بهترین کبابی ساری و جگرکی ( عکس + آدرس + تلفن )

اقتصادی
بهترین کبابی ساری و جگرکی ( عکس + آدرس + تلفن )
1515 نفر
1
زمان مطالعه : 14 دقیقه

یک ضرب المثل قدیمی هست که می گوید: "پول دار به کباب، بی پول به دود کباب!" احتمالا با بوی خوش کباب که از قضا تنها نصیب بی پول ها می شود، آشنایی دارید! اگرچه این روزها از اقصی نقاط شهر بوی خوش کباب به مشام می رسد؛ اما سوال مهم این است که بهترین کبابی ساری کجاست؟ این روزها آشپزخانه ها، رستوران ها و حتی بعضی از کافه ها را می توان یافت که کباب طبخ می کنند! اما آیا این کباب ها همان کباب باب طبع ایرانی هاست که همه برایش سر و دست می شکنند؟! بدون شک خیر!
اگر در شهر ساری هستید و هوس خوردن کباب کرده اید و برای پیدا کردن بهترین کبابی ساری دست به دامن گوگل شده اید؛ جای درستی آمده اید! در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای 10 تا از بهترین کبابی و جگرکی های ساری را به شما همراهان گرامی معرفی کرده ایم. پس اگر می خواهید در محیطی شیک و تمیز، از طعم لذیذ کباب لذت ببرید؛ تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

1. کبابی عینی ساری

کبابی عینی ساری از آن کبابی های قدیمی است که با محیطی کوچک کارش را شروع کرده و رفته رفته بزرگتر شده است. استقبال مردم شهر ساری از این کبابی آنقدر زیاد بود که علاوه بر بزرگتر شدن فضای داخلی، فضای بیرونی مسقف و فضای حیاط بدون سقف نیز در نظر گرفته شده است. با این حال در هر ساعت از شبانه روز که مراجعه کنید، احتمالا با ازدحام مشتریان مواجه خواهید شد. اگرچه این موضوع شاید کار را برای ثبت سفارش سخت کند؛ اما نشانه خوبی برای کیفیت بالای غذای مجموعه است.
نکته جالب درباره این کبابی، شیوه خاص سفارش گیری است! شما برای ثبت سفارش خود بایستی از سیخ های آماده موجود در یخچال، کباب مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از پرداخت هزینه، به تماشای پختن آن بنشینید. انواع کباب به همراه نان داغ و یا کته در این کبابی خوش نام و حرفه ای سرو می شود. جهت صرف کباب های عینی می توانید بصورت حضوری مراجعه کنید و یا غذای خود را بصورت بیرون بر سفارش دهید.

تصاویر کبابی عینی ساری

کبابی عینی بهترین کبابی ساری
اطلاعات تماس کبابی عینی ساری
شماره تماس: 01133254509 و 01133251818
آدرس اینستاگرام: kababi.eyni

 

آدرس کبابی عینی ساری
ساری، خیابان مدرس، روبروی سه راه خیام

نکات تکمیلی کبابی عینی ساری
همانطور که اشاره شد، مردم شهر ساری در طول سال های فعالیت کبابی عینی، لطف زیادی به این مجموعه داشته اند. از این رو علاوه بر کبابی داخل شهر ساری، شعبه ای از این کبابی در خارج از شهر نیز دایر شده است. در صورتیکه در جاده دریا ساری حضور دارید و هوس کباب کرده اید؛ می توانید به کافه کباب عینی مراجعه کنید:
آدرس: ‎ساری،جاده دریا،جنب پمپ بنزین صفر آباد
شماره تماس: 09335927828

آدرس اینستاگرام: cafe_kabab_eini

 

2. کبابی آقا روشن ساری

کبابی آقا روشن از آن کبابی های نوستالژیک است که احتمالا مانند آن را در کمتر جایی می بینید. در بدو ورود به این کبابی، با یک سماور بزرگ همیشه روشن مواجه می شوید و پس از نشستن، با فنجانی چای از شما پذیرایی خواهد شد. منقل ذغالی، نان داغ تازه و کیفیت و حجم عالی غذاها باعث شده است تا بسیاری از افراد، این کبابی را به عنوان بهترین کبابی ساری معرفی کنند. شما می توانید جهت صرف جوجه کباب، کوبیده، شیشلیک، برگ و سلطانی به این کبابی مراجعه کنید. جهت مشاهده لیست و قیمت غذاها به منوی آنلاین مجموعه مراجعه فرمایید.


تصاویر کبابی آقا روشن ساری

کبابی آقا روشن بهترین کبابی ساری

اطلاعات تماس کبابی آقا روشن ساری
شماره تماس: 01133377698 و 09119159214
آدرس اینستاگرام: agharoshankabab

 

آدرس کبابی آقا روشن ساری
ساری، میدان امام، بلوار پاسداران، 200 متر بعد از پمپ بنزین، جنب دیوان محاسبات

نکات تکمیلی کبابی آقا روشن ساری
کبابی آقا روشن همه روزه از ساعت 12 الی 17 جهت صرف ناهار و از 19 الی 24 جهت صرف شام در خدمت شماست. نکته ای که درباره این کبابی وجود دارد این است که به واسطه کیفیت بالا و حجم زیاد غذاها، قیمت بعضی از کباب ها نسبتا بالا گزارش شده است. در صورتیکه قصد تهیه غذا برای چند نفر را دارید، پیشنهاد می کنیم سینی های غذای چندنفره کبابی آقا روشن را امتحان کنید.

 

3. کبابی جویباری ساری

کبابی جویباری ساری از آن کبابی های قدیمی شهر است که اخیرا با بازسازی سالن و راه اندازی لژ خانوادگی و پارکینگ، توانسته است در لیست بهترین کبابی های ساری جا بگیرد. این مجموعه با ساختن محیطی امن و آرام، در کنار رعایت بهداشت، در تلاش است تا کماکان رضایت مشتریان خود را جلب نماید. اگر قصد نوش جان کردن کبابی لذیذ و خوش طعم را دارید؛ حتما کباب های جویباری را امتحان کنید.

تصاویر کبابی جویباری ساری

کبابی جویباری بهترین کبابی ساری

اطلاعات تماس کبابی جویباری ساری
شماره تماس: 01133405151
آدرس اینستاگرام: kabab.juybari


آدرس کبابی جویباری ساری
ساری، بلوار مدرس، روبروی آش مادربزرگ

نکات تکمیلی کبابی جویباری ساری
اگر اهل مازندران باشید، احتمالا نام کباب های معروف جمعه بازار جویبار به گوشتان خورده است. کبابی جویباری با به کار گیری مواد اولیه مرغوب و طبخ حرفه ای، همان طعم به یادماندنی و لذیذ را به شما هدیه می دهد. کبابی جویباری انواع کباب و خوراک های گوشتی و جگری را تهیه می کند. شما می توانید همه روزه از 7 صبح الی 2 بامداد جهت صرف صبحانه، ناهار و شام به این رستوران مراجعه فرمایید.

 

4. کبابی گرمی ساری

کبابی گِرَمی تقریبا برندی جدید در شهر ساری محسوب می شود که چند سالی از افتتاح آن می گذرد. این کبابی با وجود سابقه کاری کوتاه (نسبت به سایر کبابی های ساری) به واسطه داشتن تیم جوان و حرفه ای، توانسته به عنوان یکی از بهترین کبابی های ساری تبدیل شود. منوی این کبابی انواع کباب از شیشلیک و چنجه و وزیری گرفته، تا دل و جگر و قارچ و گوجه را شامل می شود. جهت مشاهده منو می توانید به هایلایت منو در صفحه اینستاگرام مجموعه گِرَمی به آدرس grammy.kebab مراجعه فرمایید.

تصاویر کبابی گرمی ساری

کبابی گرمی بهترین کبابی ساری

اطلاعات تماس کبابی گرمی ساری
شماره تماس: 01133700038
آدرس اینستاگرام: grammy.kebab

 

آدرس کبابی گرمی ساری
ساری، میدان خزر، بلوار فرح آباد، نبش کوی سیدالشهدا

نکات تکمیلی کبابی گرمی ساری
خبر خوب اینکه کبابی گرمی همه روزه از 10 صبح الی 1 بامداد بصورت یکسره باز است. شما می توانید جهت صرف وعده های صبحانه، برانچ، ناهار و عصرانه به این مجموعه مراجعه فرمایید. آنچه که این کبابی را متمایز می کند، محیط شیک و لوکس و قیمت های مناسب آن است. البته علاوه بر قیمت مناسب، این مجموعه به صورت مکرر آفر و تخفیف ویژه برای فالوورهای خود در نظر می گیرد. پیشنهاد می کنیم با دنبال کردن صفحه اینستاگرام مجموعه گرمی، از این تخفیفات بهره مند شوید.

 

5. کبابی حاج حسین ساری

اگر اهل ساری باشید، بدون شک سال های سال است که هنگام رد شدن از خیابان مدرس بوی خوش کباب های کبابی حاج حسین به مشامتان خورده است! این کبابی بیش از 50 سال است که در شهر ساری فعالیت می کند و تا همین چند سال پیش، همان فضای نوستالژیک و قدیمی خود را حفظ کرده بود. این کبابی حالا با نوسازی های انجام شده، ظاهر جدید و عامه پسندی پیدا کرده است و همان کباب های با کیفیت قدیم را همچنان عرضه می کند. به واسطه داشتن مشتریان زیاد، همواره مواد اولیه تازه و باکیفیت در مجموعه وجود دارد؛ اما همین استقبال ممکن است موجب شود گاهی میز خالی برای نشستن پیدا نکنید!

تصاویر کبابی حاج حسین ساری

کبابی حاج حسین بهترین کبابی ساری

اطلاعات تماس کبابی حاج حسین ساری
شماره تماس: 01133269122
آدرس اینستاگرام: kababi_hajhoseyn

 

آدرس کبابی حاج حسین ساری
ساری، خیابان مدرس، جنب کانون شهید فهمیده

نکات تکمیلی کبابی حاج حسین ساری
کبابی حاج حسین سال های سال به عنوان چایخانه و دیزی سرا فعالیت می کرده است. از این رو همچنان دیزی و جغول بغول های پر طرفدار خود را دارد. شما می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب جهت صرف انواع کباب، دیزی و صبحانه به این مجموعه مراجعه فرمایید. کیفیت غذاها عالی و قیمت ها مناسب گزارش شده است.

 

6. کبابی نور ساری

رستوران کبابی نور ساری از سال 1362 تا به امروز در شهر ساری فعالیت می کند. این مجموعه یک کبابی حرفه ای با محیطی گرم و دلنشین است که انواع غذاهای ایرانی را نیز سرو می کند. سرویس دهی عالی، طعم خوب غذاها، پرسنل با اخلاق و آموزش دیده در کنار کیفیت بالا و قیمت های منصفانه از مزیت هایی است که مشتریان درباره این کبابی نام برده اند. شما می توانید جهت صرف انواع کباب، پیش غذا و غذاهای ایرانی به همراه دوغ و ماست محلی، به این مجموعه مراجعه کنید.

تصاویر کبابی نور ساری

کبابی نور بهترین کبابی ساری

اطلاعات تماس کبابی نور ساری
شماره تماس: 01133372808 و 09111566246
آدرس اینستاگرام: kabab_noor

 

آدرس کبابی نور ساری
ساری، بلوار امیر مازندرانی، جنب فروشگاه نور

نکات تکمیلی کبابی نور ساری
کبابی نور ساری همه روزه از ساعت 10 الی 17 و 18:30 الی 12 آماده پذیرایی از شما همشهریان گرامی است. البته در صورتیکه قصد دارید غذای خود را در منزل صرف کنید و یا برای میهمانان خود غذا سفارش دهید، می توانید غذای خود را بصورت بیرون بر تهیه کنید. پرسنل این مجموعه همواره تلاش می کنند تا غذا در کمترین زمان و با همان کیفیتی که در محیط رستوران سرو می شود، به دست شما برسد.

 

7. کبابی رضا ساری

کبابی رضا نیز یکی دیگر از کبابی های قدیمی ساری است که از سال 1358 تا به امروز با کیفیت همیشگی به فعالیت خود ادامه می دهد. محیط زیبا و دلنشین در کنار طعم بی نظیر کباب ها موجب شده است تا بسیاری از مردم شهر ساری از این کبابی بعنوان بهترین کبابی ساری یاد کنند. انواع کباب ها اعم از شیشلیک، چنجه، کوبیده، برگ، سلطانی و جوجه کباب؛ در کنار غذاهای ایرانی مانند زرشک پلو با مرغ، قرمه سبزی و قیمه بادمجان در این مجموعه سرو می شود. شما می توانید بصورت حضوری و یا بیرون بر غذای خود را سفارش داده و نوش جان کنید.

تصاویر کبابی رضا ساری

کبابی رضا بهترین کبابی ساری

اطلاعات تماس کبابی رضا ساری
شماره تماس: 01133310055
آدرس اینستاگرام: kababi.reza.sari

 

آدرس کبابی رضا ساری
ساری، خیابان فردوسی، جنب سینما سپهر

نکات تکمیلی کبابی رضا ساری
کبابی رضا سال های سال است که همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب به مردم شهر ساری کباب های خوش طعم ارائه می کند! این کبابی به واسطه همسایگی با سینما سپهر، مشتریان زیادی دارد و به طبع آن همواره از مواد اولیه تازه و باکیفیت استفاده می کند. جهت مشاهده محیط گرم و صمیمی رستوران و تصاویر غذاهای طبخ شده می توانید به صفحه اینستاگرام kababi.reza.sari مراجعه فرمایید.

 

8. کبابی ماهور ساری

کبابی ماهور ساری واقع در مجموعه فودلند ساری، متفاوت ترین و متنوع ترین منوی کباب را دارد. اگر برای معرفی منوی سایر کبابی های ساری مجبور به نام بردن کباب کوبیده، جوجه، چنجه و ... بودیم؛ در این کبابی مجبوریم برای هر یک از این موارد لیستی متنوع و جدید را اعلام کنیم که احتمالا خیلی از آنها را نشنیده اید! اگر قصد دارید کباب های یکی از بهترین کبابی های ساری را امتحان کنید به هایلایت منو در صفحه اینستاگرام kabab.mahour مراجعه فرمایید. البته منوی متنوع تنها دلیل قرار گرفتن کبابی ماهور در لیست بهترین کبابی های ساری نیست! فضای بزرگ و باصفا، پرسنل مودب، کیفیت و قیمت مناسب در کنار آش و چای رایگان موجب شده است تا اکثر مشتریان از این مجموعه راضی بیرون بروند!

تصاویر کبابی ماهور ساری

کبابی ماهور بهترین کبابی ساری

اطلاعات تماس کبابی ماهور ساری
شماره تماس: 01144431853 و 09199790077
آدرس اینستاگرام: kabab.mahour

 

آدرس کبابی ماهور ساری
ساری، بلوار خزر، روبروی فرش مشهد، مجموعه غذایی فودلند

نکات تکمیلی کبابی ماهور ساری
کبابی ماهور همه روزه از 11 صبح تا 1 بامداد فعال است. تخت و میز و صندلی های چوبی در کنار گل و گیاه و حوض آبی رنگ پر از ماهی، محیطی نوستالژیک و زیبا را فراهم کرده است. شما می توانید برای صرف انواع کباب، غذاهای ایرانی، پیش غذا و ... به این مجموعه مراجعه فرمایید.

 

9. کبابی شهریاری ساری

کبابکده شهریاری با شعار " هر چی کباب تا حالا خوردی رو فراموش کن" یکی از بهترین کبابی های ساری محسوب می شود. کباب های شهریاری بدون شک بهترین کبابی خواهد بود که تا به حال خورده اید! ضمنا این کبابی علاوه بر منوی متنوع کباب، منوی تقریبا کاملی از غذاهای ایرانی را نیز دارد. اکبرجوجه، زرشک پلو با مرغ، سبزی پلو با قزل آلا تنها بخشی از غذاهای جذاب این مجموعه است.

تصاویر کبابی شهریاری ساری

کبابی شهریاری بهترین کبابی ساری

اطلاعات تماس کبابی شهریاری ساری
شماره تماس: 01133244666
آدرس اینستاگرام: shahryari.kabab

 

آدرس کبابی شهریاری ساری
ساری، بلوار طالقانی، نبش سلمان فارسی

نکات تکمیلی کبابی شهریاری ساری
کبابی شهریاری با پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده و محیطی دلپذیر آماده پذیرایی از شماست. اگر قصد دارید میهمانی کوچک یا بزرگی را ترتیب دهید و در آن میهمانان خود را به صرف کباب دعوت کنید؛ غذای خود را به کباب شهریاری بسپارید. این مجموعه با داشتن پرسنل متعدد، فضای بزرگ و مواد اولیه با کیفیت می تواند سفارشات تعداد بالا را نیز در حداقل زمان آماده کند.

 

10. کبابی شیشک ساری

کبابی شیشک یک کبابی متفاوت در شهر ساری است! چرا متفاوت؟! چون از فرآیند پرورش دام تا قصابی و آماده سازی گوشت و طبخ توسط خود مجموعه انجام می شود. این یعنی علاوه بر اینکه می توانید با خیالی راحت از طعم گوشت تازه کباب خود لذت ببرید؛ می توانید گوشت تازه و با کیفیت را نیز از سوپر گوشت مجموعه سفارش دهید. امکان سفارش بیرون بر نیز وجود دارد و تنها کافیست با شماره 01133261515 تماس حاصل فرمایید.

تصاویر کبابی شیشک ساری

کبابی شیشک بهترین کبابی ساری

اطلاعات تماس کبابی شیشک ساری
شماره تماس: 01133261515
آدرس اینستاگرام: shishak.sari

 

آدرس کبابی شیشک ساری
ساری، بلوار خزر، نبش دریای ششم (گل و بلبل)

نکات تکمیلی کبابی شیشک ساری
کبابی و سوپر گوشت شیشک همه روزه از ساعت 8 صبح الی 1 بامداد در محیطی آرامش بخش و دلپذیر، به خدمت رسانی مشغول است. داشتن پرسنل جوان و خوش برخورد و تنوع عالی غذاها در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب موجب شده است تا این کبابی بعنوان یکی از بهترین کبابی های ساری شناخته شود.


کباب غذای مورد علاقه ما ایرانی هاست که متاسفانه به دلیل قیمت بالا به غذایی لاکچری تبدیل شده است. اما همچنان تقاضا برای این محبوب دل ها وجود داره و به طبع آن، بسیاری از مراکز آن را عرضه می کنند. طعم و مزه تمام غذاها مهم است؛ اما کباب با سایر غذاها فرق می کند! جدا از هزینه بالا، هیچ چیزی نباید طعم دلنشین و خاطره انگیز کباب را خراب کند؛ بنابراین لازم است به بهترین کبابی ساری مراجعه کنید. در این مقاله از سامانه جامع مشاغل شهری سیتیفای، تلاش کردیم با معرفی 10 کبابی خوب ساری، شما را برای چشیدن طعم بی نظیری از کباب راهنمایی کنیم. در صورتیکه تجربه مراجعه به هر کدام از این کبابی ها را دارید؛ خوشحال می شویم در بخش کامنت ها، نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

فهرست بهترین کبابی های ساری

 

فهرست بهترین کبابی های ساری
ردیف نام کبابی آدرس شماره تماس آدرس اینستاگرام
1 کبابی عینی ساری ساری، خیابان مدرس، روبروی سه راه خیام 09335927828

cafe_kabab_eini

2 کبابی آقا روشن ساری ساری، میدان امام، بلوار پاسداران، 200 متر بعد از پمپ بنزین، جنب دیوان محاسبات

01133377698 

09119159214

agharoshankabab

3 کبابی جویباری ساری ساری، بلوار مدرس، روبروی آش مادربزرگ 01133405151

kabab.juybari

4 کبابی گرمی ساری ساری، میدان خزر، بلوار فرح آباد، نبش کوی سیدالشهدا 01133700038

grammy.kebab

5 کبابی حاج حسین ساری ساری، خیابان مدرس، جنب کانون شهید فهمیده 01133269122

kababi_hajhoseyn

6 کبابی نور ساری ساری، بلوار امیر مازندرانی، جنب فروشگاه نور

01133372808 

09111566246

kabab_noor

7 کبابی رضا ساری ساری، خیابان فردوسی، جنب سینما سپهر 01133310055

kababi.reza.sari

8 کبابی ماهور ساری ساری، بلوار خزر، روبروی فرش مشهد، مجموعه غذایی فودلند

01144431853 

09199790077

kabab.mahour

9 کبابی شهریاری ساری ساری، بلوار طالقانی، نبش سلمان فارسی 01133244666

shahryari.kabab

10 کبابی شیشک ساری ساری، بلوار خزر، نبش دریای ششم (گل و بلبل) 01133261515

shishak.sari

 

نظرات
ولی باید جویباری رو به عنوان بهترین کبابی ساری اونم با اختلافففف معرفی میکردین و میذاشتین اول لیستتون