×لینک خدمات شما با موفقیت کپی شد: https://citify.ir/s/650
دکتر حسن اکبردخت

دکتر حسن اکبردخت

85 بازدید
ساری، خیابان فرهنگ، بین پیوندی و ۱۵ خرداد، بالای صرافی لقمانی، مرکز پزشکی سلامت، طبقه اول واحد ۳
  • درباره دکتر حسن اکبردخت

    دکتر حسن اکبردخت متخصص جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری) هستند که تجربه چندین سال فعالیت و انجام بیش از چند هزار عمل جراحی در این زمینه را دارند.

    ایشان مانند سایر متخصصان مغز و اعصاب، با آناتومی، فیزیولوژی و سایر بیماری های مغزی و ستون فقرات آشنایی دارند و می توانند هر عارضه ای را در این زمینه ها رفع نمایند.

    اگر درگیر سردردهای شدید و تکرار شونده هستید، اگر علائمی مثل سرگیجه، تب، تهوع، عدم تعادل، اختلالات بینایی یا شنوایی دارید، سطح هوشیاری تان افت کرده است و یا هر تغییری که به وضعیت سیستم عصبی تان مرتبط است بایستی حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. البته اغلب این علائم لزوما دلیل بر بیماری خاصی نیستند، اما انجام تست های پاراکلینیکی می تواند علت دقیق این اختلالات را مشخص و خیالتان را راحت کند.

    دکتر حسن اکبردخت پزشکی خوب، خوش اخلاق و با تجربه هستند که مهارت خوبی در ارتباط با بیمار و حفظ روحیه ایشان دارند. دکتر اکبردخت نیز مانند سایر متخصصان مغز و اعصاب خوب ساری، تنها در مواقع لزوم عمل جراحی انجام می دهند و تلاش می کنند مشکلات بیمار را با دارو، فیزیوتراپی و حرکات اصلاحی درمان کنند.
    شما می توانید جهت جراحی و درمان انواع بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب (با تعیین وقت قبلی) به مطب ایشان مراجعه فرمایید.

     

    بهترین فوق تخصص و دکتر مغز و اعصاب ساری

اطلاعات دکتر حسن اکبردخت

شماره تلفن دکتر حسن اکبردخت:
ایران - مازندران- ساری- ساری، خیابان فرهنگ، بین پیوندی و ۱۵ خرداد، بالای صرافی لقمانی، مرکز پزشکی سلامت، طبقه اول واحد ۳
امتیاز دهید
برای ثبت امتیاز، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات