بهترین باشگاه های ساری ( لیست کامل + سانس و آدرس )

اجتماعی
بهترین باشگاه های ساری ( لیست کامل + سانس و آدرس )
16759 نفر
5
زمان مطالعه : 15 دقیقه

تهیه لیست بهترین باشگاه های ساری کار ساده ای نیست! چرا که افراد جهت انتخاب باشگاه ورزشی اهداف متفاوتی دارند. برخی از افراد قصد دارند در رشته های بدنسازی، تی آر ایکس، کراسفیت و ... فعالیت کنند؛ برخی دیگر به دنبال ورزش های رزمی مثل تکواندو، کاراته و ... هستند و برخی دیگر هم به دنبال پیلاتس، یوگا، ایروبیک، هیپ هاپ و ... هستند. اما منظور اکثر افراد از سرچ برای بهترین باشگاه ساری، پیدا کردن باشگاه های بدنسازی و تناسب اندام است. اگر شما نیز با همین هدف وارد این مطلب شدید باید بگوییم که جای درستی آمده اید؛ اما اگر به دنبال سایر رشته های ورزشی هستید؛ باز هم جای درستی آمده اید، چرا که چند پیشنهاد خوب برای شما هم داریم!
در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای قصد داریم 10 باشگاه خوب ساری را به شما معرفی کنیم. از آنجاییکه "تا" باشگاه رفتن از خودِ باشگاه رفتن سخت تر است؛ تلاش کردیم تا بهترین باشگاه های ساری را در نقاط مختلف شهر به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. شما می توانید بسته به محل زندگی، تایم سانس ها و هزینه ماهانه، باشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ پس لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

1. باشگاه VIP برادران کاظمی ساری

باشگاه VIP برادران کاظمی با مدیریت آقایان بهزاد و فرزاد کاظمی، در خیابان 15 خرداد ساری واقع شده است. این مجموعه یکی از بهترین باشگاه های شهر ساری است که تخصصا در زمینه بدنسازی و پرورش اندام با استفاده از دستگاه فعالیت می کند. با توجه به افزایش تقاضا و تعدد ورزشکاران، اخیرا شعبه دوم این باشگاه که مختص بانوان است نیز راه اندازی شده است. باشگاه VIP برادران کاظمی از معدود باشگاه های ساری است که سانس بندی نشده و بانوان نیز می توانند در تمام ساعات روز، از فضایی مجزا استفاده نمایند.
اگر می خواهید در فضایی شیک با ویوی عالی، با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا، زیر نظر مربیان حرفه ای شهر تمرین کنید؛ باشگاه VIP برادران کاظمی پیشنهاد ما به شماست.

  • تصاویر باشگاه VIP برادران کاظمی

باشگاه برادران کاظمی ساری

  • اطلاعات تماس باشگاه VIP برادران کاظمی

شماره تماس: ۰۹۱۲۴۹۵۰۱۵۸
آدرس اینستاگرام: vipbkgym

 

  • آدرس باشگاه VIP برادران کاظمی

ساری، خیابان ۱۵ خرداد، نبش کوچه ولیعصر، برج روما (طبقات 5 و 8)

  • نکات تکمیلی باشگاه VIP برادران کاظمی

باشگاه VIP برادران کاظمی در دو شعبه مجزا برای بانوان و آقایان فعالیت می کند. هر دو شعبه در برج روما واقع شده اند و بصورت همزمان در طول روز فعال هستند. اطلاعات شعبات باشگاه به شرح زیر است:
شعبه بانوان
آدرس: ساری، خیابان 15 خرداد، نبش کوچه ولیعصر، برج روما، طبقه هشتم
ساعت کاری: همه روزه 7:00 الی 21:00 (پنجشنبه ها تا 17:00)
شهریه ماهانه: یک میلیون و پانصدهزار تومان
شعبه آقایان
آدرس: ساری، خیابان 15 خرداد، نبش کوچه ولیعصر، برج روما، طبقه پنجم
ساعت کاری: همه روزه 6:00 الی 22:30
شهریه ماهانه: 3 جلسه در هفته یک میلیون و پانصدهزار تومان، بیشتر از 3 جلسه دو میلیون تومان

 

2. باشگاه دایموند ساری

باشگاه ورزشی دایموند یکی از قدیمی ترین و بهترین باشگاه های ساری است. آکادمی پرورش اندام دایموند در رشته های بدنسازی، کراس فیت، TRX، فیتنس و پیلاتس در سانس های صبح (ویژه بانوان) و عصر (ویژه آقایان) فعالیت می کند.
آنچه که این مجموعه را از سایر باشگاه های ساری متمایز می کند؛ بهره مندی از مربیانی مجرب در تمامی رشته های نام برده شده است. همچنین داشتن کافی شاپ فعال با تنوع غذایی بالا، پارکینگ اختصاصی، سونا و حوضچه آب سرد از مزایای دیگر این باشگاه است. 

  • تصاویر باشگاه دایموند

باشگاه دایموند ساری

  • اطلاعات تماس باشگاه دایموند

شماره تماس: ۰۱۱۳۳۳۵۰۴۰۰
آدرس اینستاگرام: diamonddd_gym

 

  • آدرس باشگاه دایموند

ساری، بلوار طالقانی، جنب بیمارستان حکمت، باشگاه بدنسازی دایموند

  • نکات تکمیلی باشگاه دایموند

همانطور که می دانید، تغذیه مناسب یکی از اصول مهم پرورش و تناسب اندام است. باشگاه دایموند با علم بر اهمیت این موضوع، انواع غذاهای رژیمی را بعنوان وعده بعد از تمرین ارائه می دهد. در صورتیکه عادت دارید قبل از تمرین قهوه بنوشید هم می توانید در کافی شاپ باشگاه با اسپرسو دوپینگ کنید! . اطلاعات سانس های مختلف باشگاه به شرح زیر است:
بانوان: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 2 بعد از ظهر
آقایان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 2 بعدازظهر تا 10 شب، پنجشنبه ها از 2 بعدازظهر تا 8 شب

 

3. باشگاه 360° ساری

باشگاه بدنسازی 360 درجه ساری در یکی از لوکس ترین مناطق شهر واقع شده است. این باشگاه تخصصا در زمینه بدنسازی و کراسفیت فعالیت می کند. به واسطه استقبال بی نظیر و تعدد ورزشکاران، باشگاه 360 اخیرا به مکانی بزرگتر جابجا شده و تعداد دستگاه ها را نیز افزایش داده است. استفاده از دستگاه های به روز و مدرن، صدمات ناشی از تمرین ها را به حداقل می رساند و به نتیجه گیری بهتر و سریعتر کمک می کند.

  • تصاویر باشگاه 360°

باشگاه 360 ساری

  • اطلاعات تماس باشگاه 360°

شماره تماس: 01133024431
آدرس اینستاگرام: 360.fitness_club

 

  • آدرس باشگاه 360°

ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، پیوند 9

  • نکات تکمیلی باشگاه 360°

باشگاه بدنسازی 360 درجه در سانس های مختلف پذیرای حضور آقایان و بانوان است. نکته جالب درباره ساعت کاری باشگاه این است که بر خلاف سایر باشگاه های ساری، در این باشگاه سانس های بیشتری به بانوان اختصاص داده شده است. اگر بانوی شاغل هستید و قصد دارید در سانس عصر یا شب تمرین کنید، می توانید در باشگاه 360 درجه ثبت نام کنید. ساعت سانس ها به شرح زیر است:
بانوان: همه روزه 8 الی 12 و 16 الی 22
آقایان: همه روزه 12 الی 16

 

4. باشگاه 24 ساری

باشگاه 24 ساری از آن باشگاه های نوساز و تمیز با ویویی عالی از شهر است که لذت تمرین را چند برابر می کند. شما می توانید تمرینات فیتنس و بدنسازی را زیر نظر مربیانی حرفه ای انجام دهید. پس از تمرین نیز بوفه باشگاه با انواع نوشیدنی و غذاهای رژیمی مانند شیر پروتئینه، نوشیدنی انرژی زا، معجون، مرغ گریل شده، قارچ کبابی، برنج کته، سبزیجات و ... آماده پذیرایی از شما ورزشکاران گرامی خواهد بود. البته هیجان انگیزتر از بوفه، اتاق ماساژ باشگاه 24 است که به شما اجازه می دهد پس از تمرین خود را به یک ماساژ خوب دعوت، و گرفتگی عضلات خود را رفع کنید.

  • تصاویر باشگاه 24

باشگاه 24 ساری

  • اطلاعات تماس باشگاه 24

شماره تماس: 01133406760
آدرس اینستاگرام: 24.fitclub_sari

 

  • آدرس باشگاه 24

ساری، خیابان فرهنگ، ابتدای خیابان پانزده خرداد، ساختمان آپادانا، طبقه پنجم، باشگاه 24

  • نکات تکمیلی باشگاه 24

اگر کارمند هستید و قصد دارید قبل از شروع ساعت کاری روز خود را با تمرین شروع کنید؛ باشگاه 24 در خدمت شماست! این باشگاه همه روزه (به غیر از ایام تعطیل) در سانس صبح پذیرای حضور آقایان سحرخیز جهت تمرین است. این باشگاه هم مانند اغلب باشگاه های ساری سانس بندی شده است و تایم محدودی برای بانوان دارد. ساعت های تمرین بانوان و آقایان همه روزه (به غیر از ایام تعطیل) به شرح زیر است:
بانوان: 8:30 الی 12:00 و 16:00 الی 19:00
آقایان: 6:00 الی 8:30 و 12:00 الی 16:00 و 19:00 الی 23:00

 

5. باشگاه دکترجیم ساری

دکتر جیم در واقع یک باشگاه در ساری نیست، بلکه یک آکادمی فیزیولوژی فرزشی است! حالا فرقش با باشگاه چیست؟ بالاخره می توان در آن تمرین کرد یا نه؟! بله باشگاه دکتر جیم تمامی تمرینات فیتنس، بدنسازی، EMS، حرکات اصلاحی و تی آر ایکس ارائه می شود.
این مجموعه تحت نظر دکتر سید علی اکبر محمودی قرار دارد و تمامی برنامه های تغذیه ای و ورزشی توسط پزشک و با بررسی دقیق فیزیک بدن ارائه می شود. در ابتدا شاخص های فیزیولوژیک بدن اندازه گیری می شود؛ سپس با ارزیابی اطلاعات بدست آمده؛ نسخه ورزشی افراد بر اساس استانداردهای جهانی نوشته می شود. در پایان تمرینات هر ماه، مجددا پارامترها مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت صلاحدید پزشک و مربی، برنامه های تغذیه ای و ورزشی آپدیت می شود.
این مجموعه مجهز به بروزترین دستگاه های ورزشی جهت دستیابی سریع به اهداف لاغری، رفع مصدومیت، کاهش دردهای عضلانی و ... است و کاهش وزن 20 کیلوگرم در سه ماه را تضمین می کند!
اگر قصد دارید در مدت زمانی کم، با اطمینان از وضعیت سلامت خود، بهترین نتیجه را بگیرید؛ دکتر جیم بهترین باشگاه ساری برایتان خواهد بود.

  • تصاویر دکترجیم

دکتر جیم بهترین باشگاه ساری

  • اطلاعات تماس دکترجیم

شماره تماس: 01133202312
آدرس اینستاگرام: dr_gym_sari
آدرس واتساپ: dr_gym_sari

 

 

  • آدرس دکترجیم

ساری، بلوار خزر، روبروی بانک ملت، جنب ابزار یراق لقمانی، باشگاه دکتر جیم

  • نکات تکمیلی دکترجیم

آکادمی ورزشی دکتر جیم ساری در سانس های مختلف پذیرای حضور بانوان و آقایان است. ضمنا در صورتیکه قصد مراجعه به باشگاه ندارید و فقط به برنامه نیاز دارید؛ می توانید از طریق واتساپ به مجموعه دکتر جیم پیام دهید تا با بررسی دقیق پارامترهای فیزیولوژیک بدنتان، برنامه تغذیه یا تمرینی دریافت کنید. ساعت کاری باشگاه همه روزه (به جز ایام تعطیل) به شرح زیر است:
بانوان: شنبه تا چهارشنبه ساعت 7:00 الی 17:00 ، پنجشنبه ها 8:00 الی 13:00
آقایان: شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:00 الی 22:00 ، پنجشنبه ها 16:00 الی 19:00

 

6. باشگاه البرز ساری

باشگاه البرز در دو مکان مجزا پذیرای ورزشکاران خانم و آقا در رشته های فیتنس و بدنسازی است. داشتن مربی و کادر حرفه ای، برخورداری از پزشک تغذیه جهت ارائه رژیم غذایی، امکانات خوب و محوطه نسبتا بزرگ و همیشه تمیز باعث شده است که هر دو شعبه باشگاه البرز به عنوان بهترین باشگاه های ساری شناخته شوند.
اگر قصد ندارید به این باشگاه مراجعه کنید هم پیشنهاد می کنیم به صفحه اینستاگرام باشگاه البرز به آدرس alborz.fitness.club مراجعه کنید! پزشک مجموعه در این صفحه اطلاعات خوبی در زمینه تغذیه ارائه می نماید که برای تمامی افراد بخصوص ورزشکاران مفید است.

  • تصاویر باشگاه البرز

باشگاه البرز ساری

  • اطلاعات تماس باشگاه البرز

شماره تماس: 01133107626

آدرس اینستاگرام باشگاه آقایان: alborz.fitness.club

آدرس اینستاگرام باشگاه بانوان: afc.women

 

  • آدرس باشگاه البرز

شعبه بانوان: ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، نبش پیوند 3، ساختمان فرشا، طبقه همکف

شعبه آقایان: ساری، بلوار خزر، جنب بانک گردشگری، باشکاه بدنسازی البرز

  • نکات تکمیلی باشگاه البرز

همانطور که اشاره شد باشگاه البرز در دو مکان مجزا، یکی واقع در بلوار خزر و دیگری واقع در خیابان پیوندی فعالیت می کند. در نتیجه خبری از سانس بندی نیست و شما می توانید در طول ساعات کاری، به شعبه مورد نظر خود مراجعه نموده و تمرین کنید. ساعت کاری شعبات به شرح زیر است:
شعبه بانوان: همه روزه (به غیر از ایام تعطیل) از ساعت 7 الی 22، پنجشنبه ها 7 الی 21
شعبه آقایان: همه روزه (به غیر از ایام تعطیل) از ساعت 7 الی 23

 

7. باشگاه ضربان ساری

فرقی ندارد خانم هستید یا آقا! خودتان می خواهید به باشگاه بروید یا فرزندتان! بدنسازی می خواهید انجام دهید یا ژیمناستیک! در باشگاه ورزشی ضربان می توانید بسیاری از رشته های ورزشی را پیدا کنید.  این باشگاه با مدیریت سرکار خانم دکتر مرجان معینی (دکترای فیزیولوژی ورزشی) اداره می شود و شما می توانید با خیالی راحت در رشته های زیر فعالیت کنید:
کودکان: آمادگی جسمانی، انعطاف پذیری، ورزش کودکان، کاراته، ژیمناستیک
بانوان: بدنسازی، فیتنس، TRX، کراسفیت، ایروبیک، آمادگی جسمانی، پیلاتس، یوگا، اریال یوگا،کاراته، ژیمناستیک، بادی ریتم، چربی سوزی، کاردیو، فانکشنال، دنس
آقایان: بدنسازی، فیتنس، TRX، کراسفیت و بوکس

  • تصاویر باشگاه ضربان

باشگاه ضربان بهترین باشگاه ساری

  • اطلاعات تماس باشگاه ضربان

شماره تماس: 01133241967
آدرس اینستاگرام: heartrate_gym

 

  • آدرس باشگاه ضربان

ساری، میدان سلمان فارسی، نبش کوچه قناعت

  • نکات تکمیلی باشگاه ضربان

باشگاه ضربان با فضایی بزرگ در رشته های متنوع در خدمت شماست. همچنین می توانید جهت دریافت خدمات ماساژ نیز به این مجموعه مراجعه فرمایید. سانس های فعالیت بانوان و آقایان به شرح زیر است:
بانوان: همه روزه (به غیر از ایام تعطیل) از ساعت 8:00 الی 18:30
آقایان: همه روزه (به غیر از ایام تعطیل) از ساعت 19:00 الی 23:30
طبیعتا رشته های ورزشی مختلف در ساعات خاص خود انجام می شوند. جهت کسب اطلاع دقیق از ساعت هر یک از ورزش های مورد نظرتان می توانید از طریق شماره تماس یا صفحه اینستاگرام heartrate_gym با باشگاه ضربان ارتباط برقرار نمایید.

 

8. باشگاه پالادیوم ساری

در میان باشگاه های ساری، کمتر باشگاهی را می توان یافت که مختص بانوان باشد! اگر به دنبال باشگاهی خوب برای انجام تمرینات بدنسازی، TRX و پیلاتس هستید که سانس بندی شده نباشد و بتوانید در تمام ساعات روز بدان مراجعه کنید؛ باشگاه پالادیوم انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. این باشگاه با فضایی نسبتا بزرگ دستگاه های متنوعی را در خود جای داده است. مجهز به اسکن اثر انگشت، کمد لباس با قفل هوشمند بوده و تمیزی و نظافت در آن حرف اول را می زند.

  • تصاویر باشگاه پالادیوم

پالادیوم بهترین باشگاه ساری

  • اطلاعات تماس باشگاه پالادیوم

شماره تماس: 01133329729
آدرس اینستاگرام: palladium_fitness.club

 

  • آدرس باشگاه پالادیوم

ساری، میدان شهرآشوب، انتهای خیابان ملت، نبش خاقانی 14

  • نکات تکمیلی باشگاه پالادیوم

در باشگاه پالادیوم خبری از سانس بندی نیست و شما می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 9 شب و جمعه ها از 3:30 تا 7 عصر به باشگاه مراجعه کنید. در صورتیکه شرایط مراجعه به باشگاه را ندارید و قصد دارید در منزل تمرین کنید؛ می توانید جهت دریافت برنامه تمرینی و غذایی به دایرکت صفحه اینستاگرام palladium_fitness.club پیام ارسال کنید. تمامی برنامه ها با توجه به شرایط بدنی ارائه و هر شش هفته بسته به میزان پیشرفت آپدیت می شود. اگر نگران یادگیری حرکات و اطمینان از درست انجام دادن حرکات هستید، باید بگوییم نحوه انجام حرکات در قالب ویدئو برایتان ارسال می شود. پس دست دست نکنید و بدون بهانه از شنبه شروع می کنم، همین حالا برای داشتن اندامی متناسب اقدام کنید.

 

9. باشگاه تیام ساری

باشگاه ورزشی تیام با رشته های متنوع پذیرای حضور بانوان محترم در رشته های مختلف فیتنس، بدنسازی، جامپینگ، پیلاتس، کیک بوکس و تکواندو است. همچنین ورزش های کودکان مانند فیتنس، باله، تکواندو و ژیمناستیک نیز در این باشگاه آموزش داده می شود. اگر در خیابان معلم یا اطراف آن سکونت دارید و به دنبال باشگاهی خوب با شهریه ای مناسب هستید؛ حتما به باشگاه تیام سر بزنید.
نکته جالب درباره تیام آن است که علاوه بر باشگاه، بعنوان مرکز زیبایی اندام نیز فعالیت می کند! شما می توانید خدمات ماساژ، کفسابی و پدیکور پا را نیز در اتاق مخصوص این فعالیت ها انجام دهید.

  • تصاویر باشگاه تیام

باشگاه تیام ساری

  • اطلاعات تماس باشگاه تیام

شماره تماس: 01133253236
آدرس اینستاگرام: tiamsportclub

 

  • آدرس باشگاه تیام

ساری، خیابان معلم، روبروی کمیته امداد امام خمینی، نبش کوچه ابوالفضل

  • نکات تکمیلی باشگاه تیام

باشگاه تیام همه روزه از ساعت 8:00 الی 20:30 پذیرای حضور شما ورزشکاران گرامی است. هایلایت تغییرات صفحه اینستاگرام tiamsportclub نشان می دهد مربیان حرفه ای باشگاه در مدتی کوتاه، تغییرات خوبی را رقم می زنند.
ضمنا اگر از کار با دستگاه و بند TRX خسته شدید و به دنبال ورزشی هیجان انگیز و جدید برای کاهش وزن هستید؛ پیشنهاد می کنیم حتما جامپینگ را امتحان کنید.

 

10. باشگاه پوریا ساری

در ابتدای مقاله اشاره کردیم که قصد داریم در هر محله ای از ساری باشگاهی را معرفی کنیم تا دیگر بهانه ای برای رفتن به باشگاه نداشته باشید و به جای شنبه معروفی که سال هاست نیامده، همین حالا شروع کنید! باشگاه پوریا ساری در انتهای خیابان سیدالشهدا واقع شده است و اگر در این منطقه به دنبال باشگاه خوبی می گردید؛ می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این باشگاه در رشته های ایروبیک، فیتنس، TRX، پیلاتس، بدنسازی، ژیمناستیک کودکان، بادی فرم کودکان، کاراته، تکواندو، یوگا و ... فعالیت می کند. فضای باشگاه نسبتا کوچک است اما محیطی تمیز و شهریه ای مناسب دارد.

  • تصاویر باشگاه پوریا

باشگاه پوریا ساری

  • اطلاعات تماس باشگاه پوریا

شماره تماس: 09221404637
آدرس اینستاگرام: gympouria

 

  • آدرس باشگاه پوریا

ساری، میدان خزر، انتهای خیابان سیدالشهدا، جنب کوچه قائم 4

  • نکات تکمیلی باشگاه پوریا

باشگاه پوریا در رشته های نام برده شده برای بانوان و آقایان فعالیت می کند و همه روزه (به جز جمعه ها) از ساعت 8:30 الی 21:00 فعال است. جهت اطلاع دقیق از سانس های ورزش مورد نظرتان بهتر است از طریق شماره 09221404637 با مدیریت باشگاه تماس حاصل فرمایید.


در گذشته تصور افراد این بود که تنها افراد دارای اضافه وزن بایستی به باشگاه بروند! اما حالا دیگر باشگاه رفتن به روتین زندگی بسیاری از افراد (بخصوص جوانان) تبدیل شده است. افراد با اهداف مختلفی مانند بهبود سلامت جسمانی، تناسب اندام، افزایش اعتمادبنفس و حتی آرامش روحی به باشگاه می روند. اگرچه اراده و استمرار در تمرین و رژیم غذایی است که تناسب اندام را به همراه می آورد؛ اما انتخاب بهترین باشگاه های ساری نیز می تواند دستیابی به اندام متناسب را سریعتر کند. فضای باشگاه، تنوع و تعدد دستگاه ها، مربیان حرفه ای، سیستم تهویه مناسب، رختکن بهداشتی، بوفه مجهز و ... از مواردی هستند که بایستی حتما پیش از ثبت نام در یک باشگاه در نظر گرفته شود. در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای تلاش کردیم با در نظر گرفتن تمام این موارد؛ بهترین باشگاه های ساری را معرفی کنیم. در صورتیکه تجربه مراجعه به هر یک از باشگاه های نام برده شده را دارید؛ خوشحال می شویم در بخش کامنت ها نظرات خود را برای ما و سایر کاربران بنویسید.

 

فهرست بهترین باشگاه های ساری

 

فهرست بهترین باشگاه های ساری
ردیف نام باشگاه آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 باشگاه VIP برادران کاظمی ساری ساری، خیابان ۱۵ خرداد، نبش کوچه ولیعصر، برج روما (طبقات 5 و 8) ۰۹۱۲۴۹۵۰۱۵۸

vipbkgym

2 باشگاه دایموند ساری ساری، بلوار طالقانی، جنب بیمارستان حکمت، باشگاه بدنسازی دایموند ۰۱۱۳۳۳۵۰۴۰۰

diamonddd_gym

3 باشگاه 360° ساری  ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، پیوند 9 01133024431

360.fitness_club

4 باشگاه 24 ساری ساری، خیابان فرهنگ، ابتدای خیابان پانزده خرداد، ساختمان آپادانا، طبقه پنجم، باشگاه 24 01133406760

24.fitclub_sari

5 باشگاه دکترجیم ساری ساری، بلوار خزر، روبروی بانک ملت، جنب ابزار یراق لقمانی، باشگاه دکتر جیم 01133202312

dr_gym_sari

6 باشگاه البرز ساری

شعبه آقایان: ساری، بلوار خزر، جنب بانک گردشگری، باشکاه بدنسازی البرز

شعبه بانوان: ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، نبش پیوند 3، ساختمان فرشا، طبقه همکف

01133107626

afc.women

alborz.fitness.club

7 باشگاه ضربان ساری ساری، میدان سلمان فارسی، نبش کوچه قناعت 01133241967

heartrate_gym

8 باشگاه پالادیوم ساری ساری، میدان شهرآشوب، انتهای خیابان ملت، نبش خاقانی 14 01133329729

palladium_fitness.club

9 باشگاه تیام ساری ساری، خیابان معلم، روبروی کمیته امداد امام خمینی، نبش کوچه ابوالفضل 01133253236

tiamsportclub

10 باشگاه پوریا ساری ساری، میدان خزر، انتهای خیابان سیدالشهدا، جنب کوچه قائم 4 09221404637

gympouria

 

نظرات
من باشگاه برادران کاظمی میرم حالا باشگاه آقایانشو نمیدونم ولی باشگاه ما واقعا عالیه از هر نظر شهریه ش نسبت به باشگاه قبلی که میرفتم بالاتر هست ولی می ارزه

ممنون از مطلب خوبتون. ممکنه نقد یکی از باشگاه هایی که به بلوار کشاورز نزدیکه رو هم بذارید که دسترسیش برای ما هم آسون تر باشه؟

سلام وقت بخیر بله حتما، تلاش می کنیم باشگاه های این منطقه رو هم بررسی کنیم و بهترین هارو به این لیست اضافه کنیم.
من باشگاه البرز میرم، دلیل انتخابم هم سانس های آخر شب هستش که بخاطر موقعیت شغلی، اون تایم ها سرم خلوت تره و میتونم باشگاه هم برم، دلیل دومم هم اینکه فضای باشگاه مدرن طراحی شده و اکثر تجهیزات ورزشی به روز هستش

سلام تو معرفی هاتون جای بهترین باشگاه پیلاتس ساری با بهترین مربی خالیه باشگاه پیلاتس برتر،با مدیریت خانم رضایی عزیز

لطفا لیست باشگاههای بانوان در ساری که در طبقات بالا باشد را بیشتر معرفی کنید اطلاعات داده شده ناقصه و تعدادی هم نام و آدرس و شماره عوض شده لطفا به روزش کنید.سپاس فراوان