بهترین کافه های ساری ( بهترین کافه ساری - لیست کامل )

اجتماعی
بهترین کافه های ساری ( بهترین کافه ساری - لیست کامل )
12969 نفر
4
زمان مطالعه : 16 دقیقه

بهترین کافه ساری کجاست؟ کجا می توان قهوه ای خوش عطر و طعم پیدا کرد؟ برای برگزاری جشن تولد به کدام کافه ساری برویم؟ کجا می توانیم یک صبحانه خوب بخوریم؟ کدام کافه ساری فضای روباز دارد؟ و ... . این روزها که کافه گردی به یکی از تفریحات افراد (بخصوص جوانان و نوجوانان) تبدیل شده است؛ این دسته از سوالات بیشتر از قبل به گوش می رسد. در این مطلب از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای قصد داریم با معرفی 10 کافه خوب ساری، شما را برای گذراندن ساعاتی خوش راهنمایی کنیم. افزایش استقبال افراد از کافه ها موجب شده است تا تعداد کافه های ساری به طرز عجیبی افزایش یابد. خوشبختانه افرادی که وارد این حوزه می شوند، از میزان رقابت در آن آگاهند و همواره تلاش می کنند تا از سایر همکاران خود متمایز باشند و ارزش جدیدی را ارائه دهند. از این رو با پرسیدن سوالات ابتدای مطلب از اشخاص مختلف، جواب های متفاوتی را دریافت خواهید کرد. هر شخص بر اساس تجربه و سلیقه خود، بهترین کافه شهر را به شما معرفی خواهد کرد. بهتر است پیش از انتخاب کافه، هدف از مراجعه به کافه را مشخص کنید! آیا برای پوشش دادن سلیقه غذایی دوستانتان کافه را به رستوران ترجیح می دهید؟ آیا می خواهید باریستایی حرفه ای برایتان قهوه آماده کند؟ یا دلتان هوس پاستا و پنینی و غذاهای این چنینی را کرده است؟! هدف شما هر چه که باشد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین کافه های ساری از نگاه همشهریان آشنا شوید و سپس بسته به سلیقه و هدفتان، کافه ای خوب و مناسب را انتخاب کنید.

کافه رستوران هوگه ساری

کافه هوگه ساری با فضای شیک و سرسبز، در فاصله یک کیلومتری ساری قرار گرفته است. شما می توانید جهت صرف انواع قهوه، نوشیدنی های سرد و گرم، صبحانه، دسر، اسموتی، پیش غذا، پاستا، ساندویچ، پیتزا و بشقاب هایی متنوع به این کافه زیبا مراجعه نمایید. جزئیات منو کافه رستوران هوگه را می توانید در هایلایت Menu صفحه اینستاگرام hygge.cafe.restaurant مشاهده فرمایید.

تصاویر کافه رستوران هوگه

کافه رستوران هوگه بهترین کافه ساری

اطلاعات تماس کافه رستوران هوگه
شماره تماس: 09111533463 و 09394421135
آدرس اینستاگرام: hygge.cafe.restaurant

آدرس کافه رستوران هوگه
ساری، کیلومتر 1 جاده فرح آباد، نرسیده به الماس شهر

نکات تکمیلی کافه رستوران هوگه
کافه رستوران هوگه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب پذیرای حضور شما میهمانان گرامی است. در صورت تمایل به برگزاری جشن و دورهمی با تعداد بالا می توانید پیش از مراجعه از طریق شماره های موجود در بخش اطلاعات تماس، میز با تعداد مورد نظرتان رزرو نمایید.اگر به کافه هایی با فضای باز و سرسبز علاقه دارید؛ حتما برنامه رفتن به این کافه را با دوستانتان بچینید.
لازم به ذکر است (با توجه به نظرات کاربران) هزینه غذاها نسبتا بالا بوده و کیفیت غذاها معمولی است.

 

کافه رستوران فلای لانژ ساری

کافه رستوران فلای لانژ، کافه ای تقریبا جدید در شهر ساری است که با معماری خاص و فضای بسیار شیک، از همان ابتدای فعالیت به کافه مورد علاقه بسیاری از افراد تبدیل شده است. علاوه بر این، داشتن پرسنل خوش برخورد و متعدد، قهوه های باکیفیت، فضای جداگانه برای اسموک و چیدمان حرفه ای میزها جهت رعایت حریم شخصی افراد از موارد دیگری است که این کافه را به بهترین کافه ساری تبدیل کرده است. شما می توانید برای صرف نوشیدنی و غذاهای زیر در محیطی شیک و آرام به فلای لانژ سر بزنید:
انواع صبحانه
پیش غذا
انواع سالاد
انواع نوشیدنی بر پایه اسپرسو
انواع نوشیدنی سرد و گرم
وافل و پنکیک
انواع غذای فرنگی (استیک، پاستا، ساندویچ، پیتزا و ...)
جهت مشاهده جزئیات و قیمت به روز آیتم ها می توانید به منوی آنلاین مجموعه مراجعه فرمایید.

تصاویر کافه رستوران فلای لانژ

کافه رستوران فلای لانژ بهترین کافه ساری

اطلاعات تماس کافه رستوران فلای لانژ
شماره تماس: ۰۹۰۰۱۳۰۳۳۹۹
آدرس اینستاگرام: flyloungee

 

آدرس کافه رستوران فلای لانژ
ساری، خیابان 15 خرداد، برج روما، طبقه نهم

نکات تکمیلی کافه رستوران فلای لانژ
کافه رستوران فلای لانژ از ساعت 8:30 الی 12:30 برای سرو صبحانه و از 17 الی 24 برای صرف عصرانه و شام در خدمت شما همشهریان گرامی است. شما می توانید از فضای زیبای این کافه (با هماهنگی قبلی) برای برگزاری تولد و دورهمی نیز استفاده کنید. آیتم های وگن در منوی مجموعه بصورت محدود موجود است اما قیمت آنها نسبتا بالاست. کیفیت سایر غذاها نیز نسبت به هزینه و فضای رستوران، معمولی گزارش شده است.
نکته ای عجیب درباره فلای لانژ که موجب نارضایتی برخی از مشتریان شده این است که آیتم های پروتئینی سالادها بصورت جداگانه محاسبه می شود! بهتر است پیش از انتخاب سالاد مورد علاقه تان، درباره نوع پروتئینی که دوست دارید در سالاد خود داشته باشید هم تصمیم گیری نمایید؛ وگرنه سالاد سزارتان بدون مرغ گریل شده خواهد بود یا تنها پروتئین سالاد لانژ که سالاد مخصوص رستوران است؛ تخم مرغ خواهد بود!

 

کافه 24 ساری

کافه 24 ساری از آن کافه هایی است که پتانسیل پاتوق شدن را دارد! داشتن آشپزی ماهر که آموزش های تخصصی دیده است، باعث شده طعم غذاهای این کافه آنقدر دلچسب باشد که مشتریان نتوانند از آن دل بکنند. علاوه بر این، داشتن فضای باز مسقف پر از گل و گیاه، فاصله مناسب میزها و قیمت معقول غذاها و نوشیدنی ها موارد دیگری است که موجب شده بسیاری از افراد، کافه 24 را به عنوان بهترین کافه ساری معرفی کنند.
 
تصاویر کافه 24

کافه 24 ساری

اطلاعات تماس کافه 24
شماره تماس: 09112595092 و 09357877954
آدرس اینستاگرام: cafe24sari

 

آدرس کافه 24
ساری، بلوار خزر بعد از دریای 22

نکات تکمیلی کافه 24
منوی کافه 24 انواع نوشیدنی، پیش غذا و غذای اصلی را شامل می شود. جهت مشاهده لیست کامل و قیمت های غذاها می توانید به منو آنلاین مجموعه مراجعه فرمایید. اگر در هر ساعت از روز این مطلب را می خوانید و دلتان خواست غذاهای جذاب این کافه را امتحان کنید؛ می توانید بدان سر بزنید! چرا که کافه 24 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب بی وقفه پذیرای حضور شما مشتریان گرامی است.

 

کافه هنر ساری

کافه هنر قدیمی ترین کافه ساری است که به دلیل داشتن مشتریان متعدد از جای جای شهر، شعبه های دوم و سوم خود را نیز دایر کرده است! کافه هنر به داشتن مدیریت حرفه ای و کاربلد، پرسنل خوش برخورد و متخصص و لاین های قهوه حرفه ای و متنوع شناخته شده است. اگر قصد دارید ساعتی را به خوردن غذا و نوشیدنی های خوشمزه بگذرانید، به شعبه اصلی واقع در خیابان المهدی سر بزنید. این شعبه دارای فضای باز و بسته است و انواع غذاها در آن سرو می شود که می توانید در منو آنلاین مجموعه مشاهده کنید.
در ضمن اگر به بازی مافیا علاقه دارید؛ کافه هنر پاتوق علاقه مندان این بازی است. جهت کسب اطلاعات از زمان و ظرفیت بازی ها می توانید پیج cafehonar را دنبال کنید.

تصاویر کافه هنر

کافه هنر ساری

اطلاعات تماس کافه هنر
شماره تماس: 01133267820
آدرس اینستاگرام: cafehonar

آدرس کافه هنر
شعبه اصلی: خیابان شهابی، خیابان المهدی

شعبه 2: بلوار آزادی، 20 متری شهید نوری، نبش نوری 4

شعبه 3: بازار روز شهبند، سر چهار راه

نکات تکمیلی کافه هنر
کافه هنر همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23:45 در تمامی شعبه ها پذیرای حضور شماست. همانطور که اشاره شد، برای صرف غذا بایستی به شعبه اصلی مراجعه کنید؛ اما اگر می خواهید قهوه ای خوش طعم به همراه کیکی خوشمزه را نوش جان کنید؛ شعبه دوم (واقع در خیابان شهید نوری) پیشنهاد ما به شماست. این شعبه به صورت بیرون بر (Take Away) فعالیت می کند و برای نوشیدن قهوه روزانه انتخاب خوبی است. البته میز و صندلی با تعداد محدود در فضای داخلی و بیرونی کافه وجود دارد و در صورت تمایل می توانید قهوه خود را در فضای کافه میل کنید.

 

کافه رستوران وندا ساری

کافه رستوران وندا در خانه ای ویلایی و زیبا، با حیاطی سرسبز و دل باز واقع شده است. فضای حیاط آنقدر زیبا و دل انگیز است که مشتریان کافه حتی در فصل سرما نیز ترجیح می دهند در حیاط بنشینند. البته بعضی از افراد نیز ترجیح می دهند نوشیدنی گرم خود را در کنار شومینه داخل کافه و با صدای سوختن هیزم نوش جان کنند.
منوی کافه انواع نوشیدنی های گرم و سرد، نوشیدنی های بر پایه قهوه، کیک، سالاد، سوخاری، پاستا، پیتزا و ... را شامل می شود که از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. بخش جذاب منوی این کافه، وجود آیتم های وگن برای گیاه خواران عزیز است. برای مشاهده لیست کامل غذاهای کافه می توانید به هایلایت منو در پیج cafe.vanda.sari مراجعه نمایید.

تصاویر کافه رستوران وندا

بهترین کافه ساری کافه وندا

اطلاعات تماس کافه رستوران وندا
شماره تماس: 09382620322
آدرس اینستاگرام: cafe.vanda.sari

 

آدرس کافه رستوران وندا
ساری، بلوار فرح آباد، ابتدای خیابان شفا

نکات تکمیلی کافه رستوران وندا
کافه رستوران وندا همه روزه از ساعت 15:30 الی 23:45 پذیرای حضور شماست. البته در صورت فعال بودن منوی صبحانه، کافه در تایم صبح نیز فعال است. جهت اطمینان از امکان صرف صبحانه می توانید از طریق دایرکت پیج، در این باره اطلاعات کسب کنید.
از دیگر عواملی که باعث شده است کافه وندا از نظر بسیاری از افراد به عنوان بهترین کافه ساری شناخته شود، پرسنل خوش برخورد و مودب و محیط گرم و صمیمی است که باعث می شود حس "خانه" به مشتریان داده شود. فضای کافه به نحوی طراحی شده است که امکان صرف غذای خانوادگی و دوستانه با تعداد کم یا بالا وجود دارد. وجود اتاق جداگانه نیز به شما این امکان را می دهد تا تولد و دورهمی های خود (با هماهنگی قبلی) را با رعایت حریم خصوصی برگزار کنید.

 

کافه بیکروم ساری

کافه بیکری اتاق پخت (بیک روم) کافه ای با فضای زیبا و خاص است که می توانید در آن طعم های خاص و منحصر به فردی را نیز تجربه کنید. پخت انواع کروسان، کوکی و نان بصورت تخصصی و روزانه انجام می شود و به همراه نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شوند. تنوع منو بسیار بالاست و هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد. همانطور که احتمالا از نام کافه هم متوجه شده باشید؛ این کافه تنها در آیتم های نان و نوشیدنی های سرد و گرم فعالیت می کند و غذای اصلی در آن سرو نمی شود! اما انتخابی بسیار عالی برای صرف وعده های صبحانه، برانچ و عصرانه است.
از نگاه برخی از مشتریان قیمت آیتم ها نسبتا بالاست اما همگی متفق القول اظهار دارند که نسبت به کیفیت و فضای خوب کافه، ارزش امتحان کردن را دارد! تعداد میز و صندلی ها محدود و نزدیک به هم است که باز هم طرفداران پر و پا قرص بیک روم، آن را به جان می خرند!
شما می توانید منوی کافه بیک روم که علاوه بر نام و قیمت، تصویر آیتم ها را نیز شامل می شود؛ در منوی آنلاین مجموعه مشاهده کنید. اگر باز هم نمی دانید کدام نان و نوشیدنی را با هم انتخاب کنید؛ پرسنل حرفه ای و خوش برخورد کافه حاضرند تا بهترین ترکیب ها را به شما معرفی کنند.

تصاویر کافه بیکروم

کافه بیکروم ساری

اطلاعات تماس کافه بیکروم
شماره تماس: 09112588962
آدرس اینستاگرام: bakeroom.ir

 

آدرس کافه بیکروم
ساری، ابتدای بیست متری اول، قبل از پیام نور اول

نکات تکمیلی کافه بیکروم
کافه بیک روم همه روزه (به غیر از یکشنبه ها) از ساعت 8:30 صبح الی 22:30 پذیرای حضور شماست. ضمنا شما می توانید آیتم های مورد نظرتان را به صورت بیرون بر نیز سفارش دهید.
نکته مهمی که باید در مراجعه به این کافه در نظر داشته باشید این است که استقبال از این کافه به شدت بالاست و تقریبا در تمامی ساعات روز علی الخصوص عصرها، شلوغ است و با مشکل محدودیت فضا مواجه خواهید شد. لذا پیشنهاد می کنیم پیش از مراجعه، از طریق شماره همراه موجود در بخش اطلاعات تماس، نسبت به رزرو میز متناسب اقدام فرمایید.

 

کافه رستوران درام ساری

کافه درام یکی از قدیمی ترین کافه های ساری است و در خیابان ساری کنار قرار دارد. اصلا یکی از دلایل شناخته شده بودن کافه درام این است که سال ها در محل اولیه خود قرار دارد و از جای خود تکان نخورده است! معمولا کافه ها بعد از گذشت چند سال آنقدر کیفیتشان پایین می آید که مشتریان خود را از دست می دهند؛ اما کافه درام همچنان کیفیت خوب خود را حفظ کرده است و از نگاه بسیاری از همشهریان بهترین کافه ساری محسوب می شود. فضای باز و بسته با طراحی زیبا، پرسنل خوب و خوش برخورد، مدیریت حرفه ای و تغییرات دوره ای منو و فضای کافه از مواردی است که موجب شده این کافه همچنان کافه خوبی در ساری محسوب شود.

تصاویر کافه درام

کافه درام ساری

اطلاعات تماس کافه درام
شماره تماس: 09199153174 و 01133109041
آدرس اینستاگرام: drum_cafe_restaurant


آدرس کافه درام
ساری، انتهای خیابان ساری کنار، نبش کوچه ساری کنار 2

نکات تکمیلی کافه درام
در گذشته کافه درام به صبحانه های خوب و خوشمزه اش معروف بود، اما متاسفانه در حال حاضر در تایم صبح فعالیتی ندارند. شما می توانید همه روزه از ساعت 16 الی 23:30 جهت صرف انواع غذا و نوشیدنی به این کافه مراجعه فرمایید.
کیک های روز کافه درام آنقدر خوشمزه و بی نظیر بود که همواره مورد استقبال قرار می گرفت. از این رو شعبه دوم درام، به عنوان بوتیک کیک فعالیت می کند و در خیابان باغ سنگ قرار گرفته است. بوتیک کیک درام انواع کیک و دسر را با کیفیت بالا ارائه می دهد و شما می توانید از طعم دلنشین آنها در کنار نوشیدنی مورد علاقه تان لذت ببرید.

 

کافه رستوران اسکای پارک ساری

کافه رستوران اسکای پارک کافه ای تقریبا جدیدالتاسیس در انتهای خیابان پیوندی ساری است. کافه ای بسیار بزرگ در سه طبقه مجزا که با سبک بوهمین چیدمان شده است. علاوه بر چیدمان منحصر بفرد، طبقه انتهایی کافه در پشت بام قرار دارد و با حضور در آنجا ویو زیبایی از شهر خواهید داشت.
منو کافه اسکای پارک طیف کاملی از انواع نوشیدنی ها و غذاها از صبحانه گرفته تا انواع غذاهای فرنگی و کباب را شامل می شود. نظرات کاربران نشان می دهد که تعدد پرسنل در برخی اوقات موجب بی نظمی و کاهش کیفیت ارائه خدمات می شود. اما در کل کیفیت غذاها و برخورد پرسنل خوب گزارش شده است و می توان این کافه را در لیست بهترین کافه های ساری قرار داد.

تصاویر کافه رستوران اسکای پارک

کافه رستوران اسکای پارک ساری

اطلاعات تماس کافه رستوران اسکای پارک
شماره تماس: 09302785889 و 01133111222
آدرس اینستاگرام: skypark.restaurant


آدرس کافه رستوران اسکای پارک
ساری، انتهای پیوندی، مجتمع پیوند


نکات تکمیلی کافه رستوران اسکای پارک
کافه رستوران اسکای پارک همه روزه از ساعت 9:00 الی 24:00 با منویی متنوع و فضایی دلنشین پذیرای حضور شماست. ضمنا همانطور که اشاره شد، کافه اسکای پارک فضای بسیار بزرگی دارد که می توانید جهت برگزاری انواع دورهمی و جشن ها از آن استفاده نمایید. لطفا پیش از مراجعه از طریق شماره تماس 09302785889 جهت رزرو اقدام فرمایید.

 

کافه سمت ساری

کافه سمت ساری، کافه ای با معماری خاص و محیطی آرام است. فضای گرم و صمیمی با پرسنلی خوش برخورد و حرفه ای و البته کیک و قهوه های خیلی خوب از مواردی است که بسیاری از همشهریان این کافه را به عنوان بهترین کافه ساری می شناسند. اگر می خواهید غذای خود را در محیطی با صدای موسیقی ملایم نوش جان کنید و تا رسیدن سفارش هایتان بازی های سرگرم کننده انجام دهید؛ کافه سمت می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. انواع غذاها و نوشیدنی های کافه ای در این کافه نیز یافت می شود و قیمت ها نسبت به کیفیت بسیار مناسب است. بهتر است پیش از مراجعه، منوی آنلاین کافه را مشاهده نمایید و از وجود غذای مورد علاقه تان در منو اطمینان حاصل کنید.

تصاویر کافه سمت

کافه سمت بهترین کافه ساری

اطلاعات تماس کافه سمت
شماره تماس: 09112554765
آدرس سایت: samtcafe.com
آدرس اینستاگرام: samt.cafe


آدرس کافه سمت
ساری، خیابان پیوندی، پیوند 7

نکات تکمیلی کافه سمت
کافه سمت شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 11 شب، و جمعه ها از 4 عصر تا 11 شب پذیرای حضور شماست. با توجه به ویژگی های نام برده شده، کافه سمت یکی از بهترین کافه های ساری محسوب می شود و طرفداران پروپاقرص خود را دارد؛ بگونه ای که در اغلب ساعات روز، به ویژه تایم عصر، میز خالی در آن یافت نمی شود! شما می توانید پیش از مراجعه به کافه از طریق شماره موجود در بخش اطلاعات تماس، میز رزرو کنید. اما به خاطر داشته باشید که کافه سمت برای رزرو میز هزینه جداگانه به فاکتور اضافه می کند؛ بهتر است هنگام تماس درباره شرایط رزرو اطمینان حاصل کنید.

 

کافه کمال ساری

اگر اهل شهر ساری باشید احتمالا به کافه کمال سر زده اید یا حداقل نام این کافه باسابقه را شنیده اید. کافه کمال با فضایی شیک و آرامش بخش پاتوق بسیاری از جوانان در شهر ساری است. این کافه با سرو بهترین قهوه و خوشمزه ترین کیک و دسرها و همچنین پرسنلی خوش برخورد و حرفه ای، در ذهن بسیاری از افراد، به عنوان بهترین کافه ساری شناخته می شود. 

تصاویر کافه کمال

کافه کمال بهترین کافه ساری

اطلاعات تماس کافه کمال
شماره تماس: 01133241590
آدرس اینستاگرام: cafekamal

 

آدرس کافه کمال
ساری، بلوار خزر، ابتدای خیابان طبرستان، نبش کوچه طلیعه

نکات تکمیلی کافه کمال
کافه کمال همه روزه از ساعت 10 الی 24 پذیرای حضور شماست. یکی از مزیت های این کافه وجود میز و صندلی های متعدد و پریز کنار هر میز است. به گونه ای که می توانید با گوشی یا لپ تاپ به کارهایتان رسیدگی کنید و کسی برای استفاده از میز شما را جابجا نمی کند.

از آنجاییکه این روزها در هر خیابانی حداقل تابلوی یک کافه به چشم می خورد؛ تهیه لیست بهترین کافه های ساری کار سختی محسوب می شود. چرا که علاوه بر کافه ها، رستوران های زیادی هم یافت می شوند که منو کافه دارند و حقیقتا از کیفیت بالایی برخوردارند. شما می توانید نام برخی از آنها را در مقاله بهترین رستوران های ساری مشاهده کنید.
در این مطلب از مجله سیتیفای تلاش کردیم تا با بررسی نظرات کاربران و در نظر گرفتن سلیقه های مختلف، بهترین کافه های ساری را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. اگر نام کافه مورد علاقه تان را در این لیست نیافتید، خوشحال می شویم نام آن را در بخش کامنت ها ذکر کنید و نظرات خود را بیان نمایید تا سایر کاربران نیز با آن کافه آشنا شوند.

 

فهرست بهترین کافه های ساری

 

فهرست بهترین کافه های ساری
ردیف نام کافه آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 کافه رستوران هوگه ساری ساری، کیلومتر 1 جاده فرح آباد، نرسیده به الماس شهر

09111533463 

09394421135

hygge.cafe.restaurant

2 کافه رستوران فلای لانژ ساری ساری، خیابان 15 خرداد، برج روما، طبقه نهم ۰۹۰۰۱۳۰۳۳۹۹

flyloungee

3 کافه 24 ساری ساری، بلوار خزر بعد از دریای 22

09112595092 

09357877954

cafe24sari

4 کافه هنر ساری خیابان شهابی، خیابان المهدی 01133267820

cafehonar

5 کافه رستوران وندا ساری ساری، بلوار فرح آباد، ابتدای خیابان شفا 09382620322

cafe.vanda.sari

6 کافه بیکروم ساری ساری، ابتدای بیست متری اول، قبل از پیام نور اول 09112588962

bakeroom.ir

7 کافه رستوران درام ساری ساری، انتهای خیابان ساری کنار، نبش کوچه ساری کنار 2

09199153174 

01133109041

drum_cafe_restaurant

8 کافه رستوران اسکای پارک ساری ساری، انتهای خیابان ساری کنار، نبش کوچه ساری کنار 2

09302785889 

01133111222

skypark.restaurant

9 کافه سمت ساری ساری، خیابان پیوندی، پیوند 7 09112554765

samt.cafe

10 کافه کمال ساری ساری، بلوار خزر، ابتدای خیابان طبرستان، نبش کوچه طلیعه 01133241590

cafekamal

 

نظرات
کیفیت غذای کافه بیکروم خیلی خوب بود، من کروسان شکلاتی و چای کراک سفارش دادم که خیلی خوشمزه بود. فقط فضاش خیلی جالب نیست، یعنی میزها خیلی بهم نزدیک هستند و حس کافه رو بهتون نمیده و راحت نیستید.

سلام ما تو ساری مهمون بودیم و با توجه به مطلب شما، از بین عکس ها کافه وندا رو انتخاب کردیم چون فضاش سرسبز بود و به سلیقمون نزدیک بود واقعا کافه خوبیه اگه بازم بیام ساری حتما اونجا میرم

کافه کمال جز قدیمی ترین کافه های ساریه که هنوز با همون کیفیت قبلی داره به کارش ادامه میده. ممنون از مطلب مفیدتون

بنظرم جای کاگان تو این لیست خالیه