشویی الماس ساری

ساری، میدان شهرآشوب، خیابان ملت

09116666187

01133347010

2 قالیشویی زربافت ساری دفتر مرکزی ساری

01133103030 

09113173500 

3 قالیشویی قدیری ساری ساری، کیلومتر 7 اتوبان ساری به قائمشهر

01133355550

01133162777 

4 قالیشویی کارین ساری آدرس دفتر: ساری، کوی کارمندان، خیابان فارابی، بین فارابی 13 و 15

09117733064

01133250911 

5 قالیشویی ونوس ساری آدرس دفتر : ساری، خیابان امیر مازندرانی، ابتدا لاله 8

01132318953

6 قالیشویی ساحل ساری ساری، میدان خزر، ابتدای کمربندی غربی، کوچه طبیعت 1

01133211881

7 قالیشویی صدف ساری ساری، کیلومتر 1 جاده ساری نکا، جنب تالار آریا

09116651067

01133271314 

8 قالیشویی ملت ساری ساری، خیابان طبرسی، روبروی طبرسی 10

09113231472

01133328834 

9 قالیشویی ارم ساری ساری، بلوار پاسداران، خیابان ارم، بعد از سازمان مدیریت پسماند

09111544854

10 قالیشویی اطلس ساری ساری، خیابان شهابی، کوچه المهدی

01133260912

نظرات
من هروقت بخوام فرشامو بشورم میدم به قالیشویی ارم خیلی خوب و خوش برخورد هستند فرش ها رو هم مثل روز اول بهتون تحویل میدن