بهترین استخر های ساری ( قیمت بلیط + سانس و آدرس )

اجتماعی
بهترین استخر های ساری ( قیمت بلیط + سانس و آدرس )
13573 نفر
3
زمان مطالعه : 18 دقیقه

در شهر کوچکی مثل ساری که تفریحات محدودی برای جوانان وجود دارد؛ برای عده زیادی، استخرها پایه ثابت تفریحات محسوب می شوند. برخی از افراد برای انجام یا یادگیری شنا، برخی برای رفع اسپاسم های عضلانی و برخی دیگر تنها برای آب بازی و وقت گذرانی به استخر می روند. بدون شک با هر هدفی افراد به دنبال بهترین استخرهای ساری هستند تا بتوانند ساعاتی خوش را در محیطی تمیز و سالم بگذرانند. استخرها قرار است فضایی با خواص درمانی و آرامش بخش باشند نه اینکه خود باعث بروز امراض گوناگون شوند! لذا لازم است پیش از مراجعه به یک استخر درباره بهداشت محیط و آب اطلاعات کسب کنید. با توجه به اهمیت این موضوع، در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، قصد داریم 10 تا از بهترین استخرهای ساری را به شما معرفی کنیم و بی طرفانه به بررسی مزایا و معایب هر یک بپردازیم. لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و اگر تجربه مراجعه به هر کدام از این استخر ها را دارید، نظرات خود را در بخش کامنت ها بیان نمایید. 

 

1. استخر کاسپین آبی ساری

استخر کاسپین آبی ساری به دلیل مزایای فوق العاده ای که دارد؛ بعنوان بهترین استخر ساری شناخته می شود. این استخر در مجموعه ورزشی تفریحی کاسپین قرار دارد و دارای دو استخر مجزا برای بانوان و آقایان است. از این جهت، بر خلاف سایر استخرهای ساری که سانس بندی هستند و آقایان و خانم ها از یک سالن استفاده می کنند؛ در این مجموعه خبری از سانس بندی نیست. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به این مجموعه مراجعه نمایید و با خیال راحت از تمیزی آب و محیط شنا کنید. سالن استخر کاسپین شامل سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودک و سالن ماساژ است. در صورتیکه نگران گرسنگی و صرف غذا هستید؛ باید بگوییم خیالتان راحت باشد! در مجموعه کاسپین آبی کافی شاپ، رستوران و فست فود نیز وجود دارد. علاوه بر این، وجود سالن بولینگ و سالن ورزشی موجب شده است تا این مجموعه عنوان بزرگترین مجموعه تفریحی و ورزشی مرکز استان را از آن خود کند.

  • تصاویر استخر کاسپین آبی

استخر کاسپین آبی ساری

  • اطلاعات تماس استخر کاسپین آبی

شماره تماس: 01133350400 و 01133350401
آدرس اینستاگرام: caspianabi.ir
آدرس وبسایت: www.caspianabi.ir

 

  • آدرس استخر کاسپین آبی

ساری، بلوار آزادی، خیابان رفاه، کوچه رفاه سوم، مجتمع کاسپین آبی رفاه

  • نکات تکمیلی استخر کاسپین آبی

اگر می خواهید در استخری با محیطی شیک، تمیز و لوکس شنا کنید؛ استخر کاسپین آبی بهترین انتخاب برای شماست. بسیاری از افراد به جهت استفاده خانم ها و آقایان از یک استخر، تمایلی به استفاده از استخرهای عمومی ندارند. خبر خوب این است که استخرهای بانوان و آقایان مجموعه استخر آبی مجزا است و شما می توانید همه روزه در ساعات زیر به استخر مراجعه فرمایید:
استخر بانوان: ساعت 7:00 صبح الی 23:00
استخر آقایان: ساعت 6:00 صبح الی 23:00
اگر ساعت شروع سانس ها کمی زود به نظر می رسد، باید عنوان کنیم که مجموعه کاسپین آبی تخفیف 40 درصدی برای سانس های 6 تا 8 صبح در نظر گرفته است. بنابراین اگر سحرخیز هستید، پیشنهاد می کنیم پس از پیاده روی و ورزش صبحگاهی به استخر کاسپین آبی مراجعه و از تخفیف ویژه استفاده کنید.
در حال حاضر قیمت بلیط استخر کاسپین 240 هزار تومان است که نسبت به سایر استخرهای ساری گران محسوب می شود! اما کیفیت و بهداشت این استخر در کنار امکان مراجعه شبانه روزی، موجب شده است این استخر مورد علاقه بسیاری از همشهریان محترم باشد.

 

2. استخر زنده یاد رحیمی ساری

استخر رحیمی ساری یکی از استخرهای خوب شهر ساری با فضایی بزرگ و مجهز بوده که پس از چند سال عدم فعالیت، اخیرا با مدیریت جدید بازگشایی شده است. این استخر برای آقایان، بانوان و کودکان بالای ده سال مناسب است و علاوه بر تفریح، آب درمانی و ورزش، امکان یادگیری شنا نیز در آن وجود دارد. امکانات مجموعه شامل استخری بزرگ با طول 25 و عرض 10 متر، سونا خشک و بخار، جکوزی، بوفه، حمام ترکی و سنتی، حوضچه آب سرد، سالن ماساژ و فروشگاه لوازم شنا می شود. در کنار مجموعه آبی، سالن بدنسازی، سالن رزمی، سالن ورزش های توپی و پارکینگ اختصاصی نیز وجود دارد که این مجموعه را به یک مجموعه ورزشی بزرگ و مجهز تبدیل می کند.

  • تصاویر استخر زنده یاد رحیمی

استخر رحیمی ساری

  • اطلاعات تماس استخر زنده یاد رحیمی

شماره تماس: 01133249352 و 09039238975
آدرس اینستاگرام: estakhr_rahimisari

 

  • آدرس استخر زنده یاد رحیمی

ساری، چهارراه بخش ۸، خیابان پیروزی

  • نکات تکمیلی استخر زنده یاد رحیمی

مجموعه ورزشی رحیمی ساری همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11:30 شب باز است. سانس های استخر برای بانوان و آقایان به شرح زیر است:
سانس های ویژه بانوان:
یکشنبه: 10:00 الی 22:30
سه شنبه: 10:00 الی 16:00
پنجشنبه: 10:00 الی 18:00
سانس های ویژه آقایان:
شنبه: 11:00 الی 22:30
دوشنبه: 11:00 الی 20:00
چهارشنبه: 10:00 الی 22:30
پنجشنبه: 19:00 الی 22:30
جمعه: 10:00 الی 22:30
لازم به ذکر است مدت زمان استفاده از استخر از زمان ورود 2 ساعت است که 20 دقیقه پایانی جهت دوش گرفتن و تعویض لباس در نظر گرفته شده است.
در حال حاضر قیمت بلیط استخر رحیمی ساری 130 هزار تومان است.

 

3. استخر ایثار ساری

استخر ایثار یکی از استخرهای تقریبا قدیمی ساری است که بصورت دوره ای مورد بازسازی قرار می گیرد. این استخر فضای بسیار بزرگی دارد که در آن جکوزی، سونا بخار، استخر کودکان، جکوزی سرد، جکوزی گرم، حوضچه آب سرد، حمام سنتی، استخر آب درمانی، بوفه فعال و فروشگاه لوازم شنا وجود دارد. در این مجموعه کلاس آموزش شنا نیز برای علاقمندان برگزار می شود.
در حال حاضر شهر ساری دارای پارک آبی نیست و هیچ مجموعه ای تا کنون در این زمینه فعالیتی نکرده است. استخر ایثار با هدف افزایش رضایت کاربران چند سرسره آبی را در سالن استخر قرار داده است تا لذت استفاده از سرسره آبی را به مشتریان خود هدیه دهد.

  • تصاویر استخر ایثار

استخر ایثار ساری

  • اطلاعات تماس استخر ایثار

شماره تماس: 01133024431
آدرس اینستاگرام: isar_sportcomplex_

 

  • آدرس استخر ایثار

ساری، کیلومتر ۵ جاده ساری - قائمشهر، شهرک فرهنگیان

  • نکات تکمیلی استخر ایثار

استخر ایثار همه روزه فعال است و سانس صبح ها برای بانوان و سانس عصر و شب برای آقایان است. جزئیات سانس ها به شرح زیر است:
شنبه ها:
10:00 الی 15:30 بانوان
17:30 الی 23:00 آقایان
یکشنبه ها:
10:00 الی 17:45 بانوان
18:00 الی 23:00 آقایان
دوشنبه ها:
10:00 الی 16:00 بانوان
18:00 الی 23:00 آقایان
سه شنبه ها:
10:00 الی 17:45 بانوان
18:00 الی 23:00 آقایان
چهارشنبه ها:
10:00 الی 16:00 بانوان
17:30 الی 23:00 آقایان
پنجشنبه ها:
10:00 الی 16:00 بانوان
16:30 الی 23:00 آقایان
جمعه ها:
09:00 الی 16:00 بانوان
16:30 الی 23:00 آقایان
اگرچه سانس بانوان همه روزه در این مجموعه برقرار است؛ اما برخی از همشهریان نسبت به وجود سانس های بانوان در صبح ها اعتراض داشته اند. در هر صورت برنامه کاری استخر ایثار به این شکل تدوین شده است و شما می توانید جهت پیگیری از وضعیت باز بودن استخر، صفحه اینستاگرام isar_sportcomplex_ را دنبال نمایید.
در پایان اضافه کنیم فعالیت های ورزشی در مجموعه ایثار به شنا محدود نمی شود! این مجموعه علاوه بر استخر دارای سالن بدنسازی و کراسفیت و سالن چند منظوره جهت انجام فوتسال، والیبال و بسکتبال نیز هست و شما می توانید از طریق شماره تماس یا صفحه اینستاگرام جهت رزرو اقدام فرمایید.

 

4. استخر قصر آبی ساری

استخر قصر آبی اخیرا بازسازی شده و با محیطی فوق العاده پذیرای مراجعه کنندگان محترم است. این مجموعه علاوه بر استخر شنای بزرگسال، دارای استخر ویژه کودکان، جکوزی بزرگ ویژه آب درمانی، سونا خشک و بخار، حمام سنتی و تراس آفتاب در فصول گرم سال است. علاوه بر این موارد، رفتار محترمانه پرسنل و تجربه مربیان مجموعه، این مجموعه را به بهترین استخر ساری در زمینه آموزش شنا تبدیل کرده است. شما می توانید جهت دریافت مشاوره در خصوص آموزش شنا از مبتدی تا پیشرفته، برای سنین مختلف، با شماره 09038419010 تماس حاصل فرمایید.

  • تصاویر استخر قصر آبی

استخر قصر آبی ساری

  • اطلاعات تماس استخر قصر آبی

شماره تماس: 01133363634
آدرس اینستاگرام: ghasreabi_stakhr

 

  • آدرس استخر قصر آبی

ساری، کیلومتر ۳ اتوبان ساری به جویبار، مجموعه ورزشی حاج علیرضا رضایی، استخر قصر آبی

  • نکات تکمیلی استخر قصر آبی

استخر قصر آبی در روز های زوج پذیرای بانوان و در تمام روزهای هفته (به جز شنبه) پذیرای آقایان است. جزئیات سانس های این استخر را در زیر مشاهده کنید:
سانس های ویژه بانوان
شنبه: ۹ الی ۱۸:۳۰
دوشنبه: ۹ الی ۱۸:۳۰
چهارشنبه: ۹ الی ۱۸:۳۰
سانس های ویژه آقایان
یکشنبه: ۹ الی ۲۲:۳۰
دوشنبه: ۱۹ الی ۲۲:۳۰
سه شنبه: ۹ الی ۲۲:۳۰
چهارشنبه: ۱۹ الی ۲۲:۳۰
پنجشنبه: ۹ الی ۲۲:۳۰
جمعه: ۹ الی ۲۲:۳۰
پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع دقیق از ساعت کاری در روزهای خاص، پیش از مراجعه صفحه اینستاگرام مجموعه به آدرس ghasreabi_stakhr را بررسی فرمایید.

 

5. استخر سالار دره ساری

همانطور که هتل سالار دره یکی از بهترین هتل های ساری محسوب می شود؛ استخر آن نیز سال هاست که به عنوان بهترین استخر ساری شناخته می شود. محیط استخر علاوه بر طراحی شیک و مدرن، همواره بسیار تمیز است و نظم در این مجموعه حرف اول را می زند. بر خلاف سایر استخرها که تصفیه آب را با استفاده از کلر انجام می دهند؛ ضدعفونی کردن و گندردایی آب استخر سالار دره با استفاده از ازن انجام می شود. این ماده می تواند هر آنچه که با آن تماس پیدا می کند را در لحظه از بین ببرد. ازن برخلاف ماده کلر باعث ایجاد حساسیت های پوستی نمی شود و می تواند از انتقال بیماری ها جلوگیری کند.
از دیگر مزایای استفاده از ازن در استخر سالار دره می توان به افزایش اکسیژن در محیط آب و استخر، ایجاد شفافیت در آب و خنثی کردن بو و مزه بد اشاره کرد. اهمیت به سلامت مراجعه کنندگان همان چیزی است که باعث شده استخر سالار دره با وجود فاصله 15 کیلومتری از شهر ساری، مقصد بسیاری از علاقمندان به شنا باشد.

  • تصاویر استخر سالار دره

استخر سالار دره ساری

  • اطلاعات تماس استخر سالار دره

شماره تماس: 01133455101 و 01133455107
آدرس اینستاگرام: hotel.salardarreh
آدرس وبسایت: salardarehhotel.com

 

  • آدرس استخر سالار دره

ساری، کیلومتر ۱۲ جاده ساری، سمنان، روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، هتل جنگلی سالار دره

  • نکات تکمیلی استخر سالار دره

برنامه کاری استخر سالار دره به این صورت است که شنبه ها به بانوان اختصاص داده شده است. در سایر روزهای هفته، سانس های صبح تا ظهر برای بانوان (به جز یکشنبه ها) و سانس های عصر تا شب برای آقایان در نظر گرفته شده است. ساعت کاری دقیق برای شیفت بانوان و آقایان به شرح زیر است:
سانس های ویژه بانوان
شنبه: ۱۵ الی ۲۲
دوشنبه: ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰
سه شنبه: ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰
چهارشنبه: ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰
پنجشنبه: ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰
جمعه: ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰
سانس های ویژه آقایان
یکشنبه: ۱۵ الی ۲۲
دوشنبه: ۱۵ الی ۲۲
سه شنبه: ۱۵ الی ۲۲
چهارشنبه: ۱۵ الی ۲۲
پنجشنبه: ۱۵ الی ۲۲
جمعه: ۱۵ الی ۲۲
از آنجاییکه استخر سالار دره با ساری کمی فاصله دارد؛ بهتر است پیش از مراجعه به استخر، از طریق شماره تماس یا آدرس اینستاگرام موجود در بخش اطلاعات تماس، از باز بودن استخر اطمینان حاصل کنید. البته اگر به مجموعه سالار دره مراجعه کنید و با بسته بودن استخر مواجه شوید هم می توانید از فضای زیبای مجموعه لذت ببرید!

 

6. استخر معراج ساری

استخر معراج در مجموعه ورزشی معراج واقع شده است که بیش از 10 سال از فعالیت آن می گذرد. این مجموعه دارای جکوزی، حوضچه آب سرد، سونا بخار و سونا خشک بوده و امکان دریافت خدمات ماساژ نیز در آن وجود دارد. به عقیده برخی از کاربران استخر اصلی کوچک و کم عمق است و بیشتر به درد آموزش شنا و حرکات درمانی می خورد! در هر حال این استخر به دلیل آموزش شنا حرفه ای و نظافت در نگاه بسیاری از همشهریان بعنوان بهترین استخر ساری شناخته می شود. اگر تجربه مراجعه به این استخر را دارید؛ خوشحال می شویم نظر ارزشمندتان را درباره این استخر با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

  • تصاویر استخر معراج

استخر معراج ساری

  • اطلاعات تماس استخر معراج

شماره تماس: 01133114530

 

  • آدرس استخر معراج

ساری، خیابان فرهنگ، بعد از ۱۵خرداد، جنب اداره تربیت بدنی

  • نکات تکمیلی استخر معراج

پیدا کردن استخر با قیمت مناسب در ساری که حداقل برخی از روزهای هفته را به بانوان اختصاص دهد کار سختی شده! اگر شما نیز به دنبال استخری هستید که حداقل در برخی روزهای هفته بتوانید در سانس عصر و پس از پایان روز کاری بدان مراجعه کنید؛ استخر معراج در روزهای فرد پذیرای حضور شماست. برنامه کاری استخر معراج به شرح زیر است:
سانس های بانوان: روزهای فرد از ساعت 9:00 الی 21:00
سانس های آقایان: روزهای زوج از ساعت 14:00 الی 23:00 و جمعه ها از ساعت 9:00 الی 21:00

 

7. استخر دلفین ساری

استخر دلفین ساری نسبتا استخر جدیدی محسوب می شود و به همین دلیل از محیطی تمیز و زیبا برخوردار است. در این استخر جکوزی، حمام ترکی، سونا بخار و موسیقی زیر آب نیز وجود دارد که می توانید با وجود آنها بیشتر از شنا لذت ببرید. ضمنا این استخر دارای کافی شاپی مجهز و حرفه ای است که با پله از محیط استخر جدا می شود. اگر به دنبال استخری خوب و خلوت هستید تا ساعاتی را در آن به همراه دوستان یا فرزندان خود بگذرانید؛ استخر دلفین ساری پیشنهاد ما به شماست.

  • تصاویر استخر دلفین

استخر دلفین ساری

  • اطلاعات تماس استخر دلفین

شماره تماس: 01133375002
آدرس اینستاگرام: dolphinsari
آدرس وبسایت: www.dolphinsari.com

 

  • آدرس استخر دلفین

ساری، بلوار جام جم، انتهای کوچه سعادت

  • نکات تکمیلی استخر دلفین

سانس های استخر دلفین ساری برای بانوان و آقایان به شرح زیر است:
بانوان: شنبه تا پنجشنبه ساعت 10:00 الی 16:00، جمعه ها ساعت 9:00 الی 13:00
آقایان: شنبه تا پنجشنبه ساعت 17:00 الی 24:00، جمعه ها ساعت 14:00 الی 24:00
شما می توانید جهت کسب اطلاع دقیق از باز بودن استخر در روزهای خاص، از طریق شماره تماس یا صفحه اینستاگرام موجود در بخش اطلاعات تماس، با پرسنل مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

 

8. استخر آسایش ساری

مجموعه فرهنگی ورزشی آسایش ساری در محیطی جنگلی دایر شده است که با فضای وسیع و جذابش امکانات رفاهی و ورزشی زیادی را در خود جای داده است. یکی از این امکانات استخر مجموعه است که بعنوان یکی از بهترین استخرهای ساری شناخته می شود. البته برخی از افراد این استخر را با استخر سالار دره اشتباه می گیرند؛ چرا که این دو مجموعه در کنار هم واقع شده اند! اگر شما نیز تا کنون فکر می کردید که استخر آسایش همان استخر سالاردره است باید بگوییم که سخت در اشتباهید! استخر سالاردره به واسطه اینکه شناخته شده تر است؛ معمولا بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و در نتیجه استخری مانند استخر آسایش با امکاناتی جذاب، تمیز و خلوت باقی می ماند! امکانات استخر آسایش به شرح زیر است:
-    استخر
-    سونا خشک
-    سونا بخار
-    جکوزی سرد و گرم
-    حمام ترک
-    حمام آفتاب
-    آب درمانی
-    اتاق ماساژ
-    استخر کودکان
-    تصفیه با ازون
-    تصفیه با فیلتر شنی
-    کافی شاپ با امکانات عالی
اگر می خواهید در استخری بزرگ، تمیز و منظم با امکاناتی عالی وقت بگذرانید، استخر آسایش ساری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

  • تصاویر استخر آسایش

استخر آسایش ساری

  • اطلاعات تماس استخر آسایش

شماره تماس: 01133249352 و 09039238975
آدرس اینستاگرام: asayeshsport
آدرس سایت: asayeshsport.ir

 

  • آدرس استخر آسایش

ساری، کیلومتر۱۲ جاده ساری-سمنان، روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

  • نکات تکمیلی استخر آسایش

با وجود تمام مزایای نام برده شده برای استخر آسایش، این استخر نیز مانند اکثر استخر های ساری، سانس های عصر و شب را به آقایان اختصاص داده است و بانوان جهت استفاده از خدمات این مجموعه بایستی در سانس صبح بدان مراجعه نمایند. زمان بندی سانس های استخر آسایش ساری به شرح زیر است:
سانس های ویژه بانوان
یکشنبه: ۸ الی ۱۶
سه شنبه: ۸ الی ۱۶
پنجشنبه: ۸ الی ۱۶
جمعه: ۸ الی ۱۴
سانس های ویژه آقایان
شنبه: ۱۳ الی ۲۲
دوشنبه: ۱۳ الی ۲۲
چهارشنبه: ۱۳ الی ۲۰:۳۰
پنجشنبه: ۱۷ الی ۲۲
جمعه: ۱۵ الی ۲۲
شما می توانید جهت اطلاع دقیق از زمان فعالیت استخر و رزرو آنلاین به سایت asayeshsport.ir مراجعه نمایید.

 

9. استخر لاله ساری

استخر لاله، استخری خوب و تمیز با ابعاد مناسب در شهر ساری است. اگر استخر آسایش، سالار دره یا ایثار به نظرتان دور می رسد؛ می توانید به استخر و سونا لاله واقع در خیابان صبا مراجعه نمایید. این استخر تمامی امکانات استخر اعم از جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حمام سنتی، بوفه و پارکینگ را دارد و خوشبختانه روزهای مراجعه بانوان و آقایان در آن متفاوت است. آن چه که بیشتر از هر چیزی در تصاویر این مجموعه به چشم می خورد، تمیزی فوق العاده فضا و آب استخر است.

  • تصاویر استخر لاله

 

  • اطلاعات تماس استخر لاله

شماره تماس: 01133108341
آدرس اینستاگرام: sona_laleh_sari

 

  • آدرس استخر لاله

ساری، خیابان ۱۵خرداد، خیابان صبا، کوچه گلها

  • نکات تکمیلی استخر لاله

همانطور که اشاره شد، روزهای سانس بانوان و آقایان در استخر لاله با یکدیگر متفاوت است. برنامه کاری استخر لاله به شرح زیر است:
سانس بانوان: روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 20:00
سانس آقایان: همه روزه(به جز شنبه و چهارشنبه) از ساعت 13:00 الی 21:00؛ جمعه ها 8:00 الی 20:00

 

10. استخر روباز البرز ساری

نوبتی هم باشد نوبت معرفی یک استخر روباز در ساری است. اگر شما هم عاشق حمام آفتاب در فصل تابستان هستید و یا می خواهید حین شنا در آب استخر، آبی آسمان را هم ببینید؛ استخر البرز ساری بهترین استخر برای شما خواهد بود. تجربه ای جالب در شهر ساری که می توانید پس از شنا، روی تخت های کنار استخر آفتاب بگیرید. این استخر در پلاژ شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی واقع شده است و در سانس های مختلف پذیرای حضور بانوان و آقایان است.
همانطور که انتظار می رود در استخر روباز خبری از سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد نیست! اما فضای استخر جداگانه برای کودکان در نظر گرفته شده است که برای آموزش شنای کودکان بسیار مناسب است. عمق استخر بزرگسالان از 1 تا 2.45 متر و عمق استخر کودکان در تمام نقاط 75 سانتی متر است. ضمنا تمامی نکات بهداشتی نیز رعایت می شود و دوش های حمام و کمد های لباس نیز در فضا وجود دارد که می توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

  • تصاویر استخر روباز البرز

استخر البرز ساری

  • اطلاعات تماس استخر روباز البرز

شماره تماس: 09353164601
آدرس اینستاگرام: pool_alborz

 

  • آدرس استخر روباز البرز

ساری، میدان خزر، جاده فرح آباد، کیلومتر 12 جاده پلاژ، مجتمع فرهنگی آموزشی شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی

  • نکات تکمیلی استخر روباز البرز

به دلیل ظرفیت محدود، جهت مراجعه به استخر روباز البرز حتما بایستی از چند روز قبل از طریق شماره موجود در بخش اطلاعات تماس، تعداد مورد نظر خود را رزرو نمایید. امکان به همراه داشتن موبایل حتی پیش از ورود به فضای رختکن هم وجود ندارد و تلفن های همراه در حراست ابتدای مجموعه نگهداری می شوند.
لازم به ذکر است که استخر البرز دارای بوفه ای مجهز است که شما می توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را از آن تهیه کنید. بعد هم روی میز و صندلی های چوبی کنار استخر بنشینید و حسابی لذت ببرید!
 
مراجعه به استخر برای اهداف ورزشی، درمانی و حتی تفریحی انجام می شود! اما موضوع مهم این است که با هر هدفی افراد به دنبال یافتن تمیز ترین و بهترین استخرهای شهر هستند تا با خیال راحت بتوانند از هزینه ای که می پردازند لذت ببرند. در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای بهترین استخرهای ساری را به شما همراهان گرامی معرفی کردیم. اگرچه لیست استخرهای ساری به همین موارد محدود نمی شود؛ اما تلاش کردیم نام بهترین استخرهای موجود در ساری از لحاظ بهداشت و فضا را در این مقاله بگنجانیم. اگر فکر می کنید جای استخری در این مقاله خالی است؛ لطفا در بخش کامنت ها نام آن را به همراه تجربه تان از حضور در آن مجموعه ذکر کنید.

 

فهرست بهترین استخرهای ساری

 

فهرست بهترین استخرهای ساری
ردیف نام استخر آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 استخر کاسپین آبی ساری ساری، بلوار آزادی، خیابان رفاه، کوچه رفاه سوم، مجتمع کاسپین آبی رفاه

01133350400

01133350401

caspianabi.ir

2 استخر زنده یاد رحیمی ساری ساری، چهارراه بخش ۸، خیابان پیروزی

01133249352

09039238975

estakhr_rahimisari

3 استخر ایثار ساری ساری، کیلومتر ۵ جاده ساری - قائمشهر، شهرک فرهنگیان 01133024431

isar_sportcomplex_

4 استخر قصر آبی ساری ساری، کیلومتر ۳ اتوبان ساری به جویبار، مجموعه ورزشی حاج علیرضا رضایی، استخر قصر آبی 01133363634

ghasreabi_stakhr

5 استخر سالار دره ساری ساری، کیلومتر ۱۲ جاده ساری، سمنان، روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، هتل جنگلی سالار دره

01133455101

01133455107

hotel.salardarreh

6 استخر معراج ساری ساری، خیابان فرهنگ، بعد از ۱۵خرداد، جنب اداره تربیت بدنی 01133114530 -
7 استخر دلفین ساری ساری، بلوار جام جم، انتهای کوچه سعادت 01133375002

dolphinsari

8 استخر آسایش ساری ساری، کیلومتر۱۲ جاده ساری-سمنان، روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

01133249352

09039238975

asayeshsport

9 استخر لاله ساری ساری، خیابان ۱۵خرداد، خیابان صبا، کوچه گلها 01133108341

sona_laleh_sari

10
استخر روباز البرز ساری
ساری، میدان خزر، جاده فرح آباد، کیلومتر 12 جاده پلاژ، مجتمع فرهنگی آموزشی شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی 09353164601

pool_alborz

 

نظرات
استخر کاسپین واقعا بهترین استخر ساریه من باشگاه هم تو همون کاسپین میرم و بعضی از روزا غروب بعد تمرینم میرم استخر اینکه تو هر ساعت شبانه روز میشه رفت و استخر خانوما جداس خیلی پوئن مثبتیه

استخر آسایش متاسفانه دیگه مثل قبل تمیز نیست من حس میکنم زمان زیادی هست که تعویض نشده آب یا شاید تصفیه خوبی نداره مثل سال های قبل...

سونا و جکوزی استخر رحیمی رو واقعا دوست دارم، رفتار پرسنل هم خیلی خوبه کاش قیمت بلیط ها پایین تر بیاد