بهترین هتل های ساری ( هتل اقتصادی تا لوکس در ساری + عکس و رزرو  )

اجتماعی
بهترین هتل های ساری ( هتل اقتصادی تا لوکس در ساری + عکس و رزرو  )
779 نفر
4
زمان مطالعه : 16 دقیقه

بهترین هتل ساری کجاست؟ چطور می توانیم هتل های شیک ساری را رزرو کنیم؟ برای اقامت ارزان و مطمئن در ساری کجا را انتخاب کنیم؟ اگر مسافر شهر ساری هستید یا قصد دارید به این شهر سرسبز سفر کنید و چند روزی را بین کوه و دریا بگذرانید؛ حتما این سوالات در ذهنتان بوجود خواهد آمد. هتل و اقامتگاه بخش مهمی از سفر شما محسوب می شود که می تواند شیرینی سفر را برایتان چند برابر کند یا بالعکس باعث تلخی کامتان شود! با توجه به اهمیت این موضوع، در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای قصد داریم با معرفی بهترین هتل های ساری لیستی از هتل های لوکس این شهر را ارائه نماییم. البته اگر به دنبال رزرو هتل ارزان در ساری هستید، جای نگرانی نیست! در این مطلب به معرفی چند هتل آپارتمان نیز می پردازیم که در عین اقتصادی بودن می توانند تجربه خوبی از اقامت در شهر ساری را برایتان رقم بزنند.

1. هتل سالاردره ساری

هتل سالار دره هتلی 4 ستاره در دل جنگل های هیرکانی است. اگر دوست دار فضای جنگلی هستید و قصد دارید شبی را با امکانات رفاهی کامل در دل جنگل سپری کنید؛ این هتل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. سالاردره در سال 1356 تاسیس شده است و در طول این سال ها همواره بعنوان بهترین هتل ساری شناخته می شود. چرا که با وجود سن طولانی، بارها مورد بازسازی قرار گرفته است و همچنان با معماری ساده و جذابش، انتخاب بسیاری از افراد جهت اقامت است. 156 اتاق این هتل 130 تخت را در خود جای داده اند و شما می توانید ویوی زیبای جنگل و محوطه سرسبز هتل را از پنجره اتاقتان ببینید.

  • تصاویر هتل سالاردره

هتل سالاردره ساری

  • اطلاعات تماس هتل سالاردره

شماره تماس: 01133455101
آدرس اینستاگرام: hotel.salardarreh
آدرس وبسایت: www.salardarehhotel.com

 

  • آدرس هتل سالاردره

ساری، کیلومتر 12 جاده ساری کیاسر

  • نکات تکمیلی هتل سالاردره

هتل سالاردره نسبتا هتل گران قیمتی محسوب می شود اما امکانات رفاهی متعدد و باکیفیتی که دارد باعث می شود بسیاری از افراد پرداخت هزینه بالاتر را با جان و دل بپذیرند. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • امکانات رفاهی:

روم سرویس
لوازم منزل(کمد لباس، یخچال، تلویزیون، مبلمان، چای ساز و ...)
لوازم بهداشتی (حوله / گوش پاکن / شامپو سر و بدن)
امکانات بهداشتی(حمام، سرویس بهداشتی، نظافت روزانه، لاندری روم)
لابی مجهز (آسانسور، تلویزیون LCD در لابی، عابر بانک، صندوق امانات و...)
تجهیزات ارتباطی(وای فای، تلفن، فکس و فتوکپی)
تجهیزات امنیتی (کپسول آتش نشانی، جعبه کمک های اولیه، سیستم اعلام حریق)
نمازخانه، فضای سبز و آلاچیق

  • امکانات ورزشی:

سالن ورزشی
میز پینگ پنگ
زمین تنیس (به همراه آموزش)
مجموعه آبی(استخر، سونا، حمام ترکی، جکوزی، ماساژ)

 

  • امکانات تفریحی:

زمین بازی کودکان
فوتبال دستی
ایرهاکی
بیلیارد
میز اسنوکر
تور جنگل با اسب(به همراه آموزش)
سوپر مارکت و فروشگاه سوغات محلی

  • امکانات حمل و نقل:

رمپ
پارکینگ
تاکسی سرویس

  • امکانات پذیرایی:

سالن پذیرایی (عروسی، مراسمات، میهمانی، جشن)
سالن آمفی تئاتر(همایش، کلاس های آموزشی)
کافی شاپ
رستوران ایرانی، سنتی و فرنگی
مینی بار (با هزینه)
فست‌فود
صبحانه رایگان

لازم به ذکر است که امکانات ورزشی و مجموعه آبی هزینه مجزا (مطابق با تعرفه) دریافت می کنند. هتل سالاردره ساری بصورت 24 ساعته میهمان می پذیرد. جهت مشاهده اتاق ها و رزرو می توانید به وبسایت www.salardarehhotel.com مراجعه فرمایید.

 

2. هتل بادله ساری

هتل بادله ساری هم هتلی قدیمی و در عین حال لوکسی است که از سال 1356 با 4 ستاره می درخشد. ساختمان هتل بادله در زمینی 9 هزار متری احداث شده است و 75 اتاق را در خود جای داده است. قیمت اتاق ها نسبتا بالاست اما در برخی از روزهای سال تخفیف های ویژه ای برای رزرو در نظر گرفته می شود که می توانید از آنها بهره مند شوید. از پنجره های برخی اتاق های هتل می توانید منظره زیبا و سرسبز دشت لالیم را مشاهده فرمایید.

  • تصاویر هتل بادله

هتل بادله ساری

  • اطلاعات تماس هتل بادله

شماره تماس: 99-01133884497 و 50-01133882548
آدرس اینستاگرام: hotelbadeleh.complex
آدرس وبسایت: www.badelehhotel.ir

 

  • آدرس هتل بادله

ساری، کیلومتر 10 جاده نکا

  • نکات تکمیلی هتل بادله

زمان ورود به هتل بادله ساعت 14:00 و زمان خروج 12:00 تعیین شده است و شما می توانید از طریق شماره های موجود در بخش اطلاعات تماس، نسبت به رزرو اتاق اقدام فرمایید.

  • امکانات رفاهی:

امکانات رفاهی عمومی (آسانسور، دستگاه واکس کفش، پلکان اضطراری، جعبه کمک های اولیه، سیستم اعلام حریق، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، فکس / فتوکپی، تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه، تاکسی سرویس، فضای سبز، نمازخانه)

امکانات رفاهی اتاق (سرویس بهداشتی فرنگی، کمد لباس، مبلمان، لوازم بهداشتی، دمپایی، حمام، صندوق امانات، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات نظافت روزانه، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه، یخچال، سرویس بیدارباش، وای فای رایگان (نامحدود) )

  • امکانات ورزشی:

سالن بدنسازی (با هزینه)
استخر (با هزینه)
بیلیارد
امکانات تفریحی:
بیلیارد
فوتبال دستی
زمین بازی کودکان

  • امکانات حمل و نقل:

پارکینگ

  • امکانات پذیرایی:

کافی شاپ
امکانات برگزاری جلسات کاری
سالن پذیرایی (عروسی/ ضیافت)
سالن اجتماعات / کنفرانس
سالن آمفی تئاتر
رستوران ایرانی
مینی بار (با هزینه)
رستوران
روم سرویس
صبحانه رایگان

 

3. هتل نوید ساری

هتل نوید هتلی چهارستاره در فاصله 4 کیلومتری ساری است. از این رو با اقامت در این هتل با طی کردن مسافتی کوتاه می توانید به امکانات و جاهای دیدنی ساری دسترسی پیدا کنید. این هتل در سال 1387 تاسیس شد و با وجود اینکه تقریبا هتلی مدرن محسوب می شود؛ مجدد در سال 1393 بازسازی شد. اقامت در هتل نوید نسبت به سایر هتل های ساری مقرون بصرفه گزارش شده است. اقامت کودکان زیر 12 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس هتل) رایگان است در حالیکه در دو هتل نام برده شده قبلی، این شرایط فقط برای کودکان زیر 7 سال برقرار است. علی رغم بازسازی و نظافت مکرر، برخی از کاربران نظافت و سلامت تجهیزات را مورد انتقاد قرار داده اند. یک نکته مهم دیگر درباره هتل نوید این است که هتل در کنار اتوبان ساری به قائمشهر قرار دارد و ممکن است سروصدای عبور ماشین ها برایتان اذیت کننده شود. پیشنهاد می کنیم جهت اقامت واحدهای پشت به خیابان را انتخاب کنید.

  • تصاویر هتل نوید

هتل نوید ساری

  • اطلاعات تماس هتل نوید

شماره تماس: 01133136661

 

  • آدرس هتل نوید

ساری، کیلومتر 4 جاده ساری به قائمشهر

  • نکات تکمیلی هتل نوید

 

  • امکانات رفاهی:

امکانات رفاهی عمومی (اتاق چمدان، عابر بانک، سرویس بهداشتی ایرانی، دستگاه واکس کفش، جعبه کمک های اولیه، آسانسور، سیستم اعلام حریق، خدمات ویژه معلولان، لاندری، لابی، پلکان اضطراری، تلویزیون LCD در لابی، پذیرش 24 ساعته، کپسول آتش نشانی، تاکسی سرویس، سرویس بیدارباش، سیستم تهویه، سیستم گرمایش و سرمایش، لاندری، فکس / فتوکپی، وای فای، نمازخانه)

امکانات رفاهی اتاق (سیستم اطفاء حریق در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی، کمد لباس، مبلمان، آباژور، مینی بار (با هزینه)، لوازم بهداشتی، دمپایی، زنگ هشدار، حمام، یخچال، تلویزیون، غذا و نوشیدنی، روم سرویس، خدمات نظافت روزانه)

  • امکانات ورزشی:

سونا
جکوزی
ماساژ
استخر

امکانات حمل و نقل:
پارکینگ
رمپ

 

  • امکانات پذیرایی:

سالن پذیرایی (عروسی/ ضیافت)
رستوران
کافی شاپ
سالن آمفی تئاتر
سالن اجتماعات / کنفرانس
صبحانه رایگان
امکانات برگزاری جلسات کاری

 

4. هتل اسرم ساری

هتل اسرم ساری در سال 1372 ساخته شده و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است. اگرچه این هتل مدرن محسوب نمی شود؛ اما به جهت فضای تمیز و زیبا مورد استقبال بسیاری از مسافرین قرار می گیرد. محل قرارگیری هتل بگونه ای است که براحتی می توانید از امکانات داخل شهر استفاده کنید و با طی مسافتی کوتاه، به دریا و جنگل دسترسی پیدا کنید. هزینه اقامت در این هتل متوسط گزارش شده است و برای کودکان بالای 4 سال هزینه کامل دریافت می شود.

  • تصاویر هتل اسرم

هتل اسرم ساری

  • اطلاعات تماس هتل اسرم

شماره تماس: 01133255090
آدرس سایت: www.hotelasram.com

 

  • آدرس هتل اسرم

ساری، میدان هلال احمر

  • نکات تکمیلی هتل اسرم

هتل اسرم مانند سایر هتل های ساری، امکانات مناسبی را در اختیارتان قرار می دهد:

  • امکانات رفاهی:

امکانات رفاهی عمومی (آسانسور، لاندری، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق،  جعبه کمک های اولیه، پلکان اضطراری، لابی، عابر بانک، کپسول آتش نشانی، تاکسی سرویس، نمازخانه، فضای سبز، سالن تماشای تلویزیون، وای فای رایگان)

امکانات رفاهی اتاق (کمد لباس، مبلمان، سیستم اطفاء حریق در اتاق، مینی بار (با هزینه)، لوازم بهداشتی، دمپایی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، اتاق چمدان، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه، یخچال، تلویزیون، خدمات نظافت روزانه)

  • امکانات ورزشی:

سالن ورزشی
جکوزی
ماساژ
سونا
استخر

  • امکانات حمل و نقل:

پارکینگ روباز
پارکینگ با ظرفیت محدود

  • امکانات پذیرایی:

کافی شاپ
رستوران ایرانی
روم سرویس
صبحانه رایگان
امکانات برگزاری جلسات کاری

 

5. هتل آسمان شهر ساری

هتل آسمان شهر هتلی تقریبا کوچک و جمع و جور در چند قدمی جنگل های ساری است. این هتل در سال 1399 ساخته شده است و به واسطه نوساز بودن، از امکانات خوب و معماری حرفه ای برخوردار است. هتل در منطقه ای آرام و خوش آب و هوا، با ویوی زیبای جنگل آماده پذیرش شماست. قیمت اتاق ها متوسط رو به ارزان گزارش شده است و با هر بودجه مالی می توانید خاطره ای خوش از اقامت در شهر ساری را برای خود رقم بزنید.
تنها نکته ای که بایستی درباره هتل آسمان شهر در نظر داشته باشید این است که هتل خارج از شهر ساری قرار دارد و بهتر است قبل از خروج از شهر لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. البته با طی کردن مسافتی کوتاه (در حد 10-15 دقیقه) می توانید به شهر برسید. پیشنهاد می کنیم که تجربه اقامت در محلی خوش آب و هوا و زیبا را از دست ندهید.

  • تصاویر هتل آسمان شهر

هتل آسمان شهر ساری

  • اطلاعات تماس هتل آسمان شهر

شماره تماس: 01133432610 و 09116854660
آدرس اینستاگرام: hotel_asemaneshahre_sari

 

  • آدرس هتل آسمان شهر

ساری، کیلومتر 2 جاده ساری-نکا، بالاتر از از پارک جنگلی شهید زارع

  • نکات تکمیلی هتل آسمان شهر

هتل آسمان شهر تمامی امکانات یک هتل سه ستاره را با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار می دهد:

  • امکانات رفاهی:

امکانات رفاهی عمومی (تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی، جعبه کمک های اولیه، آلاچیق، آسانسور، سیستم اعلام حریق،  دستگاه واکس کفش، پذیرش 24 ساعته، لاندری، تلویزیون LCD در لابی، فضای سبز، نمازخانه، سالن تماشای تلویزیون، لاندری، زمین بازی کودکان، فکس/فتوکپی، وای فای رایگان)

امکانات رفاهی اتاق (سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه، سرویس بیدار باش، یخچال، تلویزیون، آباژور، مینی بار(با هزینه)، سیستم اطفاء حریق در اتاق، لوازم بهداشتی، دمپایی،  زنگ هشدار، بالکن، حمام، چای ساز، سرویس بهداشتی ایرانی، کمد لباس، خدمات رستوران در اتاق، مبلمان، خدمات نظافت روزانه، صندوق امانات، اتاق چمدان)

  • امکانات حمل و نقل:

رمپ
پارکینگ

 

  • امکانات پذیرایی:

کافی شاپ
فست فود
رستوران ایرانی
صبحانه رایگان

 

6. هتل نارنج ساری

هتل نارنج، هتلی سه ستاره در جاده فرح آباد ساری است. اگر قصد دارید اقامتی مقرون بصرفه در فاصله نسبتا کوتاهی از دریا داشته باشید، این هتل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. هتل نارنج در کیلومتر 3 جاده فرح آباد قرار دارد و فاصله کمی تا شهر ساری دارد. در مقابل برای رسیدن به دریا شاید لازم باشد یک ربع الی بیست دقیقه دیگر رانندگی کنید.
اگرچه هزینه اقامت در این هتل نسبتا ارزان گزارش شده است؛ اما از آنجاییکه برای کودکان بالای دو سال هزینه دریافت می شود شاید با داشتن کودک این موضوع برایتان صدق نکند!

  • تصاویر هتل نارنج

هتل نارنج ساری

  • اطلاعات تماس هتل نارنج

شماره تماس: 01133033071

 

  • آدرس هتل نارنج

ساری، کیلومتر ۳ جاده فرح آباد

  • نکات تکمیلی هتل نارنج

با توجه به اینکه هتل نارنج در جاده دریای ساری قرار دارد و تقریبا تنها هتل سه ستاره منطقه است؛ بسیاری از مسافران آن را برای اقامت انتخاب می کنند. با این وجود کیفیت خدمات از نگاه میهمانان عالی گزارش شده است که در ادامه به ذکر آنها می پردازیم:

  • امکانات رفاهی:

امکانات رفاهی عمومی (وای فای، نمازخانه، سالن تماشای تلویزیون، آسانسور، لاندری، لابی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، تلویزیون LCD در لابی، اتاق چمدان، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، تاکسی سرویس، فکس/فتوکپی)

امکانات رفاهی اتاق (لوازم بهداشتی، دمپایی، حمام، صبحانه در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار (با هزینه)، کمد لباس، مبلمان، سیستم اعلام حریق، خدمات نظافت روزانه، یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش)

  • امکانات حمل و نقل:

رمپ
پارکینگ

  • امکانات پذیرایی:

رستوران ایرانی
کافی شاپ
سالن پذیرایی(عروسی/جشن و مهمانی)
صبحانه رایگان
روم سرویس

 

7. بوتیک هتل ونوشک ساری

بوتیک هتل ونوشک ساری اقامتگاهی نوساز در دل جنگل های زرین آباد ساری است. هزینه اقامت نسبتا بالاست اما میهمانان همگی متفق القول اظهار داشتند که به کیفیت خدمات می ارزد. برخورد خوب و دوستانه پرسنل، صبحانه مفصل و بی کم و کاست، ویوی زیبای جنگل و ارائه پک های تغذیه هنگام برگشت مسافران چیزهایی است که اقامتگاه ونوش ساری را از سایر هتل های حتی چند ستاره متمایز می کند.

  • تصاویر بوتیک هتل ونوشک

بوتیک هتل ونوشک ساری

  • اطلاعات تماس بوتیک هتل ونوشک

شماره تماس: 01133436666
آدرس اینستاگرام: vanoshk_boutique_hotel
آدرس سایت: www.vanoshk.com

 

  • آدرس بوتیک هتل ونوشک

ساری، کیلومتر ۳ جاده نکا، سه راه بیمارستان زارع، سمت چپ ورودی یگان ویژه، بعد جاده جنگلی روستا زرین آباد سفلی، بعد پل کوچه طبیعت، بوتیک هتل جنگلی ونوشک

  • نکات تکمیلی بوتیک هتل ونوشک

بوتیک هتل ونوشک ساری در حقیقت یک اقامتگاه است؛ در نتیجه امکاناتی مثل استخر، سونا و ... در آن یافت نمی شود. به جای آن می توانید از اقامت در محلی زیبا، چشم نواز، تمیز و راحت لذت ببرید.

  • امکانات رفاهی عمومی :

فکس
لابی
فضای عکاسی
فتوکپی
پرینتر
فروشگاه
نمازخانه
کافی شاپ
زنگ هشدار
اتاق سیگار
تاکسی سرویس
صندوق امانات
گشت نیم روزی
چایخانه سنتی
پذیرش 24 ساعته
دستگاه واکس کفش
کپسول آتش نشانی
ترانسفر رفت با هزینه
ترانسفر برگشت با هزینه
خدمات CIP (تشریفات ویژه)

  • امکانات رفاهی اتاق:

حمام
یخچال
بالکن
صبحانه
مبلمان
آباژور
دمپایی
چای ساز
کمد لباس
تلویزیون
روم سرویس
آب رایگان
تلفن در اتاق
لوازم بهداشتی
اینترنت در اتاق
نوع قفل درب اتاق
سیستم اعلام حریق
سیستم گرمایش و سرمایش
سیستم اطفاء حریق دراتاق
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

 

8. هتل پارمیس ساری (پلاژ راه آهن)

مجتمع فرهنگی آموزشی راه آهن ساری که با نام هتل پارمیس نیز شناخته می شود در جاده پلاژ فرح آباد ساری قرار دارد. این مجتمع در سال 1372 ساخته شده و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است. اگر دوست دارید شبی را در کنار دریا بگذرانید و با شنیدن صدای امواج دریا به خواب روید، اقامت در اتاق های هتل پارمیس را از دست ندهید. شما با اقامت در این هتل می توانید از صبح تا 12 شب در ساحل وقت بگذرانید و از امکانات متعدد محوطه پلاژ استفاده کنید.

  • تصاویر هتل پارمیس

هتل پارمیس ساری

  • اطلاعات تماس هتل پارمیس

شماره تماس: 01133472203

 

  • آدرس هتل پارمیس

ساری، فرح آباد، جاده پلاژ، مجتمع فرهنگی آموزشی راه آهن

  • نکات تکمیلی هتل پارمیس

امکانات هتل پارمیس برای اقامتگاهی با فاصله 25 کیلومتر از شهر و کنار دریا عالی است. بخشی از این امکانات عبارتند از:
کافی شاپ
 پارکینگ در هتل
 اینترنت در لابی
 صندوق امانات
 رستوران
 تاکسی سرویس
 کافی نت
 چایخانه
 نمازخانه
 فروشگاه
 فضای سبز
 بیلیارد
 پارک کودکان

 

9. هتل آپارتمان کاسپین ساری

هتل آپارتمان کاسپین اقامتگاهی راحت و مطمئن برای شماست. اگر می خواهید راحتی خانه را در سفر تجربه کنید، این هتل را برای اقامت در نظر بگیرید. هتل کاسپین آپارتمانی 6 طبقه است که 30 سوئیت را در خود جای داده است. امکانات کامل منزل و آشپزخانه در هر سوئیت یافت می شود و شما حتی می توانید آشپزی وعده های غذایی خود را انجام دهید و تا حد زیادی در هزینه های سفر صرفه جویی کنید.
بر خلاف سایر هتل ها که برای اقامت های بالای 2 سال، 3 سال و ... هزینه دریافت می کنند؛ هتل آپارتمان کاسپین خدمات را برای کودکان زیر 8 سال رایگان ارائه می دهد. پیشنهاد می کنیم اگر کودکی زیر 8 سال دارید، هتل کاسپین را انتخاب کنید. 

  • تصاویر هتل آپارتمان کاسپین

هتل آپارتمان کاسپین ساری

  • اطلاعات تماس هتل آپارتمان کاسپین

شماره تماس: 01133217444

 

  • آدرس هتل آپارتمان کاسپین

ساری، بلوار خزر، جنب ششصد دستگاه، نبش دانشگاه 2، جنب بانک سپه

  • نکات تکمیلی هتل آپارتمان کاسپین

هتل آپارتمان کاسپین ساری، تمامی امکانات لازم برای داشتن حس "زندگی در خانه شخصی" را برایتان فراهم می کند:
پارکینگ
آسانسور
سرویس بهداشتی فرنگی
مبلمان
حمام
چای ساز
امکان پخت و پز
اتو
کمد لباس
آشپزخانه
باشگاه ورزشی
سیستم گرمایش و سرمایش
یخچال
تلویزیون
سیستم تهویه

 

10. هتل آپارتمان قربانی ساری

همانطور که در ابتدای مطلب قول دادیم، در کنار هتل های لوکس و تقریبا گران قیمت، چند هتل و اقامتگاه مقرون بصرفه و ارزان را هم به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از این اقامتگاه ها، مسافرخانه قربانی ساری است. این ساختمان مسکونی در سال 1395 ساخته شده است و از لحاظ امکانات رفاهی برای اقامت چند روزه مناسب محسوب می شود.

  • تصاویر هتل آپارتمان قربانی

هتل آپارتمان قربانی ساری

  • اطلاعات تماس هتل آپارتمان قربانی

شماره تماس: 09371694162

 

  • آدرس هتل آپارتمان قربانی

ساری، بلوار امام رضا، خیابان قاسمی، کوچه آقاپور

  • نکات تکمیلی هتل آپارتمان قربانی

هتل آپارتمان یا خانه مسافرقربانی امکانات رفاهی برای اقامتی راحت و بی دردسر را در اختیارتان قرار می دهد. لازم به ذکر است که این واحد اقامتی آپارتمان مسکونی است و نباید از آن انتظار هتل های چند ستاره را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم پارامترهای مورد نظر خود را قبل از مراجعه بررسی نمایید. امکانات این مسافرخانه به شرح زیر است:
پارکینگ
آسانسور
لابی
سرویس بهداشتی فرنگی
سرویس بهداشتی ایرانی
کمد لباس
مبلمان
دمپایی
بالکن (بعضی واحدها)
حمام
پذیرش 24 ساعته
پارکینگ با ظرفیت محدود
آشپزخانه (مرکزی)
روم سرویس
وای فای
سیستم تهویه
سیستم گرمایش و سرمایش
یخچال
تلویزیون
کپسول آتش نشانی
خدمات نظافت روزانه

ساری شهری مسافرپذیر است که به جهت پایین بودن هزینه های سفر، بسیاری از افراد آنرا برای اقامت انتخاب می کنند. در این شهر برای اقامت در بخش های مختلف شهر هتل و مسافرخانه هایی وجود دارد که برای تمام اقشار مناسب است. سامانه سیتیفای با بررسی دقیق نظرات کاربران درباره هتل های مختلف شهر ساری، لیستی از هتل ها را ارائه نموده است تا شما بتوانید با بررسی نقاط ضعف و قوت هر یک، بهترین انتخاب را داشته باشید. امیدواریم با اطلاعات ارائه شده در این مقاله توانسته باشیم خاطره ای خوش از اقامت در شهر ساری را برای شما مخاطب گرامی رقم زنیم. در صورت تجربه استفاده از خدمات هر یک از مراکز نام برده شده، خوشحال می شویم نظرات خود را در بش کامنت ها با ما و سایر کاربران مطرح نمایید.

 

فهرست بهترین هتل های ساری

 
ردیف نام هتل آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 هتل سالار دره ساری ساری، کیلومتر 12 جاده ساری کیاسر 01133455101

hotel.salardarreh

2 هتل بادله ساری ساری، کیلومتر 10 جاده نکا

01133884497

01133882548

hotelbadeleh.complex

3 هتل نوید ساری ساری، کیلومتر 4 جاده ساری به قائمشهر 01133136661 -
4 هتل اسرم ساری ساری، میدان هلال احمر 01133255090 -
5 هتل آسمان شهر ساری ساری، کیلومتر 2 جاده ساری-نکا، بالاتر از از پارک جنگلی شهید زارع

 01133432610

09116854660

hotel_asemaneshahre_sari

6 هتل نارنج ساری ساری، کیلومتر ۳ جاده فرح آباد 01133033071 -
7 بوتیک هتل ونوشک ساری ساری، کیلومتر ۳ جاده نکا، سه راه بیمارستان زارع، سمت چپ ورودی یگان ویژه، بعد جاده جنگلی روستا زرین آباد سفلی، بعد پل کوچه طبیعت، بوتیک هتل جنگلی ونوشک 01133436666

vanoshk_boutique_hotel

8 هتل پارمیس ساری (پلاژ راه آهن) ساری، فرح آباد، جاده پلاژ، مجتمع فرهنگی آموزشی راه آهن 01133472203 -
9 هتل آپارتمان کاسپین ساری ساری، بلوار خزر، جنب ششصد دستگاه، نبش دانشگاه 2، جنب بانک سپه 01133217444 -
10 هتل آپارتمان قربانی ساری ساری، بلوار امام رضا، خیابان قاسمی، کوچه آقاپور 09371694162 -
نظرات
با اینکه خودم ساروی هستم فکر نمیکردم تو ساری انقد هتل داشته باشیم:)

سلام و عرض ادب بنده باتفاق خانواده از طریق مطلب خوب شما با هتل سالاردره آشنا شدیم و این هتل رو برای اقامت انخاب کردیم. جدا از کیفیت خدمات و تمیزی اتاق ها، محوطه هتل آنقدر زیبا بود که دلمان نمی آمد از هتل خارج شویم. اقامت در این هتل را به سایر عزیزان پیشنهاد می کنم.

بوتیک هتل ونوشک بسیار جای دنج و زیباییه تودل جنگله!

چقدر عکسای این بوتیک هتل ونوشک خوشگله کسی تجربه اقامت تو این هتلو داشته؟؟